بازدید 3213

توصیه‌های ترافیکی در خصوص روز‌های پایانی نمایشگاه کتاب

کد خبر: ۸۹۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 29 April 2019

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد در روز‌های پایانی نمایشگاه کتاب با توجه به حجم ترافیک از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

به گزارش میزان، سرهنگ دوم محمد رازقی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی نمایشگاه کتاب و افزایش حجم مراجعات شهروندان محترم به نمایشگاه کتاب، شاهد افزایش حجم بار ترافیکی در محور‌های پیرامون نمایشگاه مثل خیابان شهید بهشتی، خیاباگ قنبرزاده، بزرگراه رسالت و بزرگراه مدرس هستیم؛ لذا به کلیه همشهریان محترم توصیه می‌گردد جهت مراجعه به نمایشگاه کتاب از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند که بهترین گزینه آن جهت سریع‌تر رسیدن به مقصد مترو می‌باشد.

رازقی افزود: از شهروندانی که با تاکسی قصد مراجعه به نمایشگاه کتاب را دارند نیز درخواست می‌شود که در زمان عبور از عرض معابر دقت لازم را بفرمایند و چنانچه منتظر رسیدن تاکسی هستند از ازدحام در حاشیه معابر خودداری نمایند تا شاهد انسداد راه در این معابر نباشیم. از سوی دیگر از رانندگان محترم تاکسی نیز درخواست می‌شود چنانچه قصد مسافرگیری در معابر پیرامون مصلی امام خمینی (ره) را دارند با حفظ نظم و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به این امور بپردازند و از توقفات بی‌مورد، توقف‌های دوبله و غیر مجاز پرهیز کنند تا شاهد افزایش بار ترافیک و دوچندان شدن مشکلات ترافیکی در این معابر نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل