بازدید 5294
۳

کشف محموله اشیای تاریخی در گمرک خرمشهر

کد خبر: ۸۹۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 07 May 2019

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان از کشف و ضبط یک محموله اشیای تاریخی ارزشمند با تلاش مأموران گمرک خرمشهر خبرداد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ رامین مکناوی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به گزارش مسئول پایگاه حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان‎های آبادان و خرمشهر و در جهت طرح مشارکت اجتماعی و تعامل میان نیروی انتظامی و میراث فرهنگی مبنی بر کشف اشیاء تاریخی، اظهار داشت: در این گزارش خبر از کشف اشیاء تاریخی به وسیله مأموران نیروی انتظامی مستقر در کمرگ خرمشهر به پایگاه حفاظت شهرستان داده شد.

وی به حضور نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان و پایگاه حفاظت میراث فرهنگی خرمشهر بعد از دریافت گزارش اشاره و بیان کرد: در این راستا شخصی با هویت معلوم به دنبال خروج سه شیء تاریخی به خارج از کشور را داشت اما هوشیاری مأموران انتظامی مستقر در گمرک مانع از این امر و باعث دستگیری او شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان به تحویل محموله اشیای تاریخی توسط گمرک خرمشهر به مراجع قضایی اشاره و ادامه داد: تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد و نتیجه نهایی نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
روی یکی از اشیایه تاریخی انگلیسی نوشتن فکر کنم تاریخ انگلیس باشه نه ایران.البته با توجه به این که تاریخی بود نذاشتن خارج بشود
اینا چی هستن؟
چه دوره ای؟
ارزش؟
چقدر اطلاع رسانی شما ضعیف است!!؟؟؟
تفاوت عمده ای هست بین اشیاء تاریخی با اشیاء باستانی . اینها « اشیاء باستانی» هستند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان