بازدید 4221

یک محروم پاختاکور دربازی مرگ و زندگی با پرسپولیس

کد خبر: ۸۹۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ 23 April 2019

شاگردان برانکو ایوانکووچ بعد ازشکست مقابل الاهلی عربستان در پنجمین بازی مرحله‌ گروهی خود باید به مصاف پاختاکور ازبکستان بروند.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که هر دو، بازی چهارم خود در این مرحله را به حریفان باخته‌اند و برای صعود از گروه نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی دارند. پرسپولیسی‌ها اگر می‌خواهند بدون، اما و اگر به مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند باید هر دو بازی خود را ببرند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت علاوه بر مصدومانی که برای این بازی خارج از خانه دارد، شجاع خلیل‌زاده مدافع وسط خود را هم به علت دو اخطاره بودن در اختیار ندارد. پاختاکور هم که شب گذشته مقابل السد قطر با نتیجه‌ی ۲ بر یک شکست خورد، با وجود اینکه در آن بازی ۵ بازیکن آن‌ها کارت زرد گرفتند، اما فقط یک محروم برای تقابل با پرسپولیس دارد. بعد از بخشیده شدن کارت‌های زردی که بازیکنان در مرحله‌ی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گرفته بودند، دوستونبک همدموف هافبک پاختاکور با دو کارت زردی که در دو بازی رفت و برگشت مقابل السد قطر گرفت، بازی مقابل پرسپولیس را از دست داد. برخلاف اخبار غیررسمی منتشر شده سایر بازیکنان پاختاکور برای بازی با پرسپولیس محروم نیستند.

با توجه به اینکه امتیاز‌های تیم‌ها در این گروه به هم نزدیک است و در دو بازی پایانی هر ۴ تیم گروه شانس صعود به مرحله‌ی بعدی رقابت‌ها را دارند، پاختاکوری‌ها در حالی به مصاف پرسپولیس می‌روند که ۷ بازیکن آن‌ها تک اخطاره هستند و در صورتی که در بازی مقابل پرسپولیس کارت زرد بگیرند، بازی آخر این تیم مقابل الاهلی عربستان را از دست می‌دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر