بازدید 31744
هزار و ششصد و سی و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

امام جمعه تهران: به جهنم که تحریم تشدید می‌شود/انتقاد پروانه سلحشوری از فضای مردسالارانه مجلس/سالک: محصورین در سایه رحمت نظام صفا می‌کنند/فرمانده ناجا: «گشت ارشاد» همچون گذشته کار خود را انجام می‌دهد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند وزیر اطلاعات: در یک سال گذشته با ۱۱۴ تیم تکفیری مقابله شده/علی نصریان: راضی نیستم اسمم روی کوچه و خیابانی باشد/میانجی‌گری عراق برای مذاکره بین ایران و عربستان و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ 19 April 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انتقاد پروانه سلحشوری از فضای مردسالارانه مجلس

پیشنهاد زنان مجلس مبنی بر افزایش سهم زنان در فهرست‌های انتخاباتی، در جریان اصلاح موادی از قانون انتخابات با مخالفت اکثر نمایندگان مجلس همراه شد. پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با «آزادی» از چرایی این اتفاق گفت و از پشت کردن همکارانش به این طرح گلایه کرد. او در این زمینه گفت: از ساختار مردسالار و مقاوم مجلس انتظار داشتیم اما بعد از مذاکرات انجام شده و قول مساعدی که از آقایان گرفته بودیم، تا حدی امیدوار بودیم که پیشنهاد رأی بیاورد. به خصوص اینکه اغلب فریاد چهار، چهار (به معنی موافقت) می‌زدند اما مخالفت کردند. اگر عکاسان از مجلس در زمان رأی گیری برای این پیشنهاد عکس می‌گرفتند، تصور می شد که حتما رأی می‌آورد، چون همه دست‌ها به نشانه موافقت بالا بود. البته ما دیگر مردان مجلس را شناخته‌ایم و می‌دانستیم به شکل دیگری عمل می کنند. به نظر من خوب است دوستانی که در مجلس مدام شعار شفافیت می‌دهند در مورد موافقان و مخالفان این پیشنهاد نیز طلب شفافیت کنند. خوب است که در فضای مجازی و حقیقی از آقایان مجلس بخواهیم که شفاف بگویند به این پیشنهاد رأی مثبت داده‌اند یا خیر.

تصادف یک مداح در بازگشت از مناطق سیل زده

دکتر حسینعلی رفایی گفت: در حادثه تصادفی که روز گذشته در جاده پلدختر به خرم‌آباد و در منطقه قلعه نصیر رخ داد خودروی مداح معروف کشور حاج حسین سازور دچار سانحه شد. وی ادامه داد: بر اثر این حادثه یک دستگاه خودروی تویوتا های‌لوکس با چهار نفر سرنشین واژگون شد که مجروحین حادثه به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد منتقل شدند. رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان بیان کرد: خوشبختانه حال عمومی سه نفر از مجروحین رضایت بخش است و حسین سازور نیز در بخش ای سی یو بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد تحت مراقبت است و سطح هشیاری وی خوب است. /ایسنا

سالک: محصورین در سایه رحمت نظام صفا می‌کنند

احمد سالک، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در برنامه دستخط مواردی را درباره وقایع سال ۸۸ و محصورین مطرح کرد که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید؛
یک جا شما گفته بودید فتنه خط قرمز ماست، ولی بعد از این ماجراهایی که برای رئیس جمهور سابق پیش آمد، اظهارنظرهایی می‌کند و اتفاقاتی که افتاد به نوعی خیلی از کسانی که در فتنه ۸۸ دستگیر بودند، خودشان را تبرئه کردند و حتی اگر رها کنید خیلی راحت می‌گویند سران فتنه هم شاید مسیر درستی را رفتند.

مسأله فتنه ۷۸ و ۸۸ سه بخش داشت؛ یک، مدیریت بیگانه. دو، هماهنگ شدن کشورهای منطقه با مدیریت بیگانه. سه، عوامل داخلی کشور که کمیته x را تشکیل دادند. ۱۲ نفر بودند. این دوازده نفر ۵ کمیته زیرمجموعه داشتند و فتنه نشان داد چیست. ما هم در نهج‌البلاغه و قرآن درباره فتنه خیلی خوانده بودیم. فتنه‌ای که اعمی که امیرالمومنین مطرح می‌کنند خیلی عجیب است؛ فتنه کور است.

ما قضایای مکتبی و نظری اسلامی را می‌دانستیم. وقتی این اتفاقات افتاد من در جریان فتنه رفتم و با عبا و عمامه و ماشین رفتیم. اگر بنا باشد بگوییم فصل مفصلی است. ولی متوجه شدیم این فتنه به این شکل است و سازمان یافته است و روی خط آقای «جین شارپ» با ۱۵۰ محور پیش می‌رود که محور خط این شخص، انقلاب‌های مخملی است که مقام معظم رهبری فرمودند اینجا گرجستان نیست که با ۱۰ میلیون دلار شما حکومت عوض کنید؛ اینجا ایران است.

پس خط حرکت جین شارپی بود. هدایت کار فوکویامایی بود. مدیریت کار بیرون با ۱۷ اپوزیسیون جمهوری اسلامی به محوریت فرح بود و با ریاست دفتری همسر سیامک پورزند بود.
سیامک پورزند کیست؟ کسی است که از کنگره امریکا دلار را با خودش به ایران آورد و خودش وقتی او را دستگیر کردند، گفت به ۱۵۰ نفر دلار دادم که به یکی از سران فتنه هم دلار داده بود که وقتی به او فشار آوردند گفت دلار از امریکا گرفتیم ولی از خیرین امریکا گرفتیم؛ این نکته قابل توجه است. این سیامک پورزند … .

این که بیان کردید مستند است؟

بله. مصاحبه ایشان را در روزنامه‌ها ببینید، یکی از سران فتنه بود. در این قضیه اسرائیل گفت من تعجب می‌کنم این ۱۷ گروه اپوزیسیون امریکا که شکم هم را می‌خواهند پاره کنند چطور وحدت کرده‌اند. اسرائیل از وحدت اینها تعجب کرده بود. از این بابت قابل توجه است. ما همه اینها را اشراف پیدا کردیم. فتنه ۸۸ چهارده هدف داشت که سه هدفش مهم بود. یک، جدا کردن مردم از اندیشه‌های حضرت امام و آقا. دو، براندازی نظام بود و سه، انداختن ستون خیمه اسلام یعنی ولایت. مسأله برای شوخی نبود. براندازی وسیعی بود. لذا خط قرمز ما فتنه بود و الان هم داد می‌زنیم فتنه خط قرمز ماست و باید اینها محاکمه شوند. اینها در سایه رحمت جمهوری اسلامی صفا می‌کنند.

میانجی‌گری عراق برای مذاکره بین ایران و عربستان

فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مورد روابط ایران و عربستان و اخبار منتشره در رسانه های عربی مبنی بر مذاکرات این دو کشور در بغداد اظهار داشت:عراق بسیار در تلاش است که میان ایران و عربستان میانجی‌گری کند و البته در عربستان هم رگه های قوی از همکاری با ایران در حال شکل گیری است و افراد زیادی مخالف سیاست های بن سلمان در مورد ایران هستند، که پس از مسایل خاشقچی شدت بیشتری گرفت؛ اما ما هم چنان معتقدیم هنوز جریان عظیمی برای تنش زدایی با ایران همانند دهه ی 1990 میلادی شکل نگرفته و اگر شرایطی مشابه آن دوران را مشاهده کنیم که گام های اساسی برای تنش زدایی با ایران از سوی عربستان برداشته شد برداشته شد شاید شرایط برای تنش زدایی در ایران هم فراهم شود. / اسپونتیک

وزیر اطلاعات: در یک سال گذشته با ۱۱۴ تیم تکفیری مقابله شده

علوی وزیر اطلاعات ظهر امروز در سخنان خود پیش از خطبه های نماز جمعه تهران، گفت: در یک سال گذشته با ۱۱۴ تیم تکفیری و ۱۱۶ تیم مرتبط با منافقین، چهار تیم ضد انقلابی، ۳۸۰ تیم قاچاق مواد مخدر برخورد شده و عملیات ۱۸۸ تیم عملیاتی خنثی شده است و آخرین آنها دستگیری چهار نفر در جنوب غرب کشور به کشف ۱۵ هزار فشنگ کلاشینکف از آنها بوده است. علوی خاطر نشان کرد: صدها تلاش سرویس های بیگانه برای جلب همکاری افرادی در داخل کشور به عنوان جاسوس شناسایی و خنثی شده و از به دام افتادن صدها نفر از نیروهای موثر و مفید کشور صیانت شده است. ده ها جاسوس را که جذب دستگاه‌های اطلاعاتی بیگانه شده بودند را در مراکز حساس کشور شناسایی شدند و به دستگاه قضایی معرفی و در اختیار این دستگاه قرار گرفتند.

صفرهای پول ملی توسط خود جامعه حذف شده است

سیدناصر موسوی لارگانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مشکلات اقتصادی کشور زیاد است که اگر چهار صفر را از پول ملی حذف کنیم و اسکناس را عوض نکنیم کاری انجام نداده‌ایم و اگر چهار صفر را حذف کنیم و اسکناس و سکه‌ها را تغییر دهیم هزینه‌ سنگینی به کشور تحمیل خواهد شد. نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در شرایطی که سیل از یکسو ویرانی خود را داشته و مشکلات معیشتی مردم را شاهد هستیم این کار جواب نمی‌دهد. اگر ریال به تومان تبدیل شود و صفر حذف شود آیا چیزی به قدرت خرید مردم اضافه می‌شود؟ قطعا چنین اتفاقی نخواهد افتاد و این مشکل حل نمی‌شود ضمن این‌که به واسطه هزینه سنگین چاپ اسکناس و ضرب سکه تورم نیز ایجاد خواهد شد. به گزارش ایسنا موسوی لارگانی در پایان اضافه کرد: برای تقویت پول ملی و حذف صفر باید موازنه‌ای بین دخل و خرج مردم ایجاد کنیم و مجموعه اقداماتی را به عنوان پیش‌زمینه‌ این کار فراهم کنیم و سپس نسبت به حذف صفر اقدام کنیم.

علی نصریان: راضی نیستم اسمم روی کوچه و خیابانی باشد

نصیریان از نام‌گذاری یک خیابان به نامش ابراز نارضایتی کرد و گفت: این کارها را نمی‌پسندم. علی نصیریان گفت: راستش من از ابتدا راضی به این اقدام نبودم. اصولا به این کارها علاقه ندارم و دوست ندارم نام‌ام روی تابلوی کوچه و خیابان زده شود. اصلا هم دوست ندارم. او ادامه داد: به افرادی که از جانب شورای شهر با من تماس گرفتند گفتم که راضی نیستم، اما آن‌ها گفتند ما چنین تصمیمی گرفته‌ایم و با قدرت اجرایی که داشتند این کار را انجام دادند اساسا لزومی نمی‌بینم نام ورزشکاران و هنرمندان روی خیابان‌ها زده شود. گفتنی است چندی پیش شورای شهر تهران تصویب کرد که نام تعدادی از خیابان های این شهر به نام هنرمندان معاصر نامگذاری شود که یکی از این نام ها مربوط به علی نصیریان است. /سینما دیلی

کشف حقایق جدید درمورد «‌لئوناردو داوینچی»‌

محققان فلورانسی با بررسی آثار اولیه «داوینچی» ثابت کردند، این هنرمند چیره دست رنساس از هر دو دست خود برای نوشتن و خلق آثارش استفاده کرده است. به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، بررسی‌های علمی و فنی صورت گرفته، علاوه بر اشاره به توانایی «داوینچی» برای استفاده از هر دو دوست خود در خلق آثارش، از تصویر پنهان شده‌ی یک منظره پشت یکی از نقاشی‌های پیشین «داوینچی» پرده برداشت. مدیر گالری «اوفیتزی» شهر فلورانس ایتالیا در خصوص نتایج این تحقیق بیان کرد: «این اکتشاف، انقلابی حقیقی در زمینه مطالعات «‌داوینچی» محسوب می‌شود.»

دادگستری گلستان: ۲۵ نفر در پارتی مختلط شبانه گرگان

بامداد امروز ۲۵ دختر و پسر در یک میهمانی مختلط در حالی که پوشش نامناسب داشتند و مشروبات الکلی مصرف کرده بودند دستگیر شدند. حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی با بیان این خبر اظهارداشت: این افراد در پی گزارش مردمی و با دستور بازپرس کشیک در یکی از خانه‌های ویلایی مسیر ناهارخوران بازداشت شدند. وی افزود: ده‌ها لیتر مشروب الکلی دست ساز و چندین بطری مشروبات خارجی از صاحب منزل کشف شد.

استراتژی فیلتر اینستاگرام و رد FATF اشتباه است

محمود صادقی نمایندهی مجلس می‌گوید، فیلتر کردن اینستاگرام مخالف آزادی بیان است و بهتر است از این شبکه‌های اجتماعی برای ابراز عقاید خود استفاده کنیم. او همچنین می‌گوید عدم تصویب FATF ساز و کارهای بانکی ما را با کشورهای دوست مختل خواهد کرد. صادقی، نماینده‌ی مجلس با بیان اینکه نه بستن حساب شخصی افراد در شبکه‌‌های اجتماعی مثل اینستاگرام قابل قبول است و نه فیلترینگ شبکه‌‌های اجتماعی، به انصاف نیوز گفت: هیچ یک کار درستی نیست. هر دو این‌ها با آزادی بیان و آزادی گردش اطلاعات که یکی از زیربناهای عصر اطلاعات است مغایرت دارد؛ بنابراین، راه درست این است که از همین فضاها برای عقاید خود و بیان انتقادات در مواقع لزوم استفاده کنیم. او در پاسخ به اینکه آیا FATF به دولت آمریکا ارتباطی دارد، گفت: FATF یک فرایند جداگانه‌ای است که از سال ۸۵ تصمیم گرفتیم و اقدامات خود را برای تامین استانداردهای آن انجام دادیم، درواقع مربوط به کنترل پولشویی است. ساز و کاری است برای مبارزه با فساد و سالم‌سازی نقل و انتقالات بانکی؛ پولشویی چیزی فراتر از جرم‌های دیگر است، به این معنا که جرمی است که جرایم دیگر را پوشش می‌دهد و مقابله با آن هم در عرصه‌ی داخلی و هم بین المللی اهمیت بسیاری دارد.

باج‌گیری مقامات عربستان از همسران فعالان سیاسی

نقض حقوق مخالفان سیاسی در عربستان تنها به بازداشت و شکنجه سیستماتیک محدود نمی شود بلکه این موضوع از تعرض به همسران و فرزندانشان تا باج‌گیری از همسران آنها و وادار کردنشان به طلاق در ازای دریافت برخی حقوق مسلم فراتر می رود. داستان یکی از فعالان بازداشتی در داخل زندان های عربستان را «علی هاشم» فعال حقوقی سرشناس سعودی روایت کرده و از نحوه وادار کردن همسر این فعال زندانی در ازای دریافت کارت شناسایی برای خانواده وی و فرزندانشان و صدور مجوز ثبت نام آنها در مهد کودک پرده برداشته است. همسر یکی از فعالان داخل عربستان به متارکه همسرش در ازای صدور کارت شناسایی برای خانواده وی و فرزنداش و ورود آنها به مهدکودک وادار شده است./ شفقنا

به جهنم که تحریم تشدید می‌شود

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: چرا نگرانید که تحریم باشد و تشدید شود؛ به جهنم که تشدید شود. مگر شما خدا ندارید. مگر خداوند کم داده است. مگر قرآن نمی خوانید؟ شما کی هستید؟ این فرانسه و آن آمریکا خودشان دچار چالش هستند. وی ادامه داد: هرکس در این درگه مقرب تر است جام بلا بیش‌ترش می‌دهد. خداوند امتحان می‌کند. سردار سلیمانی می‌گفت هروقت فشارها بیش‌تر می‌شود امید ما برای زایش بیشتر می‌شود. مثل درد زایمان است، به ناله در می‌آورد اما امید زایش هست. خداوند با فشارهای بین‌المللی می‌خواهد امتحانتان کند. آنچه که برای ملت ما در این حوادث پیش می‌آید کارنامه درخشانی برای مردم ما است که در طول انقلاب وجود داشته است.

فرمانده ناجا: «گشت ارشاد» همچون گذشته کار خود را انجام می‌دهد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: گشت ارشاد همچون گذشته کار خود را انجام می‌دهد و پلیس با قاطعیت با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد. سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، درخصوص تمهیدات ناجا در برخورد با ناهنجاری‌ها اظهار داشت: حتما ما با کسانی که مخل نظم و امنیت مردم بوده و با ناهنجاری موجب آزار و اذیت مردم عزیز و خانواده‌ها شوند براساس قانون و با تدبیر برخورد می‌کنیم. سردار اشتری در گفت وگو با فارس تصریح کرد: پلیس با کسانی‌که هنجارشکنی کنند ـ در هر حوزه‌ای که باشند ـ با قاطعیت برخورد خواهد کرد. فرمانده نیروی انتظامی در این خصوص که آیا باز هم گشت ارشاد به خیابان‌ها باز می‌گردد، اعلام کرد: گشت ارشاد سر جای خود هست و توقفی نداشته است؛ ان‌شاءالله مثل گذشته کار خود را ادامه خواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۹
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴۰۶
امام جمعه تهران

به جهنم که تحریمها تشدید شوند..خداوند با فشارهای بین‌المللی می‌خواهد امتحان‌تان کند!!

‏از وقتی یادم میاد خدا فقط از ایرانیا امتحان الهی میگیره
بقیه کشورا پس چی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
فرزندان خود را به رشته پزشکی بفرستید زیرا علاوه بر سهل گیری در گزینشهای پزشکی در این رشته بیکاری وجود ندارد و درآمدهایش هم چند ده و گاه چند صد برابر سایر رشته هاست.
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
عناوین خبرهای خاورمیانه در هفته ای که گذشت:

1-عربستان در حال دستیابی به بمب اتم
2-فلسطین رو هم که با ترامپ دارن معامله ش میکنند
3-یمن رو هم که قراره همراه با امارات و روسیه، به شمالی جنوبی تقسیمش کنن
4-عمرالبشیر رو هم که همین عربستان کشونده بودش سمت خودش، با یه کودتای نظامی سرنگونش کرد و کل سودان الآن در اختیارشه
5-عراق رو هم که دارن اضافه ش میکنن به شورای همکاری خلیج فارس
6-با تأسیس سازمان فضایی عربستان، بطور رسمی پول های هنگفتشون رو هم دارن میبرن سمت فضا و علم و غیره!!!

آنوقت برای ایران چی مونده؟!

1-مردمی که بخاطر مشکلات فراوان اقتصادی، متأسفانه آنچنان به وضع فلسطین و یمن و سودان و... کاری ندارند و اتفاقاً توجه به مسائل خارجی رو در زمان کنونی حرام میدونن!
2-کل صنعت هسته ای مون رو که بخاطرش شهید هم دادیم، بابت برجام دادیم رفت
3-برجامی که شده بود کور سوی امیدی برای دولت تدبیروامید، متلاشی شد
4-از سازمان فضایی مون هم بابت سقوط پشت سر هم ماهواره هاش تو اقیانوس هند خبری منتشر نشه بهتره!
5-تقریباً ۱۱۲هفته یا ۷۸۴روز یا ۱۸۸۱۶ساعت یا ۱۱۲۸۹۶۰دقیقه یا ۶۷۷۳۷۶۰۰ثانیه تا روز انتخابات بعدی باید جناب روحانی و جهانگیری و رحمانی فضلی و بطحایی و نوبخت و زنگنه و شریعتمداری رو تحمل کرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
حتما اونا قبلا امتحانشونو پس داده اند
معلم ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
چرا بعضی باور نمیکنند فشار این تحریمها و گرانیها بیشتر روی اقشار ضعیف و متوسط است مثل کارگر معلم کارمند روستایی و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
با این همه سیل تو گلستان باز هم برخی هنوز حیا نکرده اند و پارتی مختلط و مشروبات الکلی و... واقعاً متأسفم کِی میخوایم درس عبرت بگیریم کِی آخه!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
واسه مسئولان که ماهی ۲۰ میلیون دارن بعلاوه موارد دیگر اره به جهنم. بقیه بمیرن هم مهم نیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
گفته دیگه: هر که مقربتر است جام بلا بیشترش می دهند!!!! ما مقربیم بدرگاه خداوند احتمالا بدلیل اختلاس ها و کم کاری ها و رانت ها و زد و بندها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اولا که امیدوارم واقعا گشت ارشاد بسیار محکم تر از گذشته به وظایفش عمل کنه چون هجمه ای که بهش وارد میکنن طوری شده که اگه گشت ارشاد چه شل بگیره و یا چه محکم برخورد کنه باز میگویند برخوردش گازانبری و خارج از عرف بوده بنابراین یا رومی رومی یا زنگی زنگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
بهتره بگیم ازمردم ادی ایرانی امتحان میگیره.آقایون که غمی ندارندودوادکترشون هم خارج انجام میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
دم اون مردم تو گرگان که آن 25جرثومه فساد رو به پلیس لو دادن گرم واقعا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
یک سری هستند سرودست می شکنند که همه دانشگاه ها و خیابان ها و کوچه ها و هرچیز دیگری بنامشان نامگذاری شود
یکی هم مثل استاد علی نصیریان از نامگذاری اسمش حتی بر یک خیابان یا کوچه هم راضی نیست
خدایا من رو قبل از مرگم به همچین بصیرت و تواضعی برسان اللهی آمین
آمین یارب العالمین
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان کوروش معاصر ایران زمین
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
جناب صادقی! نکند بعداز چندسال مثل برجام توئیت بزنی که fatf برایمان فایده نداره و باید ازش خارج بشیم!!!
ناشناس
| France |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
با آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه مداحان کشورم مخصوصا آنهایی که همیشه حرف مردم رو با بیانی رسا و با شجاعتی مثال زدنی بیان میکنن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مگه نمیگن اگر کسی در خانه خودش نه در خیابان جشن‌گرفت یا مست بود کسی دخالت نمیکند ؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
ای کاش منم یک محصور بودم دیگر نه غم گوشت گران داشتم نه غم ماشین و خانه و نه غم پیاز و مرغ و رب گوجه و پوشک! همه چیز در اختیارم بود تازه همیشه طلبکارم بودم!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
من در تعجبم اون کارمندی که تو تابناک کلمنت های مارو یا سانسور میکنه و یا غیر قابل انتشار واقعا خیلی باید خوش خیال باشه که فکر میکنه که این نظرات رو کسی هم میخونه و ممکنه مثلا میزش رو ازش بگیرن!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
یکی به اون اماراتیه بگه که اولا رو گفت اما دوما رو نگفتا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
خداوند متعال آخر و عاقبت همه مان را به خیر بگذراند انشاءالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
البته به جهنم که تحریم تشدید میشه ۰به جهنم که جوانان کشور بیکارند و نا امید چون جوانان ژن خوب تشریف میبرند به اغوش شیطان بزرگ ۰به جهنم که مردم مواد غذایی ندارند چون بهترین مواد در منازل از مابهتران فراوان است ۰کلآ به جهنم که ۹۶ درصد مردم ارام ارام بخاطر نبود دارو و حتی پیش پا افتاده ترین چیزها بمیرند
ناشناس
| Canada |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مشکل کشور ما امثال ایشون هستند که جنین نظراتی میدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مداح چکتر داشته که در جای بره که کار تخصصی هست هلال احمر و صلیب سرخ و نیروی نطامی . که تازه چند نفر هم مجروح بشن تو مسجد کارت نوحه خوانی بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اگر خدا با ماست، پس کی با اوناست!؟ چطوری ما که با خدا هستیم، ولی هنوز حرفی برای گفتن تو دنیا نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
چرا مسئولان که تو کاخ هستن و قدرت دارن و نوکر و تیمار دار دارن و فرزندانشان غرق ثروت و خوشی جام بلا نمی دهند خدا را دیگر سانسور نکنید دیگر و توهمات و بی عرضگی خود را به خدا نسبت ندهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
امشب تمام انتقادها به امام‌جمعه تهران بود اما اگر مقام ایشان در قوه دیگر از فردا ارتقا سمت بگیرد امکانش نیست .
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
انهایی که مچ بند سبز بستند خواب اروم دارند ..... دوست عزیز انهای که پینه بر پیشانی و گردن چپی بستند چی خواب دارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
االبته تحریمها برای ملت است و مقامات و فرزندانشان در ایران و خارج الحمدلله بهتر از همیشه تامین هستند
mrv
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
اره حاج اقا باید هم بگید به جهنم اخه شما
و دوستان که چیزیتون نمیشه
وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
ایا شما خدا وکیلی برای خرید به بازار میروید
ناشناس
| - |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
در همین راستا شما رو دعوت میکنم به شنیدن مادر شهیدان صباغ زاده که چند روز پیش توی شورای شهر تهران برای همه این آقایون دعا کردن.
دهه شصتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
راست میگه ملت زاییدن زیر بار اینهمه بدبختی
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
تحریم برا برخی نعمته چرا که هرچقدر تحریم بیشتر اختلاف دلار آزاد و دولتی بیشتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
در عوض ش میری بهشت حالش رو می بری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
آقای صدیقی اگر بچه بیکار تو خانه داشته باشد . مثل اکثر مردم ایران سفره اش خالی بود این به جنهم گفتن ها را فراموش خواهد کرد .
ناشناس
| - |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
جناب خان محمد علی آقا بالاخره معلوم نشد مشکلت این است که چرا برجام امضا شد و تحریم ها است یا نیست یا فقط نق می زنی از یک طرف ناراحتی که چرا برجام امضا شد و از طرفی از تحریم ها ناراحتی لطفا فقط نق نزن
گرسماسر از کتالم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
به جهنم که تحریمها تشدید میشود
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
خیلی جالبه،
جملات گهربار جناب صدیقی کل مطالب دیگر این صفحه تابناک رو محو کرده ،،
عجب حرفی زدی صدیقی بخدا ، خودت هم فکر کنم الان تو ذهنت پشیمون شدی از حرفت ...
محمد
| United States of America |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
. به جهنم که تحریم تشدید می‌شود اقای صدیقی در این چهل سال چند بار در صف نان و گوشت خرید مایحتاج ایستاده که با این صراحت میگوید ایشان خیالش از همه چیز راحت است و یا وافعا از درد دل مردم خبر ندارد
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
من هروقت ایشون آقای صدیقی رو در نماز حمعه می بینم


یهویی گریه ام میگیره به حال و روز خودم
Azgard
| France |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
آقای صدیقی باید یادآور شوم که سیر از گرسنه خبر نداره سوار از پیاده. این تحریمها را شما احساس نمیکنید چون سفره تان همیشه رنگین است
بهرام
| Germany |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
صدیقی متوجه حرف ش نیست
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
لطفا متن اصلی سخنرانی رو بخونید و پیگیری کنید جه کسی جهت تشویش اذهان عمومی متن سخنرانیهای رو تغییر داده
شایعه تا کجا؟
تو صدا سیما همه آواره ها از اینکه زندگیشون رفته زیر آب خوشحالن واقعا جالبه اما من خودم که در منطقه هستم چیزه دیگه ای میبینم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
آقا ای کاش خبرگزاری وزین تابناک یه انتقادی هم از این صداوسیما بابت برنامه های آخر هفته ش بکنه
ما بخاطر وضعیت فرهنگی و مذهبی خانواده مون و ایضا شهر و محله مون یا از ماهواره استفاده نمی کنیم یا بعضا خانواده هایی که تازه میان محلمون از ماهواره استفاده میکنن
خوب الان تلکلیف ما چیه واقعا
یعنی نه دورهمی ای نه برنامه نودی نه یه سریال طنز درست و حسابی ای
خندوانه هم که آنقدر کلیشه ای شده بود همون بهتر که برای همیشه تموم بشه آخه مثلا آخر هفته ای گفتن!
بیست تا شبکه دارن هیچ چیز سرگرم کننده ای جز کودک شو و محله گل و بلبل و برنده باش نداره
آخه شاید یکی از این سه تا برنامه خوشش نیاد
شاید باورتون نشه ما کلا صبح تا شب تلویزیون خونمون فقط واسه دوچیز روشن میشه یکی اخبار اون یکی هم سریال طنز پیش پا افتاده استانمون گیلان که البته می ارزه به خیلی از طنزهای فاخر شبکه های سراسری!
لطفا یه فکر اساسی کنین واقعا این میلیارد میلیارد پولی که بابت تبلیغات میگیرین چی میشه آخه؟!
یعنی تا تو کل این ایران هشتاد میلیونی فقط رضا عطاران و مهران مدیری باید بتونن یه برنامه بدرد بخور واسه تلویزیون بسازند؟!
من یکی که دیگه دیالوگ های سریال سه در چهار رو از حفظم!!!
چقدر بازپخش؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
آنهایی که مچ بند بنفش می بستند و تا صبح خواب رو از ملت گرفته بودن حق اعتراض ندارن
Jack
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
آخه بی اطلاع از همه چیز،صدا و سیما چه ربطی به دولت داره؟؟؟؟؟؟!!!!‏
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
ناشناس محترم 23:23 . همه مردم حق اعتراض دارند. آن زمان مردم بین بد وبدتر یکی را میخواستند انتخاب کنند .
جیب مسئولان که با تحریم بیگانه است، باید هم به جهنم تحریم بگوید!...بیچاره مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
بیچاره ان کسی است که هنوز مشکلات را در گرو تحریم ها و امریکا می داند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اقای رییسی در حال مشکل استان خوزستان هستند و قرار هست تمام خسارت ها داده شود تا بعد خواهیم دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
آقای ناشناس عزیز بفهم دارو های خاص چندبرابر شده
قیمتش و پیدا هم نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اقایان ایا شما هیچ وقت کمبود چیزی را حس کرده اید ایا شما که برای کوچکتری بیماری راهی کشورهای اروپایی میشوید میدانید که بسیاری از بیماران برای یافتن داروهای ضروری و حیاتی انهم به چند برابر قیمت شهر را زیر پا بگذارند شما باید هم بگویید به جهنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
لطفا ادب را رعایت کنید ما باید از شما درس احلاق یاد بگیریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
وقتی مسوولین راهکاری برای حل مشکل نمی یابند به این گونه صحبتها روی می آورند
این سیل خوزستان به غیر از خرابیهایی که برای خوزستان و ایران داشت چند برکت دیگه هم داشت

یکی اینه که همه فهمیدن ریزگردها کار خودشون هست.

دوم اینکه مشخص شد خیلی از چاههای نفت مال وزارت نفت نیست و خصوصیه.

سوم اینکه آقایون حاضرن کل خوزستان رو آب ببره فقط چاهها نفتشون سالم بمونه.

چهارم اینکه دروغشون هم بر ملا شد اینقدر که میگفتن آب نیست در صورتی که تمام سدها تقریبا پر بودند و پنجم اینکه ازهمه مهمتر مردم فهمیدند فقط خود
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
چند خط نوشتی ولی اکثر ان دوریال نمی ارزد نظرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
چرت و پرت نگو...یا مغرضی یا خواب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
دورود.دورود.دورود
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
واقعا مشخص شد منشا گرد و غبار داخلی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
آفرين دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
متاسفانه در این مملکت هرکسی هر حرفی رو بدون سندومدرک می زنه و متوجه عواقبش نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اوکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
بعضیها بد جوری بهشون برخورد
همینقدر کهبه زلزله زده ها کمک شد و تا همین الان بی خانمان هستند به سیل زده ها هم کمک میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
تاااابی لطفا نظرات مردمی رو تحویل امام جمعه محترم بدید! بدونن برای چه کسانی دارن سخنرانی می کن!
ناشناس
| Japan |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
یه تحقیقی بشه تا ببینیم این امام جمعه موقت عزیز در آمد ماهیانه اش چقدر است تا بعدش ببینیم ایشان معنی جهنم رو می دونن یا همین جوری یه چیزی گفتن.
پیشنهاد بنده اینست، یک صفر را حذف کنیم کافیست. مثلا بجای ریال بگوییم تومان، و همین کفایت میکند. مثلا حقوق بنده الان 30 میلیووووون ریاله ، با حذف یک صفر میشود 3 میلیون تومان :) مردم رو کلافه تر نکنید، یک صفر کافیست. حذف 4 تا صفر باعث میشه مردم در حساب و کتاب دچار مشکل شوند. آیا فکر میکنید مردم همه مثل خودتون هستن که با اعداد میلیارد میلیاردی آشنا باشند؟ خیر، مردم عادی با میلیون سر و کار دارن و مردم فقیر با چند هزار تومان، پس برای راحتی خودتان نیازی نیست 4 صفر حذف کنید، بی زحمت از ماشین حساب استفاده کنید. ما به حذف همان یک صفر راضی هستیم نه بیشتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
خوش بحالت داداش که حقوقت 3 میلیونه. من با 20 سال کار به خدای احد و واحد قسم 780 تومن می گیرم. میگن نمی خوای برو 50 نفر تو نوبتن به جای تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
خوش بحالت که همچی حقوقی داری
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
میشه واحد پول را به تومان در داد و ستد بصورت رسمی اجرا کرد ولی بانک که فعلا به ریال هست ولی همانطور که ده ریال یک تومان و هر ریال ده شاهی بود برای بالاتر از تومان هم یک واحد دیگر باید تعریف کنی یعنی با رشد تورم تومان هم دچار مشکل خواهد شد یعنی در تعریف جدید تر که یادم هست ۱۲ سال پیش قرار بر این بود که ده تومان یک پارسه به بانک معرفی شود ولی معلوم نشد که چی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
اونایی که میگن حقوقشون خیلی کمه و سه میلیون تومن حقوق زیادیه ! پس حرف این بنده خدا درست است همون حذف یک صفر کافی است . حضرات اینقدر پول پارو میک نند متوجه نیستند ولی این کل ماجرا نیست میخوان یک ضربه اساسی به اقتصاد وبزنن . میگه نمی تونیم اعداد را به ریال بخونیم و بنویسیم ! خوب به ما چه ! برو سوادتو زیاد کن کی برای چنین دلیلی صفر حذف می کنه اونم تو این موقعیت . ببین چقدر تو بانک مرکزی به گوش این عبدالناصر خان می خونند اونم خام شده . عوض اینها برو ببین این ارز 4200 تومنو کجا میره ! گوشت 4200 به وارد کننده های گوشت کجا میره چرا اینقدر کمبود هستش ! برو اینها را پیگیری کن اگه راست میگی ما چه فرقی به حالمون داره چهار تا صفر هستش یا نیستش .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
آقا اسکناس جدید چاپ نکنید لطفا دوباره تورم زا میشه. همون پرداخت با کارت راحتتره صفرش هم فقط مجازی می خوره توی دستگاه
آسیب ها و زیان های گشت ارشاد بیشتر از منفعت آن بوده

نگاه نسل جوان با کارنامه ناخوشایند گشت ارشاد نگاه خوبی نیست

جذب نسل جوان به مذهب با زور نتیجه معکوس خواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
حرفات متین.ولی کی گوش میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
خوب کو گوش شنوا؟! چهل ساله دلسوزان به حال ملت همینو میگن ولی کی یه که گوش بده
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
به دو دلبل مخالف هستم اول ابنکه کسانیکه گشت ارشاد دارند خودشان مشکلات زیادی ممکن هست داشته باسند چون بحث اخلاقی هست دوم اینکه چه چیزی را میخواهند ارساد کنند ارشاد با نیزه با شمشیر و سلاح ؟ تا کسی از کس دیگری عارض نشده نباید کسی را اذیت کرد یعنی برای اینکه بخواهد گستره قدرت خود را به رخ مردم بکشد به زنان گیر میدهد یعنی اگر به گیر دادن باشد میشود به زنان گفت تو اصلا چرا در خیابان برای خرید امدی برو برو خونت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
گشت ارشاد باعث شده جوانان از دین بیزاربشن
منم چندین میلیارد پشتم داشتم بچه هام سرکار بودن میگفتم بدرک که تحریم میشیم...............................
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
سیر از گرسنه خبر ندارد و پیاده از سواره
ناشناس
| Canada |
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
دقیقا، وقتی وقتی همه چی ار بهترین کیفیت و بهترین مارکش برات فراهم باشه، وقتی فقط لب تر کنی هر چی که بخواهی فراهم می شودف باید هم بگی به درک و به جهنم که تحریم ها تشدید میشن
ناشناس
| Australia |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
احسنت، تقبل الله
آغازاده ها و بچه های مسولین و داماد ها و عروس های آنها در بهترین شرایط در خارج و داخل، عشق وحال میکنن..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
چون خودتان اینجوری میخواهید اگر کسی بهتان انتقاد کنه صد انقلاب خطاب میکنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
آغا زاده رو خوب اومدی
عربستان خیال می کند که ایران می خواهد حکومتش را تغییر دهد و چون تفکرات قبیله ای مثل شیعه و سنی هم دارند بیشتر روی مخالفت با ایران پافشاری می کنند
این جمله یعنی به جهنم که مردم در مشکلات هستند جان مسئولین به سلامت
پاسخ ها
پزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اگر حقوق و کارانه ما پزشکان را بیشتر کنند میتونیم با بالا بردن کیفیت کار خود موجب جذب توریست سلامت از سایر کشورها بشیم . من به شخصه به عنوان یک پزشک عمومی با درآمد ماهانه حدود 20 میلیون انگیزه ام به اندازه پزشکان همرده اروپایی که چند برابر من درآمد دارن نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
ببخشید اشتباه منفی دادم
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
سلیبریتی ها و فوتبالیست هاکه تقریبا سالی چند میلیارد درامد دارندو شاید فقط جراحان بزرگ بتوانند به گرد پایشان برسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
خدا جهنم را فقط برای ملت ایران آفریده مسئولان همه !!!!!!!بهشتی اند
خرج که از کیسه مهمان بود
حاتم طایی شدن آسان بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
یعنی باید این نظرو طلا گرفت. گل گفتی
گشت ارشادی که ۴ تا را می گیرد و دوتا ول می کند ۱۰۰ تا را نگاه نمی کند و از ان می گذرد راه به جایی نمی برد
اگر قانون را محکم اجرا کردین و جریمه های سنگین وضع کردین ان وقت می بینید که چه جوری این ناهنجاری ها کمتر می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
ناهنجاری تویی خود خودت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
بروبابا تو هم با این افکار قرون وسطایی! همین افکار عصر حجری است که ما رو به اینجا رسونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
ناهنجاری شما این است که خودنمایی کنی برای مردهای غریبه ؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
یک گشت ارشاد باید از طرف مردم تشکیل بشه که جلوی شما را بگیره . تکلیف این‌دزدی ها را کی جواب میده . جلوی رانت کی میگیره . ما تعییر و تحول و اصلاحات نیاز داریم شماها تو سر اصلاحات میکوبید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
آلان تکلیف مردم چیست ایا امر به معروف را از طریق صندوق رای باید به گوش مسئولان برسانند . تکلیف مردم‌چیست . داخل کشور ما از بخش سلامت تا بیمارستان تا مدرسه و جاده و ترافیک و کشاورزی و سبل و زلزله . فقر و بیکاری و گرانی . الان چگونه میشود به صدیقی انتقاد کرد اگر همان تهران نماز گذاری به ایشان انتقاد کند ایا میتواند صدای بلند به گوشش برساند یا نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
عصر حجر بی حجاب بودن و کم کم حجاب درست شده
ساعت خواب که چه عرض کنم
..........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
یه گشت ارشاد برای مسولین درست کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
تو خودت و سخنانت ناهنجار است.
ناشناس
| Canada |
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
اتفاقا تحت هیچ شرایطی نه تنها بهتر نمیشه بلکه بدتر هم میشه. این خط و این هم نشون.
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
از برادر تتلو چه خبر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
مردی که به زن نگاه مرض آلود کند خودش مریض است. گشت ارشاد باید برای او باشد.
مثل این است که بگوییم انگور را نابود کنیم که شراب از آن درست نشود.
دادگستری گلستان: ۲۵ نفر در پارتی مختلط شبانه گرگان

خ خ خ


اول شلاغ و بعد اعدام کنید اینها را به خاطر همینهاست که ایران رو سیل برداشته. مدیونید اگر فکر کنید سیل ها به خاطر ظلم، تبعیض و دزدی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
واکنش سریع رو داشتی ؟ اگه باز سیل اومد بزنید برقصید از در و دیوار نیرو میریزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
ودروغ
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
سیل مال بزن و برقص و بی حجابی نیست مال طلم به مطلوم هست سیلی زدن تو گوش جوانی هست که در خانواده ای بزرگ شده که شاید تربیت درست نشده شاید والدین و دوستان معتادی داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
کاش نظرتون در مورد پارتی مختلط شبانه هم می گفتید بالاخره ایراد دارد یا ندارد؟
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
شلاق را صد بار بنویس
ان ها تحریم ها را بیشتر کنند صادرات غیر نفتی ایران بیشتر می شود به جای نفت
کدوم کشوری تا حالا اینطوری تحریم ها را مسخره کرده تا حالا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
به گوجه و پیاز و سیب زمینی میگی صادرات غیر نفتی؟ کدوم صادرات؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
بله کاملآ درست میفرمایید پیاز سیب زمینی گوشت مرغ ماهی و بقیه مایحتاج مردم ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مایحتاج شما در ۵ ماه پیش با مدیریت غلط اقایان به این وضع دچار شد وگرنه قبل ان و سال قبل انکه صادرات رشد بیشتری داشت که هم محصولات غذایی بود و هم دیگر صنایع صداتون در نمی امد و مشکلی در صادرات نبود و گرانی برای شما معنی نداشت نسسبت به الان؟
تنگه هرمز را روی کشتی های آمریکایی ببندید، خلاص
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
این دولت که به دولت مذاکره مشهور شده میخواد این کار رو بکنه
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مطمئن باش اگه میتونستن این کارو کرده بودن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
تنگه هرمز کسانی ببندند که میگویند به درک که تحریم شدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مثل صدام‌باید موشک زد
ناشناس
| Australia |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
فیلم سینمایی اکشن زیاد دیدی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
میگم چطوره شماهاه رو ببرن بخوابونن توتنگه تا ناوها نتونن رد شن
چه خبر جناب صادقی از برجام ؟
مشکلات کم شده با برجام یا بیشتر شد؟
الان باfatfحال می کنید نه؟!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
احسنت بهترین نظر
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
با شگردی که انتخاب شده یکسال دیگر کلا نه نفت فروش دارید نه بانک ها کار میکنند نه صادرات غیر نفتی علت را پیدا کن . چرا دیگر کشورها همین بعل دستت کویت نداره نگو که انها نوکر غربیها هستند . آلان ما اقا خودمان هستیم یعنی اقا بالاسر نداری . بقول ان پیرمرد در سال ۵۹ میگفت ازاد و آزاد شدیم از پدر سوختگی از بی ادبی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
از منفی ها مشخصه این مردم حالا حالاها باید زجر بکشن.چون عقل که نیست جون در عذابه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
باید از تمام‌معاهدات بین المللی ایران خارج بشه . اخه کجای دنبا وکیل را به زندان میبرند کجای دنیا وکیل را خود دادگاه معرفی میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
طرف داشت گچ دست شکستشو باز میکرد، به پزشک گفت، دکتر جان الان میتونم پیانو بزنم؟ دکتر گفت بله حتماً! طرف گفت، چه خوب، چون قبلاً نمی‌تونستم
مشکلات مملکت، قبل تحریم هم بود برادر، تحریم که برداشته شود، تازه میرسیم سر خط
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
از برادر تتلو چه خبر؟
حداقل یه سال هم بذارید محمود صفا کنه ؟! مرد حسابی محصورین به اندازه ۳۰ سال شکسته شدن بعد تو دم صفا میزنی ، اگه میخای یه هفته تو یه اتاق با همه قطع ارتباط کن بعد معنی صفا رو بفهم ؟! در حالی که در این زمان بیشتر از هر موقع به وحدت نیاز داریم و اصلاح طلبان تمام قد از سپاه حمایت کردن حرفهای شما بوی فتنه میده ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
من فکر میکردم فقط کریمی قدوسی بیماری توهم دارد ولی گویا بیماری ایشان مسری اُاست حال نمایندگان برای مطرح شدن اسمشان برای انتخابات اتی مجلس‌ هر چه به فکرشان میرسد میگویندو کلآ بی خیال بهشت و جهنم هستند
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
محصورین یه زمانی در این کشور مسئول بوده اند ما داریم میوه باغی رو میخوریم که این محصورین کاشته اند جاشون خوبه
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
آقای سالک دارند حال می کنند که بهترین ها در حصر هستند.
واقعا امام جمعه درست میگه بدرک که نون نداری کیک بخورید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
خب درست میگه به جهنم
حتما با حقوق زیر 3 میلیون و خانه اجاره ای است خب حق دارد دیگه
ناشناس
| Italy |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
اگر کشورهای اروپایی به دلیل تحریم ورود مسئولین را به کشورشان ممنوع میکردند ایا بازهم میگفتند به جهنم
ببخشید جناب ایت الله..حجت الاسلام..دکتر..صدیقی....چرا مسئولان که حقوق ماهیانه چندین برابر مردم عادی میگیرند و به منابع مالی لایتناهی هم وصل هستید چرا جام بلا به آنهابیشتر نمیدهند و هر چه جام بلا هست برای ما طبقه فرو دست است...حقوق چند ده میلیونی میگیرند و از قیمت گوشت و پیاز خبر ندارند حالا گور پدر امریکا و مردم و تحریم...
دیروز یک نظری نوشتم کسانی که ضد سیاست کشور هستند می شوند الگوی برای مردم که فرهنگ با این کارها بهتر که نمی شود بدتر می شود حتی در صحنهدهای اقتصادی و بین المللی
ولی اینجا باید بگویم که یکی از افرادی که درست و در اجرای سیاست مانند کشورهای پیشرفته به ان باید پرو بال استاد نصریان است که تا حالا نشندیم که ضد منافع ملی حرفی بزند
جناب سالک کی میخواهید دست از این چرندیات بردارید و یک طرفه بدون اینکه طرف مقابل امکان دفاع داشته باشه تهمت بزنید شک نکنید با این حرفها دردی از شما دوا نمیشه ؟! نعوذ بالله اگه یزید هم یکطرفه به قاضی بره راضی برمیگرده
واقعا به جهنم چون فشارش بر گرده مردم است همانطور که این چند سال بر گرده مردم سوار شدید
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
کی اینها را سوار گرده مردم کرده مگر غیر خود مردم این کار را کرده اند پس خود کرده را تدبیر نیست
یکی بایدبرخی آقایان رو بیاد ارشاد کنه!!!
ما خواهان حذف صفر هستیم که هم وجه کشور درست نشان داده شود به دنیا و هم ما از صفر و ریال گفتن ها راحت شویم
واگر با برنامه ریزی درست تورم و فشاری که روی ریال است را با سازو کار درست کمتر کنید به واحد پول جدید
اقا ما سالهاست حامله ایم .ولی فارق نمیشم.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مرسی بالاخره ما را تو این موج مصیبت خنداندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
شاید قابله ی خوبی نداریم دوست عزیز
درود بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
خخخخخخخخخخخخخخخخ
برای مسئولان واقعا چه فرقی داره که تحریم ها باشه یا نباشه یا اینکه اصلا تشدید بشه یا نشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
مرگ خوبه برای همسایه تحریم نعمته بشرطیکه شامل حال ما نشه
ناشناس
| Italy |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
در تورم که داریم به سرعت به ونزوئلا میرسم فقط فرقی که داری این هست که انجا کسی را بخاطر پوشش و مهمانی رفتن بازداشت نمی کنند
نميدونم چرا هر وقت نوبت امتحان خدا مي رسه پاي ملت بخت برگشته مياد وسط . چه خبر از اقازاده هاي مقيم بلاد كفر ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
جالبه همیشه ما داریم کنکورهای خیلی سخت را شرکت میکنیم ولی ژن خوب ها توی دانشگاه های امریکا قبول می شوند
مجمع تشخیص مصلحت هر چه زودتر تکلیف پالرمو رو روشن کنه ، وقت کشی به صلاح کشور نیست ممکنه فردا با گذشت زمان و پایان مهلت تعین شده تصمیم احساسی بگیرید و با رد آن ملت رو بیچاره تر کنید ؟! چرا بخاطر موسساتی که دارن پولشویی میکنند مردم جور آنها رو بکشند ، جمع کنید مراکز رباهدهی و رباخوری رو همه چیز درست میشه ؟! یه دکتر تو یکی از همین موسسات ۸ میلیار د پس انداز داره و ماهی ۱۶۰ میلیون فقط سود میگیره ؟! یعنی چاپ ۱۶۰ میلیون پول بدون پشتوانه در ماه بدون اینکه یه ریال مالیات بده ؟؟!!افلا تتفکرون ؟! افلا یعقلون ؟! این تذهیون ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
هیچ چیزی جز تغییر سیاست های کلان کشور و مردم رو نجات نمیده.دل به اف ای تی اف ها خوش نکنید.
آره والا . به جهنم که تحریم شدیدتر میشود .مسئولان که چیزیشون نمیشه . ملت فقیر بدبخت باید تاوان سیاستها رو بدهند
الحمدلله مرسی
آقای صدیقی باید هم تشدید تحریم را به جهنم حواله دهد ،چون عواقب آن را در زندگی خودشان احساس نکرده و نمیکند.
پاداش جام بلا هم همیشه برای جورکش ها بوده تاعده ای دیگری راحت زندگی کنند.
اگه یک درصد نسبت به بی عدالتی و فقر و بیکاری جوانان حساس میبودید همانطور که نسبت به تاری موی دختران حساسید مملکت گلستان میشد ، به خدا پیاز ۱۳ هزار تومان دل و دماغ برای ملت نذاشته ، از طرفی کسی هم که بخاد خلاف کنه با حجاب هم کار خودشو میکنه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
تا صد سال هم شده باید تحمل کنید چون بعد از صد سال دولت اسلامی قرار هست همه در رفاه باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
عزیزم کمی تحمل مگر نشنیدی زندگی فقط و فقط صد سال اولش سخته
به جهنم که که تحریم تشدید می‌شود???اره خب شما که گوشت کیلویی 120 هزار و پراید 45 میلیونی نمیخرین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
تا چند وقت دیگه به گرانی وبیکاری اعتراص کنی میشی ضد انقلاب . در صورتی این وصله دیگه عمرش تمام شده
ما از تشدید تحریم نمی ترسیم از مافیا و کاسبان تحریم می ترسیم

از زبان مردم حرف نزنید. نظرسنجی کنید. اجازه دهید مردم خودشان تصمیم بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مثل نظرسنجی صداوسیما؟؟؟؟؟
من رای نمی دم
چون رای نمیدم هیچکدام از حرفهای مسئولان برام مهم نیست.
به جهنم که تحریم میشویم!!!!! واقعا بدون شرح!
مسئولان در کاخ هایشان نشسته اند آنوقت می گویند به جهنم که تحریم تشدید می شود؟! یک کمی از کاختان بیرون بیایید تا ببینید مردم ارز فقر و بدبختی به کجا رسیدهاند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
اقایان وقتی که از کاخ هایشان بیرون می ایند با اتومبیلهای بنز و شاسی بلند با شیشه های دودی می ایند تابا دیدن فلاکت و چهره های ناامیدو افسرده مردم خاطر عزیزشان مکدر نشود
اقای صدیقی ایا تا به حال پیش آمده بچه هات سر بی شام بخوابند
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
کشاورز بیچالره برای مسئولان کار می کند .چرا سر بی شام بر زمین بگذارند
یک بازنشسته
| France |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
دوست عزیز اگر ریا نباشه برخی آقایان طول هفته کارگر ساختمانی هستند وفرزندانشون هم یا در عراق ویا سوریه درحال جنگ می باشند وبنده خدا خانه ایی 60 متر آنهم اجاره ایی در سه راه آذری دارند ودستانشان هم از فرط کارگری پینه بسته وحصرت علی (ع )الگو ایشان است وبرایه امرار معاش کارگری میکنند .البته اگر خدا قبول کند وریا نباشه!!!!!!!ءو365 روز سال روزه هستند البته روایت هست که بدون سحری وافطاری ایشان روزه میگیرند!!!!!!البته نمیگویند تا ریا نشه.
بنده هم با آیه الله صدیقی هم نضرم و همیشه گفته ام تحریم کاغذ پاره است و باید این کاغذها بهمراه سند برجام جمع آوری شود و بازیافت شود تا مشکل کاغذ برطرف شود.
اصلا به جهنم که تحریم شدیم و گوشت کیلویی 140هزار تومن شد. به درک اسفل السافلین که تحریم تشدید شد و ارزش پولمان سه برابر کمتر شد.
ترامپ خودش از شدت فقر به نان شب محتاج است و همین خانم ملانیا ترامپ 17بار بخاطر فقر و نداشتن نفقه تقاظای طلاق داده.
دردِ تحریم مثل دردِ زایمان است البته گاهی هم مثل دردِ بادفتق است. درد دارد ولی زایش هم دارد. درست است که مردم شریف ما درد میکشند ولی در عوض بسیاری از فرزندان ملت در کشورهای خارجی مشغول تحصیل علم و دانش هستند و پدران زحمتکش آنها که اغلب از قشر ضعیفِ مدیران ارشد هستند با دستانی پینه بسته و دلی شکسته آنها را راهی دیار قربت کرده اند. پس تحریم خیلی بد هم نیست.
ان شالله بفضل پروردگار و به مدد نیروی ایمان شما جوانان مومن از این گردنه های حساس هم عبور میکنیم و دشمن را نابود میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
نعمت خدا حفظت کنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
نعمت جان بگو جناب صدیقی 9 ماه 9 سال شد و بچه نیامد . میترسیم زائو سر زایمان بمیرد
اسد پلنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
گفته دیگه: هر که مقربتر است جام بلا بیشترش می دهند!!!! ما مقربیم بدرگاه خداوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
نعمت برو دعا کن بحق این ایام عزیز خدا دوباره دکتر احمدی نجاد رو برسونه و دوباره امیرکبیر زمان رعیس جمهور شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
آخه نعمت جان تو چرا از این حرفا حمایت میکنی؟
مگه نمیبینی مردم در سختی و فشارن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
بجهنم که گرونی و بیکاری بیداد میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
آقا نعمت این همه دختر جوان به فساد کشیده شدن اون وقت تو میگی بجهنم که تحریم شدیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
نعمت خان بگو بجهنم که زنان مملکت به فحشا کشیده شدن
بدرک که دارو نداریم بجهنم ... بجهنم که پیاز 13هزار تومنه
بدرک که تولید نابود شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
با شما مخالفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
نعمت تو مزدور امریکا و عربستانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
بجهنم که مرغ گرون شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
آقای صدیقی ماشین شما چیه؟
به جهنم که پراید شده 50میلیون تومن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
حاج آقا صدیقی حکیم فرزانه ای هستند و این سخنان نشانه دوربینی و آینده نگری ایشان است نه اینکه شماها سو استفاده کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
آقای صدیقی شما پسته میخوری؟
اگه خبر نداری کیلویی 250هزار تومنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
منم در رفاه کامل بودم می گفتم به جهنم
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
بله، شما باید هم بگید به جهنم، شما که درکی از اینکه سه تا بچه تحصیل کرده و بیکار تو خانه داشته باشید ندارید، شما که درکی از اینکه نتونید برای دخترتون چهار تا اسباب و اثاثیه برای ازدواجش بخرید ندارید، شما که نگرانی از گرانی ندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
نعمت چند کلاس خوندی؟ نضرم نه نظرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
دمت گرم داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
آقا نعمت عزیز. بسیار عالی. اما لطفاً قبل از ارسال پیام آن را از نظر املایی اصلاح بفرمائید.
1: نظرم درست است و نه نضرم
2: تقاضای درست است نه تقاظای
3: در اینجا غربت درست است و نه قربت. غربت یعنی دوری و قربت یعنی نزدیکی
4: انشاءالله درست است و نه ان شالله
4: آیت الله درست است و نه آیه الله
موفق باشید و ببخشید
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
ایول داری نعمت
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
نعمت نعمت نعمت نعمت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
اینجانب حضرت آیه الله هستم نعمت جان و تو را تایید میکنم
تیتر همین خبر بیش از پیش نشان می دهد که در چه جهنمی زندگی می کنیم.
جناب صدیقی 9 ماه 9 سال شد و بچه نیامد . میترسیم زائو سر زایمان بمیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
تحمل کن تحمل کن اینده روشنی داری . در اینده دیگر حتی کار نمیکنی پول پاکت پاکت درب منزل پست میشه بردار و حرج‌کن ازابن حرف ها خیلی سنیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
تابناک خواهش میکنم هر طور که صلاح میدانی همه این نظرات را به گوش مسئولان برسان تا بدانند که مردم در باره انها و حرفهایشان چه فکر میکنند
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
در عوض فیل به دنیا میآید شاید فیله کاری کنه
خداوند همه را شفا ی عاجل عنایت فرماید...امین
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
اين ما مردميم كه سر زايش داريم ميميريم
به جهنم که تورم ۳رقمی شده
استناد سالک هم از نوع استنادهای کریمی قدوسی است.....در ثانی وقتی طرف مقابل فرصت پاسخگویی ندارد ،حضرات براحتی انگ می زنند.
خداوند سالهاست دارد ما مردم را امتحان می کند، ولی شکم های بعضی ها هر سال سیرتر می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
و شکم ملت گرسنه تر
ادبیات شما اصولگرایان در گفتار و رفتار ما را هلاک کرده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
ما اصول را می گراییم شما هم اصلاح را بطلبید ببنیم به کجا می رسیم!!!
بله، شما باید هم بگید به جهنم، شما که درکی از اینکه سه تا بچه تحصیل کرده و بیکار تو خانه داشته باشید ندارید، شما که درکی از اینکه نتونید برای دخترتون چهار تا اسباب و اثاثیه برای ازدواجش بخرید ندارید، شما که نگرانی از گرانی ندارید،
منم در رفاه کامل بودم می گفتم به جهنم !!!!!
جناب صدیقی که گفته اید؛ خداوند با فشارهای بین‌المللی می‌خواهد امتحانتان کند. بلکه بنده های مومن را امتحان میکند نه یک جامعه با چندین میلیون بیکار و بی خانواده و دربدر را؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
من نمی فهمم چرا وقتی این فاجعه ها تو کشورهای اروپایی و آمریکا میفته آقایون میگن عذاب الهی است و وقتی سر ما میاد میشه امتحان الهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
چون تعسیر سیاسی میکنند اخلاق ما با سیاست مخلوط شده .
گفتن "به جهنم که تحریم می کنند" در شرایطی منطقی است که مسئولین محترم در سطوح مختلف با اعتقاد راسخ به وجود جهنم و بهشت تلاش کنند که در شرایطی که همه می خواهند سر به تن ما ایرانی ها نباشد کاری نکنند که زندگی بخش مهمی از مردم ما به جهنم کشیده شود.
آقای صديقي واقعا از تحلیل های شماوامثال شمادل آدم میگیرد که چرابرخي ها که از سیاست.اقتصادوسايرموضوعات سر سوزنی نميدانندبااستفاده از احساسات مردم و تریبون های مفتی اینگونه با مردم بازی میکنند.مردم خدادارن.امامديران ناکارآمدونالايق کم ندارند.شماتاقبل ازورودبه سیاست ونمازجمعه فردی بودید که حرفهایتان بدل مينشست.اماحالامصلحت اندیش گستران دیکته ای شده ايد
اقای کاظم صدیقی باید هم اینطوری صحبت کند . ایشون و و خانواده و بچه هاشون که مشکل مالی و کار و اجاره خونه و ... و مشکلات مردم رو که ندارن که متوحه این مسایل بشوند که تحریم ها چه بلایی سر مردم آورده
بابا خانمها تو انتخابات بعدی به خانم پروانه سلحشوری باز هم رای بدین. خوبه خانم پرسلحشوری؟ حالا اگه وقت داشتین کمی هم تو مجلس به قیمت پیاز و گوشت رسیدگی کنین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
من رای در صندوق رای برای ارزانی بادمجان و گوجه و خیار ندادم ایم مورد ها ارزانی خودت من دنبال ارزشهای دمکراسی هستم اگر چه برای شماها این دستاوردها ی دمکراسی سوسول بازی محسوب میشه . من وقتی ۱۵
هدف رسیدن به قدرت مردم بود تو برو دنبال سیب زمینی و پیاز ارزونی خودم در اعتراصات قبل از انقلاب بودم
از این حرف ها نبود هدف زنده شدن دمکراسی بود بودم
مردم ائمه جمعه رو خیلی دوست دارند بخصوص اقایان علم الهدی و سید احمد خاتمی و ...خدا طول عمر با برکت بهشون عنایت بفرما ، وای برکسانی که با گران کردن پیاز ما رو از اشکنه خورن انداختن ؟
حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: چرا نگرانید که تحریم باشد و تشدید شود؛ به جهنم که تشدید شود


آخه چرا باید ایشون نگران باشه ؟ شغل می خواد، خونه می خواد ، فرزنداش بیکارن؟ اگه خدای نکرده مریض بشه برای دکتر و درمان دچار مشکل میشه؟ برای رفت و آمد شاید مشکل پیدا کنه؟ خوانوادش ممکنه ب ین.ن شب بخوابند؟


واقعا چرا نگران بشه؟
تو مهندسی سالی 233 هزار مهندس تولید میکنیم و از این نظر با اختلاف زیادی کشور اول دنیا و بلکه منظومه شمسی هستیم. تو پزشکی هم تقریبا سالی 3 هزار پزشک تولید میکنیم که ایندفعه از اونطرف جز آخرین کشورها (کشور 18 ام خاورمیانه) در کنار کشورهای عقب افتاده آفریقایی قرار داریم.
افراط و تفریط.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
چون مهندس الکی ساختن هزینه نداره ولی دکتر الکی هم کلی خرج داره
مداح تویوتاهایلوکس سوار میشه؟ ما لشکر یزیدیم باید پراید سوارشیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اگه توآدم معمولی پای مداحی آین آقایون نشینی ایشان یگه پول جمع نمیکنه تویوتاسواربشه
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
منشا برای حضور ۱۰دقیقه در شبکه۳ده میلیون تومان گرفته فقط۱۰دقیقه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
از کجا معلوم که طرف اول هایلوکس سوار نبوده باشه و بعد مداح شده باشه
تازه واقعا که بعضا لیاقت راست رو ندارن
خوب وقتیکه ریا و دورویی نمیکنه و بجای اینکه الکی موتورگازی سوار بشه تویوتا سوا.ر کیشه این بده؟!
امیدوارم با فشار تحریمها حضرات هم درد زایمان رو تجربه کنن و فقط مردم رو به زاییدن دعوت نکنن
جناب آقاي صادقي و أمثال ايشان لأي لحاف هستند، گور پدر مردم! اينها از نمايندگي چه افرادي از جامعه اينگونه سخن مي گويند كه تا اين حد خودشان را محق مي دانند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
برادر عزیز چرا میگویی گور پدر مردم . حرف حساب داری به خودش بگو به ما چکارداری . من‌میگم این ملاها اینقدر سیاسی شدند که دیگر کسی نیست جلویشان را بگیرد یعنی سیاست ترمز اخلاقی و فکری را بریده . کسی حق انتقاد رودرو با انها را نداره براحتی به معترصین تفاله و اشعال خطاب میکنند نگاهی به سخنان ایشان در پارسال ببینید . معلمین اخلاق چنان در سیاست عرق شدند که دبگه مشکل اقتصاد را میگویند تا صد سال هم شده تحمل کنید چون‌ما دنبال ارمانهای خودمان هستیم ایا این ارمان شما ما را به عدالت در ثروت و قدرت و سیاست میرساند ؟
خدا را شکر که من وضعیت بدی ندارم. اما میدانم که اشخاصی در ایران کشور زندگی میکنند که شرایط زندگیشون با تشدید بسیار بد میشود. و تعداد ایشان نیز کم نیست. اگر این امام جمعه و بقیه مسئولین هم نظر با ایشان شرایط زندگی خودشون و اطرافیانشون را به مانند بدترین وضعیت زندگی مردم کرد. و بازهم این حرف را زد به نظرم مشکلی نداره تحریم ها تشدید بشه. ولی این دوستانی که خودشون و بچه هاشون لای پر غو بزرگ شدند چی؟؟؟؟
پاسخ ها
یک بازنشسته
| France |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
روایت است که ایشان واهل بیتشان 365 روز سال را (البته سالهای کبیسه 366) روز روزه اند وحتی روایت دیگری هست که بدون سحری وافطاری روزه میگیرند!!!!وتحریمها که تشدید شود ملالی نیست وبه جهنم!!!!!!!!؟
«سالک: محصورین در سایه رحمت نظام صفا می‌کنند»؛ به آقای سالک پیشنهاد می کنم دو ماهی داوطلبانه برن حصر صفا کنن!
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
دوست عزیز حرف رایگان زدن آسان است!!!!!!!ء
کسانی که اسمشان مسول است تحریم روی انها تاثیر ندارد ومردم عادی تحت فشارند اقای صدیقی هر موقع ۲یا۳ گرفتی کلامت درسته
به جهنم که که تحریم تشدید می‌شود?امام جمعه که ککش هم نمی گزه.راست میگه با درامد مرم بدبخت زندگی شو بچرخونه؟تابناک می دونم نمی یاری تو نظرات
منظور امام.جمعه ملت 4%میباشد که بهیچ وجه از تحریم هراسی ندارند چون الله به انها ثروتهای نجومی عنایت کرده است
خوش به حال اين امام جمعه كه وضعش چنان خوب است كه تحريمها اثري رويش ندارد و خدا هم ازش امتحان نمي گيرد
به جهنم که من کارگربایدنون خشک بخورم
من هم اگه مثل مسئولان نمیدونستم آب من و نان من از کجا تامین میشه و ۱۰ بادیگارد از من محافظت میکردن و اقازاده ها و دامادهایم در بهترین پستهای مملکت در حال خذمت ؟! هستند و ماهی ۲۰ میلیون حقوق میگفتم به جهنم که تحریم تشدید شود ؟! بابا اون بالا نشستین به ملت میگین لنگش کن ؟! شما تو کنترل قیمت سیب زمینی و پیاز موندید حال فکر کن امریکا ۴ تا موشک شلیک کنه وسط تهران ؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
فرمول چنین‌مشکلاتی را خاتمی در یک سخنرانی در مجلس در ۲۰ سال پیش گفت سخنرانی ایشان هست سرچ کنید گفتند تنش های سیاسی را از بین ببرید . سرمایه گذاری داخلی و خارجی را برسمیت بشناسید . اقتصاد را خصوصی کنید . اما گفتند اقتصاد را خصوصی میکنیم منتها خصوصی خودی . تنش ها را زیاد تر میکنیم چون دوستان دیگر مرزها منتظر ما هستند . آیا هنوز شک داری .
یک بازنشسته
| France |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
آمریکا اصلا تهران را با خاک یکسان کند !!!!به جهنم چون این امتحان الهی است !!!!!!!باز هم به جهنم
به جهنم که تحریم ....محصورین صفا میکنن ....هنجار شکنان....پارتی مختلط شبانه....اینها مهم هستند نه رشد منفی اقتصادی بیکاری گوشت کیلو صد تومانی تورم چهل درصدی و و و
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
پیازبالای ۱۰۰۰۰تومن ونگفتی
چه آزمایشی؟این مردم۸سال با صدام جنگیدند کافی نبود؟در قران همیشه بعد از سختی آسانی هم وعده داده شده ان مع العسر یسرا وان مع العسر یسرا این تحریم ها کی تمام می شوند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
آسونیش هم رسیده ولی نه برای ماملت دبخت
یک بازنشسته
| France |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مسئولان چرا امتحان نمیشوند وبرایه رفتن به بهشت چرا به جنگ نمیروند؟فقط مردم باید همیشه درجنگ باشند وخدا فقط باید ما رو امتحان کنه!!!!!ء
جناب امام جمعه محترم ، بله به جهنم که تحریم تشدید شد چون برای مسئولان که مشکلی پیش نمی آید بدبخت مردم هستند که با تحریمها مشکل دارو و دهها بدبختی دیگر را باید تحمل کنند
حالا که شهدای جدیدی بنام شهدای خدمت داریم و جانشان را در راه کمک به سیلزدگان از دست دادند نام این چند نفری که شورای شهر بر روی گوچه و خیابان گذاشت حذف و نام این شهدای خدمت را جایگزین کنند حیف نیست که اسم خیابنها را به نام فردی همچون شجریان بگذارند که حاضر نیست ربنای او را از صدا و سیما پخش کنند بقیه هم مگر چه کار کرده اند اگر به گذشته آنها سیر کنید هر گز حاضر نخواهید شد که نام بعضی از آنها در جایی غیر از سنگ قبشان نقش ببندد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
صدیقی به حساب همین گفتمان‌میگوید هرچه زودتر تحریم را بیشتر کنید . یعنی دچار توهم سیاسی شدید چون از اول سیاسی نبودی در حال تجربه سیاسی هستی که تحمل نامگداری خیابان را نداری ولی تحمل اختلاس خودی را داری و روش درپوش میداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
احسنت بهترین کامنت اینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
درپوش ؟!
خخخ
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
شما جزو افرادی هستید که از آب هم کره میگیرید

شهدای مختلف داشتیم ، شهدای خدمت هم اصافه کنید.
اینقدر فتنه فتنه نکنید . اعتراض بعد از هر انتخابات وجود دارد چون چنبن روندی در ذات دمکراسی هست . نگاهی به اعتراصات بعد از انتخابات امریکا را ببینید چند روز طول کشید منتها بستگی دترد طیف شکست خکرده را چگونه مدیرت کنی و باید بررسی شود که در اینده تکرار نشود . پس اینکه بخاطر اتیش زدن سطل زباله پلاستیکی سهرداری تو کله و صورت سیلی بزنی نیست چنین چیزی . شما و من در دمکراسی چنین چیزی را پدیرفتی . اگر قرار بود فحش و نفرین و ناسزا نشنوی کاندید نشو . مسولین قبول نکن تو خونه بشین و کار اقتصادی کن میخواهی عزیز باشی سیاستمدار نشو
به جهنم که مردم برای سیرکردن شکمشون بچه دزدی میکنند.به جهنم که تن مردم هرروزداره میلرزه.به جهنم که اجاره خونه هابالا رفته.
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
راست میگی جدا حالم گرفته شد
به جهنم که مردم گرسنه تر می شوند ، به جهنم که به بیماران خاص دارو نمی رسد ، به جهنم که کارمند و کارگر شرمنده زن و بچه اشان می شوند ، به جهنم که رتبه آخر در رفاه در دنیا هستیم ، به جهنم که رتبه اول فساد و اختلاس در دنیاییم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
قرار بود قدرت اقتصادی اول منطقه شویم حالا دست به دامن اقلیم کردستان جهت رابطه و حدف روادید شدیم . به درک که تحریم شدیم . به درک که برجام خارج شده .
بله باید هم امام جمعه این حرف رو بزنه مشکلی برای ایشون و وابستگانشون پیش نمیاد این مردم هستند که تاوان باید بدهند.متاسفم
وقتی سخن سالک را میخوانم یاد دادگاه و پخش دفاعیات مشایی در پنج ثانیه در رسانه ملی میفتم که اصلا نفهمیدم در دفاع متهم چی گفت . سیاست را کسی میتونه برام تعریف کنه من از فردا دیگه سایت های سیاسی را نخونم یا کلا از حرف سیاسی خودم را خارج کنم راحت بخوابم
البته که درست گفتند فشارها باعث زایش میشه.
اما . اما .
متاسفانه فشار هست، درد بارداری و وضع حمل هم هست. اما زایشی در کار نیست. یک درد نامتناهی مزمن لاعلاج.
هر مادری 9 ماه صبر میکنه از درد خلاص میشه . ما کی خلاص میشیم حاجی؟ مملکت سالها که بارداره و "در شرایط حساس کنونی" قرار داره. هر روزم که داره بدتر میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
ایکاش همان درد زایمان را بعضیها تجربه کنند .
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
فشار باعث زایش میشه؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
زایمان بی درد فقط تو استخر آب جدیدا ابداع شده . یعنی مادر باردار را در اب ولرم رها میکنند سپس بی وزنی ایجاد میشود و مادر کودک کمتر درد میکشد .
ناشناس
| Italy |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
از قدیم میگفتن زیر بار بدهی یا بدبختی یارو سه قلو زاییده حالا ملت بخت برگشته هر روز داره سه قلو میزاد
Farhang
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
سزارین کنین ملت رو حداقل راحت بشیم
حاجی آقا صدیقی حق دارند که اینگونه با تحریم برخورد کرده و بفرمایند که به جهنم که تحریم تشدید میشود! ایشان که بهای تحریم ها را نمی پردازند چون بقول سردار قالیباف از چهار درصدی ها هستند، این ملت بدبخت است که تمام هزینه ها را باید بپردازد و حتی قادر به تامین نان و پیاز هم برای خود و خانواده اش نباشد!
به جهنم که از گشنگی میمیرید عوضش میرید بهشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
گفته شده بود چرا دختر ۹ یاله را قبل از بلوع جنسی و جسمی و عقلی به ازدواج وا میدارید در جواب اخلاقیون گفتند چون با دردی که دختر ۹ ساله در زایمان‌میکشد در دات و وجود او قرار داده شده و این درد از بدن ان دختر ۹ ساله تفکیک شدنی نیست . بنابراین تو میگی چرا دوباره درد سر که بیشتر شد میگه صبر کن تا بعدا خوب میشه ۶۵ سال عمرم رفت تاکی در جنگ‌اقتصادی و نطامی چه رفاهی ایجاد میشه
ناله مردم برای پیاز ۱۳ تومانی
فغان مردم برای پراید ۴۵ میلیونی
فریاد ملت برای گوشت ۱۲۰ تومانی
صدای خلق برای آجیل ۲۰۰ تومانی
را نمی شنوند
تاریخ همیشه تکرار می شود ولی پندگیرنده آن اندک
متاسفانه پایگاه های عبادی سیاسی نماز جمعه که باید سنگر حضور گسترده مردم و مقابله با تهدیدات دشمن باشد اخیراً توسط برخی از امامان محترم جمعه تبدیل شده به پایگاهی برای کاهش حضور مردم و آب ریختن به آسیاب دشمن. احتمالا آقای صدیقی فشار تحریم ها بر گرده مردم را احساس نمی‌کند که از تشدید آن استقبال می نماید و با این سخنان مردم و قشر حقوق بگیر و کم درآمد را ناراحت میکند.
تابناک رو درک میکنم،بخاطر اینکه بتونه بعضی از کامنتهارو منتشر کنه کمی تغییرشون میده! چاره چیه؟! درستتون درد نکنه،این هم ی گام بسوی مردم سالاری هست دیگه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
تنها سایتی هست که به نطر مخاطبین خود اهمیت میده من مطالبی در حد انتقاد را در سایت اصولگرابان یاداشت کردم کلا حتی پخش نکرد ولی ازش تعریف کردم پخش کرد
خوشا به سعادت کسانی که در آرامستان آرام گرفتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
کاملا درسته
حاجی آقا صدیقی حق دارند که اینگونه با تحریم برخورد کرده و بفرمایند که به جهنم که تحریم تشدید میشود! ایشان که بهای تحریم ها را نمی پردازند چون بقول سردار قالیباف از چهار درصدی ها هستند، این ملت بدبخت است که تمام هزینه ها را باید بپردازد و حتی قادر به تامین نان و پیاز هم برای خود و خانواده اش نباشد!
از جناب صدیقی امام جمعه تهران می خواهم با لباسی مبدل و ناشناس سوار تاکسی شود ودر اتوبوس و مترو حضور یابد ودرصف گوشت و پیاز بایستد و قضاوت مردم در مورد سخنان خود را بشنود.
چرا امام جمعه شهرها مختلف این حرف ها میزنند چون نگاه به ۴ درصد مردم دارند و سهم خکدرا برای خود و فرزندان خود تامین میکنند بنابرابن الان مردم باید بگویند سهم اقلیت مال خودتان‌تکلیف این قشر اکثریت جامعه چی میشه . مردم و رای مردم در کجا سیاست کشور تاثیر گذار بوده
حرفهای این خطیب جمعه تهران کاملا گواه بر فاصله بسیار زیاد بین افکار ومعیشت مسولین ومردمست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
این ۴ درصدی ها که اقا زادها هستند باعث درد سر برای مردم شدند چگونه میشود انها را کنار گذاشت اصلاحات که شکست خورد
بله جناب صدیقی شما نگی به جهنم پس میخوای من بگم!!!!!!!!حقوق ماهی 2میلیونی که نمیگیری !!!!!مستاجر هم که نیستی !!!!!!شرمنده خانواده محترم هم که نیستی !!!!!!شما نگی کی بگه!!!!!.......بابای مردم !!!!!!تورم هم شده 100درصد وملت به .........افتادند !!!!!!به قول شما به جهنم
امام جمعه محترم مردم زیر فشارها له شدن و‌شما هنوز شعار میدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
کار امروزشون نیست
جان کلام را امروز امام جمعه تهران زده.در همه موارد جواب دولتمردان این کشور همینه....به جهنم.
جات خیلی محکمه . کاش میتونستی بگی به جهنم که مردم آمریکا از تحریمهای ما دارن نابود میشن . کارمون نثل مردم ونزوئلا شده فقط دعا و تفرین .
دلم میخواد این آقایان یک هفته چیزی برای خوردن نداشته باشن یا دارو پیدا نکنن بازم میگن به جهنم میگن؟
هرروز اوضاع ما مردم کف جامعه بدترمیشود
برای شما البته که به جهنم تشدید شود
پاسخ ها
Farhang
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
یکی دو نفری هستن تعصب وحشتناک شون اجازه نمیده منفی ندن ،،
بدرک که تحریم می کنید، چرا بیشتر نکنید
آقای سالک انشالله ازهمین صفا کردنها زیر سایه حصر نسیب برخی هم بشه.
صدات از جای گرم بلند میشه.
آقای صدیقی کی گفته ما نگرانیم هر که گفته غلط کرده ما تا شما را داریم نگرانی نداریم. نگرانی کسی داره که به آینده فکر کند ما که به حال هم نمیتوانیم فکر کنیم همش داریم به گذشته فکر میکنیم هیچ نگران گذشته نیستیم خدا را شکر
امام جمعه محترم.یعنی شغل نداری؟ بچت بیکاره؟ یا پیاز و گرجه میخری؟ واقعا به جهنم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
امام جمعه محترم شاغل هستن
مداح اهل بیت هم هستن ,...مگه میشه ایشون شغل نداشته باشن
همین که میان یه سری سخنرانی میکنند شغله دیگه
حاج اقا صديقي راست ميگي تحريم كه براي شماها نيست .بيمار شويد در بهترين بيمارستان ها وكشور درمان ميشود . اصلاً خبر نداريد كه هزينه زندگي ومشكلات مردم چيست .
بالای گود نشسته اید میگید لنگش کن.بابا بخدا مردم پدرشان در اومده من از رهبری خواهش میکنم امام جمعه های داری بینش واقعی انتخاب کنند
الحق والانصاف یک حرف درست جناب آقای صدیقی فرمودند چقدر آدم بی انصاف بر علیه کلام گوهربارشون موضع گرفتن آخه وجدانتون کجا رفته ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما به زایدن هم نخواهیم رسید چون داریم زیر بار گرانی له می شویم.
به جهنم که چرخ مملکت نمی چرخد
به جهنم که امید از دل جوانان رخت بربسته
به جهنم معوقات فرهنگیان بعد از یک سال پرداخت نشده
به جهنم گرانی بی داد میکند و مسئولی کک اش نمی گزد
به جهنم کرامت انسانی در صف گوشت و مرغ و پیاز از بین رفته
به جهنم کرایه خانه ها سر به فلک کشیده
به درک که ما مردم عادی داریم زیر فشار جان میدهیم
من هم اگه صدایم از جای گرم در می آمد می گفتم به جهنم که تحریم ها تشدید می شود!
خدایا نوکرتم از بس امتحانم کردی واقعا خودت خسته نشدی خوب یه نمره صفر بده هم خودت هم منو راحت کن
مداح معروف لندکروز نداشته باشه کارگر یا کارمند داشته باشه؟!
مسولین و وابستگانشون در ناز نعمت و امکانات غرق شده اند مشخصه به فکر مردم و له شدن آنها ریر فشار تحریم ها نیستند.
کاری که ادما انجام می دن رو چرا به خدا نسبت داد؟،
خدا گفت تحریم کنن؟
خدا گفت اختلاس بشه؟
خدا گفت سازمان بازرسی انقدر نظارتاش شدید بشه؟
خدا گفت در بستر رودخونه جاده بساز؟
خدا گفت سر راه تولید هزار تا مشکل بزار؟( کسایی که کار تولیدی میکنن یا می خوان یه کسب و کار را بندازن می دونن چی میگم)
خدا گفت؟
ائمه جمعه باید سنجیده و با وقار صحبت کنند این الفاظ شایسته جایگاه نماز نیست اما عجیب هم نیست امام جمعه ای که نداند از افزایش تحریمها چه بر سر ملت امده و فرزندان جوان و تحصیل کرده و نیروی فعال در چرخه تولید به جای کار تخصصی خودشان به شغل رانندگی در تاکسی اسنپ مشغولند باید هم وضع ملت رو به جهنم حواله دهد به چه حقی جای مردم نظر می دهید
پياز گرانه ؟
توت فرنگى بخريد
برای یک وزیر یا مدیر خدوم که فرقی نمیکند تحریم باشد یا نباشد حتی بمب اتم هم کارگر نیست چون چیزی از گرانی نمیفهمد
ناکارامدی و کم کاری در زمینه های مختلف و صدمات ناشی از آنها را ، به نام امتحانات الهی جلوه ندهید . این کار بهتان به خداوند است
بچه ها تون رو نمیگم فقط و فقط با صداقت به ملت بفرمایید داماد گرامی شما چند جا بواسطه شما مدیرعامل هستند و تو ماه حداکثر برای هر کدومشون فقط دوساعت وقت میزارن.
در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ نقل و قولی از احمد سالک در خبرگزاری تسنیم مبنی بر اختصاص بودجه سیل به کاهش بی‌بند‌و‌باری منتشر شد. آقای سالک اعلام کردند که:‌«بودجه سیل را به کاهش بی‌ بندو‌باری (مبارزه با بدحجابی) اختصاص دهید اثر بی بند و باری از سیل و زلزله کمتر نیست.» [۱] در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ خبرگزاری تسنیم، خبر پیشین را با یک خبر تازه از آقای سالک جایگزین کرد.[۲]
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
ان کسانیکه بی حجابی را به باران ربط میدن الان شهر ما دو روز یکسره باران داره میاد همه جا را اب گرفته .
جناب حجت‌الاسلام کاظم صدیقی شما هم همان صحبتهای آقای احمدی نژاد را در زمان شروع تحریمها می گوئید.یادمان نرفته است که احمدی نژآد در زمان ریاست جمهوری در رسانه ملی گفت "اینها همش کاغذپاره ای بیش نیست" حواسمان باشد همان کاغذه پاره ها مملکت را به اینجا رساند
ترامپ انتخاب شده ..... برای فشار به ایران است!!!!!!!!!!!!!!!
"فرمانده ناجا: «گشت ارشاد» همچون گذشته کار خود را انجام می‌دهد "
ما که نمی بینیم. نقاط مشخص و پر رفت و آمد شهر شده است پاتوق مانکنها با سر و وضع بسیار نامناسب. نمونه: چهارراه کوکاکولا که بعد از ظهرها به خصوص دختران و پسران با وضعیتی بسیار زننده در مقابل پاساژ ایستاده و در حالیکه رفتار نامناسب دارند هر کدام سیگاری به دست گرفته و به ریش همه می خندند.
ماازتحریم نمی ترسیم...ازآمریکاهم نمی ترسیم...ازاین مسوولین ناکارامد می ترسیم
وضعیت امروز کشور ما، به وضعیت آن دانش آموزی میماند که کل سال تحصیلی را بی هدف گذرانده و حال سه هفته مانده به کنکور، تازه به یاد مرور درسها می افتد و برای خودش برنامه ریزی میکند که کل این سه هفته را درس خواهد خواند و... و البته هرچه زمان میگذرد، برنامه ریزی های جدید به ذهنش میرسد و در آخر شب کنکور فرا میرسد، بدون اینکه یک خط درس خوانده باشد!!! در کشور ما، کاری که باید در طی حداقل بیست سال گذشته در زمینه تقویت تولیدات داخلی و جذب سرمایه گذاری خارجی انجام شود تا ضمن کم کردن وابستگی اقتصاد به درآمدهای نفتی به کشوری تاثیرگذار در اقتصاد جهان تبدیل شویم، انجام نشده، و حال قرار است تمام این کارها در طی چند ماه انجام شود، آن هم در این شرایط عجیب تحریمها و تمرکز ترامپ و متحدانش بر اوضاع ایران!!!
ناجا ، چه نام پر مفهومی !!!!!!

امام جمعه تهران: به جهنم که تحریم تشدید می‌شود
شما که غمی نداری...
جناب آقای صدیقی ...ما نگران خودمان نیستیم نگران شما هستیم که اگر خدای ناکرده مدیران دچار مشکلی شدند که بخواهید در خارج کشور بستری و مداوا شوید برایتان عسرو حرج ایجاد شود و به زحمت بیافتید...
فشار به شما نمی آید که بدونید یعنی چه، این درد زایمان فقط برای ماست - این بلاها فقط امتحان الهیه اصلا به کم تدبیری شما و سوء مدیریت نیست-
به جهنم که تحریم تشدید می‌شود
این رو منم هستم
بگذار یک اقتداری نشون بدیم زیر تحریم های جدید که تو جهان تک باشه
مردم هم نان خالی بخورند اقتدار کلفت تر بشه
اره به درک. مردم له میشن.
خانم پروانه سلحشوری برای عدالت اجتماعی باید طرحی در مجلس تصویب شود و تا زمانی ه همه مردان شغل ندارند هیچ زنی حق شاغل شدن نداشته باشد چرا که الان در خیلی از خانه ها زن و مرد حقوق بگیر هستند ولی در بیشتر خانه ها مرد بیکار است یعنی خانواده هیچ درآمدی ندارد چرا باید بعضی خانواده ها دو حقوق بگیرند در حالی که بعضی خانواده ها بیکارند و حتی یک حقوق هم نمی توانند بگیرند
امام جمعه چرا خدا مقامات رو امتحان نمیکنه با فقر وبیکاری ونداری؟؟
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
عزیزدل آنها ژن خوب هستند ونیاز به انتخاب شدن ندارند و خودشان وفرزندانشان نیازی به رفتن به جنگ وشهادت و.......ندارند
کسانی که بدون رای مستقیم مردم(تریبون پیدا کرده اند به هیچ عنوان حق ندارند از جانب مردم ایران حرف بزنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
اکثر مسولین‌کشور الان‌ در رای گیری شرکت کنند اصلا مردم بهشان رای نمیدن چون سیاست چنان مچاله شان کرده که شب فکرهای جدید را تیوریزه میکنند و روز به مردم تکلیف میکنند که حتما واجب هست اطاعت کنند در صورتی طرف هنوز تو باغ سیاست نیست که مردم باید به مسولین امر کنند که اینکار را بکنید یا نکنید
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
رای مردم!!!!!!!مگر رای مردم مهم است ؟ ا
سیر از گشنه خبر نداره .سواره از پیاده .
بله ، اصلا کلا به جهنم !
هر موقع مسئولان توانستند بدون محافظ در کوچه و خیابان ظاهر شوند و مثل مسئولان ارشد کشورهای اروپایی به فروشگاه و سوپر مارکت بروند حرف هایشان را باور می کنیم.
لاقل می گفتی از تحریم ها متاسفم و به مردم فقیر که کمرشان زیر تحریم ها در حال شکستن است اهمیت می دادی
چرا هیچکدام از این امتحان ها برای مسئولین و خانواده های آنها نیست؟ چرا هیچ مسئولی یا فرزندانشان برای دفاع از حرم نرفتند؟ چرا هیچ مسئولی اجاره نشین نیست؟ چرا هیچ مسئولی فرزند بیکار ندارد؟ چرا هیچ مسئولی هزینه دوا و درمان و آموزش و پرورش و ... از جیب خودش ندارد؟ و در آخر یک امام جمعه با چه اختیاری و با چه قانونی برای مردم تعیین تکلیف می کند؟
یکی بگه خانم سلحشوری تا اینجای کار هم کم مصیبتها از جانب شما نمایندگان خانوم سر جامعه فرود نیومده.دیگه چی میخواین؟
جهنم تنها حسنی که داره گرمه یعنی چیزی از سرما نمیفهمی...
چی میگی آقای صدیقی ؟!؟ این ملت بدبخت ایرانه که پدرش درآمده .
شما نماینده کدوم قشر از ملتی
مستأجری ؟ فرزند بیکار داری ؟ خودت بیکاری ؟ اصلاً میدونی گوشت کیلویی چند ؟ پیاز کیلویی چند ؟ سیب زمینی و هزار تا زهرمار دیگه کیلویی چند ؟

جان هر که دوست داری حالمون رو بدتر از این نکن .

یک کلام بگو این تحریم ها یک طرف و ناکارامدی مسئولان ریز و درشت از طرفی دیگر ، پدر همه رو درآورده .

آقای صدیقی به خداوند قسم تمام بدبختی این ملت فقط و فقط سیاست خارجی آقایون هست
چرا سوابق آقای صدیقی را منتشر نمی کنید؟
مهم ترین کار کشور تو این هفته انجام شد دستگیری این چند تا جوان که واقعا باعث تشویش اذهان عمومی شده دست شما را میبوسیم فقط فوری اینا رو محاکمه کنید تا در نرفتن
کفر نمی‌گویم، خدایا

پریشانم،

چه می‌خواهی‌ تو از جانم؟!

مرا بی ‌آنکه خود خواهم اسیر زندگی ‌کردی.

خداوندا!

اگر روزی ‌ز عرش خود به زیر آیی

لباس فقر پوشی

غرورت را برای ‌تکه نانی

‌به زیر پای‌ نامردان بیاندازی‌

و شب آهسته و خسته

تهی‌ دست و زبان بسته

به سوی ‌خانه باز آیی

زمین و آسمان را کفر می‌گویی

نمی‌گویی؟!

خداوندا!

اگر در روز گرما خیز تابستان

تنت بر سایه‌ی ‌دیوار بگشایی

لبت بر کاسه‌ی‌ مسی‌ قیر اندود بگذاری

و قدری آن طرف‌تر

عمارت‌های ‌مرمرین بینی‌

و اعصابت برای‌ سکه‌ای‌ این‌سو و آن‌سو در روان باشد

زمین و آسمان را کفر می‌گویی

نمی‌گویی؟!

خداوندا!

اگر روزی‌ بشر گردی‌

ز حال بندگانت با خبر گردی‌

پشیمان می‌شوی‌ از قصه خلقت، از این بودن، از این بدعت.

خداوندا تو مسئولی.

خداوندا تو می‌دانی‌ که انسان بودن و ماندن

در این دنیا چه دشوار است،

چه رنجی ‌می‌کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است .”
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
عالی عالی عالی بسیار زیبا و بازگو کننده احساس امروز اکثر ابرانیان
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
اشتباه می کنی مازیار جان
خیلی باید در مورد این دنیا فکر کنی تا از گمراهی بیای بیرون
بیکاری عوارض زیادی دارد!!!!!!
تابناک ازت ممنونم که همه اخبارو بدون جهت گیری منتشر میکنی، خسته نباشید همگی
مگر خداوند کم داده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بله داده اما به شما و آقازاده هايتان با ژن هاي خوب
آقای امام جمعه موقت، درد زایمان همیشه حاصلش زایش نیست، بعضی مواقع هم مادر و هم فرزند می می میرند. پزشک ماهر و لطف خداوند نیاز دارد.
شکم سیر از حال گرسنه خبر نداره!! به جهنم که تحریم تشدید میشه !!!!!
شما که نمیفهمید تحریم چیه بیچاره مردم
بعله، مدیران که دردشون نمیاد...
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
دوست عزیز درد رو کسی میکشه که باید تحمل کنه ونه مدیران !!!!!چون اونا به پایینیها میگویند چیزی نیست وکمی دیگه تحمل کنی تمام میشود!!!!!!!!!یعنی اونا چو.ن بالا هستند دردی رو احساس نمیکنند که بخواهند تحملش کنند!!!!!!!!!ء
اگراین امام جمعه هم مثل مردم عادی داخل جامعه زندگی میکرد و حقوق کارگری میگرفت نظرش رو عوض میکرد
به جهنم که مردم از فقر گرسنگی بمیرند، مگه مردم مهمند .
بهترین خدمتی که این روزها بعضی ها می توانند به مردم بکنند اینکه روزه سکوت بگیرند
تدابير و سخنان شما در نماز جمعه نمكي است بر زخمها ي كهنه مردم مستضعف ايران .
كمي در سخن گفتن صرفه جويي كنيد تا مردم هم از گزند در أمان باشند.
خدایااا دیگه بریدیم..خودت کمکمون کن
به جهنم که تحریم تشدید میشود؟؟؟؟ خوب بنده هم اگه تحریم تو زندگیم تاثیری نداشت شاید چنین حرفی رو میزدم :-(
به جهنم که تحریم تشدید میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
گرسماسر ییلاق رحیم‌مشایی نیست؟ . جای زیبای هست
امام جمعه محترم لطفا در زمان نسخه پیچی . یک مقدار به وضعیت اشتغال و بیکاری و گرانی و .... هم توجه کند . حداقل در زمان سخنرانیشان به این موضوعات هم اشاره کنند تا ما مردمی که مستمع هستیم . بدانیم ایشان توجیه هستند و این موضوعات را هم در نظر دارند.
تو مسولی اصلا مهم نیست ملت بیچاره دارن تاوان میدن جهنم کجاست من جهنم خریدم همه بهشت میرن
ما که کلی داریم درد میکشیم ولی زایمان انجام نمیشه ،
حداقل این امام حمعه ها و بقیه روحانیون تکلیف ملت را با دین حکومتی روشن کردند .الان بیسوادان هم خواهان جدایی دین از سیاست هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
چه اشتباهی کردیم . هم دنیای ما خراب شد هم اخرت ما . بخدا باور کن از بس این حرف ها شنیدم به شک افتادم . خدایا نجاتمان بده
از کی نماینده مردم شدی
به جهنم !!! به درک !!!! با این ادبیات می خواهند مدیریت کنند
تا کی میخواین با این حرفا مردم رو سرگرم کنید ؟؟؟؟؟
شما خودت برو در امتحان الهی بشین و به سولات خداوند پاسخ بده . حال و روزگار ما از امتحان گذشته است.
انشاالله این صفا کردنا هم نصیب شما بشه
اقای صدیقی متاسفیم برای شمابا کمال شکم سیری به فکر مردم نیستید

شما مگر سخنگوی مشکلات مردم نیستید؟؟؟؟؟
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
سخنگوی مشکلات مردم!!!!!!!!از کی تا بحال ایشان سخنگو مردم شده اند؟
تابناك ! يادت باشه من كه مي نويسم به جهنم ، سانسور مي كني ولي مال امام جمعه رو نه . يكى طلبت :)
من برم برای "زایش" آماده بشم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
بهت مثبت زدم تو برو تو اب گرم تا دو قلو داری درد نکشی
به جهنم که مردان دزدی می کنند وزنان زیر چماق تحریم تن فروشی می کنند اقای صدیقی چی میگی؟؟؟؟
اقای صدیقی !!!اگه این همه کامنت را بخوانی ،خیلی چیزها دستگیرت میشه!!!!اگه جای شما بودم،تریبون امام جمعه را می بوسیدم و کنار می گذاشتم.
سالک یکی از ناکارامدان در مجلس است این آخرین دوره او انشا ... خواهد بود
شکم مسولین سیره . مردم به خاک سیاه نشونده شدن انصافا از طرف مردم اظهار نظر نفرمایید. اگر دولت در روابط خارجی تجدید نظر نکند محکوم به شرایط بدتر هستیم
خداوند با فشارهای بین‌المللی می‌خواهد امتحانتان کند !!!
.
.
.
این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
یعنی اینکه دائم خداوند داره به آمریکا و دیگران یاد میده که چجوری از ما امتحان بگیرن.
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
ظاهرا ایشان نماینده ای از سمت خدا هستند و اینگونه با اطمینان می گویند که خداوند می خواهد این کار را بکنند.
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
یعنی اینکه حرف رایگان زدن آسان است!!!!!!!!!ء
اقای صدیقی به جهنم . من هم میگویم به جهنم.
ولی ما خودمان در کسور جهنم درست کرده ایم حداقل بیرون که نمی شود کار کردپس مشکلات داخلی را که ماابر اثر تحریم نقشی در ان نداریم و گریبان گیر ما است حداقل بر دارید .
همه کارهای سیاسی ما یه حرفی می زنیم بدونه پشتوانه بعد هزاران مشکل برای کشور ایجاد می کنیم مثل اینکه باید اسرائیل محو بشه.هیچ می دونید اسرائیل با همین حرفهای ما چه امتازهای داره از دنیا میگره از اروپا امریکا وغیره که دنیا چرا نشستید که ایران می خواد مارو از صفحه روزگازمحو کنه .موشک می سازیم فقط برای زدن اسرائیل و...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
عاقلانه حرف بزنید . من چند ماه پیش دیدم که امریکا و فرانسه و المان و اسرایبل و انگلیس موشکهای هدایت شنونده را دقیق به داخل خاک سوریه زدند منطورم این هست که اگر قرار هست جنگی در بگیره شرایط اصلا مساید نیست مردم گرفتار هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
یکی نیست بگه آخه کشوری با جمعیت 8 تا 9 میلیونی چطوری نابود بشه ؟ مگه میشه ؟
حالا فردا دفتر ایشان و یکسری روزنامه های معلوم الحال ! پیام می دهند که منظور ایشان از به جهنم، آن چیزی نبوده که مردم فکر کردند بلکه ایشان جهنم معنوی را گفتند و فهمیدن معنی سخنان ایشان برای مردم عامی و بی سواد ، ثقیل است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
طبق روال ماسمالی یکنند مثل توجیه سخنان قاسمی که چقدر باعث هزینه شده .‌طرف امده حرف قاسمی را رد کنه بدترش کرده
امام جمعه محترم تهران، از یک بچه مدرسه‌ای هم اینقدر امتحان نمی‌گیرند. چرا می‌خواهید سهل انگاری، سوءمدیریت بعضی مسئولان که مسبب اصلی وضعیت فعلی است را پای خداوند بخشنده بگذارید؟ لطفا به جای این حرفها که به ایمان مردم لطمه می‌زند با نگاهی درست به وقایع رخ داده و شرایط موجود نگاه کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
آفرین . اینا هر کاری خوبی میکنند (که البته ما تا حالا ندیدیم) میگویند زحمات برادران ولی هر بدبختی رو به پای خدا میگذارند .
جهنم جای مردم است! حای شما بهشت است!
آقای صدیقی نگاه کن ببین چقدر از نظرات غیر قابل انتشار هستند؟ میدونی یعنی چی؟
آقای صدیقی تحریم که مال شما نیست جهنم از ملت . شما خدا دارید . ما را خدا فراموش کرده
آقای صدیقی تحریم که مال شما نیست جهنم از ملت . شما خدا دارید . ما را خدا فراموش کرده
یک سوال مهم: خبرگزاری ها چگونه نظرات کاربران را به اطلاح گویندگان می رسانند.بالاخره باید طرف مقابل ( گوینده /گویندگان ) بازخورد سحبتهای خود را بدانند. مثلا نظرات روی صحبتهای امام جمعه تهران هم باید به دفتر ایشان ارسال شود و هم به ستاد نماز جمعه تهران و رونوشت آن نیز برای دفتر رهبری معظم ارسال گردد تا مورد توجه قرار گرفته و مشکلات بمرور رفع شوند.
حکومت اسلام
مردم ما سالهاست تو خرج و مخارج و ادامه زندگي فلاكت بار زاييدن ،فرجي هم حاصل نشده ، حال چرا بعضيها به خاطر خوشامد بعضيها اصرار به كتمان واقعيتها داشته و همه چي رو ميخوان گل و بلبل جلوه بدن و نمك رو زخم عميق مردم بپاشن خدا داند ،
آقای صدیقی لطفاً ناکارامدی مسئولان رو به پای خداوند ننویسید . این گناهه به قرآن ،

کاش روزی مسئولان می فهمیدند ؛ (هر که را بهر کاری ساخته اند)
دوستان عزیز اگر تا حالا شک داشتید که بودجه فرهنگی کشور کجاها هزینه میشود حالا به یقین رسیدید؟بودجه فرهنگی کشور صرف کامنت گذاشتن عده ای میشه که ذیل همه مطالب سایت از هر آنچه که یک شهروند معمولی در این اجتماع ازآن رنج میبرد دفاع کند.دفاع از سیل از تحریم و... از هر انچه که باعث رنجش خاطر است.
یکی از اشکالات مسئولین این است که در حلقه محافظان و مکان های حفاظت شده قرار دارند و در بین مردم عادی نیستند بنابراین اخبار کشور از کانال های محدود و کنترل شده ای به آنها می رسد که لزوما منطبق بر واقعیات ممکن است نباشد ( چون از شنیدن واقعیات ناراحت می شوند!!!) بنابراین از اوضاع و احوال واقعی مردم و کشور به کل بی خبرند و بنابراین حرف هایی می زنند و تصمیماتی می گیرند که اوضاع را خرابتر می کند این شیوه متاسفانه سالهاست در مدیریت کشورمان دیده می شود و باعث بیشتر شدن مشکلات مردم و کشور در داخل و خارج از مرزها شده است اگر مسئولین می خواهند واقعیات کشور را درک کنند باید مثل مردم عادی زندگی کنند در غیر اینصورت مسئولین حرف خود را می زنند و مردم راه خود را می روند!!
حالا یکی اومده و رو راست میگه که به جهنم !!!!!عوض اینکه بخاطر صداقتش وصدیقی بودنش ازش تشکر کنید طلبکار هم هستید!!!!!!!حال بنده خدا یه بار خواسته حرف دلش رو بزنه چرا کاری میکنید که پشیمان بشه
جان اون خدا که شما میشناسید وخیلی باهش در ارتباط هستید بهش بگو این امتحانات روببره کشورهای عربی وغربی اون بدبختی اونا با جهنمشون رو ما خریدداریم آقای عزیز سه ماه بچه هام رنگ گوشت و مرغ ندیدن
امام جمعه محترم تهران، من حاضرم در مقابل تلوزیون در پیش 81 میلیون ایرانی قسم بخورم. که شما اطلاع کافی از تورم کشور ندارید. و حتی قیمت یک قرص لواش را بدانید. چون اگر با حقوق مردم عادی زندگی می کردید. هیچ وقت بجهنم نمی گفتید. چون حل و فصل مشکلات تدبیر و آگاهی و حقوق بین الملل است. شما با این حرف زدن ها در تریبون های کشور کار وزارت امور خارجه و دولت را بی دلیل و با کوچکترین کارآمدی برای کشور مضاعف می کنید. و این سبب می شود کارشناس امور بین الملل و دیپلماسی کشور دغدغه راضی نگه داشتن شما را در فکرش تداعی کنند نه حل و فصل مشکلات کشور. لذا از تمام عزیزان کشور برای حل وفصل مشکلات کشور از الفاظ مثبت و مودب استفاده کنند تا مشکلات کشور با تدابیر لازم سالم حل و فصل گردد. .
بنده پیشنهاد میکنم یه تریبون با میکرفن هم بذارن اون ته صف نماز جمعه که خلق الله هم نظرشون رو زنده و در جا بدهند،
دوزار گذاشتم کنار
معلوم که ایشان درک درستی از جامعه ندارند .این ادبیات در حد این تریبون نیست. مشکلات و گرانی زندگی را برای اکثر مردم چهنمی کرده .
فشار تحریم ها بر مردم ضعیف و قشر متوسط جامعه است. جوانان بیکار که کم کم از سن ازدواجشان می گذرد و با وجود گرانی ها قادر به تشکیل خانواده نیستند. خانواده هایی که بدون فرزند باقی می مانند و یا قادر به تامین آموزش ، سرگرمی و ... فرزندان خود نیستند. افرادی که به دلیل نداشتن درآمد کافی بیماریهای خود را درمان نمی کنند و کم کم به کام مرگ فرو می روند. تغذیه نامناسب بچه ها در خانواده هایی که قادر به خرید گوشت و مرغ و ... با درآمد پایین نیستند.
به جهنم که تجریم ها تشدید می شود!!!! من یک بازنشته هستم با 4 سر عائله با 2500 هزار تومان حقوق ماهیانه و 600 هزارتومان اجاره خانه ! از زمان ازداوج مان هنوز یخچال منزل را عوض نکردم و هر وقت تصمیم به عوض کردن ان گرفتم می بینم قیمت ها بالا رفت دلیل را می پرسم ، می فرمایند تحریم هستیم ! تفسیر جمله آیت الله صدیقی رو می تونم اینجوری برای خانوادم بیان کنم " به جهنم که یخچال گران می شود من هم نمی خرم ". آیا در جامع امروز بدون یخجال می توان زندگی کرد. یخچال مثالی کوچک بود . من فقط مشکل خودم را بیان کردم . از مشکل سایر مردم عزیز چه می دانم ، و در مواردی مشکل سایر مردم به مراتب بیشتر از من است.
تابناک جان ،نترس هستی ولی خیلی بیشتر باید از خود مایه بگذاری. نظرات سطحی و همراه با توهین منتشر میشود ولی نظرات مهم و ریشه دار نه!!!!!!!!!
کارمندم با ماهی یک میلیون و نیم حقوق بدون بیمه
مادرم بیماری قلبی دارد و نیازبه عمل جراحی
در خرج و دخل روزانه زندگیم درمانده شده ام
واقعا با این گرانی ها قادر به خریدهای روزانه خانواده هم نیستم
جناب آقای صدیقی راست می گویی:«به جهنم!»
ولی من که فکر نمی کنم از زیر این فشار ها و این «زایش» جان سالم به در ببرم.
امیدوارم شما در این «زایش» موفق شوید
حجت الاسلام صدیقی :«هروقت فشارها بیش‌تر می‌شود امید ما برای زایش بیشتر می‌شود. مثل درد زایمان است، به ناله در می‌آورد اما امید زایش هست. خداوند با فشارهای بین‌المللی می‌خواهد امتحانتان کند. آنچه که برای ملت ما در این حوادث پیش می‌آید کارنامه درخشانی برای مردم ما است که در طول انقلاب وجود داشته است»




آنکه پندارد که حال مردم دوران خوش است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر