بازدید 2888

کنفرانس حفاظت از میراث قرن بیستم در دانشگاه تهران

کد خبر: ۸۹۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ 13 April 2019

مؤسسه پژوهشی فرهنگ و هنر پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، کنفرانس بین‌المللی «حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر »را با حضور شهردار تهران برگزار می‌کند.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه تهران، کنفرانس بین‌المللی حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر به منظور حفاظت و باز زنده‌سازی هدفمند میراث مدرن و صنعتی در ایران سوم و چهارم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

مؤسسه پژوهشی فرهنگ و هنر پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران با همکاری Docomomo International سازمان بین‌المللی حفاظت و مستند نگاری میراث معماری و شهری مدرن، و TICCIH کمیته بین‌المللی حفاظت از میراث صنعتی، کنفرانس بین‌المللی حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر را برگزار می‌کند.

این کنفرانس بررسی حفاظت و باز زنده‌سازی هدفمند میراث مدرن و صنعتی در ایران را حول محور، بررسی ظرفیت‌ها و فرآیندهای حقوقی و قانونی، گردشگری و اقتصاد و چشم‌انداز آینده و تأثیرات و ره آورد قرن بیستم در ایران در دستور کار خود قرار داده است.

این کنفرانس به ریاست پیروز حنا چی – شهردار تهران به عنوان نماینده سازمان بین‌المللی حفاظت و مستند نگاری میراث معماری و شهری مدرن( Docomomo International ) در ایران و حضور نمایندگان این سازمان از ژاپن و آلمان و متخصصانی از کشورهای فرانسه، ترکیه، جمهوری چک، لیتوانی، بوسنی هرزگوین، اسپانیا، بلژیک، هلند، تایوان، صربستان، سوم و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در باغ نگارستان برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانس به آدرس https://icc۲۰ch.ut.ac.ir/ مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان