بازدید 8405
۸

افزایش قیمت بلیت مترو و اتوبوس از امروز

کد خبر: ۸۹۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 29 April 2019

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از اعمال قیمت های جدید بلیت مترو از امروز (دوشنبه) خبر دادند.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد نرخ بلیت مترو اظهار داشت: پیرو مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر افزایش قیمت بلیت مترو از امروز شاهد افزایش قیمت بلیت هستیم.

وی گفت: از صبح امروز (دوشنبه) نهم اردیبهشت ماه بلیت مترو تهران با ۲۰ درصد افزایش به فروش می‌رسد.

همچنین پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: از صبح امروز در نرخ کرایه اتوبوس نیز شاهد اعمال افزایش ۲۰ درصدی هستیم.

به گزارش ایسنا، در اسفندماه سال گذشته، شورای شهر تهران مصوب کرد که نرخ بلیت حمل و نقل عمومی با توجه به نرخ تورم محاسبه شود که این مسئله با مخالفت‌هایی مواجه شد و حالا به نظر می‌رسد، مسئولان امر روی افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه به توافق رسیده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۸
عجب خبر مسرت بخشی برای اولین بار در طول این سالها با شرمندگی بی پایان گرانی وتورم اعلام گردید ارزانی حوصله مردم را بسر اورده بود باید برای ملیونیم بار از دست اندر کاران قدردانی وچشنی بهمین مناسبت برگزار شود
به نظر می رسد که این قانون عطف به ما سبق شده است چون امروز در مسیر گلشهر به تهران از من ده هزار تومان کم شده است
علی برکت ا...
بابا ول کنید پدر مردم در آوردید همش دنبال افزایش قیمت هستید یک دفعه نفس کشیدن هم پولی کنید خلاص
چرا 20 درصد؟ مگه حقوق کارگران و کارمندان چقدر افزایش داشته که سازمانهای دولتی و شهری 20 درصد اضافه می کنند این باعث تورم بیشتر نمیشه؟
آیا حقوق ما هم 20 درصد افزایش دارد یا هر سال باید فقیر و فقیرتر بشیم؟!
باسلام- اتوبوس از 800 تومان به 1020 تومان 1020/800=1.275 يعني 27.5 درصد افزايش - مترو از 4455 ريال به 6635 ريال 6635/4455=1.489 يعني 48.9 درصد افزايش يافت.
خوب من تا امروز به خاطر فرهنگ استفاده از وسیله نقلیه عمومی از مترو استفاده میکردم حالا که مهم نیست این فرهنگ و هرروز گرون میشه از وسیله نقلیه خودم استفاده میکنن .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار