بازدید 4973

دبیر و نایب رییس فدراسیون کشتی هم برکنار می شوند؟

کد خبر: ۸۹۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 14 May 2019

بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی در حکمی ناصر فروتن داور درجه یک بین المللی کشتی را به عنوان سرپرست کمیسیون داوران فدراسیون کشتی منصوب کرد. فروتن از داوران درجه یک بین المللی با سابقه کشتی کشور، پیش از این ریاست کمیته داوران هیأت کشتی استان تهران را بر عهده داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون کشتی از زحمات محمد ابراهیم امامی داور المپیکی و رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون کشتی قدردانی کرد. پیش از این هم سرپرست فدراسیون کشتی در کمیته روابط عمومی تغییراتی به وجود آورده بود و به نظر می رسد تغییرات بازهم ادامه دار خواهد بود.

برخی شایعات حکایت از این دارد که در روزهای آینده دبیر فدراسیون و نایب رییس بانوان هم شامل این روند تغییرات خواهند شد.به نظر می رسد نعمتی با وجود دوره کوتاه سرپرستی خود تا انتخابات قصد دارد بدنه فدراسیون را دچار تغییرات کند تا شایبه بهره برداری برای یک کاندیدای خاص مطرح نشود هرچند مشخص نیست چرا تا حالا این انتخابات جنجالی و پر مدعی، برگزار نشده است؟

جدیدی، امیرخادم ، علیرضا حیدری ، علیرضا دبیر ، مجید خدایی و چندین چهره سرشناس کشتی ایران برای تصاحب ریاست کشتی ایران صف کشیده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل