بازدید 4161

اولین بازی دوستانه تیم ملی با مربی جدید قطعی شد

کد خبر: ۸۹۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 17 April 2019

اولین بازی دوستانه تیم ملی فوتبال بدون کارلوس کی روش روز ۱۶ خرداد ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

به گزارش تابناک ورزشی ، تیم ملی فوتبال ایران بعد از پایان رقابت های جام ملت های آسیا با جدایی کارلوس کی روش تقریبا به حال خود رها شد و هیچ اردو و مسابقه ای برایش در نظر گرفته نشد. حتی در روزهای فیفا دی که اکثر تیم های ملی دنیا بازی های دوستانه ای انجام دادند تیم ایران مسابقه ای نداشت و از آنجایی که سرمربی جدید نیز هنوز انتخاب نشده حدود ۳ماه است که هیچ برنامه تمرینی برای ملی پوشان ایران در نظر گرفته نشده است. موضوعی که باتوجه به نبود مسابقات و تورنمنت های رسمی برای تیم ایران طبیعی به نظر می رسد.

با این حال فدراسیون فوتبال که نمی خواهد شرایط خوب تیم ملی از دست برود، مذاکرات با مربیان مختلف برای قبول هدایت این تیم را آغاز کرده و احتمالا طی روزهای آینده شاهد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی خواهیم بود. مربی ای که هنوز هیچ کس نامش را نمی داند و گمانه زنی هایی که در این خصوص انجام شده نیز توسط فدراسیون مورد تایید قرار نگرفته است.

از سوی دیگر فدراسیون فوتبال برنامه هایی را برای تیم ملی فوتبال در نظر گرفته و قرار است از خردادماه که روزهای فیفا محسوب می شود تمرینات و بازی های دوستانه ای انجام شود. بر این اساس دیدار دوستانه با تیم ملی سوریه در روز ۱۶ خرداد طبق توافق دو کشور قطعی شده و آنها در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.اگرچه هنوز مسئولان فدراسیون فوتبال حتی سرمربی موقت نیز برای تیم ملی انتخاب نکرده اند، اما تا آن زمان قطعا سرمربی جدید انتخاب خواهد شد تا اولین بازی دوستانه بعد از جام ملت ها با حضور این مربی برگزار شود و او بتواند تا رقابت های مقدماتی جام ملت ها و جام جهانی آینده تیمش را آرام آرام شکل بدهد و آماده حضور در مسابقات کند.

از این رو دیدار با سوریه اولین مسابقه تیم ایران بدون حضور کارلوس کی روش خواهد بود. سرمربی پرتغالی که بیش از ۷ سال روی نیمکت ایران نشست بعد از جام ملت ها به کلمبیا رفت و دیگر برای ایران کار نخواهد کرد. اگرچه کی روش این روزها با مصاحبه علیه مسئولان فوتبال ایران همچنان نقش پررنگی در اتفاقات کشور دارد وشاید برای برخی تصور نبود او در تیم ملی سخت باشد، اما از حالا باید منتظر ۱۶ خرداد ماه و اولین دیدار تیم ملی ایران بدون کی روش باشیم. مسابقه ای که طبق گفته های بالا مجالی برای رونمایی از سرمربی جدید تیم ایران خواهد بود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر