بازدید 6948

شایعات عجیب از قرارداد پرسپولیس با بشار رسن!

کد خبر: ۹۰۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 20 May 2019

بشار رسن دوران نقاهت پس از عمل جراحی روی کتف آسیب‌دیده اش را طی می‌کند؛ زمانی که بیش از دو ماه به طول می‌انجامد و پس از آن، می‌تواند دوباره برای تیم بعدی خود به میدان برود. البته در این مدت، او قرار است به دوحه قطر رفته و همزمان تمرینات اختصاصی و درمانی خود را طی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی مبنی بر جدایی بشار شد و خیلی‌ها گفتند او که راهی دوحه می‌شود، همان جا نیز می‌تواند مذاکراتی داشته باشد و تیم فصل بعدی خود را انتخاب کند به خصوص که چند رسانه عراقی از جدایی بشار و رسیدن به لیگ ستارگان قطر خبر داده بودند. حتی یکی از رسانه‌های معتبر قطر نیز خبر از توافق بشار با باشگاه الریان قطر منتشر کرد.
از سوی دیگر، تصاویر و ویدئو‌هایی وجود دارد که در آن، بشار را در حال امضای برگه تمدید قرارداد نشان می‌دهد، اما این عکس و ویدئو‌ها نیز در نوع خود عجیب است، زیرا او فقط یک برگه را امضا می‌کند در حالی که تمدید قرارداد سه برگی است و هر سه برگ باید امضا شود. در کنار بشار هنگام ضبط آن ویدئو نیز، هیچ یک از مسئولان باشگاه را نمی‌بینیم و از جمع پرسپولیسی‌ها فقط سیدجلال حسینی کاپیتان تیم به چشم می‌خورد!

Image result for ‫تمدید بشار رسن با پرسپولیس‬‎

این‌ها در کنار هم، شانس ادامه فعالیت بشار در پرسپولیس را کاهش می‌دهد، اما موضوع دیگر، مسائل مالی است. همین حالا بشار مبلغی حدود ۴۰ درصد از قرارداد خود را طلبکار است و به صورت طبیعی فصل آینده ۲۰ درصد روی پایه قرارداد او افزوده خواهد شد. یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس به ما گفت: «برای فصل آینده اگر وضعیت دلار همین قدر بماند، قرارداد بشار چیزی بیش از ۶ میلیارد تومان می‌شود که باید مطالباتش را هم پرداخت کنیم و رقم، خیلی بالاتر می‌رود. هنوز هم امیدواریم با این بازیکن، قرارداد ریالی به امضا برسانیم، چون با ۶ میلیارد تومان می‌توانیم حداقل ۲ بازیکن و ستاره ایرانی را جذب تیم‌مان کنیم.»
با این رقم‌ها، جدایی بشار چندان دور از ذهن نیست، چون باشگاه پرسپولیس هم راضی به پرداخت ۶ میلیارد تومان برای یک بازیکن نیست، وزارت ورزش جلوی این کار را می‌گیرد به خصوص که سازمان لیگ نیز به باشگاه‌ها توصیه کرده یا قراردادی با بازیکنان و مربیان خارجی ثبت نکنند یا قراردادشان بر پایه ریال ایران باشد تا کمتر متضرر شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار