بازدید 5089

تاریخ سازی دختران کماندار ایران درکاپ جهانی شانگهای

کد خبر: ۸۹۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸ 11 May 2019

موفقیت تیم تیراندازی با کمان زنان ایران در کاپ جهانی شانگ‌های چین کام ورزش ایران را شیرین کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تاریخ سازی دختران ریکرو زمانی اتفاق افتاد که آن‌ها توانستند از یک هشتم نهایی عبور کنند، اما این پایان کار نبود و ۲ بازی رویایی دیگر در انتظار آن‌ها بود. یکی توام با برد و دیگری همراه با شکست.

گرچه تیراندازی با کمان رشته پرمخاطبی نیست، اما سهم مهمی از موفقیت‌های ورزشی ایران در عرصه بین الملل را به خود اختصاص داده است. کمانداران ایران در بازی‌های آسیایی و المپیک مدعی کسب مدال هستند و اکنون با ورود نسل جدید کمانداران به تیم‌های ملی نظیر سوگند رحمانی و نیلوفر علیپور، تیراندازی با کمان زنان ایران تنها زهرا نعمتی نیست.

تاریخ سازی دختران کماندار ایران درکاپ جهانی شانگهای

در کاپ جهانی ایران در یک هشتم نهایی با غلبه بر حریف خود به یک چهارم نهایی رسید و این برای نخستین بار بود که ایران می‌توانست در کاپ جهانی در جمع ۸ تیم برتر قرار گیرد. این، نقطه نهایی تیم ملی نبود و ایران در این مرحله با عبور از دانمارک به جمع ۴ تیم برتر رسید.

تقابل با کره جنوبی، حریف سنتی و قدرتمند ایران در تیراندازی با کمان آسیا این بار در نیمه نهایی کاپ جهانی رخ داد و در یک مسابقه نزدیک و فشرده برتری با کره‌ای‌ها بود، اما ایران در این مسابقه چهره تیم بازنده را نداشت. اکنون نبرد با چین تایپه مشخص می‌کند دختران ریکرو ایران مسابقات شانگ‌های را با رتبه سوم تمام می‌کنند یا چهارم، اما در هر صورت، آن‌ها تیم شگفتی ساز تورنمنت هستند. زهرا نعمتی، همچنان امید اول ایران برای موفقیت در المپیک پیش رو است و این موفقیت، خاطره اتفاق جاکارتا را از اذهان خواهد زدود. نیلوفر علیپور، شیوا شجاع‌مهر و زهرا نعمتی اعضای تیم ملی در این مسابقات هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی