بازدید 6262
۳

لغو دو پرواز بجنورد هواپیمایی ماهان

کد خبر: ۸۹۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 23 April 2019

مدیر فرودگاه بجنورد گفت: شرکت هواپیمایی ماهان پروازهای تهران - بجنورد در روزهای 5 و 12 اردیبهشت ماه را لغو کرد.

به گزارش «تابناک»، سیدمهدی رزاز روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شرکت مزبور هیچ دلیلی برای لغو این پروازها اعلام نکرده است.

شرکت ماهان پیش از این نیز پروازهای خود به مقصد بجنورد را در روزهای دوم، پنجم، نهم، دوازدهم، پانزدهم، نوزدهم و 22 فروردین ماه امسال را لغو کرده بود.

مدیر فرودگاه بجنورد گفت: این فرودگاه از ابتدای امسال تنها با یک پرواز که در هشتم فروردین ماه انجام شد، 157 مسافر را بین تهران و بجنورد جابه جا کرد.

14 هزار و 181 مسافر، پارسال از طریق پروازهای فرودگاه بجنورد جابه جا شده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال 96 به کمتر از نصف رسیده است.

اکنون فرودگاه بجنورد به عنوان فرودگاه مرز هوایی مشغول فعالیت است و دارای یک باند به ابعاد 4200 در 45 متر، اپرون به ابعاد 245 در 118 متر، تاکسی وی عمود به ابعاد 23 در 120 متر و ساختمان ترمینال مسافری به مساحت 1700 متر مربع و ترمینال جدید به مساحت 4600 مترمربع است.

هم اکنون تنها شرکت هواپیمایی ماهان در روزهای دوشنبه، پنجشنبه و جمعه بین مرکز استان خراسان شمالی و تهران پرواز دارد.

استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد که فاصله بجنورد، مرکز این استان تا تهران افزون بر 700 کیلومتر و تا مشهد 250 کیلومتر است.

در این استان مجتمع های بزرگ صنعتی و تولیدی نظیر پتروشیمی خراسان، آلومینای جاجرم، فولاد اسفراین و کارخانه قند شیروان فعالیت دارند که مدیران و کارشناسان این واحدهای صنعتی همواره در حال تردد بین بجنورد و تهران هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
خب مدیران پروازی رو حذف کنید تا مجبور نباشن هر هفته با هزینه بیت المال بین تهران و بجنورد پرواز کنند ! چه اشکالی دارد خانواد های محترمشان هم
بروند شهر خوش اب و هوائی مثل بجنورد ؟؟؟
انسان باید ابتدا تشهد هایش را بخاند بعدش سوار این گورپیما ها بشود...
یکی میمرد ز درد بی نوایی





یکی میگفت : خانوم ، زردک میخواهی ؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل