بازدید 10705

دو گزینه قطعی پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی

کد خبر: ۸۹۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 22 April 2019

تا پایان فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تنها چهار هفته دیگر باقی مانده است. تا کمتر از یک ماهه دیگر پرونده لیگ برتر بسته می‌شود و تیم‌ها فعالیت خود را برای جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی آغاز خواهند کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مثل همیشه همه نگاه‌ها به پرسپولیس و استقلال دو تیم پرطرفدار لیگ خواهد بود و هواداران بی صبرانه در اغاز خبر‌های درباره جذب بازیکنان جدید برای تیم محبوب خود هستند. پرسپولیس در خط میانی و حمله وضعیت خوبی دارد و شاید در نهایت شاهد جذب یک مهاجم باشیم که به احتمال خیلی زیاد بازگشت مهدی طارمی به این تیم خواهد بود.

اما تیم برانکو سخت به تغییراتی در خط دفاعی خود نیاز دارد. با توجه به اینکه سید جلال فصل بعد ۳۸ ساله خواهد شد و از طرف دیگر هم شجاع خلیل زاده به خاطر بازی درگیرانه با محرومیت مواجه شود سرمربی سرخ پوشان سخت به انتخاب جایگزینان شایسته‌ای برای این دو بازیکن کلیدی خود نیاز دارد. پرسپولیس در خط دفاعی به تغییرات اساسی نیاز دارد و برانکو بیشتر از هر کسی چنین چیزی را می‌داند. سرخ پوشان اگر می‌خواهند که در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بازهم مدعی باشند باید مدافعان جدیدی جذب کنند.

مرتضی پور علی گنجی مدافعی است که مدت‌ها است مورد توجه برانکو است و می‌تواند بهترین زوج برای شجاع و جایگزینی سید جلال در خط دفاعی سرخ پوشان باشد، اما یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن اینکه قرارداد این مدافع باتجربه با العربی سه ساله است و مگر اینکه این باشگاه قطری به دنبال فسخ قرارداد باشد تا زمینه بازگشت مرتضی به فوتبال ایران مهیا شود.

و اما مدافع دیگری که خبر‌های زیادی درباره حضور او در پرسپولیس به گوش می‌رسد محمد حسین مرادمند مدافع پدیده است.

مرادمند محصول آکادمی سپاهان است که در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در پدیده داشت. او در فصل نقل و انتقالات زمستانی هم مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت، اما پدیده اجازه جدایی را به او نداد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل