بازدید 7901
۷

واکنش پرسپولیس به اتهام رشوه خبرنگار عربستانی

کد خبر: ۸۹۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ 04 May 2019

سایت عربی «کورا» در گزارشی که توسط عبدالله سلمان، خبرنگار عربستانی از ریاض نوشته شده است ادعا کرده، مای مانینگ داور چینی برگزیده شده برای دیدار النصر عربستان - الوصل امارات پیش از این مورد اتهام دریافت رشوه قرار گرفت و به همین دلیل چهار ماه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا محروم شد، این اتهام به دیدار النصر مقابل پرسپولیس در فصل ۲۰۱۵ لیگ قهرمانان آسیا بازمی‌گردد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرعلی حسینی، مدیر بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این ادعای خبرنگار عربستانی گفت: این ادعا کذب محض است، چرا که بعد از بازی پرسپولیس - النصر هیچ محرومیتی برای داور چینی در نظر گرفته نشد. ضمن اینکه وقتی داوری برای قضاوت بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به تهران می‌آید نماینده‌ای از فدراسیون تمام وقت در کنار اوست و هیچ نماینده‌ای از تیم میزبان نمی‌تواند حتی با داور دیدار کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پرسپولیس هیچ گاه به دنبال چنین مسائلی نبوده و همیشه حرف خود را در مستطیل سبز زده است. مطرح شدن چنین ادعایی از سوی خبرنگار عربستانی یک ادعای پوچ است و AFC هم در آن مقطع حتی یک نامه در این زمینه به باشگاه پرسپولیس ارسال نکرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
نمی دونم چرا یه جریان ترکی-عربی علیه پرسپولیس راه افتاده . ظاهرا پرسپولیس بد جوری خار چشم شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
شما پرسپولیسا خودتون رو نماینده ایران می دانید. هنوز یادمون نرفته با کیروش چیکار کردید
خبرنگار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این شائبه در بازی های لیگ برتر پرسپولیس در مقابل تیمهای مدعی جدول نیز وجود دارد. تنها موضوعی که دوست و دشمن در آن متفق القولند
از پرسپولیسی جماعت بعید نیست
بهمن بهلولی را یادمون میاد ..........
معمولا همیشه پرسپولیس با داوری مسئله مسالمت امیز داشته ...........
یه حربه ای در جنگها و یا سیاست هست که اگر نمیتونی حریفت را در میدان شکست دهی در خارج میدان خرابش کن تا در میدان شکننده شود.چرا این هجمه ها وقتی پرسپپولیس با تفاضل دوم شد نبود؟اینها میدانند امسال را از دست داده و پرسپولیس قهرمان هست ولی دوره بعدی به هیچ عنوان نباید قهرمان شود.حتی شده این تیمهایی که امسال سودای قهرمانی داشتن هوادارانشان در ارکان قدرت را با هم متحد(تیم دوم و سوم و چهارم همه با هم)کرده و زیراب پرسپولیس را میزنن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر