بازدید 13353
بازتاب

حمله تند و عجیب نماینده تبریز به محسن فروزان

فروزان فعلا از سوی تبریزی‌ها با اتهام تبانی روبرو شده و گفته می‌شود آنقدر شرایط برای او در شهر تبریز سنگین است که موفق نشده به کمیته اخلاق برود و درباره شائبه اخیر توضیح دهد.
کد خبر: ۸۹۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ 16 April 2019

در یکی از بازی‌های هفته‌ی بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه سپیدرود رشت به مصاف تراکتورسازی تبریز رفت. دو تیم در حالی مقابل هم قرار گرفتند که تبریزی‌ها در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار داشتند، اما نتوانستند در این بازی امتیازی کسب کنند و سپیدرود میزبان با نتیجه‌ی ۳ بر یک از سد تراکتورسازی گذشت.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از بازی هواداران تراکتورسازی به عملکرد محسن فروزان اعتراض داشتند و شائبه‌هایی هم در مورد بازی دروازه‌بان پر اشتباه تراکتورسازی مقابل سپیدرود بیان کردند. حتی مسوولان باشگاه تراکتورسازی تبریز هم بعد از شکست مقابل سپیدرود محسن فروزان دروازه‌بان تیم خود را اخراج کردند. این موضوع کاملا جو تبریز را تحت تاثیر قرار داد، هواداران تراکتورسازی در فضای مجازی شدیدا به عملکرد فروزان اعتراض کردند و اشتباهات او را به شرط بندی ارتباط دادند. موضوعی که ثابت کردن آن بسیار سخت است و دلیلی برای اثبات آن فعلا ارائه نشده است.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بعد از اتفاقات این بازی و حواشی‌ای که به وجود آمد چند روز پیش اولین واکنش را نشان داد و نامه‌ای را به وزیر ورزش و جوانان ارسال کرد و از او خواست که در مورد قضایای مطرح شده تحقیقات لازم صورت بگیرد.

بعد از قاضی‌پور، روز گذشته احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی هم نامه‌ای اعتراض‌آمیز را به وزیر ورزش و جوانان نوشت و خواهان پیگیری این موضوع شد. نماینده مردم تبریز در این نامه ضمن اشاره به سوابق محسن فروزان از واژه‌های تعلل آشکار و اشتباهات ارادی درباره عملکرد این دروازه‌بان مقابل سپیدرود استفاده کرده و از سلطانی‌فر خواسته تا با مافیای موجود در فوتبال ایران برخورد کند.

باید دید نامه نماینده مردم تبریز به وزیر ورزش و جوانان چه واکنشی را از سوی وکیل محسن فروزان به همراه خواهد داشت. مصطفی سلیمانی وکیل این بازیکن درباره اتهامی که قاضی پور به موکلش در روز‌های گذشته زده بود با انتشار بیانیه‌ای ، قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی را تلویحا به گفتن مطالب کذب متهم کرد.

او نوشته بود که شرط‌بندی محسن فروزان هیچگاه مسجل نشده است. به هر حال در این روز‌ها که تراکتورسازی در رده دوم جدول قرار دارد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است، موضوع محسن فروزان حاشیه‌های عجیبی برای این تیم ایجاد کرده است. فروزان فعلا از سوی تبریزی‌ها با اتهام تبانی روبرو شده و گفته می‌شود آنقدر شرایط برای او در شهر تبریز سنگین است که موفق نشده به کمیته اخلاق برود و درباره شائبه اخیر توضیح دهد.

حمله تند و عجیب نماینده تبریز به محسن فروزان

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
مشخص است که پرسپولیس باید به زور هم که شده برای بار سوم قهرمان شود!!!
اکر سالی یک بار یک تیم را قهرمان کنند بهتر است . چون حق به حق دار میرسد و هر ایم هم یک جام م برد .
مثل پاس تهران که به کجا رفت . مثل استقلال خوزستان که ته جدول دل خوش کرده است . و امثالهم
تراکتور را هم امسال جام بدهید بعد ببینید سال دیگر کجای جدول است .
اقای نماینده باید توجه فرمایند که گر ناراحت هستند از تیم ماشین سازی که برای تراکتور می تواند برای بازی کند هم ناراحت باشند .
یک مشت پانترک تجزیه طلب هر بار با بهانه ای جدید در صدد ناارامی واغتشاش هستند وچون پان ایرانیزم جرم است وپان ترکیسم وعربیسم ازاد هر روز مرزهای جدیدی را در مینوردند
چند سال قبل که تیموریان آز بازی تراکتور اخراج شد .باز همین سروصداها بلند شد....
امید نهفته در اعماق دلهای میلیون ها پرشور باشگاه ؟
این خبر داره میگه فروزان کار خوبی کرد که نذاشت تراکتور بالا بیاد چرا شلوغش می کنید شما باید همین شرایط رو قبول کنید بعد با وقاحت از عباراتی همچون عجیب و تند استفاده میکنه کل ماجرا رو هم بصورت پس و پیش کردن واقعیات به خورد خواننده میده چرا خودت و اذیت می کنی از اولش صاف بگو دردت چیه شما بخیل هستید حقیر هستید و چشم دیدن دیگران را ندارید راستی تنها بازی تراکتور نبود لابد کور بودی بازی چرتپولیس و سایپا رو ندیدی
حمله ش تند هست ولی اصلا عجیب نیست بنظرم تعجب شما از این حرفای درست نماینده خیلی عجیبه !!!
فقط میخواین به زور تراکتور رو قهرمان کنین. میخواین برین یه امضا از رییس جمهور بگیرین. جمع کنین بساطتونو
واقعا این جنجالهاب فراتر از فوتبال در ترکتور سازی تهوع آور شده . آقا کلا نمی تونید بدون حاشیه بازی کنید.؟؟ فوتبال به نماینده محلس چه ربطی داره؟؟
بابا جمعش کنید این بساط را! پول تنها قهرمانی نمی آورد. قهرمانی جنم میخواد، فکر و درایت و استراتژی میخواد والا با هوچیگری و تعصب بیجا که تیمی قهرمان نمی شه. یه نگاه به شهر اصفهان کنید بدون هیچ هیاهو و با درایت توانستند 6 مقام قهرمانی را از 17 سال لیگ برتر کسب کنند.
مردم زیر فشار اقتصادی و تورم کمرشون خم شده نماینده مجلس فقط نظارگر هستش اونوقت برای مسائل حاشیه ای نامه بلند بالا میزنن.
كه چي ؟
قهرمان كه نميشيد
پدر پولداری بسوزه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل