صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

«ترامپ» با «مون» رایزنی کرد

کد خبر: ۸۹۷۴۸۶
| |
4753 بازدید

رئیس جمهوری آمریکا با همتای خود از کره جنوبی درباره خلع‌سلاح هسته‌ای کره شمالی به صورت تلفنی رایزنی کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز سه شنبه با «مون جائه این» رئیس جمهور کره جنوبی به صورت تلفنی رایزنی کرد.

کاخ سفید در این خصوص اعلام کرد: سران ۲ کشور درباره خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی و چگونگی دست یابی به این هدف به نحوی که قابل راستی آزمایی باشد به گفتگو پرداختند.

این در حالی است که دُور دوم مذاکرات میان کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در شهر هانوی واقع در ویتنام با کارشکنی‌ها و زیاده خواهی‌های واشنگتن با شکست مواجه شد.

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا