بازدید 8017

صدیقی: خداوند می‌خواهد امتحانتان کند

کد خبر: ۸۹۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 19 April 2019
امام‌جمعه تهران خطاب به مردم گفت: خداوند با فشار‌های بین‌المللی می‌خواهد امتحانتان کند، چرا نگرانید که تحریم باشد و تشدید شود؛ به جهنم که تشدید شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: چرا نگرانید که تحریم باشد و تشدید شود؛ به جهنم که تشدید شود. مگر شما خدا ندارید. مگر خداوند کم داده است. مگر قرآن نمی‌خوانید؟ شما کی هستید؟ این فرانسه و آن آمریکا خودشان دچار چالش هستند.

وی ادامه داد: هرکس در این درگه مقرب‌تر است جام بلا بیش‌ترش می‌دهد. خداوند امتحان می‌کند. سردار سلیمانی می‌گفت: هروقت فشار‌ها بیش‌تر می‌شود امید ما برای زایش بیش‌تر می‌شود. مثل درد زایمان است، به ناله در می‌آورد، اما امید زایش هست. خداوند با فشار‌های بین‌المللی می‌خواهد امتحانتان کند. آنچه که برای ملت ما در این حوادث پیش می‌آید کارنامه درخشانی برای مردم ما است که در طول انقلاب وجود داشته است.

صدیقی گفت: یک روز نبوده که جبهه‌ای نباشیم. هنوز خون جوانان ما خشک نشده بود خداوند جبهه مدافع حرم را پیش آورد. اگر این جبهه خارج از مرز‌های ما باشد هم ما می‌توانیم فعال باشیم و خودمان را بیمه کنیم و اقتدار و نفوذ امریکا را لگد مال کنیم و از این به بعد هم خواهیم کرد.

وی با اشاره به سیل سراسری و خسارات به سه استان کشورمان گفت: یکی از نتایج استغفار، وفور نعمت است. چرا ما نسخه خدا را باور نمی‌کنیم؟ این سیل رحمت الهی است. از عوارض هر رحمتی امتحان است. این سیل برای بخشی از بندگان خداوند متعال مشکلات فراهم کرد، تعدادی جان دادند عده‌ای دارای مال بودند یک شبه آن را از دست دادند. سنگر نشین صبر باشید. این مسایل برای مردم ما تداعی جبهه را کرد و خار چشم دشمنان شد.

صدیقی گفت: آن‌هایی که فکر می‌کنند اعتماد به بیگانگان راه حل است هم دولت را گرفتار می‌کنند و هم مردم را ناراضی می‌کنند. در سخت‌ترین لحظات آن‌ها مانع شدند که کمک‌ها به کشور بیاید. تکیه به داخل راه حل است. این انقلاب مقدمه است. انقلاب ما انقلاب ایران نیست، نشانه‌اش آمادگی حضور همه نیرور‌های ما در جبهه‌ها است.

وی تصریح کرد: دولت باید عبرت بگیرد وقتی می‌تواند اقتصاد کشور را حل کند که کار را به جوانان بسپارد. جنگ است. جنگ مشکلات دارد. ببینید در هشت سال جنگ مدیریت ولایت فقیه چه نعماتی را ایجاد کرد. امروز جوانان ما پهپاد می‌سازند. این‌ها نتیجه این است که ولایت فقیه را نماینده خدا می‌دانند. این حکومت ولایی را در سیل، دفاع از حرم و جبهه دیدیم. اگر در اقتصاد هم این موضوع را ببینیم راه برون رفت خواهد شد.

امام جمعه تهران ابراز عقیده کرد: هر کشوری جز کشور امام زمان (عج) این مشکلات را دیده بود از پا در می‌آمد. در مسئله کمک به سیل زدگان که رئیس محترم کمیته امداد توضیحاتی دادند باید همه فعال باشیم.

وی با اشاره به تروریسم خوانده شدن سپاه توسط آمریکا گفت: این شرارت آمریکایی‌ها کار را به اینجا رسانده است، اروپایی‌ها هم دست کمی از آن‌ها ندارند. می‌خواهند کار ما را ضایع کنند. آن‌ها خواستند به سپاه ضربه بزنند، اما دیدید که عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد.

امام جمعه تهران در خطبه عبادی نماز جمعه این هفته تهران نیز گفت: نماز‌های جمعه و دعا‌هایی که داریم سفره‌های پذیرایی خداوند است. نکند به نماز توجه کنیم و به خدایی که این سفره را پهن کرده است توجه نکنیم. هجوم شیاطین روز افزون است. در تهاجم جهانی وقت نشستن نیست همه بپا خیزید. این که دلتان ظهور امام زمان (عج) را می‌خواهد کافی نیست. کاری بکنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۶۵
انتشار یافته: ۳۹
وقتی دم خروس پیداست ! قسم حضرت عباس را چگونه باور کنیم ؟
چرا موقعی که بلای سرمون بیاد میگیم امتحان خداست ولی اگه همین بلا سر مردم آمریکا و کشورهای که باهامون خوب نیستن میشه عذاب خدا.
چرا این امتحان تمومی نداره و فقط برای مردم هست؟
خداوند فقط مردم را امتحان میکند؟
این جملات روحیه بخش، در مسیرهای درست باید گفته شود تا با پیروزی ، مردم به منفعتی برسند.
حاج آقا، توجیه شما برای گرفتاری هایی که با عدم آشنایی با علم و دانش در رمینه های مختلف برای مردم بوجود آورید قابل پذیرش نیست. اگر ذره ای انصاف برایتان باقی مانده حداقل مردم را به اعتقاداتشان بدبین نکنید.
جناب صدیقی مگر شما خودتان جزئی از مردم نیستید، چرا خودتان را بحساب نمیاورید؟
عجب
چی بگیم؟؟بدون شرح!!!!!
اقا میشه بفرمائین چرا لطف خدابیشتر از همه شامل حال ما شده؟
چرا خدا فقط برنامه دارد که مردم ایران را امتحان کند؟
همه امتحانات برای ما ملت هست چراااااااااااااا؟؟؟؟؟؟
جهنم انجاست که خانواده توان امرار معاش نداشته باشد
مسئولین مقرب درگاه خداوند نیستند که هیچ جام بلایی را دریافت نمیکنند. درست است؟
جناب صدیقی شما جات امنه که این طوری میگی. حالا این حرفات هم درست راه حلت چیه؟
خدا به جز مردم ایران بندگان دیگری برای امتحان کردن نداره؟
خدا دارد شما را امتحان می‌کند نه مارا!
برای ما میشه امتحان، برای خارجیا میشه عذاب الهی؟
چرا وقتی چنین اتفاقاتی در بلاد کفر رخ میدهد همین آقایان آنرا عذاب الهی مینامند ولی وقتی سر خودمان میآید آنرا امتحان الهی؟!!!
عجب
یا شاید می خواهد شما را امتحان کند
شاگرد های تنبل هر روز باید امتحان بدهند۳۶۵روز در سال
خداوند فقط ملت رو امتحان میکنه ؟
چرا می گید خداوند می خواهد امتحانات کنن چرا از لفظ ما استفاده نمی کنید چرادر امتحان الهی مشارکت نمی کنید از خودتان شروع کنید بودجه های حکومتی و منابع عمومی دولت را به صفر برسانید
به شرطی روحانیون و آقازادها واکانم مثل مردم و در سطح مردم باشن تحملش ممکنه
تحریم بر مردم اثر دارد
من دیگه حرفی ندارم.
نمی دونم چی بگم
بعضی مقامات و امام جمعه ها میگن
خداوند با فشار‌های بین‌المللی می‌خواهد امتحانمان کند و
شرایط ما شبیه به شعب ابیطالب است.

والا ما تا جایی که یادمونه در ماجرای شعب ابیطالب پیامبر و اصحابش به یک دره رفتن و همگی مورد تحریم قرار گرفتن، نه اینکه یک ملت رو به‌زور در شرایط تحریم قرار بگیرن و یک عده خودشون در ناز و نعمت باشن و آقازاده‌هاشون مشغول عشق و حال در فرنگ
خداوند فقط مارو میخواد امتحان کنه مسئولان و بچه هاشون تو امریکا چی
اره خدایش راست میگه. این تحریم ها که چیزی نیست فعلا که همه چی خوب است و گوجه فرنگی و خیار . پنیر و گوشت مرغ ووووو هست این که امتحان نیست. خدا باید کشور ما را یک چیزی مثل زیمباوه و یمن و کره شمالی و لیبی و سوریه روی هم رفته بکند تا ما ادمهای قدر نشناس قدر اشخاص خوب و صالح را بدانیم.
مگر خدا نمیتواند رحمت را بی مصیبت نثار بنده اش کند. 1/5 ملت در حادثه سیل کشور گرفتار بلا شدند. این از کرامت خدا به دور است. آقای صدیقی با حرفهایش وهن اعتقاد مردم میکند.
خداوند با فشار‌های بین‌المللی می‌خواهد امتحانتان کند
ایشان خودشان جزو امتحان شوندگان نیست؟؟
خداوند از هشت میلیارد جمعیت کره زمین فقط از هشتاد میلیون جمعیت ایران امتحان میگیره؟حدایا شکرت ؟
حاج آقا چرا امتحانات الهی همه مال ماست؟
جناب صریقی نمی دانم چرا خدا فقط مامردم عادی را امتحان می کند
ظاهرا خدا از طریق ترامپ قراره ما رو امتحان کند
فوق تخصص هم گرفتیم ؟امتحان تمام نشد
!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار