بازدید 6467

افزایش آزار جنسی زنان در ارتش آمریکا

کد خبر: ۸۹۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 03 May 2019

وزارت دفاع آمریکا در گزارش سالانه خود از افزایش موارد آزار جنسی در میان نظامیان آمریکایی بین سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نتایج بررسی‌هایی را منتشر کرد که نشان می‌دهد تماس جنسی ناخواسته در مراکز آموزش نظامی آمریکا در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ افزایش بسیار داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، پنتاگون دیروز پنجشنبه در گزارشی سالانه خود افشا کرد که موارد آزار و اذیت جنسی از سال ۲۰۱۶ تا سال ۲۰۱۸، ۳۶درصد افزایش یافته است.

در گزارش سالانه پنتاگون آمده است که حدود ۶.۲ درصد زنان شاغل در وزارت دفاع آمریکا در سال ۲۰۱۸ مورد آزار جنسی قرار بودند که این میزان ۱.۹ درصد بیشتر از آمار سال ۲۰۱۷ است.

در ادامه این گزارش آمده که در سال ۲۰۱۸ تعداد ۷۴۷ مورد تماس جنسی ناخواسته در نهاد‌های آموزش نظامی در این کشور روی داد که این آمار جدا از تجاوز جنسی در میان درجه‌داران است.

«پاتریک شاناهان» سپرست وزارت دفاع آمریکا هم پس از انتشار این گزارش، خواستار برخورد جدی با موارد آزار و اذیت جنسی در ارتش این کشور شده است.

اخیرا یک سناتور جمهوریخواه زن آمریکایی در نشستی در کمیته نیرو‌های مسلح سنای این کشور اعتراف کرده که در ارتش آمریکا تجاوز جنسی روی می‌دهد.

«مارتا مک سالی» سناتور زن آمریکایی افشار کرده بود که در ارتش این کشور مورد تجاوز جنسی قرار گرفت، ولی به دلیل حفظ اعتبار نظام آمریکا هیچ گاه شکایت نکرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل