بازدید 40986
هزار و ششصد و بیست و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

توصیه سعید جلیلی به ترامپ / غرضی: مردم ما را حلال کنند / رهبر انقلاب اجازه دهند، «سپاه» تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کند

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: شاگردم در «عصر جدید» رکورد کریس انجل را زد!/سفر عمران خان به ایران قطعی شد/سفر آیت‌الله نوری همدانی به مناطق سیل‌زده لرستان منتفی شد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ 12 April 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

توصیه سعید جلیلی به ترامپ

سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: توصیه من به ترامپ این است که یادداشت‌های التماس وزارت امورخارجه در جریان اشغال عراق را از طریق سفارت سوئیس را برای او بیاورند تا بخواند.

غرضی: مردم ما را حلال کنند

سیدمحمد غرضی وضع مدیریتی را پس از گذشت حدود چهل سال همچنان ایستا ارزیابی کرد و گفت: این را بدانید که هرچه پل و جاده و پروژه عمرانی دنبال کرده‌ایم، خیرش به مردم نرسیده است. مردم باید ما را حلال کنند. این سبک مدیریت به هیچ جایی نمی‌رسد!

رهبر انقلاب اجازه دهند «سپاه» تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کند

آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران خطاب به ترامپ ادامه داد: تو هنوز سپاه را نشناخته‌ای. سپاه همچون کوه و جبل راسخ ایستاده و او انقلاب و دستاوردهایش را حفظ می‌کند. سپاه مطیع محض ولایت فقیه است و در ولایت ذوب است. در صف مقدم دفاع از کشور است و خادم مردم و پیشگام در رفع گرفتاری‌های آنهاست و به همین دلیل در دل مردم جا دارد. وی با بیان این‌که سپاه بازوی توانمند کشور است، گفت: آقای ترامپ! با دم شیر بازی نکن. اگر رهبر اجازه دهد سپاه می‌تواند با قدرت موشکی خود تلاویو را با خاک یکسان کند. امام جمعه موقت تهران پیرامون سیل جاری در کشور با بیان این‌که از ابتدای سال شاهد وقوع بارش‌های شدید و بی‌سابقه بودیم، گفت: متأسفانه وقوع سیل خسارت‌های زیادی به همراه داشت و تعدادی از هموطنان عزیز ما را کشته و هزاران تن مجبور به تخلیه شهرها شدند.

سفر عمران خان به ایران قطعی شد

دکتر محمد فیصل، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان از سفر حتمی عمران خان به ایران در اوایل اردیبهشت ماه خبر داد. به گزارش روزنامه نوای وقت، منابع خبری از حضور عمران در ایران به مدت دو روز خبر دادند و گفته شده است در این سفر احتمالا وزرای امور خارجه، وزیر اقتصاد، وزیر محیط زیست و همین طور "زلفی بخاری" مشاور ارشد نخست وزیری پاکستان در امور پاکستانی‌های مقیم خارج از کشور در این سفر "خان" را همراهی می‌کنند.

تدبیر رسانه‌ای نشده سران قوا برای مقابله با تحریم

محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه هنوز گزارش عملکرد سال ۹۷ صندوق توسعه ملی تکمیل نشده است، گفت: با وجود عدم اطلاع از منابع در اختیار صندوق توسعه ملی با تدبیر سران قوا در آبان ماه حدود ۱۲ درصد از منابع این صندوق جهت تخصیص به اثرات تحریم‌های ظالمانه و همچنین حوادث غیر مترقبه فریز شده است. به گفته حسینی، سهم صندوق توسعه ملی در سال ۹۷ از منابع ارزی صادرات نفت حدود ۳۲ درصد بود که شورای هماهنگی سران قوا در آبان ماه سال قبل تصمیم گرفت برای مقابله با اثرات تحریم‌ها حدود ۱۲ درصد کل سهم سالیانه صندوق توسعه از درآمد‌های نفتی را ذخیره کند. وی افزود، هم اکنون این سهم در حساب جداگانه‌ای نگهداری می شود و از این حیث یک فضای اطمینان مناسب برای مقابله با اثرات تحرم و حوادث غیر مترقبه ایجاد شده است. این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بحث برداشت از این حساب جداگانه برای جبران بخشی از خسارت‌های ناشی از سیل اخیر مطرح شده است.

درخواست آیت الله مکارم از دولت

آیت الله مکارم شیرازی گفت: در کنار درس و بحث‌های حوزوی، نوشتن و سخنرانی کردن را تمرین کنید تا بعد از تسلط بر مبانی بتوانید از علم خود به بهترین شکل ممکن بهره بگیرید. وی با بیان این که دشمنان برای نابودی اسلام برنامه‌های متعددی دارند، افزود: دشمن در این عرصه تمامی امکانات و سرمایه‌های خود را به کار گرفته؛ یکی از ابزار‌های آن‌ها فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است. این استاد برجسته حوزه شبهه پراکنی از طریق فضای مجازی را دستور کار دشمنان دانست و گفت: دولت باید در خصوص فضای مجازی حساسیت ویژه نشان دهد، متأسفانه عزم جدی برای ساماندهی این فضا دیده نمی‌شود.

ترامپ: ملک سلمان از بوسیدن دست همسرم دست نمی‌کشید!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا فاش کرد در سفر خود به عربستان مجبور شده برای توقف بوسیدن دست ملانیا همسرش توسط ملک سلمان وارد عمل شود. مجله نیوزویک به نقل از دونالد ترامپ که در جمع شماری از قانونگذاران و حامیان مالی بالاتر از ده هزار دلار به برنامه انتخاباتی‌اش سخنرانی می‌کرد، نوشت: وقتی در مه 2017 به عربستان سفر کردم دستیارانم به ملانیا گفته بودند ممکن است ملک سلمان حاضر به دست دادن با او نباشد. به گزارش اعتمادآنلاین، او در این رابطه افزود: وقتی به آنجا رسیدیم پادشاه عربستان در پایین پلکان هواپیما منتظر ما بود با او دست دست دادم، بعد از من ملانیا دست خود را به سوی ملک سلمان دراز کرد، او دستش را گرفت و سه بار آن را بوسید. بعد از آن من به او گفتم: جناب پادشاه بس است 3 بار بوسیدن کافی است.

علم الهدی: یک دیوانه غول بی‌شاخ و دمی مثل رئیس جمهور آمریکا به سپاه توهین می‌کند

آیت‌الله علم‌الهدی، خطیب جمعه مشهد مقدس تأکید کرد: این دو خصوصیت را مردم ما در سپاه حاضر و ناظر بودند که هیچ قدرتی جلودار سپاه نیست و هیچ توانی جریان سپاه و پاسدار را مانع نمی‌شود و خاصیت دیگر را نیز مردم ما در عرصه خدماتی و دفاعی ناظر بودند که کار سپاه و پاسدار مرز ندارد. تا کجا باید رفت؟ در فرهنگ سپاه نمی‌شود، نداریم و تا جایی که همه چیزش را بدهد می‌رود و اگر تا مرز شهادت، ایستاده و مقاوم است. علم الهدی عنوان کرد: یک دیوانه غول بی‌شاخ و دمی مثل رئیس جمهور آمریکا به سپاه توهین می‌کند و ملت می‌خروشد زیرا 40 سال این مردم در عرصه خدمت و دفاع سپاه را دیده‌اند و شناخته‌اند؛ این حرکت احمقانه رئیس جمهور آمریکا اگر برای مصرف داشتن این حرکت در داخل کشور بود که شکست ذلت‌باری خورد و قصه به عنوان یک اهانت و تحقیر نسبت به سپاه درآمد و از سوی دیگر، مانور محبوبیت سپاه توسط ملت نمایانده شد.

برگزاری استانی انتخابات مجلس منتفی شد؟

عباسعلی کدخدایی گفت: موضوع استانی شدن انتخابات در مجلس در حال بررسی بوده و هنوز به شورای نگهبان ارسال نشده است. عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، با اشاره به شایعه رد شدن استانی شدن انتخابات گفت: این موضوع صحت ندارد و این مصوبه در مجلس در حال بررسی بوده و هنوز به شورای نگهبان ارسال نشده است./ باشگاه خبرنگاران

 

شاگردم در «عصر جدید» رکورد کریس انجل را زد!

بهروز کریمی، پدر شعبده‌بازی ایران گفت: سعید فتحی روشن، هنرجوی من بوده و رشته منتال را پیش من یاد گرفته است. محمد حیدری و محمد خواجی که پازل زندگی را اجرا کردند و کامیار یاراحمدی معروف به خلیفه که نبضش را در برنامه متوقف کرد هم از اعضای انجمن هستند. کاری را که خلیفه روی صحنه انجام داد با مشورت من اجرا کرد؛ کاری که بسیار شگفت‌انگیز بود و حتی رکورد کریس انجل را هم زد اما متأسفانه داوران کار متفاوت او را درک نکردند./مهر

سفر آیت‌الله نوری همدانی به مناطق سیل‌زده لرستان منتفی شد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم با اشاره به انتشار خبری مبنی بر سفر آیت‌الله نوری همدانی به مناطق سیل‌زده لرستان در برخی رسانه‌ها گفت: انجام این سفر تا اطلاع ثانوی منتفی است. حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حسن اکبری در گفت‌وگو با تسنیم در قم، با اشاره به انتشار خبری مبنی بر سفر آیت‌الله نوری همدانی به مناطق سیل‌زده لرستان در برخی رسانه‌ها اظهار داشت: این خبر مربوط به چند روز گذشته بوده و فعلاً این سفر منتفی است. مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم افزود: معظم له قصد سفر به این مناطق را در دستور کار خود داشتند و بنا بود که به مناطق سیل‌زده لرستان سفری داشته باشند اما انجام این سفر تا اطلاع ثانوی منتفی است. وی با بیان مشخص نبودن زمان سفر آیت‌الله نوری همدانی به منطقه لرستان گفت: این سفر در نخستین فرصت انجام خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست که این سفر چه روزی باشد.

توصیه‌های احتیاطی انگلیس به شهروندان خود هنگام سفر به ایران

وزرات امور خارجه انگلیس با انتشار بیانیه‌ای توصیه‌هایی برای شهروندان خود داشت تا به برخی مناطق ایران سفر نکنند و در صورت سفر کردن به ایران نیز برخی اصول را رعایت کنند. این بیانیه به تمامی شهروندان انگلیسی درباره سفر به مناطقی از جمله صد کیلومتری محدوده مرزی ایران و افغانستان، ده کیلومتری محدوده مرزی ایران و عراق، استان سیستان و بلوچستان و محدوده شرقی محور بم به جاسک که شامل شهر بم نیز می‌شود، خودداری کنند. این بیانیه مدعی شد که خطر "بازداشت خودسرانه" شهروندان انگلیسی و به خصوص شهروندان دو ملیتی انگلیسی-ایرانی در ایران وجود دارد و از شهروندان این کشور خواسته تا "خطر سفر به ایران" را با دقت در نظر بگیرند./ ایسنا

برای چند بشکه نفت جان دیگران را به خطر نمی‌اندازیم

بیژن نامدار زنگنه در سفر به خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روز اولی که خوزستان گرفتار سیلاب شد، تأکید کردم که همه امکانات مجموعه وزارت نفت در خدمت کاهش آسیب ها و دردهای مردم باشد و در این زمینه از روز گذشته نیز نماینده ای را به استان فرستاده ام تا پیگیر اقدامات وزارت نفت در استان خوزستان باشد. دور تا دور همه تأسیسات نفتی ما در تالاب هورالعظیم آب است و جایی وجود ندارد که بدون آب باشد. دولت، رئیس جمهور، وزارت نفت و مدیریت استان نیز چنین نظری نداشته است زیرا همه چیز در خدمت مردم است. هیچ انسان با شرافتی برای تولید چند هزار بشکه نفت به دنبال آن نخواهد بود تا به مردم خسارتی وارد شود. ما حتی بر روی مسائل زیست محیطی نیز حساسیت داریم تا از این نظر نیز مشکلاتی برای محیط زیست به وجود نیاید زیرا مردم قرار است پس از سیلاب نیز در مناطق هورالعظیم زندگی کنند. در همه جهت ها امکانات وزارت نفت تحت مدیریت ستاد بحران استان است تا شرایط سیلاب خوزستان را پشت سر بگذاریم.

پاپ پای رهبران طرف‌های درگیر در جنگ داخلی سودان جنوبی را بوسید

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان روز پنجشنبه در حرکتی نمادین، پای رهبران طرف هایی را که در جریان جنگ سودان جنوبی با یکدیگر درگیر شده بودند بوسید. رهبر کاتولیک های جهان از رهبران طرف های درگیر در جنگ سودان جنوبی خواست از وقوع دوباره منازعه نظامی در این کشور جلوگیری کنند. سالوا کیرمایاردیت، رئیس جمهوری سودان جنوبی و ریک ماچار، معاون سابق او که رهبر گروه شورشی در جریان جنگ داخلی سودان جنوبی بود در این دیدار حضور داشتند. جنگ داخلی سودان جنوبی تابستان گذشته با امضای توافقنامه آتش بس بین رئیس جمهوری سودان جنوبی و رهبر اصلی ترین گروه شورشی در این کشور به پایان رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۸
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲۴۱
اقای جلیلی بهتر برای یک عده غرب زده های داخلی هم یاد اوری کنید که چه جوری یادشان رفته قدرت ایران را
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
در توانایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در با خاک یکسان کردن رژیم صهیونیستی هیچ شکی نیست
اما در این که آیا بعداز این کار ما میتوانیم از خودمان در برابر آمریکا دفاع کنیم شک وجود داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
از عادل چه خبر
سربندی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اشتباهی یک رای منفی دادم از 41 شد 111!
ناشناس
| Germany |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
.چرا این حرفها را میزنید ؟واقعن شما به اسراییل حمله میکنید؟شلیک مستقیم چند موشک به اسراییل یعنی جنگ با آمریکا خوب اگر قصد جنگ با آمریکادارید بسم الله؟آقای بزرگوار باملت ایران بازی نکنید ما خسته شده ایم حرفهای شما هزینه های بسیاری در این چند سال داشته است دیگر کافیست
مشایخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
آقای جلیلی چرا نمیگوید علت عقب نشینی اوباما در اواخر۹۱ به بعد چه بود؟
چرا نمیگوید عده ای از داخل گرا دادند با احمدی نژاد توافق نکن تا به نامش تمام نشود و صبرکن قدرت دست مامیرسد با ما ببند؟
با آنها بستند و وضع موجود را درست کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مجلس ایران ارتش آمریکا را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد و بدین منظور شرکت سایپا صادرات پراید به آمریکا را متوقف کرد و بانک مرکزی اعلام کرد آمریکا حق معامله با ریال ایران را ندارد، نیک‌شام اعلام کرد تا اطلاع ثانوی تمام شعب خود را در سراسر آمریکا تعطیل خواهد کرد و شرکت GLX صادرات گوشی تبلت و لوازم الکترونیکی خود را به آمریکا به حالت تعلیق در آورده و در اقدامی نمادین پشمک حاج عبدالله گفته تا سه ماه دیگر ۸۰ درصد صادرات پشمک خود را به آمریکا کاهش خواهد داد ضمنا حاج عبدالله افزود دلیل معافیت سه ماهه آمریکا از این صادرات، اهداف انسان دوستانه بوده است.
همچنین در اقدامی متقابل رئیس دانشگاه پیام نور واحد نورابادممسنی گفته که فرزندان مسؤولان دولت ترامپ حق تحصیل در این دانشگاه را نخواهند داشت!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بهترین و پر درآمد ترین شغل در ایران سر دفتری میباشد
درآمد ماهانه 80 تا 150 ملیون تومان در ساعت کاری 9 صبح تا 14 بعد از ظهر ، بعد از 30 سال کار کردن میتوانید امتیاز دفتر خانه خودتان را به مبلغ امروز 2 میلیارد تومان بفروشید.
دولت و مسئولان و نمایندگان مجلس هم هر روز زمینه و درآمد کاریتان را افزایش میدهند مانند سند خودرو که ملتزم به سند زدن در دفاتر اسناد رسمی میباشد تا حداقل 2 درصد قیمت خودرو را به دفتر خانه بدهید.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ذهن مریض یعنی برچسب زدن به هر کسی که مثل تو فکر نمی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اتفاقا جلیلی برای هموطنان داره میگه. ترامپ و اطرافیانش احتیاج به یادآوری ندارند.
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
ناشناس 9: 45 مرسییییییییییییییی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
آقای ناشناس انشاء الله غرب هموشون شرق زده بشن ببینم افکار شما چی میشه و چه گلی به سرم جهان خواهید زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
ما خیلی قدرت مند هستیم بخصوص در حمله. اما نمیدونم چرا اشتباهی انگشتم رفت روی منفی وشد ۴۱۳ منفی
دشمنان داخلی و خارجی سپاه دست در دست هم می دهند تا علیه سپاه خبر پراکنی و تبلیغات مسموم سر می دهند تا حواس ها پرت شود و مردم ساده ما را هم همراهی کنند تا مقصر اصلی اقتصادی داخلی و فضای منطقه پرت شود در حالیکه در همان کشورهاشون نیروهای ارتش و نظامیشان هم دارند کار اقتصادی می کنند و هم در جهان حضور دارند ولی در اصل این سیاستمداران هستند که مشکلات را به وجود می اورند
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
روشنه که داری میگی کار دنیا بیفته دست نظامیان.حتما بعدشم اخر الزمان و جنگ جهانی؟برو عمو جون دنیا پادگان نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
پرچم فرانسه
همان کشورهای مدینه فاضله شما نظامی ها دارند کارهای اقتصادی کنند ولی وقتی اینجا در ایران می رسد از نظر شما مشکل دارد
عمو جان فکرت را از سیاست زدگی رها کن تا بهتر بتونی تصمیم و تفکر کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
پرچم فرانسه،به جای جملات طوطی وار با منطق دلیل بیار.
جناب مهاجری یک کمی در روزنامه های گذشته سرک بکشید که چرا بانک کشاورزی به برخی اشخاص داخلی به خاطر تحریم ها سرویس نمی داد
اکثرا دیگر بازی های شما را بلد شدن و دیگر حنای شما رنگی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
چه ربطی داره؟یکم توضیح میدید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
میگه اف ای تی اف ربطی به سپاه و تحریم این چیزها ندارد ولی بعضی ها دارند تحریم های انها را اعمال می کنند در کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
"برای چند بشکه نفت جان دیگران را به خطر نمی‌اندازیم"
این نادرست است . چند سال است که بخاطر خشک کردن همین تالابها خوزستان مدام در معرض خاک و آلودگی است . چقدر گفتند خوزستان هوا ندارد ؟ مگر آن موقع سلامتی مردم مطرح نبود ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اقای غرضی ! اگر مردم شماهارا حلال کنند خدا ازتون نمیگذره.
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مرتضی مبلّغ: وضعیت حادّ است و احتمال عبور مردم از همه وجود دارد!!؟
مورچه آب در لانه اش افتاد فریاد زد : دنیا را آب دارد میبرد!!!؟
این حکایت امروز اصلاح طلبان و تکرارکنندگان روحانی است که فکر میکنند چون خودشان به ته خط رسیدند حتما همه کشور هم به بن بست رسیده!؟
عجب سرنوشتی ؟
از ۶۰ هزار میلیارد تومانی که بودجه عمرانی کشور است که دولت می دهد فقط ۲۰۰۰ هزار تای ان دست سپاه است ودولت بقیه ان را به دست کی می دهد؟
خطاب به مزدوران وطنی که می گفتند سپاه جای بخش خصوصی گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سپاه با همین مقدار به مراتب بهتر از همه بوده.
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
انهایکه مرگ برامریکامیگن وبچهاشون دارن توامریکازندگی میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اخوی، فکر می کنی بعضی بودجه هایی که بعضی نهادها و سازمان ها می گیرن به همین راحتی جلوی دید
من و شماست و در دفاتر و غیره ثبت می شه؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
منبع اطلاعاتت خرابه
ناشناس
| - |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
یه نگاه به بودجه محیط زیست و حوزه بکنی حساب کار میاد دستت
باشه بمون تا مردم شما را حلال کنند.
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
هربلایی دلشون میخوادسرمون میارن
وبعددنبال حلالیت میگردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
راهو بازکنیم تا افراد با وجدان بیشتری بتونن بدون دغدغه اعتراف کنن. این لازمه چون بعضی ها هنوز معتقدند از این بهتر نمیشد مملکت اداره کرد.
ایران در طول 30 سال گذشته دو برابر عربستان به اقتصاد آمریکا کمک کرده.اگر کمی عمیق تر فکر کنی.واقعیت تلخه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
واقعا بی کنتور ترین مسئله در دنیای امروز، حرف است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
40 سال
چقدر ایران بدبخت شده که حتی توان کمک رسانی به مردم خودش رو هم نداره.

کشوری که زمانی به کشورهای دیگر و حتی کشورهای اروپایی وام میداد و در بیشتر سازمان های بین المللی و مهم دنیا عضو هیات رییسه بود و به آنها کمک مالی میکرد، کشوری که برای کار هزاران نفر از سرتاسر دنیا به اون سفر میکردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
هلال احمر کشورها در موارد بحرانی به کشورهای همدیگر کمک انسانی و مالی می کنند
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
منظورت به فنادادن بحرین توسط شاه است چطورپادشاهیکه نتواندازمرزش دفاع کندعضوهیات رییسه میشود,البته شاه شمامانندبن سلمان برای غربیها گاو نه من شیرده بودضمنابهتره بدانی شاه وام نمیدادبه انهامیبخشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
از چه زمانی صحبت میکنی؟من با 72 سال سن چنین چیزی ندیدم.تاریخ رو از ما بپرسین .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خلایق هرچه لایق؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ولی مردم خودش رو گرسنه نگه می داشت
ناشناس
| Singapore |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
الان شما همتون سیرید؟؟
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
تازه می خواهد اسراییل را محو و خاور میانه را هم تحت سیطره خودش در آورد
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
سعید خان بحرین در زمان قاجار تحت الحمایه بریتانیا شده بود تاریخ حقیقی رو از کتابهای الان نمی تونی بخونی
والدین صالح و با شعور، پول، محیط آرم و سالم تعیین کننده اصلی سرنوشت هر انسانی در این کره خاکی رو زیبا میکنه

همه انسان ها به جز افرادی که دچار بیماری های خاص هستند از نظر ضریب هوشی باهم برابر هستند اما این محیط هست که سرنوشت ما انسان ها را تعیین میکند و محیط هر انسانی هم توسط والدین او تعیین میشود.

بنابر این داشتن والدینی سالم ، عاقل و صالح موهبتی هست که فقط تعداد کمی از انسان ها در این کره خاکی از آن بهرهمند میشوند.

شما هیچ وقت نباید از یک درخت بی ثمر انتظار محصول عالی داشته باشید

100 درصد مجرمین از خانواده های فقیر با والدین دیوانه و احمق پا به جامعه میگذارند اما شما اکثر افراد موفق در زندگی رو که ببینید از خانواده های پولدار و دارای والدین درست و حسابی بودن
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
انسان ها از نظر ضریب هوشی و توان ذهنی با هم برابر نیستند و حقوق برابر نیز ندارند. آنان که باهوشترند مسئولین جامعه هستند و یک نظام سالم کارآمد ترین ها را برای رشد خویش بر می گذیند. از مردم سالم صالح حاکم سالم صالح می آید که سعادت مردم را می آورد. همه حق دارند که کف زندگی آبرو مند و شان یافته انسانی که طول زمان بهتر شده و از یک حق واکسیناسیون به حق رفاه و شادی رسیده است برسند.
ناشناس
| Singapore |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نظرشمابشدت نوعی سطحی نگری است که متاسفانه ازاین قبیل افراددرجامعه زیادند ،درست است که فقرونداری افتخارنیست ولی الزامافرزندان فقراجزوبدبخت های جامعه نیستند اگرمیدان دیدتان را گسترش دهید دانشمندان وثروتمندانی دردنیا میبینیدکه درکودکی فقیر بودندمثال برجسته آن بیل گیتس است که درحدّثروتمندترین افراددنیااست ودربچگی ثروتمندنبوده وجالب آنستکه تمام اموالش رابجزاندکی که به فرزندش داده به کارخیرانداخته ایشان ثروتش راازراه رانت وغیره کسب نکرده اکثردانشمندان ایرانی وخارجی درخانواده های پولدار بزرگ نشدند،پول زیاد الزاما خوشبختی نمیآورد البته فقر هم الزاماخوشبختی نمیآوردهمه چیز به اندازه بقول علما خیرالاموراوسطها درضمن اینرا مطمئن باشید پولی که ازگلوی مظلومی کشیده شده وبازجر دادن بینوائی بدست آید نه تنها خوشبختی نمیآوردبلکه برای نابودی نسلی کافیست اینجاجائی برای آوردن مثال نیست، بهترین ثروت ازراه کاروتلاش درست وخدمت به همنوع بدست میآید که نمیدانی چه برکتی داردفرزندانی برایت تربیت میکند که برای آرامش توهرکدامشان یکدنیاهستند....توخود حدیث مفصل بخوان ازاین مجمل و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ناشناس 7:37 کی گفته بیل گیتس فقیر بوده؟پدر بیل گیتس ویلیام هنری گیتس یکی از معتبر ترین وکلای سیاتل بوده درسته میلیاردر نبودند ولی وضع مالی خیلی خوبی داشتند
خ خ خ تدبیر رسانه‌ای نشده سران قوا برای مقابله با تحریم

مسئولین اگر هیچ کاری نکنن خیر بیشتری برای مردم دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
واقعا
جناب محمد مهاجري ! لااقل وقتي كاري را انجام مي دهيد پاي عواقبش هم بايستيد . تروريست خواندن سپاه به ضرس قاطع نتيجه عدم امضاي اف اي تي اف است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
چی؟؟؟؟؟چه نابغه ای هستی تو.
درحالیکه 3 میلیون جوان ایرانی مجرد بین 35 سال تا 55 سال داریم و ده ها آمار شگفت انگیز دیگر هنوز بعضی ها در توهم و خیال ورویا زندگی می کنند.نان و پیاز لاکچری.گوجه و بادمجان وسیب زمینی آرزو شده.خجالت و شرم حیا را از فرهنگ لغت حذف کنید
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
متاسفانه اینها را نمی بینند هنوز درگیر شعارند هنوز فکر می کنند چند تا شعار بدهند برای سر سفره مردم میشود پیاز . مردم پیاز نیاز دارند نه شعار
منشا اصلی گرد و غبار چند ساله اخیر کشور فعالیت های شرکت نفت و خشک کردن تالاب های خوزستان به منظور حفر چاه بوده

متاسفانه همین حالا که این متن رو برای شما مینویسم هم تالاب هورالعظیم هنوز خشک هست و شرکت نفت اجازه ورود سیلاب به آن را نمیدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
احسنت به شما، به نکتۀ مهمی اشاره کردید. تشکر
سیدمحمد غرضی تو حداقل 30 سال در بالاترین جایگاهِ مدیریتی کشور بودی از رئیس نظام مهندسی تا... چه ضمانتی است که سی سال دیگر مدیرِ ارشدِ دیگری مثل تو بگوید مردم باید ما را حلال کنند ....
پاپ رهبر کاتولیک های جهان امروز برای جلوگیری از جنگ وخونریزی پای رهبران قبایل آفریقای در سودان جنوبی را بوسید .نظر شما چیست.چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
دنیای ریاکار غرب
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
افکار پاپها و اختلاف انداختن بین مردم جهان به بهانه های نژادی و مذهبی منبع جنگ و خونریزی هاست او به جای بوسیدن پای رهران سودان جنوبی بهتر از اضمحلال دم و دستگاه پاپی را اعلام کند و به جهانیان بگوید همه انسانها همنوعند و برابر و هیچ اختلافی بین آنان نباید باشد
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
!!!بسیارپابوسی خوبست بشرط آنکه ازدل باشدوبرای همکیشان خودشانهم باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
برای اینکه هر دو رهبران جنگ سودان مسیحی هستند. مسلمانان وقتی جنگ میکنن یک طرف مفتی سلفی ها طرف دیگه شیعیان و برای جنگجوها هورا میکشن. اینطور نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
یک کمی باید دقت میکردید. مسئله مربوط به سودان جنوبی است که از سودان جدایش کرده اند و در واقع در حیطه نفوذ غربیهاست و تلاش پاپ در واقع تلاشی برای تقویت این نفوذ است که ممکن است از طریق دعوای بین جناحی تضعیف میشده.
اگر موضوع دعوای بین مسلمانها بود پاپ فقط نظاره میکرد و از این کارها بلد نبود بکند
من که حلال نمی کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Hungary |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
از غصه دق میکنه
بازدید کننده محترم 19 شب گذشته اعلام کردیم نظر شما مهم نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به جهنم.
م
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
هستم دقیقا من تو این سایت فقط یه خبر خون
پادشاه عربستان انسان سیاس و با تدبیری هست. در عربستان سعودی همه مردم در رفاه کامل زندگی میکنند. سطح رفاه و توسعه انسانی در عربستان و همه کشورهای عربی حاشیه خلیج از اروپا و آمریکای شمالی هم بیشتر هست. مردم در این کشورها به قدری ثروتمند هستند که حتی چوپانان آنها با لامبورگینی و پورشه دام هاس خود در صحرا را چوپانی مینمایند. فقط کافیه تصویر مردم این کشور ها رو در اینترنت سرچ کنید همه آنها از شدت رفاه و آسایش بالای 200 کیلو گرم وزن دارند و در ماه مبارک رمضان از از زمان اذان مغرب تا اذان صبح از سر سفره های رنگین بلند نمیشوندو به قدری از نعمات دنیوی برخوردارند که حد ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مگه میشه هم در رفاه کامل باشن در امریکا هم از این خبرا نیست متاسفانه هرچی می شنوید سریع باور میکنیدسی درصد که شیعه هستند رد بدبختی کامل به سر می برن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ثروتمند ترین مردم در کشورهای منطقه "قطر" است و نه عربستان. اشتباه نکن
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خیلی بدبختی که حسرت یه سری وهابی رو میخوری ... متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خوبی. داستان میگی. اصن رفتی ببینی. یه بار برو بعد بگو خود کم بین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عربستان طبق آمارهای رسمی بین المللی یکی از کشورهایی است که جمعیت جوان بیکار آن زیاد است.
عربستان با کمتر از 30 میلیون جمعیت بیش از 10 میلیون بشکه نفت می فروشد.
ایران با بیش از 80 میلیون جمعیت 1 میلیون بشکه نفت می فروشد.
اسکندر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
یعنی به نظر شما رفاه زندگی به هر قیمتی خوبه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
دروغ محض
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تبلیغ بیهوده بدون در نظر گرفتن فاکتور های مهم در اقتصاد وسیاست
آقای محمد مهاجری ما اگر اف ای تی اف نخواهیم کیو باید ببینیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عزراییل را !چون از فقر و بدبختی اکثر مردم خواهند مرد
من که حلال نمیکنم اگه تو این دنیا پیش بیاد چه بهتر، اگه قیامتی باشه انتقام جوانی برباد رفته وآرزو همه چی به دل موندم میگیرم
آنها هم اتم دارند
فرض كنيم كه رهبرى اجازه دهند كه با موشك تلاويو را بزنين و با خاك يكسان كنيد، شما هم اين كار را كردين، خوب فكر مي كنيد دنيا مي ايستد و شما را نگاه مي كند؟ واقعا فكر مي كنيد بعدش چه اتفاقي براي كشور مي افتد؟؟؟
اين حرف ها فقط مصرف داخلي دارد،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
این اظهارات نشان دهنده تربیت غلط سیاسی مسئولین است.
اقا وجدانا این حرفا چیه با خاک یکسان می کنیم محو می کنیم با این مدل حرفا انتظار دارید تحریم نشید تو بلک لیست نباشید
غرضی: مردم ما را حلال کنند مردم شمارا حلال کند اما ان دنیا چطور جوابگوی اعمالت و کارهای اشتباه ات نزد حدا باشی
اولا حمله به اسرائیل از فرایض دینی است نباید تامل کرد.دوما اقای غرضی با ندانم کاری های برخی از مسئولان زندگی را ازملت گرفته چطور میتوان شما یا سایر مسئولان کاخ نشین را بخشید
آقای غرضی ! من به سهم خودم، شما و امثال شما را حلال نمیکنم
تابی جون اولا به هیچ کشوری اجازه داده نمیشه با اسرائیل در بیفته و اگه کسی هم این کار رو بکنه باید تاوان این کارش رو چند بار بپردازه.ببینید گیرم از طرف ما تل آویو با خاک یکسان بشه آیا ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا دست رو دست میزارند؟؟؟و هیچ اقدامی نمیکنند؟؟؟؟ اتفاقا ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیروهاشون رو از سراسر دنیا جمع میکنن اینجا و اونوقت دیگه کار ما با کرام الکاتبین هست.چنان ما رو تنبیه میکنن که تا هفت پشت اندر پشت یاد حمله به هیچ کشوری در ذهن ما خطور نکنه در ضمن اگر یادتان باشد صدام در جنگ اول عراق با اعتلاف کشورهای ایالات متحده 32 موشک اسکاد بی به تل آویو و هیفا شلیک کرد .بعد از اشغال عراق برنامه نفت در مقابل غذا در عراق به مرحله اجرا در آمد و طبق چند قطعنامه سازمان ملل ده ها برابر خساراتی که توسط صدام به دو شهر اسرائیل خورده بود از طریق فروش نفت عراق از حلقوم مردم عراق بیرون کشیده شد و هم از یک طرف برگ برنده ای شد برای اسرائیل و صهیونیست ها بخاطر خویشتن داری در مقابل عراق.بس اخوی شلیک هر موشک به هر کشوری از طرف ایران عواقب بسیار بسیار گرانی برای کشور خواهد داشت پ
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
شما بهتره یه کمی شجاعت یاد بگیری ما اگه مجبور بشیم این کار رو میکنیم و اونها هم از ترس این کار جرات حمله به ما رو ندارن
بهتره بجاى تهديد، تفكر كنيد
و مملكت رو نجات دهيد،دنيا و مردم إز
عملكرد مسولین ناراضى هستند
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اینکاره نیستند
پالرمو دقیقا به سپاه مربوط است سپاه هم امنیت ماست جان ماست قلب ماست
حلال نمیکنم
چرا ما غربزده ها هر چی بیشتر زیر پتو میخوابیم و کامنت های انتقادی میذاریم، بارندگی بیشتر میشه؟
اقای غرضی راست میگوئید . همه ما شما را به عنوان اولین وزیر رواح دهنده و اغازگر گرانی های انچنانی به یاد داریم. یادتان می اید وقتی وزیر پست و تلگراف و تلفن بودید. البته الان دیگر چنین وزارتی وجود نداردولی اولین شوک گرانی ناگهانی را شما به مردم دادید. ما شما را به یاد داریم. عملکرد همه را.
اقای غرضی مردم حلال کنند به همین سادگی ..... چی فک کردی
سخنان بی موقع فقط بهانه دست دشمن می دهد
شما را به خدا کار را یکسره کنید یا وعده را عملی کنید یا دست بردارید . مردم به ستوه آمده اند.....
در مورد سیل چشم بست غیب گفتند. مشکل سیل رو حل فرمودند.
چرا اینقدر درگیری لفظی با آمریکا را در این شرایط دامن می زنید ائمه جمعه لطفا نماز بخوانید و به مشکلات مردم در اوضاع بد سیل و حوادث نیفزایید کشور آماده جنگ نیست
آقای جلیلی لطف کنید و محتوای یادداشت های التماس آلود سفارت را علنی کند!
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
حالا جوگیر شد یه چیزی گفت
جناب امام جمعه محترم، حتما فکر می کنید آنها هم دست روی دست می گذارند تا ما با خاک یکسان کنیم، حضرت آقا، در قدرت سپاه و موشکهای ایران شکی نیست ولی برادر من ، بهتر است قدری هم راجع به قدرت موشکی ، ضد موشکی و تجهیزات آنها مطالعه بفرمایید بعد نظر بدهید.
موحدی کرمانی . تل آویو را با خاک یکسان کنیم اگر اجازه داده شود . اجازه نمیخواد امشب بزن فردا خیلی دیر نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
می دانید اسراییل چه تعداد کلاهک هسته ای دارد ؟واقعا از توان نظامی اسراییل چی می دانید ؟
زنگنه کمتر غیر صحیح بگو
‌تلاویو را با خاک یکسان کنیم!!! مگر آمریکا می نشیند که شما این کار را بکنی .مگر اسرائیل بمب اتم ندارد.مگر خود روسیه امنیت اسرائیل را اولویت خودش نمیداند..اصلا آمریکا و اسرائیل فرض کنید تصرف کردی و کاملا تبدیل به حسینیه شد بعد دنیا را اینجوری مدیریت می کنید.؟
پاسخ ها
احمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
قسمت اخر نظرت خیلی سنجیده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
چقدر صهیونیست!!!!!!!
جناب علم الهدا خوبه که شما توهین نمی‌کنید!!
تنها میگوییم خدا داد ما را از شما مسئولین بستاند که باعث این وضع نابسامان شدید
آقای پاپ سه سال هست که من هم در این سایت همه شب نظر میدهم که خداوند انسانی را خلق نکرده که به دلایلی جانش را بگیریم
درود به شرف غرضی درحالیکه قدرتی ندارد ودروضعیت فلاکت بار وخیم اقتصادی فعلی نقشی نداشته ازملت عذرخواهی میکند ولی مسببین وضعیت فعلی چون در نازونعمت بسر میبرند وازوضعیت وخیم اقتصادی اکثریت ملت خبرندارند به روی مبارک نمی آورند وتازه ازملت طلبکارهم میشوند
بجای تهدیدات بی ثمر کاش جلوی تورم گرفته شود و رفاه نسبی برای ملت ایران فراهم شود قطعا ملتی که شاهد پیشرفت کشور خود باشد هرگز چشم امید به بیگانه ندارد و تمام قد در مقابل دشمنان خواهد ایستاد
مردم باید ما را حلال کنند. این سبک مدیریت به هیچ جایی نمی‌رسد! آقای غرضی فقط امیدوارم که جهان آخرت دروغ نباشد ...
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به عنوان کارشناسی که سالها در حوزه ارتباطات کار کرده ام ، باید بگویم هر آنچه که کشور در حوزه تلفن ثابت و موبایل دارد نتیجه کار اقای غرضی است.بنده یکبار هم از نزدیک ایشان را ندیده ام
امیدوارم بمانند ایشان بقیه مسیولین کاری بکنند تا بماند نا اینکه خودشان بمانند .
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
کاری کردید که قابل بخشش. نیست
بهروز کریمی جان خود کریس آنجل هم بیاد عصر جدید داور ها بهش رای منفی میدن
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نونهالی: شعبده بازی باید بی چون چرا باشه.این پر از چون و چرا بود
عظیمی نژاد: چیزی در من نمی جنبه
بشیر حسینی: بومی نیست .با عشق ..
"سخنرانی کردن را تمرین کنید "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

عجبا !!!!!!
خدایا !!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
کشور ما مرد عمل میخواد نه حراف .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تا بتوانید از علم خود بهره ببرید)". چرا این قسمت را جا انداختی که این روزها نمود عینشو داریم می بینیم.
ناشناس
| Australia |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
غم مخور!
واقعا آقای غرضی را نمی بخشیم بخاطر مدیریت زمان خودش . سیم کارت مجانی را به مردم چندین میلیون تومان فروخت . حتی به این نیز اکتفا نکرد جبرا گوشی های تلفن نوکیا و زیمنس و .... را به مردم فروخت و دلار ما را به همین دشمنانی که امروز تحریم مان کردند سپرد . واقعا با یک عذر خواهی امکان پذیر است ؟ حق الناس چه میشود ؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
آقا محسن عزیز
فقط به شما بگویم موبایل را ایشان در سال 73 با موانع زیادی از جمله علمای قم به ایران اورد
ناشناس
| Czechia |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
چون تو نمی بخشیش شب خوابش نمی ره !!!بابا اون یه چیزی گفت تو چرا جدی گرفتی؟
ما همه سپاهی هستیبم آمریکا واسرائیل هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
از طرف کدام همه صحبت میکنی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
لطفا از طرف خودت حرف بزن نه 80 ميليون ايراني
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
همیشه همینو میگید !!!!!!
ناشناس
| Spain |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
همه یعنی کیا؟ من رو که حساب نکردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
به کوری چشمان دشمنان داخلی وخارجی تا جان در بدن .داریم از سپاه حمایت خواهیم کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
موافقم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
از خودتان برای جنگ مایه بزارید، نه از ما ۸۵ میلیون ایرانی
یه رهبر دینی برای صلح پای دیگران رو میبوسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
رهبر دینی واقعی همیته
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
یادمان باشدرسالت رهبران مذهبی پابوسی نیست بلکه هدایت درست وصحیح جامعه بطرف تعالی است پابوسی ودست بوسی معانی دیگری داردجای ذکرش نیست درهرحال هرکسی ازظن خودشد یارما
عجب ادبیاتی این روحانیون عزیز دارن بکار میبرن ؟! شما از ترامپ چه انتظاری دارید نه اینکه سال در ۱۲ ماه در محافلتون مرگ بر امریکا نمیگید و پرچم کشورش رو اتش نمیزنید ؟! کار دشمن دشمنی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بچه های همین آقایان الآن در آمریکا زندگی میکنند !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
jاگر کار دشمن دشمنی است می شود بفرمائید شما چرا این قدر عاشق امریکائید و همه چیز را از منظر منافع این بهشت ابدیتان می بینید؟؟ مرگ بر امریکا گفتن می شود گناه غیرقابل بخشش اما زدن هواپیمای غیرنظامی تحریم های سنگین کودتا حمایت از کشتار مردم و هزاران کار دیگر از نظر شما حتی نباید با یک سخن زبانی کمرگی بر امریکا مجازات شود واقعا انصاف و عدلتان به پناهگاه عقلیتان رفته است
ناشناس
| Sweden |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
حداقل خوبه ما عاشق یک کشور متمدن و پیشرفته هستیم نه مثل شما عاشق فقر و بدبختی
ممنون از توصیه شما جناب سعید جلیلی حتما به بچه می گیم پیگیری کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نماینده ترامپ نیستی نوکرش هستی
ناشناس
| Denmark |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خخخخ کلی خندیدم
دونالد ترامپ
| Germany |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
با سه فوریت در دستور کار قرار گرفت
ناشناس
| Hungary |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نماینده جان بی زحمت به بچه ها بگو اخراج آقا زاده ها رو هم از کشور فاسد تون بررسی کنن.نمیخوایم خدای نکرده فاسد بشن
ناشناس
| Hungary |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
داداش به ترامپ بگو مدل موهاش خیلی ضایع است عوضش کنه
ناشناس
| Hungary |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
داداش به ترامپ بگو مدل موهاش خیلی ضایع است عوضش کنه
ناشناس
| Austria |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
حاجی اونجا نرخ دلار چنده؟ میگن اونجا مرکزشه ارزون تره
ناشناس
| Hungary |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ناشناس08:42تو نوکر کی هستی؟
اقای امام جمعه ایا میدانید عواقب این سخنان شما برای کشور و ملت ایران میتواند بسیار ناگوار باشد چرا قبل از سخنرانی در باره موضوعی جوانب انرا نمی سنجید
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اون اوبامای با ادب صبح تا شب و شب تا صبح کشورت رو تهدید میکرد و از گزینه های روی میز حرف میزد ترامپ جای خود داره،اسرائیل هی داره بلوف میزنه ما دویست حمله هوایی به نیروهای ایران در سوریه کردیم و ....،به هویت و غیرتت بر نخورد و هیچ وقت ضد این ها حرف نمیزنی حالا یه امام جمعه یه تهدید ساده کرده اینطور واکنش نشون میدی؟
حسنعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
حتماً باید از موضع قدرت سخنرانی شود!
ناشناس
| Spain |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
جوانب آن را نمی دانند
ناشناس
| Czechia |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عواقب؟ هاااا ایکه می گی یعنی چه؟
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ترک عادت مشکل است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
کسانی باید نگران دویست حمله اسرائیل باشند که حقوق نجومی می گیرند نه جوانان بی کار.
برای ما جنگ خودش بیزینس هست
یک توصیه به مسیولین
نتیجه هر بحرانی حداقل ۳ تا ۶ ماه زمان میبرد ، همان طور که بحران ارزی ۶ ماه بعد روی تمام اقلام تاثیر گذاشت ، بحران سیل هم ۴ ماه دیگه خودش را نشان خواهد داد ، از همین حالا به فکر تامین گندم و برنج کشور باشید .، تاسیسات نفتی زیر سیلاب نابود شد .
پاسخ ها
حسنعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
آقا نگو هنوز برای تصمیم گیری برای نوش دارو خیلی زود است!
جمعیت کشوربه سرعت در حال پیر شدن است در ۲۰ سال اینده حداقل ۱۸ میلیون از جمعیت کشور کم خداهند شد و ۳۷ میلیون نفر جمعیت ۶۰سال به بالا خواهیم داشت ، کشور با بحران قبرستان مواجه خواهد شد ، ما که زمانه ما رو نابود کرد تمام عمر تو استرس بودن پدری پیر ، فرزندانی با اینده مبهم ، پیاز ۱۲ هزار تومانی دیگه کمرم راشکست ، ولی دلخوش به این هستم که ما در اوج عزت و امریکا در اوج ذلت است علی برکت الله ؟؟؟!
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مگه براشون مهمه
امروز مردم برای سپاه سنگ تمام گذاشتن ، ان شالله شرایط برای وحدت جامعه و رفع حصر فراهم بشه ،محصورین پیر و فرتوت شدند ، به خدا جناب جنتی با نزدیک به ۱۰۰ سال از انها سر حال تر بود ؟!
پاسخ ها
مسعود
| Netherlands |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
اشتباهی منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
دیگه دغدغه مردم حصر نیست
ناشناس
| Sweden |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
ما که سنگ تمامی ندیدیم
حرفها ،و کارهای افرادی که در همین رصدخانه ابراز نموده اند مانند ، بازی بچه ها میباشد ؟ متاسف باید بود ؟
آقای غرضی شرمنده اخلاق سیاسی ات اما هر چی فکرش رو میکنم می بینم هیچ رقمه نمی تونیم حلالتون کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
نه داداش هر کی مسئولیت قبول می کنه و خراب کاری می کنه باید تاوان بده.شما هم اگه زندگیت پر از گل شده بود کسی رو حلال نمی کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
روم سیاه حاج ممد اجازه بده حلال نکنیم
مدیران شبکه ۳ با این خلق و خوی دیکتاتوری خود ، به مردم توهین کردن ؟! مدعی العموم لطفا یه بار به فکر عموم باشید ؟! ایا دموکراسی از داخل صندوق رای بیرون میاد ؟!
توفکر روستاهای زیر آب خوزستان وگلستان باشید
اگر مردم پشتیبان هر کشوری باشند هیچ قدرت جهانی نمیتواند به ان کشور نگاه بد کند.
مردم را دریابید
کلا سرتاپای این مملکت رو افرادی اشغال کرده اند که تبحر خاصی در گفتن وعده های دروغی دارند
اقای روحانی لطفا به فکر حداقل بگیران تامین اجتماعی باشید ، آیا با ۳۸۰هزار تومان مستمری میشه تو این کشور نفس کشید ؟! اون هم قشر فقیر و آسیب پذیر ؟ ظلم از این بالاتر که یکی ۳۸۰ هزار تومان بگیره و یکی ۳۸۰ میلیون کارانه و پاداش ؟؟
آقای غرضی یادت آن اوایل انقلاب چقدر دو آتشه و تند رو بودی.
من واقعا نعجب میکنم وراستش خیلی متاسف وبسیار عصبانی هستم.
اخر !موشک به هرمکانی بخوره اونجا روخراب میکنه وموشک باران به هرجایی ازجمله اسراییل بله درست میفرمایید اونجا روباخاک یکسان میکنه.
ولی !چرا نمیدونید این اقدام فرضی و شعاری،اگر واقعا جامه ی تحقق به خود بپوشه، ایران راهم براساس اصل مقابله به مثل به چنین سرنوشتی مبتلا خواهد کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
حتما کاخ های زیر زمینی مستحکمی برای خودشان دارند که اینگونه حرف می زنند.
امروز کسانی از مبارزه و قناعت و مقاومت و ایستادگی سخن می‌گویند که ثروت آنان بی‌اندازه است. خانه‌های‌شان و حقوق‌های‌شان نجومی است. با لکسوس رفت و آمد می‌کنند و حقوق ۱۹ میلیونی را نیز کم می‌دانند. بعد هم می‌خواهند پرونده صهیونیسم و آمریکا و کل استکبار جهانی را در منطقه ببندند. اینجاست که در اتخاذ این سیاست‌ها به بن‌بست می‌رسند ولی شجاعت بن‌بست شکنی را ندارند و در موقعیت آتش‌بس به جنگ خود با واقعیت بیرونی ادامه می‌دهند.
بعد از کاسبان تحریم حالا باید منتظر کاسبان جنگ باشیم.
بخاهید یا نه آمریکا قویتره و اسراعیل هم بچه کوچک آمریکا هست.یا باید با هردو دوست شد یا با هردو جنگید.زمانی که(کاتسو) رعیس جمهور اسرائیل بود اقتصاد بهتر بود
آقای سعید جلیلی . همین حرف ها سپاه را وارد لیست تروریست ها کرد .
شما خاک کنی ان هم مشینه تماشا
من کسی را حلال نمی کنم
از افرادمحترم مانند اقاي غرضي تشكر ميشود ولي انقدردرخصوصي ترين كارهاي مردم حتي دخالت كرده اند .نمي دانم اين اقايان خودشان را چه حساب ميكنند اينهمه امر ونهي در زندگي مردم ميكنند امروزه جوانهااكثراً تحصيل كرده هستند از مدیران كمتر نيستند
آقای روحانی! شما روحانی شدی که تبلیغ دین کنی یا رئیس جمهور بشی؟!
پ
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بله و میتونی این رو بسط بدی به همه این افراد با این شرایط و البته با پستهای کمتر و بیشتر تا حق مطلب ادا شود
یا حق
و اسرائیل با در دست داشتن حداقل دویست کلاهک اتمی دست رو دست میگذارد و تماشا میکند که ما تل اویو را با خاک یکسان کنیم ؟ به عواقب صحبت های خود کمی فکر کنیم !
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
خودشون میدونن چی دارن میگن و مخاطبشون از ابتدا کسانی بودند که به شنیده های خویش فکر نمیکنند
این برای رسانه تابناک وبخش بررسی ودرج نظرات: !!!! ؟؟؟....
مگر خدا دیگه به فریاد ما برسد .
مردم ايران از رهبر بزرگ انقلاب تمني دارند اجازه دهند سپاه تل اويو را با خاك يكسان كنند تا به جهانيان ثابت شود حرفهاي مسئولين ما عمل است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
دوست من نیم قرن تمام کشورهای عرب نتونستند آسیبی به اسرائیل برسانند و این کشور روز به روز قوی تر شد واقعا فکر می کنی از بین بردن یک کشور اون هم کشوری که هم خوش قدرتمنده و هم حامی بزرگی مانند امریکا دارد را می توان از بین برد. پس چر 40 ساله اونو از بین نبردید؟
ناشناس
| Sweden |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
بعد کجا برند؟
«سپاه» تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کند "
خوب .. بعدش چی ؟
باشه هر وقت دلار رسید به ۱۰۰۰ تومن ما هم شما رو حلال میکنیم!!!!
امام جمعه چرا باید این سخنان را بیان کنه
ما چند صد تا موشک داریم میگیم اگر آمریکا حمله کنه ما هم با موشک جواب میدهیم
اگر ما هم به فرض به اسراییل حمله کنیم آنها با بمب اتم پاسخ خواهند داد
من خیلی دوست دارم که این اجازه برای با خاک یکسان کردن تل آویو همین فردا صادر شود ...
و این بازی ها و نابسامانی ها هر چه زودتر از بلا تکلیفی خارج شود ...
مرگ یه بار شیون یه بار ....
سرنوشت ایران و خاورمیانه و کشور های منطقه بر روی کلاهکهای اتمی نوشته شده ...
1000 کلاهک هسته ای در انتظار انفجار ...


ممنونم
پاسخ ها
ناشناس
| Hungary |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ولم کن بزار بزنمشون. ولم کن دیگه
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
فرض میکنیم همین فردا اسرائیل نابود بشه ولی نشکلات ما که پابرجا و به قوت خود باقی هستند چی میشه ببین عزیز جان این یک تئوریه نخنما و تکراری و قدیمیه که وقتی کسی نمیتونه مسئولیت دقیق خودش رو اجرا کنه به این و اون گیر میده در مورد موارد بی ربط و نامربوط و زیاده روی میکنه تو این گیر دادنش مثل گیری که شما به اسرائیل دادید برای نابودیش ولی وقتی مردم به حقوقشون که نابود شده یه ذره گیر میدن شما دوباره می گید که ای اسرائیل خبیث تو باعث همه مشکلات ما و اینهایی

یا حق
چرا سخن آخر را ، اول میزنید که قابل اجرا نیست و بعد از گذشت زمان موجب ضعف و ناتوانی کشور را مطرح می نمایند.
مثال: خیلی وقتها سخن از توانمندی تمامی زمینه های کشور می شد اما در حال حاضر می بینیم همه آن حرفها کذب محض بود.
بعضی ها نیاز به مطالعه فلسفه سقراط دارند
آقای امام جمعه٬ تخریب و ویران کردن سادست و با یک سنگ میشه سر مخلوق خدا رو هم شکست چه برسه به مخلوق بشر. اگه چیزی رو ساختید هنر کردید. همون کشورهایی هم که الان بهترین سلاح های دنیا رو دارند و اسمشون ابرقدرته ٬ در وهله ی اول سازندگان خوبی هستند و اولین هدفشون رفاه مردمشون بوده که الان به اینجا رسیدند. چه امروز و چه در گذشته همیشه اقتصاد حرف اول رو میزده و میزنه. شما هم روابط بین المللی رو اگر ساختید هنر کردید. وجهه ی بین المللیمون رو اگر ساختید هنر کردید. اقتصاد داغون مملکت رو اگر ساختید هنر کردید. تولید رو اگر رونق دادید هنر کردید. بنیان خانواده رو که بافقر داره نابود میشه اگر ساختید هنر کردید. تمدن اسلامی این نبود و در زمان حضرت محمد اگر ده تا جنگ بزرگ بود در کنارش هزاران اختراع و اکتشاف علمی هم بود و مسلمانان پیشرفته ترین قوم روس زمین بودند.
حداقل بچه هاتون راازامریکابیاریذ
آقای غرضی! انحراف و انحطاط از همان زمانی شروع شد که افرادی چون شما به بازداشت فرزندان یکی از اصلی ترین صاحبان انقلاب، آیت الله طالقانی، نمودید.
از همان زمان بتدریج بخش زیادی از روند امور در مدیریت های کشور به نفع تندروها، رقم خورد
حفظ جان از اوجب واجبات است
مگر بوسیدن دست نامحرم حرام نیست پس چطور ملک سلمان میبوسد...
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
بیخیال حاجی تو هم با این محرم و نامحرمت همه رو دق دادی بجز خودت
بجای با خاک یکسان کردن تل آویو ، مردم رو از خاک بلند کنین.!
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
یک میلیار د لایک
ناشناس
| Sweden |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
لایک نجومی داره این نظر
فک کنم اول بریم ویلاهای چن میلیاردی اقا زاده ها را تو لوسان صاف کنیم بهتره بعدش بریم سراغ اسراییل
راستى جواب غرضى از شهركتاب فرشته چه خبر؟ ا
آقای غرضی
سلام
امیدوارم که حلالیت طلبی همراه با بازگشت از مسیر اشتباه باشد! آقای غرضی می دانید در این مدت که همه با ما دشمن بودند و ما دشمن تراشی نکرده ایم، ترکیه، کره، مالزی، چین، ژاپن و ...به آمریکا صادرات داشتند و ما صادراتمان نیروی انسانی تحصیل کرده بوده است؟ آیا خنده های زمان وزارت خود در تلویزیون را به خاطر دارید، آیا سیاست های سلطه طلبانه خود را در مخابرات به یاد دارید! شما باید از راه رفته باز گردید! خسته کردید خود و مردم را از این همه سیاسی بازی ! به مردم بازگردید و از این روند دست بردارید!
خبر مربوط به جلیلی خیلی واضح نبود ولی اگر معنیش التماس های دوران اوباما بوده پس نتیجه اش تایید عدم صلاحیت اوباما در تصمیمش به کاهش تنش با ایران و عدم کفایتش و در نتیجه تایید ترامپ در لزوم مقابله سخت تر با ایران و رد تساهل و تسامح قبلی صورت گرفته با ایرانه و این یعنی تایید و تقویت تنش زایی ترامپ نسبت به ایران.
اگر ایشان آگاهانه حرف میزنند دارند ناکارامدی میکنند و اگر ناآگاهانه است پس صلاحیت سیاستمداری و حرفه ای خود را زیر سوال میبرند. بهتر است بیشتر دقت کنند و در جهت صلح و ثبات حرف بزنند
بخدای احد و واحد من که حلالتون نمی کنم .
روحانیون جوان،اخلاق مدار ووحدت آفرین امام جمعه شوند،چرا استاد موحدی بازنشسته نمی شود،
مردم ایران مردمی خوب اما خسته و ناامید هستند. و دولتمردان ایران ، مردمی بی غم و امیدوار) از مردم ایران هستند.
جناب جلیلی اگه التماس کردند یه نسخه از این نامه درخواست التماس آمیز هم در وزارت خارجه ایران است به جای ارجاع همه گان به سفارت سوئیس اگر همچنین چیزی هست خودتان منتشر کنید در غیر این صورت به شعور مردم توهین نکنید
مثل رفیقت احمدی نژاد توهم زدی داداش
بعمل کار بر آید به سخنرانی نیست
ماشا الله اغلب فقط حرف میزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تو هم که حرف زدی
آقای جلیلی ، اونها برای منافع کشور و ملتشون هر کاری رو لازم بدانند انجام میدهند . این نشون میده چقدر برای آسایش مردمشون اهمیت قائلند .
جناب غرضي عزيز چي را حلال كنيم دقيقا؟ مديريت نابسامان؟ فساد اداري؟ باند بازيها؟ گرانيها؟كمبودها؟ وعده هاي عمل نشده؟نابسامانيهاي اجتماعي؟ بي اعتبار بودن پاسپورت ايراني در جهان؟ اختلاف وحشتناك طبقاتي؟ انزواي جهاني ؟ عزيز من شما بفرماييد كدام مورد لطفا !
عزیزان شما به دستور آقا در مورد کناره گیری از اقتصاد و دور ماندن از سیاست گوش کنید
ما اجبارا داریم میبخشیم . پیدا نیست .حلالتون باشه
خونی که دررگهای سپاه جریان دارد دررگهای ما هم جریان دارد سپاه قبله عشق هست وخواهد ماند به کوری چشم دشمنان
جناب آقای موحدی فعل زندگی ملت را فقر و فلاکت و بدبختی گرفته ، لطفا افاضات اینگونه نفرمائید. واقعا مشخصه که سواره از پیاده خبر نداره.
دندونم درد میکنه نمیتونم برم بکشم میگن کشیدن هر دندادن 600 هزار تومان باید بدم دکتر که کمتر از 2 دقیقه میخواد دندانم رو بکشه و چنین پولی ندارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
یه دعوا راه بنداز بعد طرف مشت رو که ول داد اون دندونت که خرابه رو بگیر جلوی مشت اش.هم مشکل دندون ات حل میشه هم واسه دندون خراب ات دیه میگیری میزنی به زخم زندگی

بیا اینم راهکار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
مصطفی جان دردت بخوره تو سر مسئولین این مملکت
آقای غرضی مثلا نبخشیم چه کاری از دست مون بر می آد؟؟؟؟؟؟؟
بیایم فرضا شک نکنیم در قادر بودن ما در زدن اسرائیل ولی به نظر شما جواب صهیونیست ها چی خواهد بود؟ در نظر داشته باشین که اونها چند سال نوری از فن آوری دفاعی از ما جلو هستند سوای داشتن ۴۰۰ تا کلاهک هسته ای.
جناب غرضی و غرضیها بدلیل سیاستهای نادرست امثال شما و پایین بودن درامدم و بی ارزش شدن ان قادر به تا مین حداقل خواسته های همسرم نشدم و از من جدا شد
آقای جلیلی ما با هیچ کشوری جنگ نداریم چرا از پیش خودت حرفی میزنی .دوست داری خودت برو تنها بجنگ از طرف ملت ایران حرفی نزن خواهشاً .
چرا حرفهایی می زنید که فایده ای ندارد اما مضررات ان برای مردم زیاد است؟کدام یک از مقررات بین المللی به ما اجازه داده که اسراییل را با خاک یکسان کنیم؟اسراییل دارای قدرت بازدارنگی وتهاجمی اتمی است ویک غول نظامی بنام امریکا را پشت سر خود دارد.
آقای غرضی
یادت میاد اوایل انقلاب وقتی وزیر نفت بودی در جمع کارکنان وزارت نفت گفتی که کاری میکنم که وضع شرکت نفتی ها بشه مثل وضع مردم پایین شهر!!!.
البته موفق شدی، ولی دیگه حلالیت نطلب لطفا.مملکت رو به ان روز رسوندین.
این بمب اتم کیه واقعا چیه شما اول اونو به من نشون بدین اول این اسراییل اونو به من نشون بده واقعا چیه..
با خاک یکسانش کردیم، بعد با امریکا چکار میکنیم؟ اون هم میشینه تماشا، می گوید: به به چقدر قشنگ خاک شدیم.
آقای موحدی کرمانی ، فعلا که با این وضع مدیریت کشور تهران و اصفهان و شیراز و تبریز و مشهد و... بقیه ایران را با خاک یکسان فرموده اید !!!مسئولان ایران رو نابود نکنن ، نابودی اسراییل پیشکش !!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل