بازدید 4563

فریاد لیورپول در کاردیف؛ پیش بسوی قهرمانی

کد خبر: ۸۹۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷ 21 April 2019

در ادامه هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس تیم لیورپول با برتری ۲ بر صفر در زمین تیم ولزی کاردیف بار دیگر صدر جدول را از منچسترسیتی پس گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از یک نیمه بدون گل، ضربه واینالدوم در دقیقه ۵۷ و پنالتی میلنر در دقیقه ۸۱، برتری ۲ بر صفر تیم کلوپ را رقم زد تا لیورپول ۸۸ امتیازی شده و با یک بازی و ۲ امتیاز بیشتر از منچسترسیتی صدرنشین شود.

در بازی همزمان، آرسنال در خانه خودش ۳ بر ۲ مغلوب کریستال‌پالاس شد. بنتکه در دقیقه ۱۷، زا‌ها در دقیقه ۶۲ و مک‌آرتور در دقیقه ۶۹ برای پالاس و اوزیل در دقیقه ۴۷ و اوبامیانگ در دقیقه ۷۷ برای آرسنال گل زدند. آرسنال با قبول اولین شکست خانگی خودش در سال ۲۰۱۹ در خطر از دست دادن رده چهارم قرار گرفت.

شرح گل ها
کاردیف سیتی 0-1 لیورپول | وینالدوم (۵۶): کرنر الکساندر آرنولد از سمت راست ارسال می شود. وینالدوم کرنر را یک ضرب با شوتی محکم وارد دروازه کاردیف می کند.

کاردیف سیتی 0-2 لیورپول | میلنر (81): خطای پنالتی روی صلاح اعلام می شود و جیمز میلنر از روی نقطه پنالتی گل دوم لیورپول را می زند.

لیورپول-لیگ برتر انگلستان-هلند-liverpool-premier league-netherlands-

ليورپول در پايان هفته سى و پنجم 88 امتياز گرفته كه ركورد بيشترين امتياز يک فصل آنها در تاريخ ليگ برتر است؛ در 26 فصل اخير، 14 تيم با همين تعداد امتياز يا كمتر، قهرمان شده اند. بيشترين امتيازات يک فصل ليورپول در ليگ سطح اول انگلستان از زمان سه امتيازى شدن بردها نیز به شرح زیر است:

  1. فصل 1978/79 : 98 امتياز
  2. فصل 1987/88 : 90 امتياز
  3. فصل 2018/19 : 88 امتياز
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر