بازدید 6829

ایران در حوزه امنیت ملی و پایدار نمره خوبی کسب کرده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تلاش‌های تیم امنیتی ایران و سرمایه‌گذاری در این بخش باعث شده تا جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیت ملی و امنیت پایدار نمره خوبی کسب کند.
کد خبر: ۸۹۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 17 May 2019

علاء الدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهداف چشم انداز افق 1404 در جمهوری اسلامی گفت: بنده فکر می‌کنم از مواردی که در چشم انداز 1404 بسیار موفق عمل شد موضوع امنیت ملی و امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایران بوده است. علی‌رغم اینکه تهدیدهای متعددی را از جمله آمریکایی‌ها و اشرار پیرامون خود داریم، اما جمهوری اسلامی در این حوزه نمره خوبی کسب کرده است.

دشمنان چالش‌های جدی امنیتی برای ایران تدارک دیده بودند

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: تهدیدهایی که ایران را از شرق مورد تهدید قرار داده و گروه‌های متعدد جندالشیطان و در غرب پژاک و گروه‌هایی که داعش را طراحی کرده و ده‌ها مصداق بارز چالش‌های جدی امنیتی که کشورهایی مانند عراق و سوریه را در آستانه تجزیه برد، برای ایران نیز تدارک دیده بودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان ده‌ها تیم تروریستی را طراحی کردند که ماموران تیم امنیتی ایران موفق به کشف آنها شدند؛ در واقع یک سرمایه‌گذاری جدی صورت گرفته که امروز دارای امنیت پایدار هستیم.

باید نیرو و تجهیزات را به روز کنیم

این نماینده مردم در مجلس دهم در پاسخ به این سوال که برای نزدیک‌تر شدن به اهداف سند 1404 چه کارهایی باید انجام داد، تصریح کرد: باید از لحاظ نیرو و به روزتر بودن تجهیزات مجهزتر باشیم یعنی عِده و عُدَه هر دو که البته نیاز به بودجه بیشتری است که باید اختصاص پیدا کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار