بازدید 8100
۳

وزیر علوم: در وزارت علوم حق التدریس نداریم

کد خبر: ۸۹۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹ 12 May 2019

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت:دانشگاه‌ها موظف هستند حقوق اساتید را به موقع پرداخت کنند، به خصوص اساتیدی که به صورت دائم با آنها همکاری ندارند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه وزارت علوم هیچ استادی را با نام «حق‌التدریس» به خدمت نگرفته است، گفت: برخی از اساتید در دانشگاه‌ها ۳ تا ۴ ساعت در روز مشغول تدریس هستند، اما چنین افرادی قرارداد حق‌التدریسی ندارند، چرا که ما چنین عنوانی در را نداریم.

وی تأکید کرد:‌ دانشگاه‌ها موظف هستند حقوق اساتید را به موقع پرداخت کنند، به خصوص اساتیدی که به صورت دائم با آنها همکاری ندارند و باید تمامی حقوق آنها پرداخت شود.

وزیر علوم ادامه داد: عنوان «حق‌التدریسی» در دانشگاه‌ها مانند معلمان حق‌التدریس در وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد و قوانینی که برای آنها صدق می‌کند، به اساتید پاره وقت مربوط نمی‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات بودجه‌ای، پرداخت بودجه ۹۷ با کمی مشکل مواجه شد که خوشبختانه در ابتدای سال ۹۸ این مشکل برطرف شد و تمامی اساتید توانستند حقوق خود را دریافت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۳
آخه این چه حرفیه این آقا بعنوان وزیر میزنه؟ معلومه اغلب مسئولین همینجوره حرف زدنشون
یعنی چی حق التدریس نداریم؟ من خودم استاد حق التدریس وزارت علومم.
ضمنا دو ترمه حق التدریسم پداخت نشده
حق التدريس نداريم؟؟؟؟ الله اکبر. ديگه دروغ شاخدار تر از اين؟؟؟
دردانشگاه آبادان ازمربیهاواستاتیدحق التدریسی یاهمان پاره وقت استفاده می شودکه حتی بیمه آنهاهم پرداخت نمی شودچون درهنگام قراردادبستن به آنهامی گویندبیمه نداریدبعضی هاقبول میکنندوبعضی هانه آیابیمه نکردن کارکنان باقانون کارمطابقت دارد؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر