بازدید 8998
۷
قاضی مسعودی‌مقام:

هر سه محکوم پرونده بانک سرمایه به زندان رفتند

کد خبر: ۸۹۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ 01 May 2019

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی گفت که هر سه محکوم پرونده بانک سرمایه به زندان رفتند و پزشکی قانونی تأیید کرد که این افراد می‌توانند تحمل حبس کنند.

به گزارش «آزادی» قاضی مسعودی مقام در جمع خبرنگاران در ارتباط با سه محکوم پرونده بانک سرمایه که اعلام شد همزمان سکته کرده‌اند، گفت: هر سه نفر آقایان توسلی، بخشایش و کاظمی به زندان رفتند و امروز آقای توسلی به عنوان آخرین نفر به زندان اوین اعزام شد و اسناد و مدارکشان بررسی شد.

وی تصریح کرد: پزشکی قانونی تأیید کرد که این افراد می‌توانند تحمل حبس کنند و به زندان و قاضی اجرای احکام اعلام کردیم در صورتی که امکان حبس در بهداری زندان نیز فراهم است چنانچه بیماری قلبی آنها وخیم شد، هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شود و می‌توانند در بیمارستان زندان نگهداری شوند.

قاضی مسعودی‌مقام در پایان گفت: این که ما از هر ترفندی برای عدم رسیدگی و اجرای حکم استفاده کنیم، جایگاهی ندارد و قوه قضائیه با تمام قدرت در مقابل مفسدین اقتصادی می‌ایستد.

بر اساس این گزارش، احمد شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور ۷ اردیبهشت ماه گفت که سکته یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه - اعضای هیأت مدیره سابق این بانک - از سوی پزشکی قانونی تأیید شده است و نتیجه پزشکی قانونی در مورد این فرد به مراجع قضائی اعلام شده است و مدارک پزشکی دو نفر دیگر از اعضای هیأت مدیره سابق بانک سرمایه و سکته آنها نیز در حال بررسی است.

بنا بر حکم قاضی مسعودی‌مقام، علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی به ۲۰ سال حبس، تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت دائم از مشاغل دولتی محکوم شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
حکم شلاق کی اجرا میشه؟!!!!
پس هدایتی چی شد ؟
به زندان رفتند یعنی چه پولها چه شد ملت از بی پولی گرسنه مانده اند انها زندان باشند یا در کاخ هیچ فرقی بحال ملت ندارد
وقتی جیک جیک مستونشون بود ؛ فکر زمستونشون نبود؟
چرا زندان بردید؟
باید بروند کمپ برای کار اجباری
دو روز دنیا ارزش اینهمه بازیگری ندارد
پول ها چه می شود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان