بازدید 9183
گزارش تابناک اقتصادی از آخرین روز کاری بازار طلا و سکه؛

کاهش قیمت‌ در بازار طلا و سکه تهران/ سکه 60 هزار تومان ارزان شد

بازار طلا و سکه تهران در آخرین روز کاری این هفته، با آرامش و ثبات نسبی همراه بود. این در حالی است که در بازار جهانی فلزات گران بها، نرخ جهانی طلا بازهم کاهش داشت و به گفته محمد کشتی آرای، امروز به رقم ۱۲۷۵ دلار رسیده است.
کد خبر: ۸۹۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ 18 April 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران در آخرین روز کاری این هفته، با آرامش و ثبات نسبی همراه بود. این در حالی است که در بازار جهانی فلزات گران بها، نرخ جهانی طلا بازهم کاهش داشت و به گفته محمد کشتی آرای، امروز به رقم ۱۲۷۵ دلار رسیده است.

به گزارش تابناک اقتصادی، در پایان معاملات امروز پنج شنبه بیست و نهم فروردین ماه ۹۸، بهای طلا و سکه با کاهش قیمت معامله شده اند.
 
سکه

بر این اساس، برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بازار طلا و سکه تهران، با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران گفتگویی داشتیم.

کشتی آرای در خصوص آخرین نرخ‌های امروز بازار طلا و سکه تهران به خبرنگار تابناک اقتصادی گفت: امروز بازار با توجه به نیمه فعال بودن و عدم تغییر در تقاضا برای خرید، شاهد نوسان اندک و کاهشی بود.

بر این اساس در پایان معاملات بازار پنج شنبه، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با افت ۲۰ هزار تومانی به رقم ۴،۶۰۰،۰۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (سکه امامی) با کاهش ۶۰ هزار تومانی به قیمت ۴,۷۴۰،۰۰۰ تومان رسیده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم ۲،۶۴۰،۰۰۰ تومان رسیده است که نسبت به روز قبل، ۲۰ هزار تومان گران‌تر می‌باشد.

همچنین هر ربع سکه بهار آزادی نیز با رشد ۱۰ هزار تومانی به قیمت ۱، ۷۰۰،۰۰۰ تومان معامله می‌شود. هر سکه یک گرمی نیز به نرخ ۹۳۸ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز چهارشنبه، بدون تغییر بوده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۲۸,۴۰۰ تومان رسیده است و هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۱،۸۵۰,۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به روز قبل، ۲۲ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان