بازدید 6434
۴

برخورد مرگبار قطار و پراید در ساری

کد خبر: ۸۹۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 23 April 2019

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: برخورد قطار با خودرو پراید در منطقه شهرک فرهنگیان ساری یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش «تابناک»، زکریا اشکپور در گفت و گو با ایسنا توضیح داد: این حادثه ساعت ۲۰:۲۰ شامگاه دوشنبه به مرکز اورژانس اعلام شد و آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس ارطه و راهبند و فرهنگ به محل حادثه واقع در عبور شهرک فرهنگیان ساری اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: در این حادثه که در اثر برخورد قطار با خودروی پراید اتفاق افتاد یک خانم حدود ۴۷ ساله جان باخت.

اشکپور تصریح کرد: این حادثه یک مصدوم خانم هم داشت که توسط یکی دیگر از تیم‌های اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل گردید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
این قسمت ریل - یک جاده خیلی مهم رو قطع میکنه و عجیب هست که چون خارج شهر هست راهبند نداره که موقع عبور قطار جلوی عبور ماشینها گرفته بشه- من وقتی این قسمت جاده رو دیدم حاضر به خرین خونه تو اون شهرک نشدم- چون آدم ممکنه حواسش با اومدن قطار نباشه و از جاره رد شه- پارسال هم به وانت -همونجا دچار صانحه شد- آفرین به مسیولین
قطار که چیزیش نشده ؟ احتمالا خانم فوت شده از قطار بوده
احتمالاً زمانی که ریل گذاری شده است، این جاده نبوده است و بعدا شهرک سازی شده و جاده کشیده شده است. اگر بنابراین اگر این احتمال درست باشد، کسی که جاده را ایجاد کرده موظف به قراردادن راهبند و چراغ بوده که البته با این خبر و حادثه قبلی معلوم است این کار را نکرده است. حدس من این است کسی که قرار بوده این کار را بکند، به خودشان زحمت هماهنگی با راه آهن را نداده اند و کسی هم پیگیری نکرده است. لابد منتظرند چند حادثه دیگر رخ دهد و چند نفر دیگر خمیر و جزقاله شوند و فرمانداری، شهرداری و شاید هم وزیر و رئیس جمهور از ایشان دعوت کنند. به نظر من الان باید قوه قضائیه ورود پیدا کند و ضمن تعیین ضرب العجل برای ایجاد راهبند، مقصر این اهمال کاری را تشخیص و به سزای ندانم کاری برساند.
قطار سالم است یا واژگون شده ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر