بازدید 4760
۱

کشف گوشت قرمز تنظیم بازاری در یخچال بستنی

کد خبر: ۹۰۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 18 May 2019

سخمگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف ۹۳ کیلوگرم گوشت قرمز تنظیم بازاری در گشت مشترک استان ایلام خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان ایلام با همراهی نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، بهداشات، اماکن، نیروی انتظامی و استاندارد در حین نظارت به رفتار‌های مالک یک بستنی فروشی که با دیدن خودرو‌های گشت مشترک دچار اضطراب شده بود؛ مشکوک شده و در اقدامی سرزده این واحد را مورد بررسی قرار دادند که از یخچال این بستنی فروشی مقدار ۹۳ کیلوگرم گوشت تنظیم بازرای کشف و پرونده برای متخلف تشکیل شد.

رایگانی همچنین از کشف انواع روغن موتور در گشت مشترک تعزیرات چهار محال و بختیاری با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: در بازرسی اولیه از یک واحد صنفی، مالک واحد اعلام کردکه خرده فروش بوده و کالا‌های خود را در سامانه انبار‌ها ثبت کرده است، اما در ادامه بررسی، انواع روغن موتور و فیلتر خودرو به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

وی افزود: همچنین با ادامه بررسی‌ها مشخص شد که این واحد، اقلام مذکور را به قیمت روز به فروش رسانده که این مورد مشمول گرانفروشی است.

سخنگوی تعزیرات تصریح کرد: در پایان گشت مقرر شد، بررسی‌های لازم انجام شود که آیا انبار کشف شده و کالا‌های آن در سامانه انبار‌ها ثبت شده است یا خیر و تا دریافت این استعلام، انبار موقتا پلمپ شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک کالایی مانند دلار سه قیمت دارد برای همین بازار نگران کننده ای با قیمت های سرسام آوری وجود دارد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر