بازدید 4910

یحیی مذاکره سرمربیگری تیم ملی امید را تکذیب کرد

کد خبر: ۸۹۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ 04 May 2019

گل‌محمدی در خصوص اینکه آیا برای فصل آینده مذاکره‌ای با مسئولان باشگاه پدیده داشته، گفت: یکی دو بار صحبت کلی کردیم و توافقات خوبی انجام دادیم. این صحبت‌ها هنوز ادامه دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، وی در مورد شایعاتی که پیرامون مذاکره او با تیم‌های دیگر مطرح شده، گفت: اینها شایعه است؛‌دو ساعت بعد از بیانیه باشگاه سایپا بعضی رسانه‌ها اعلام کردند گل‌محمدی با سایپا توافق کرده اما من مشهد بودم و نمی‌دانم در فاصله 2 ساعت چگونه می‌توان توافق کرد. بعضی شیطنت‌ها هست که می‌خواهند تمرکز تیم ما را به هم بزنند اما ما نسبت به این مسائل بی‌اهمیت هستیم. سه بازی پیش رو داریم و به آنها فکر می‌کنیم. دوست نداریم به سراغ حاشیه‌ها برویم و متن فوتبال را فراموش کنیم.

سرمربی تیم پدیده مشهد در خصوص حضورش در تیم امید گفت:اینها همه گمانه‌زنی رسانه‌ای است و هیچ صحبتی تا حال با من نشده؛ خبرهایی که در هر رسانه‌ای می‌آید کذب محض است هر کسی می‌خواهد صحبت کند باید اجازه دهد بعد از این سه بازی ما به راحتی به این جایگاه نرسیده‌ایم و دوست داریم سهمیه بگیریم.

گل‌محمدی در خصوص اخراج سرمربیان استقلال و سایپا گفت: مربیگری شعلی است که در آن هیچ تضمینی وجود ندارد. هم شفر هم دایی از مربیان زحمتکش ما هستند که برایشان در هر کجا هستند آرزوی موفقیت دارم. وی در خصوص پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی هم تاکید کرد: این نظر شخصی بنده است امیدوارم هر چه سریع‌تر سرمربی تیم ملی مشخص شود و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و وضعیت دلار و یورو فکر می‌کنم بهترین تصمیم که فدراسیون می‌تواند بگیرد این است که این دلارها را ذخیره کند و هزینه‌های که می‌خواهد صرف مربی خارجی کند در بحث پایه‌ها و امکانات ورزشی خرج کند. این نظر بنده است و در نهایت فدراسیون باید تصمیم بگیرد.فدراسیون ووزارت ورزش باید تصمیم بگیرند و امیدواریم تصمیم معقول بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار