بازدید 4674
۲

رای جنجال تراکتوری ها فعلا اعلام نمی شود!

با استناد به صحبت‌های اسماعیل حسن زاده و اینکه دستور موقتی برای این دیدار صادر نشده است تراکتورسازی هم چنان می‌تواند در زمین خود از امتیاز میزبانی بهره ببرد و از اشکان دژاگه هم در ترکیب استفاده کند.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 24 April 2019

رای جنجال تراکتورسازی در بازی مقابل پیکان فعلا اعلام نخواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی در مورد پرونده دیدار تراکتورسازی و پیکان به سایت فدراسیون فوتبال گفت: «گزارشات هفته آخر از جمله گزارش مسابقه تراکتورسازی و پیکان در تبریز ظهر شنبه به دست ما رسید. با توجه به لزوم ابلاغ تخلفات به افراد، ابلاغیه‌ها در همان روز شنبه ۳۱ فروردین ماه تهیه شد و به دلیل تعطیلی روز یکشنبه، ارسال ابلاغیه در روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه انجام شد و مسلما باید در مهلت قانونی منتظر وصول دفاعیات باشیم که به محض تکمیل پرونده، تصمیم نهایی در خصوص اتفاقات اتخاذ خواهد شد. البته در خصوص حواشی بازی تراکتورسازی و پیکان، به دلیل اینکه عمده اتفاقات بعد از مسابقه رخ داده است و برخی موارد در گزارش مقامات رسمی مسابقه با تمام جزئیات نیامده است، تحقیقات کامل از جمله جمع آوری اسناد و مدارکی که به دست ما می‌رسد، زمان بر خواهد بود لذا صدور رای نهایی در مورد این پرونده مستلزم بررسی کامل اتفاقات خواهد بود.»

با استناد به صحبت‌های اسماعیل حسن زاده و اینکه دستور موقتی برای این دیدار صادر نشده است تراکتورسازی هم چنان می‌تواند در زمین خود از امتیاز میزبانی بهره ببرد و از اشکان دژاگه هم در ترکیب استفاده کند. در روز‌های اخیر بحث‌هایی در مورد محرومیت اشکان دژاگه و هم چنین طرفداران تیم تراکتورسازی وجود داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسن راده؟؟؟؟
شبانه برا پرسپولیس اونم روز تعطیل حکم ظالمانه می ده
ولی.....
باتاخیردراعلام رای کمیته انضباطی بازی پرسپولیس باتراکتورسازی ریسک بالایی خواهدداشت وبازیکنان پرسپولیس امنیت جانی نخواهندداشت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر