بازدید 3128

برنامه آلمان برای دوری از رکود مالیاتی

کد خبر: ۹۰۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ 19 May 2019

صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد: رشد اقتصادی بلندمدت آلمان در خطر قرار دارد و باید با کاهش مالیات و استراتژی دیجیتال قوی‌تر، برای شکوفایی آن اقدام شود.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد: علی‌رغم وضعیت خوب پایه‌های اصلی اقتصاد آلمان، رشد اقتصادی بلندمدت این کشور در خطر قرار دارد و باید با کاهش مالیات و استراتژی دیجیتال قوی‌تر، برای شکوفایی آن اقدام شود.

در ارزیابی سالانه صندوق بین‌المللی پول آمده است: از دیدگاه بلندمدت جمعیت آلمان در حال پیر شدن است و برتری تکنولوژیکی این کشور به چالش کشیده شده، در حالی که درآمدهای پایین، به همان شکل باقی مانده است.

صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد که سال گذشته، مازاد بودجه آلمان به ۷.۳ درصد تولید ناخالص داخلی رسید و انتظار می‌رود امسال هم، به خوبی در محدوده توصیه شده باقی بماند.

صندوق بین‌المللی پول در گزارش خود می‌گوید: باید از این منابع بودجه‌ای در سال ۲۰۲۰ میلادی به بعد، برای تقویت اقتصاد استفاده کرد تا نوآوری تقویت شده، تأمین نیروی کار برای مقابله با پیر شدن جمعیت، توسعه یابد و خلاءهای موجود در بخش زیرساخت، پر شوند.

در این گزارش آمده است: کاهش بیش از پیش مالیات برای خانوارهای کم‌درآمد، در کنار تداوم افزایش درآمد، باعث افزایش درآمد قابل خرج کردن و مصرف بالاتر می‌شود که خود از بازگشت توازن به اقتصاد پشتیبانی می‌کند.

صندوق بین‌المللی پول هشدار داد: پیشتازی تکنولوژیکی آلمان با کمبود پوشش اینترنت پرسرعت به چالش کشیده شده است، در حالی که کند شدن روند انجام تست‌های آلایندگی نشان می‌دهد که تقاضای خودرو هم، کاهش یافته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر