بازدید 3929

بهترین راهنما در انتخاب رشته

کد خبر: ۸۹۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ 02 May 2019

فارغ‌التحصیلان، دانشجویان و اساتید رشته‌های مورد نظر می‌توانند در انتخاب رشته‌ای مناسب کمک کنند.

به گزارش آنا، برای تحصیل در رشته و دانشگاه متناسب با رتبه کسب شده در کنکور نیاز به رعایت الزامات و نکاتی است که به صورت زنجیروار به یکدیگر مرتبط است.

انتخاب‌های اشتباه می‌تواند گریبان داوطلبان کنکور را بگیرد به همین دلیل باید تمام معیارهای انتخاب صحیح را به کار بست.

در شماره‌های پیشین پرونده انتخاب درست آینده‌ای روشن به لزوم تحقیق درمورد رشته مورد علاقه نکاتی گوشزد شد. همچنین به استفاده از نظرات مشاوران تحصیلی نیز پرداخته شد.

در این شماره به ضرورت رجوع به فارغ‌التحصیلان، دانشجویان و اساتید رشته‌های مورد نظر تأکید می‌شود. بسیاری از مواقع تجربه ثابت کرده است که برخی از داوطلبان رشته‌ای را مدنظر داشته‌ و حتی علاقه بسیاری به ان رشته نشان می‌دادند اما بعد از مشورت با فارغ‌التحصیلان و دانشجویان ان رشته نظرشان تغییر کرده و به دنبال رشته‌های مناسب‌تری رفته‌اند.

به همین دلیل توصیه می‌شود داوطلبان حتماً با دانشجویان رشته‌های مورد نظر مباحثه و مشورت صورت گیرد تا از زوایای پنهان رشته‌ها آگاهی یابند.

همچنین اساتید دانشگاه نیز می‌توانند راهنمای خوبی باشند و کافی است داوطلبان به دانشگاه و دفتر گروه مورد نظر و اساتید رشته مراجعه کرده تا از نظر آنها بهره‌مند شوند.

برای آگاهی از رشته که مهم‌ترین بخش انتخاب رشته است نباید از هیچ نکته و از هیچ راهی دریغ کرد چرا که انتخاب درست می‌تواند آینده‌ای روشن را در پیش داشته باشد و انتخابی اشتباه آینده‌ای نامشخص.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر