بازدید 4041
حجت‌الاسلام شهاب مرادی:

مدیریت شهری فکری برای ناکارآمدی‌‌ خود داشته باشد

کد خبر: ۸۹۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ 17 April 2019

صاحب‌نظر در حوزه مباحث اجتماعی و خانواده در واکنش به اقدام اخیر شورای شهر تهران برای نامگذاری میادین و معابر شهری، گفت: شاید این نوع رفتارها بیشتر یک عملیات روانی و تلاشی ناکام برای پوشش ناکارآمدی‌های شورای شهر و شهرداری تهران در این سالهاست.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در پی اقدام جدید شورای شهر تهران برای نامگذاری میادین و معابر شهری حجت‌الاسلام شهاب مرادی گفت: متاسفانه امروز شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری درک صحیحی از نیازها، اولویت‌ها و موضوعات اصلی اجتماعی، فرهنگی امروز شهر تهران ندارند. و پر واضح است این‌ حاشیه سازی‌های تعمدی، ناشی از علاقه یا تکریم اهالی هنر نیست بلکه استفاده ابزاری از هنر و اهالی آن است و این را می شود از درددل بزرگان و پیشکسوتهای فراموش شده عرصه هنر و فرهنگ این سرزمین شنید.

وی افزود: آیا کسی در شورای شهر فکر می‌کند گروهی از علاقمندان به هنر و اهالی فرهنگ خوشحال شده؟ و یا گروهی از جریان انقلابی و حزب‌اللهی از این اقدام ناراحت شده‌اند؟ درحالی که به نظر میرسد جریان مذهبی و انقلابی را ضعیف بودن شهرداری و شورای شهر در حوزه عملکردی غمین و نگران می‌کند نه این نوع اقدامات که ناشی از عدم درک صحیح اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی است. آن چیزی که گروههای گوناگون مردم را راضی و خوشنود می‌کند تلاش و فعالیت چشم‌گیر شورای شهر و شهردار منتخب آنهاست. اعضای محترم شورای شهر مسیر و روش‌ها را اشتباه انتخاب کرده‌اند؛ خوب است به جای این دست اقدامات هیجانی و نمایشی، فکری برای تقویت کارآمدی‌شان بکنند. امروزه ضعف مدیریت شهری موضوعی سیاسی و یا جناحی نیست! اگر شورای شهر تمام خیابان‌های تهران را هم به نام مصدق کند نه جریان حزب‌اللهی، ارزشی و انقلابی را بسیار خشمگین میکند و نه جریان مقابل را شاد و راضی و خشنود و شگفتزده. موجب تعجب است که شهرداری و شورا هنوز این مهم را متوجه نشدهاند.

شهاب مرادی تأکید کرد: متأسفانه مشکلی که امروز شهرداری و شورای شهرتهران به آن مبتلاست دقیقاً مشکل امروز دولت نزد افکار عمومی است؛ مردم از دولت و شهرداری انتظار کارآمدی و تلاش بیشتر دارند و به واقع این توقع جدی و حقیقی مردم و رهبری معظم انقلاب است نه این نوع کارها!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان