در شرایطی که نتایج تازه‌ترین نظرسنجی ملی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران نشان می‌دهد، ۵۱ درصد مردم ایران در چند سال گذشته، برنامه نود را دنبال کرده‌اند، لجبازی و اصرار مدیران شبکه سه برای تعطیلی برنامه‌ای با بیش از چهل میلیون مخاطب ـ که نشانگر این است چه برند گرانقیمتی برای صداوسیما محسوب می‌شود ـ نشان می‌دهد شرایط در تلویزیون تا چه حد می‌تواند حتی خلاف مصالح سازمان باشد.
کد خبر: ۸۹۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 11 April 2019

چرا عناصر شبکه سوم سیما حتی اجازه حفظ برند «نود» را برای تلویزیون نمی‌دهند؟با وجود آنکه گزارش‌هایی درباره احتمال انتقال برنامه نود به دیگر شبکه‌های تلویزیون منتشر شد، قائم مقام علی فروغی مدیر شبکه سوم سیما آب پاکی را روی دست همه ریخت و تأکید کرد، آنها در شبکه سوم سیما اجازه چنین کاری را نمی‌دهند؛ ادبیاتی که نشان می‌دهد، این عناصر دست کم در تعابیر کلامی‌شان چنین قدرتی برای خود متصورند که برای کل تلویزیون تصمیم‌گیری کنند و حاضرند ولو به قیمت تعطیلی همیشگی نودِ عادل فردوسی‌پور، اوضاع تغییر کند.

به گزارش «تابناک»؛ در روزهای اخیر گزارش‌هایی منتشر شده بود که از تلاش‌های مدیران ارشد صداوسیما از جمله مرتضی میرباقری معاون سیما سازمان صداوسیما برای حفظ «نود» ولو در قالب انتقال به شبکه دیگر خبر می‌داد؛ گزارش‌هایی که تأکید داشت این تلاش‌ها پس از حجم بازخورد منفی تعطیلیِ نود و حذف عادل فردوسی‌پور بود که مدیران صداوسیما با آن مواجه شده‌اند. میرباقری و دیگر مدیران ارشد رسانه ملی نسبت به این گزارش‌ها سکوت و از تأیید یا تکذیب آن پرهیز کردند.

در مقابل عوامل تصمیم گیر در شبکه سوم سیما به سرعت واکنش نشان دادند و در همین راستا، جعفر عبدالملکی، قائم مقام مدیر شبکه سه سیما، دیروز در جریان گفت و گویی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه دیگری جایگزین «نود» شده است، توضیح داد: «این برنامه در قالب برنامه دیگری پخش خواهد شد. بخش عمده‌ای از برنامه «نود» بر عهده برنامه «فوتبال برتر» است. به‌ نوعی فوتبال برتر جایگزین شده است. البته ما جلسه‌های اختصاصی برگزار خواهیم کرد تا جایگزین خوبی برای 90 متناسب با ذائقه مردم تولید کنیم.»

چرا عناصر شبکه سوم سیما حتی اجازه حفظ برند «نود» را برای تلویزیون نمی‌دهند؟

در کنار حرف‌های عجیب و غیرقابل قبولی که قائم مقام علی فروغی در این گفت و گو مطرح کرده و اظهار داشته این تغییرات باید چند سال قبل رخ می‌‎داد، عبدالملکی یک نکته کلیدی را مطرح کرده که تلاش برای ممانعت از حفظ 90 را نشان می‌دهد. عبدالملکی تأکید کرده است: «شبکه سه سیما اجازه نخواهد داد 90 در هیچ شبکه دیگری روی آنتن برود. ما سعی داریم که جایگزین برنامه را متناسب با ذائقه مردم طراحی و تولید آن را شروع کنیم. این جایگزینی بدون حضور ایشان خواهد بود و قطعاً عادل فردوسی‌پور در شبکه سه نخواهد بود.»

بیشتر بخوانید

این تعابیر نشان می‌دهد، مدیران شبکه سوم سیما خود را در مقام تصمیم‌گیر برای کل تلویزیون قلمداد می‌کنند، چرا که تصمیم‌گیرنده درباره اینکه آیا یک برنامه تداوم داشته باشد و یا در کدام شبکه ادامه یابد یا اساساً پخش نشود، قاعدتاً در حوزه اختیارات مدیر و قائم مقام مدیر شبکه سوم سیما نیست و در سطح اختیارات رئیس سازمان صداوسیما و معاون سیما رسانه ملی است و طبیعتاً این مصاحبه مصداق دخالت در اختیارات رئیس و معاونین صداوسیماست؛ دخالتی که شاید با تعطیلی برنامه نود، اعتماد به نفس مورد نیاز برای آن نزد مدیران شبکه سه شکل گرفته است.

در شرایطی که نتایج تازه‌ترین نظرسنجی ملی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران نشان می‌دهد 51 درصد مردم ایران در چند سال گذشته برنامه نود را دنبال کرده‌اند، لجبازی و اصرار مدیران شبکه سه برای تعطیلی برنامه‌ای با بیش از چهل میلیون مخاطب ـ که نشان می‌دهد چه برند گرانقیمتی برای صداوسیما محسوب می‌شود ـ حاکی از آن است، شرایط در تلویزیون تا چه حد می‌تواند حتی خلاف مصالح سازمان باشد؛ سازمانی که اگر برخی مدیرانش با برخی رفتارهای فردوسی‌پور در نود مخالف باشند، قاعدتاً دست‌کم باید به خاطر درآمد نجومی این برنامه برای صداوسیما حفظش می‌کردند.

ممانعت از انتقال برنامه نود به سایر شبکه‌ها که می‌توانست پروژه تعطیلی این برنامه و پایین کشیدن فردوسی‌پور را با شکست مواجه نماید، تا همین جا به منزله از دست دادن نیمی از مردم ایران برای ساعتی از هر هفته است؛ فرصتی که در مقاطع حساس قابل بهره‌برداری بود، ولی شواهد برای ناظران چنین متبادر می‌سازد که هیچ تدبیری برای حفظ این ظرفیت وجود ندارد و دورانِ «سنجش هزینه و فایده» در تصمیم‌گیری برای امور اساسی تلویزیون به سر آمده است.

 

اشتراک گذاری
برچسب ها
خبرهای مرتبط
روی خط سایت ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲۱۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
ذائقه مردم رو خوب اومده
پاسخ ها
ناامید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
تنگ نظران کوته فکر و یکدنده حاکم بر شبکه۳
راد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
ظاهرا موضوع فراتر از نود است و‌به همدستی او و وزیر جوان و شرکت صادرکننده متخلف در ایجاد جنگ روانی علیه صداوسیما برمیگردد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
بعد از تعطیلی نود من شبکه سه را حذف کردم البته برای مسئولین هیچ اهمیتی ندارد.ما اگر چند تا شبکه خصوصی داشتیم مانند سایر کشورها آیا واقعا مسئولین تلویزیون بازهم برنامه نود را تعطیل میکردند!؟
سبوس برنج شمال
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
هیچ وقت نباید دست فتاده تو چاه رو گرفت



این از من به تو نصیحت عادل خان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
نیاز به شبکه ها و تلویزیون خصوصی شدیدا احساس میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
دیکتاتوری معنای دیگری دارد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
وقتی برای عادل شاکی هم پیدا میکنند و دادگاهیش می کنند معنیش ساکت کردنش هست و پای کلی پول کثیف در میونه
حسین
|
Netherlands
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
جسارتا جدا از ماهیت و موضوع خبر ، این عبارت یعنی چه ؟ فارسی مرقوم فرموده اید ؟
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
با حذف 90 تیر خلاصو به رسانه میلی می زنند . نتیجه این لجبازی و دهن کجی به مردم پیشاپیش معلومه!!!
متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
عادل بیاد در شبکه ورزش یه برنامه با نام دیگه عین 90 بسازه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
با حذف برنامه نود ، آن چند هزار بیننده و مخاطبینی که رسانه ملی داشت نیز حذف شدند.

برای آقای علی عسگری بسیار متاسفم که با دستان افراد زیردستشان رسانه ملی را منفورتر از قبل جلوه دادند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
خیلی هم زیر دست نیستند. وقتی قائم مقام شبکه ۳ میگوید اجازه پخش نود در هیچ شبکه دیگری را نمی دهیم یعنی برای خود شان و قدرت به مراتب بیشتر از رییس صدا و سیما قائل هستند
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
اگه رفت بی بی سی نگین خائن و وطن فروش بودا!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
ﺣﻀﻮﺭ ﺩﺭ ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎﻱ ﺧﺎﺭﺟﻲ ﻳﻌﻨﻲ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﻓﺮﺩﻭﺳﻲ ﭘﻮﺭ.
ﻋﺎﺩﻝ ﻗﻂﻌﺎ اﺯ ﻣﺴﻠﻢ ﺑﺎﻫﻮﺵ ﺗﺮﻩ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
من موافقم فردوسی پور حذف شه هرکاری هم که خواست بره بکنه خوشم ازش نمیاد
h.h
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
لازم نیست حتما به شبکه های فارسی زبان بره می تونه با حضور در برنامه های انگلیسی زبان اعتبار خودشو هم این طرف هم اونطرف بیشتر بکنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
تیر خلاص را زدند.
حذف نود یعنی حذف آخرین بیننده های میلیونی رسانه ملی.

این رسانه اکنون به نوندونی بعضی ها تبدیل شده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
مگه به افکار عمومی در ایران تا حال توجه شده که این دومی باشه!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
نود خدابیامرز برای حفظ آبروی تلویزیون خوب بود.
فردوسی پور نباخت.
رسانه ملی همه چیز را باخت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
زمانی که یک شخص نظرش از نظر چهل میلیون ببینده و مردم بالاتر می داند ...من نمی دانم اسم این قانون چیست؟؟؟!!
البته من به جای آقای فروغی بودم سریعا از مردم عذر خواهی می کردم و برنامه را پخش می کردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
استعفا بهتر است!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
دیکتاتوری مطلقه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
تا ژن خوب و آقازاده داریم همین بساط برپاست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
خوب یک برنامه جدید ساخته بشه به نام نود و یک و از شبکه ی دیگری پخش بشه. ولی همه می دونند که همون نوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
اگر یادتون باشه افشاگریهای فردوسی پور در مورد فسادهای اقایان سیاسی کار که تهدید به بستن این برنامه را مکررا" گوشزد میکردند و حتی پا فراتر گذاشته و به تهدید این جوان اقدام نموده اند خود گویای همه چیز برای این مردم هستش و نیازی به این سفسطه بازی نیست مردم بهترین قاضی هستن و میفهمند .....
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
راجع به دریافت 35 در صد درآمد بازیهای فوتبال توسط مافیای فوتبال اگر بخوانید متوجه میشوید که برنامه 90 فقط توسط فردوسی پور قابل اجراست والا مخاطب نخواهد داشت. و افشاگریهای فوتبال توسط عادل هم مافیای فوتبال را میترساند.بنابراین برند 90 نباید وجود خارجی داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
مخصوصا وقتی این درامدها به جیب افراد رده بالا بره دیگه افشاگری عادل خیلی براشون سنگین بوده
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
باعث تاسف و سردرگمی و ... است اینگونه خبرها
انگار که مملکت دو دسته جدا شده و باهم رقابت میکنند آنهم نه برای منافع ملی و عمومی بلکه منافع شخصی و جناحی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
با سلام
متاسفانه هيچ توجهي به اعنراضات و نظرات مردم شريف ايران در طي چند روز اخير نمي كنند

بخدا اينگونه حركت ها منجر به دلسردي شديد مردم نسبت به مسئولان و تصمیم گیران کشور شده است. اينها بازخوردي هايي است كه به وضوح در سطح جامعه قابل رويت است. يك جوان سي ساله (فروغي) به پشتوانه چه قدرتي چنين عقده گشايي مي كند و كاملا بر خلاف نظر مردم عمل مي كند؟ در برنامه نود چه اتفاق خلاف مصالح ملي روي مي داد كه اينگونه برخورد مي كنند؟!؟
واقعا متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
به نظر می آید سازمان صدا و سیما پشت سر فروغی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
آقای فردوسی پور با اطلاعاتش خودش یک برند است. نیازی نداره که عنوتن 90 را دنبال خودش بکشه.هرجا که مستقر بشه همه به سمت او کشیده خواهندشد. اونوقت میثاقی بشینه برای تنها بیننده اش آقای فروغی برنامه اجرا کنه.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
منتشر نمی شود اما آقایی که از جایگاه خودش انقدر مطمئن هست به حرف من و جنابعالی و حتی کل مردم کاری ندارد شبکه سه را خریده مگر نظر ما مهم است؟ ما هم منتظر نسخه های جایگزین در شبکه های ماهواره خواهیم ماند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
مافیایی فوتبال بالاخره به صدا و سیما هم نفوذ کرد و کسی که افشاگری می کرد را حذف کرد. شاید این نمایش پرده دیگری نیز داشته باشد . و ان فروختن باشگاه پرسپولیس و استقلال باشد که بعد از فروش این دو باشگاه اجازه فعالیت نود داده شود چرا که ممکن است در افشاگری ها ی نود در مورد فروش و تبانی بر ملا شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
کاری نداره فردوسب پور در یک شبکه دیگر اسم برنامه را ۹۰+ بگذارد یا ۹۰+۱ یا ۹۰+۲
پاسخ ها
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
90-3 بهتره باشه
ناشناس
| Canada |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
2×45 بهتره
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
ببینید این مملکت کارش به کجا کشیده هر ضرر و زیانی از کیسه بیت المال مجاز است و هیچکس در مقابل خسارتهایی که به اعتماد مردم به نظام وارد میکند هم پاسخگو نیست. پاسخگو نیست
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
برای اداره صحیح و بدون حاشیه بر اساس اصل صلاح جامعه و برای جلوگیری از فساد و یکه تازی تفکر ( من آنم که رستم بود پهلوان ) در همه ارگانهای نظام باید با چنین تفکری مقابله شود در غیر اینصورت میبایستی منتظر شرایط بمراتب بد تر در وطن باشیم
nomadin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
با سلام
عجیب نیست که ایران به این روز افتاده است... در این دوران بی سوادی باسوادا دارن له می شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
بزودی برنامه نود با همان مجری و در همان شبکه روی انتن خواهد رفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
یادم نمیاد کی تلویزیون نگا کردم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
وقتی مسئولی ، جایگاه موقتی ! خود را ملک شخصی بداند ، اینگونه میشود مگر نه اینکه تمامی این برنامه ها برای سرگرم کردن مردم است که گرایش به شبکه های ماهواره ای نداشته باشند ، پس چرا وقتی ۵۱٪ مردم خواهان ادامه این برنامه با مجری گری فردوسی پور هستند باز هم لجاجت میکنند بطوری حتی جایگاه آنرا خراب میکنند .
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
برنامه پر بیننده ای بود چون جذابیت و تمرکز اصلیش روی حاشیه بود و بس! مردم ایران هم که عشق حاشیه و جار و جنجال پوشالی... همان بهتر که جمع بشود کلا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
حماقت توی رفتار این اقایون نور چشمی موج میزنه.نتیجه هم مشخصه اذیت و ازار بیشتر مردم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
تابناک روش پوپولیستی و عوام فریبانه را رها کن برای جذب چند مخاطب بیشتر همان روشی که فرودسی پور به هر روشی زرد سیاه سفید دست میزند تا تعداد پیامک خورش را زیاد کند و با این روش از مدیرانه سیما باج گیری کند
من کار به فروغی ندارم پور محمدی اشتباه فاحشی کرد که میدان زیادی به عادل داد و عادل پایش را از گلیمش دراز تر کرد هر چیزی حدی و مرزی دارد نمیشود که از پلکان دستگاهی بالا بری بعد اپوزیسیون همان دستگاه بشی که البته این کار در بسیا ی از سیاسیو ن هم باب شده است
بحث مجری سالار ی است و مردم وجه الوسیله اهل سیاست و فریب
ناشناس
|
Canada
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
این بود اصولگرایی معقول
همه از عقل حرف میزنند
دیوانه ای در محله ای بود نامش عاقلی بود
پاسخ ها
فرخ
| Mexico |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
در اظهار نظر شما چند نکته شفاف است
اولا اینکه شما قطعا از مدیران شبکه 3 هستی و یا حداقل ارتباط مستقیم داری چون اطلاع دادی که نشان دهنده این امر است
دوما نشان دادی که شما از ان دسته هستی که هیچ مخالفتی را تحمل نخواهی کرد و با قدرت و یا حیله سرکوب می کنید و کسی نباید با افکار و عقاید شما مخالف باشد
سوما کسی را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است مگر مدیران شبکه 3 چه اقداماتی انجام می دادند که اطلاع مردم از این اقدامات انها را به خطر می انداخت که با چنین روشی با افشا کننده برخورد گردد
این صحبتها هم که شما فرمودید بیشتر مشت شما را باز کرد به نظر من در مقام پاسخگویی برای حماقتتان و یا سرپوش گذاشتن روی بی ابرویی تان نباشید هر چه به هم بزنید بدتر رسوا می شوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
آفرین تابناک

انصافا خوب گفتی
یعقوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
برنامه نود از مدیران ورزشی و سیساستهاشون انتقاد میکرد و این داشت تعمیم پیدا میکرد به کل بدنه دولت و سایر دستگاههای اجرایی و دستهایی پشت پرده هست که برنامه نود حذف بشه تا در نهایت این انتقادها به سایر بخش های جامعه سرایت نکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
همه جا و همه چی شده هرکی هرکی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
مدیرشبکه سه را بندازید بیرون خیلی دیکتاتور وخود رای هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
من نمیدونم اگه برنامه صدا و سیما برا مردم هست که مردم این برنامه رو میخوان ولی اگه برا یه عده خاص هست که با لجبازی این برنامه رو حذف کردن یه راه حل داره اونم متولی صدا و سیما باید این افراد خودخواه رو اخراج کنه چون الان فشار روی مردم زیاد هست حداقل برنامه محبوبشون رو ازشون نگیرین
بچه محل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
اگر به رزومه مدیر شبکه سه نگاه کنیم متوجه حضور ایشان در سمتهای غیر اجرایی در تلویزیون می شویم که دقیقا به دلیل عدم اشراف و تجربه مدیریتی مرتبط ایشان به تواید محتوی با کیفیت که بتواند مخاطبان خود را تا بیست سال راضی نگه دارد (البته قبول داریم که برنامه نود هم مثل هر ساخته بشری دارای اشکالات و ضعفهایی هست). ایشان قاعدتا اصلا نمی داند تولید یک همچین برندی چه ارزشی برای تلویزیون داشته و تولید برند مشابه آن حداقل با توجه به دانش، منش و تجارب ایشان اصلا در تخصص و توان ایشان و تیم محترمشان نمی باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
مشکل عادل فردوسی پور با فروغی چه بوده است ؟ فقط از حذف عادل و نود نوشتید اگر چرایی این موضوع را تفسیر کنید خیلی بهتر می باشد .
مراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
شما چرا اینقدر سنگ ایشون رو به سینه می زنید؟
من نه فوتبالی هستم، نه طرفدار صدا و سیما و نه مواجب بگیر کسی. اگه خواستید تهمت بزنید و فحش بدید گفتم بدونید. فقط اگه هنوز وجدان براتون مونده بدون تعصب فکر کنید و بعد بازهم به این روشتون ادامه بدید.
اگر عادل توی برنامه اش سعید جلیلی (به جای ظریف) رو نزدیک انتخابات دعوت می کرد همین موضع رو داشتید؟ چه طرفدار نظام باشید چه مخالف نظام؛ توی یک برنامه ورزشی میشه قوانین سازمان رو زیر پا گذاشت و بحث خارج از ورزشی رو مطرح کرد؟ یادتون توی جریان پلاسکو گفت که اگر این اتفاق هر جای دنیا اتفاق می افتاد استعفا به دنبال داشت. حالا اگر بعد از افتضاح شکست برجام و خروج آمریکا از آن همین جمله استعفا رو برای رئیس جمهور به کار می برد باز هم همین عکس العمل رو داشتید؟
مشابه این ساختار شکنی همین مجری در بقیه جاهای دنیا چه عکس العملی به دنبال خواهد داشت؟ از دوستان غرب نشینتون بپرسید؟ و دهها مورد دیگر. یک دقیقه تامل کنید بعد دوباره بدون دلیل حمایت کنید و به جوابهای منطقی ما فحش بدید.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
سلام دوست عزیز چرابقول معروف یکی به نعل میزنی
یکی به میخ معلومه که از طیف همین امثال فروغی هستی بابا شما که ازاول با برجام مخالف بودید حالا چطور با خروج آمریکا شکست شدشماها که خوشحالید...حالا مردم هرچی میخوان بکشن
امير
| United States |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
دوست بي تعصب وآزاد انديش، ٢٠ سال برنامه رو براي يكي دوتا جمله و برنامك نميزنند، شما متاسفانه سياست زده شديد و تمام مسايل را سياسي مي بينيد اگر دوستان و جناح سياسي مطبوعتان موافق يك قضيه باشند، شما موافقيد اگر به هر دليل مخالف باشند و احساس كنند اين قضيه اندكي دل جناح مقابل را شاد ميكند هرچند خواسته ي ملي باشد با آن مخالفيد، حتما به انديشه خود سر بزنيد
بنده خدا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
متاسفم برای منطق بی منطقتون
فرزین مهراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
تابناک عزیز چرا خودتو زدی به اون راه؟! این قضیه نوع و نحوه شکل گیریش کاملا مشخصه، کافیه رابطه فامیلی و نحوه گزینش مدیر شبکه سه رو بررسی کنید که البته مطمئنا می دونید، تا برسید به این ماجرا که چرا زور رئیس سازمان هم به ایشون نمی رسه و حرف مدیر شبکه سه به کرسی نشست در نهایت. مطمئنا در مورد برند برنامه نود هم حرف ایشون به کرسی می شینه و نه مدیر سازمان و نه معاونینش کاری از پیش نخواهند برد چون پشت این مدیر جوان به شدت گرمه! یادش بخیر تبلیغ ایران رادیاتور که می گفت پشتم گرمه!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
امثال فروغی به جای انسانهای دانا و لایق تصمیم می گیرند.فردوسی پور جزء نخبگان ایران می باشد
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
یه عده آقا زاده فکر میکنن تلویزیون ارث پدرشونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
خوب هست دیگه ! مگه نیست ؟ واسه شما سوء تفاهم شده که فکر میکنی مردم به حساب میان تو این مملکت. البته هزاران مورد برای اینکه مردم بفهمند ارزش ندارند موجوده ها ولی خوب چون فقط کله ها تو فوتبال بوده ازین چیزا سر در نمیاوردید تا اینکه مثال فوتبالیش براتون رخ داد. البته هنوزم نفهمیدید چه خبره !
محمد جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
کارنامه مدیر جدید شبکه سه در سال 97 :
حذف برنامه 20 ساله و محبوب از شبکه
راه اندازی مسابقه ی کازینویی برنده باش
گسترش ستاره مربع ها.
ماشالا به این مدیر با درایت
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
مدیریت بی تدبیر .
Allianz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
دنیای زور که می گن اینه
وقتی تلویزیون می افته دست یه مشت فرصت طلب این اتفاقات می افته. این هم نوعی ارزش گذاشتن بر مخاطبانه دیگه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
فقط تلویزیون نیست!
ایران خودرو
بانک ها
وام ها
,...
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
باید تو استادیوم ها از فردوسی پور حمایت کنیم و تنهاش نزاریم
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
افسوس که افراد نادان نمی‌توانند پیشرفت آنسان ها را ببینن

متاسفانه افراد کوتاه فکر درون سیستم همیشه بدنبال ضد انقلاب ساختن مردم هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
شما انقلابی بمون عزیزم. باریکلا مجید جان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
يك مجري بايد بداند موظف است در راستاي اهداف سازمان خود كار كند اين يك اصل پذيرفته شده در كل دنياست
و الا سازمان ميتواند او را حذف كند همانطور كه سرمربي ميتواند بازيكن ناهماهنگ با تاكتيك تيمي طراحي شده را از تيم اخراج كند
پاسخ ها
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
والا تا الان اینجوری بود که می گفتن ادم باید همیشه حرف حق و بزنه و راه راست و بره اگر چه تلخ باشه ...حالا این که در صدا و سیمای جمهوری "اسلامی" این درجه دوم اهمیت و پیدا می کنه واقعا شگفت انگیزه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
و سازمان هم موظف به تامین نظر مردم است.
بله با نظرتان موافقم هر شخص ناسازگار با نظر اکثریت مردم باید به احترام نظر مردم تصمیم بگیرد چه فروغی چه فردوسی پور
عاصی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
وقتی کار دست نااهل می افتد (مدیران صداو سیمای میلی) بیش از این توقعی نباید داشت
سامیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
دیگه با این حرکت مشخص شد که نظر مردم برای صدا و سیما کشکه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
برای همه کشکه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
ورود آقازاده ها و افراطی ها در همه ارگانها از جمله صدا و سیما قابل مشاهده هست و به خودشان اجازه هرکاری را میدهند و تهدید میکنند که احدی نمیتواند جلوی تصمیم مارا بگیرد. واقعا جالب و دردناک است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
لطفا به پسر باجناق حداد عادل بگید که نامدیرانی مثل ایشون با سابقه صفر مدیرتی که با حب و بغض، درست مانند گروههای سنی الف رفتار میکنن بزرگترین ضربه رو بوجه بچه بسیجی های واقعی میزنن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
این خلق و خوی دیکتاتوری که مدیران شبکه ۳ دارند واقعا شرم آوره ، انقلاب نکردیم که یه نفر مثل فروغی بیاد برای ۸۰ میلیون ایرانی تعیین تکلیف کنه ، مگه قراره اگه سابقه بسیجی داره هر کاری که دوست داره انجام بده ؟؟!! این تذهبون ؟؟! تابی جون تو رو خدا سانسوز نکن ؟!!!@@@
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
بسیجی واقعی همت بود و باکری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
حالا شما خودتو ناراحت نکن و انقلابی بمون . شما به وظیفه خودت عمل کن عزیزم با کسی کاری نداشته باش. آره عزیزم انقلابی بمون جات تو بهشته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
وقتی 60% جامعه میگن تلگرام میخوان یه دادیار نشسته میگه من نمیخوام همون میشه اینم بعید نیست....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
ظاهرا همون 1 نفر وگرنه الي ماشالله كارشناس داريم
امیر
|
Germany
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
کدوم کار این مدیران با ژن به اصطلاح خوب درسته ، که این یکی باشه. موضوع فقط تو رسانه میلی نیست ، همه جا اینطوره. تا کارها علمی نباشه و عناصر متخصص مدیریت رو به عهده نگیرن و فقط میلی باشه ، همین داستان رو همیشه خواهیم داشت .
خب بالاخره باید تفاوتی به کشورهای پیشرفته و جهان سومی وجود داشته باشه. وگرنه اجحاف در حق کشورهاییه که سالها و بسا نسلها تلاش کردن و برنامه ریزی کردن تا پیشرفت کنن. از ماست که بر ماست
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
حتی اگر فردوسی پور و نود به تلویزیون برگردند ، هرگز دوباره تلویزیون داخل را نگاه نخواهم کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
به درك
محم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
به درک !!! عالی بودی
بندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
مدیران رسانه میلی خودشون باعث میشن مردم به سمت کانال های ماهواره ای برن
بندهکه هر دوشنبه این برنامه را نگاه می کردم حالا می رم برنامه بفرمایید شام را نگاه می کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
خب به همين دليل بهش مگن شبكه ميلي / فقط حسادت و ترس از افشاي واقعيات فقط
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
رئیس میبخشبه ، آبدارچی نمی بخشه ...
معلومه یه توطئه ای پشت پرده س که همه روزه سکوت گرفتن ....
اما مهم ی چیزه ... مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــردم پشت عادل وایسادن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
عزیزم شما ساده ای.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
عجیبه واقعا
یعنی غیرقابل هضم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
تابناک اگر بنا بر مصالح خود از انتشار نظرات در باره احساس واقعی و قلبی خوانندگانت در باره مدیر شبکه سه و یارانش خود داری میکنی حداقل انها را جمع اوری کن و سیمای میلی بفرست تا بدانند چقدر در نظر اکثریت جامعه منفورند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
البته این رو یادمون نره که تو این چند روز مشخص شد که حتی نگهبان محترم صدا و سیما می تونه جاا رئیس سازمان تصمیم بگیره و حرف مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــردم هم که خودتون میدونید .
اما ی چیز خیلی مهمه ، مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــردم پشت عادل هستند .
خشایار
|
United Kingdom
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
مقصر خود شما خبرنگارا و خبرگزاری‌ها هستین که ان زمان که آقای فروغی امد شد رئیس شبکه سه سکوت کردین، اصلا معلوم نیست این اقا با چه سابقه ای یک شبه شده مدیر و چه پشتوانه ای داره.
کار شما همینه که متاسفانه درست انجام نمیدین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
تابناك جون فدات بشم
مشت نمونه ي خرواره
اوضاع مملكت هم مثل اوضاع شبكه سه هست.
آدمهاي كاربلد خونه نشين ميشن و آدمهاي بيسواد پستهاي حساس و كليدي مملكت رو بدست ميگيرن و نظر اكثر مردم هم كشكه.
اينجور ميشه كه حال و روز مملكت اين شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
به همون دلیل که عناصر شما سفارشی مطلب میزنید
محمود ترکمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
گویا مدیران شبکه سه رسانه ملی را با مهدکودک اشتباه گرفته اند....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
حامیان فروغی که به او این جسارت را داده اند که حتی برای تمام شبکه ها تصمیم بگیرد اگر میتوانستند رییس صدا و سیما را هم عوض میکردند که خوشبختانه تکلیف اینکار در قانون اساسی مشخص کرده ایکاش بجای این ادم ناخوشایند و متکبر شخص معقول و موجهی را میگذاشتند
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
!!!!!!!!!!!قانون؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
همه مشکلات کشور را رها کرده اید و پیله کردید به این برنامه مزخرف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
آخه اکثر مشکلات مملکت همین شکلیه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
عبدالملکی تأکید کرده است: «شبکه سه سیما اجازه نخواهد داد 90 در هیچ شبکه دیگری روی آنتن برود. ما سعی داریم که جایگزین برنامه را متناسب با ذائقه مردم طراحی و تولید آن را شروع کنیم.
اه اه يعني شما نظر و ذائقه مردم واستون مهمه!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه مهم بود كه تو نظرسنجي تقلب نميكرديد و باز با چهل ميليون نظر مردم مخالفت نميكرديد!!!!؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
برای کشورم واین مدیران پر رو و بی لیاقت متاسفم
رضا
|
France
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
برخی مدعیان دین و مذهب و اصولگرایی گرفتار لجبازی هستند و برای انها مصالح کشور و نظر مردم چندان اهمیتی ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
ببخشید اشتباهی منفی شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
امان
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
صداوسیما کی به ذائقه مردم توجه کرده که این دومیش باشه . بار قبلم گفتم .صداوسیما یه قلعه ای است که کسی نمیدونه اون تو چه خبره .مگر به عقیده مردم توجه دارند یه ماه پیش بود نود به انتخاب مردم بهترین برنامه انتخاب شد . صداوسیما جوری هست که خود را از هر مشکلی و اشکالی مبرا میدونه .. و قائل به انتقاد نیست و نقد را هر چند درست بر نمیتابه . حالا اینارو بی خیال فردا یه نظرسنجی میزارن میگن ۸۰درصد مردم صداوسیمارا میبینن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
جواب سئوالتون اینه
توجه به خواست مخاطبان
اهمیت نظر مخاطبان
اهتمام به حفظ بینندگان
درک و توجه جایگاه سازمان در مقابله با شبکه های معاند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
کلا تجمع قدرت در هر جایی و نهادی خطرناکه. برنامه های تلویزیونی هم مستثنی نیستند. بعید می دونم 50 درصد از مردم ایران اصلا تلویزیون ایران رو نگاه بکنن که شما و اماراتون نوشتید 51 درصد از مردم نود رو نگاه کرده اند.
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
نباید از انتقاد یک نفر اینقدر واهمه داشته باشید اگر تعداد بیشتر شد چه میکنید؟
بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
ضمن تشکر از سایت وزین تابناک لطفا کمی از سوابق مدیر فعلی شبکه ۳ بنویسید تا ببینیم ایشان بجز نسبت فامیلی با آقای حداد عادل سوابق درخشان دیگری دارند!!!! این آقا چه فکری کرده که جلوی رای یک ملت که کمی قبل قاطعانه برنامه ۹۰ را به عنوان بهترین برنامه انتخاب کردند (علیرغم تلاش جهت دست بردن در آرا !!!) می ایستد و قائم مقام ایشان نیز بی محابا برای کل مجموعه تعیین تکلیف می کند منشا این جسارتها از کجاست؟ آیا اینگونه به نظر و رای مخاطبین تلویزیون پاسخ می دهند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
وقتی یک مدیر آماتور و بیسواد را در راس مدیریت شبکه سوم سیما که شبکه پر مخاطب جوان پسند بوده میزارند انتظار بیش از این هم نباید داشت
محمود
|
Canada
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
راه حل قضيه در بايكوت كردن شبكه سه توسط مخاطبان آنست٠
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
نود نود فقط نود با اجرای عادل فردوسی پور
این پیام را تایید کنید تا تعداد هوادار های برنامه نود مشخص شود
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
با سلام
متاسفانه با چنین برخوردی و آمدن مدیرانی که صلاحیت اداره شبکه ۳ را ندارند ، بهترین راه تحریم شبکه ۳ میباشد تا شاید تغییرات درستی در این شبکه ایجاد شود ، برنامه نود با به چالش کشیدن مسائل موجود در فوتبال ما کمک شایانی به پیشرفت فوتبال و آگاهی مردم نموده است .
متاسفانه در شبکه های تلویزیونی ما افراد سلیقه ایی انتخاب میشوند ، شایسته سالاری در تلویزیون ما معنی ندارد ، نتیجه این تفکر غلط ، رو آوردن مردم به شبکه های ماهواره ایی می باشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
فکر کنم این برنامه تعطیل شه حتما می ریم بهشت.
چقدر فکرمون هستید ممنون و متشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
وقتیکه میگیم آقا زاده مفهومش اینجا معلوم میشود،هزاران کارمندوکارشناس باسابقه داره صداوسیما،ختما باید این آقا بشه مدیر،سابقه این شخص در حوزه ای است که اینقدر...
به کجا وصله که داره مقابل کل ملت می ایسته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
اصلا برام مهم نیست نود تعطیل بشه،از دل برود هر آنکه از دیده برفت...اینقدر مشکل دارم که برنامه ۹۰ بماند،برنامه ۹۰۰،برنامه ۹۰۰۰ و....هم تعطیل شود ما را خیالی نیست.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
اونی که باید بره مدیر شبکه ۳ هست
ناشناس
|
Canada
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
رئیس شبکه ۳ قدرتش فراتراز رئیس صداوسیماست! کدام آدم عاقلی پربیننده ترین برنامه تلویزیون را تعطیل میکنه؟! جز یک دیکتاتور و خود رای که به نظر هیچ کسی اهمیت نمیده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
اين بچه !!!كيست كه به خودش اجازه مي دهد براي كل صدا و سيما تصميم بگيرد ،
اقاي عسگري و شوراي نظارت صدا و سيما چكاره اند.
من به عنوان يك ايراني ، جانباز ، مسلمان ، تحصيلكرده از حضور اقاي فروغي با اين شكل راضي نيستم و در مورد تصميمات ايشان در بيت المال امانت نزد ايشان سر پل صراط منتظرش هستم ، حالا اگر خدا باور است و مسلمان تكليف تصميمات مستكبرانه اش را مشخص كند ،
علی
|
France
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
تابی جون میشه خواهش کنم از اخبار و حواشی برنامه ۹۰ و فردوسی پور بکشی بیرون؟ به خدا حالمون دیگه داره بهم میخوره.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
سلام
چه می کنه این ژن خوب!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
شرم بر اين صدا و سيما كه پشيزي براي خواست و ارائ مردم احترام قايل نيست و عده اي باند باز و خود راي بر ان حكومت ميكنند ، نتيجه انتصاب يك اقازاده بدون هيچگونه پشتوانه فكري چيزي جز اين نخواهد بود .
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
در خصوص پاراگراف اخر باید اصافه کرد :
اساسا چیزی به نام "سنجش هزینه و فایده" در هیچ کدام از شئونات کشور ما معنی نداره این رو در تمام تصمیمات سیاسی و در تمام سطوح مدیریتی و حاکمیتی با صدها مثال و مصداق میشه دید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
بسی تاسف برای مدیرا صدا وسیما که برای مخاطبان و مردم بزرگ و فهیم ایران ارزشی قایل نمی باشند ...!!؟؟
و سلامی دوباره به برنامه های ماهواره ای و شبکه های غیرمجاز ............!!!!!!!!!!!!!!!!
سعید
|
Germany
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
چون دل تنگش عقدها دارد!
اشکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
سلام ، خیلی از امور مملکت سلیقه ای و بر اساس نظر فردی اداره میشود . این اولین مرتبه نیست . معمولا آدمهایی که معلوم نیست از کجا آمده اند ، کی هستند ، چیزی بلد نیستند و از کجا حمایت میشوند یک باره پیدا شده و مستبدانه نظر خود و یا حامیان خود را که منافع خود را در خطر میبینند اعمال می کنند . نه به نظر ملت و سلیقه آنها اهمیت میدهند و نه به برای سالها زحمت دیگران ارزش قائل هستند . معلوم نیست فروغی بی فروغ از کجا حمایت میشود که حتی به حرف مدیران بالا دستی خود نیز تمکین نمیکند !!! همه مردم باید شبکه سه را بایکوت کنند تا این بابا بفهمد باید به مردم احترام بگذارد . همه باید از مجری توانمند و خلاق برنامه نود آقای دکتر فردوس پور که دارای رزومه و سوابق مشخص ، ممتاز و سلامتی است حمایت نمایند تا امثال فروغی بدانند و اگر شد بفهمند نباید به مردم دهن کجی نمایند .
پاسخ ها
ارين
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
از طرف پدر باجناقش....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
وقتی یه نفر با رابطه و بدون هیچ تخصصی میاد سر کار نتیجه میشه این!!دقیقا صدا و سیما بود و نبودش فرق نداره فقط پول بیت المال رو حروم میکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
تا به حال خاشقچی بود حالا شد فردوسی پور. بابا به مشکلات مردم برسید، به ما چه که مجری نود کی میشه.
یک نفر ملت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
سلام، این رسانه اگر ملی بود میشد ازش انتظار داشت اما چون ملی نیست خواست ملت هم در این رسانه اهمیتی ندارد............ این نیز بگذرد اما مردم این روزها رو خوب به خاطر میسپارن.......
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
واقعا این حجم دشمنی با این برنامه و شخص عادل فردوسی پور از کجا ناشی میشه؟ رسانه ای اینطور سعی در رویایی با مردم دارد!!! در تاریخ بی سابقه است.‌ درست بعد از انتخاب مردم !! مردم باید اتحاد خود را در برابر این ظلم بزرگ حفظ کنند و به حمایت خودشان از برنامه نود ادامه بدهند..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
هر مجری دیگری هم بازیکن و مربی و مدیرعامل را به جان هم بیندازد مطمئن باشید بیننده اش خیلی بیشتر از نود خواهد بود نگران بیننده نباشید.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
اشتب مثبت دادم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
نگران نباشید و این همه برند برند نکنید و از نود و عادل بت سازی نکنید.اصلا مهم نیست. دقیقا در سه ماه یه برند بهتر از نود ایجاد میشه و دقیقا در شش ماه همه یادشون میره که چیزی به اسم نود وجود داره. بت نسازید. صدا و سیما رو اینقدر تنزل ندین که قائم به شخص باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
شما مث اینکه اصن تو باغ نیسی عامو
ایرانی
|
United Kingdom
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
سوال من اینه قطعا جنای علی فروقی و معاونینش نباید به دلیل از بین بردن سرمایه ملی و .... مجازات بشن واقعا چه خبره آیا بیت المال نیست آیا این قدامات میلی کم از دزدی از بین المال هست با حساب بیت المال دارن حساب شخصی تصویه میکن
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
رفتار برخی از مسئولین سیما بیشتر شبیه خودزنی است. اما چرا؟ چه می کنید با آبروی سیما؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
ابرو سیما!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
هيچ راهي غير از بركناري مدير شبكه و جانشين و ساير افرادي كه اينطور فكر مي كنند نيست. وقتي مديريت يك سازمان مي خواهد تصميمي بگيرد معني ندارد ديگران ساز مخالف بزنند
behi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
سلام ، نمی دونم چطوری میشه یک نفر یا اقلیت همیشه به اکثزیت مردم ارجح هستند ، متاسفانه یک سری ادم قلدر و بی منطق هر کاری دوست داشته باشن میکنن ........ این همه جوان میشینن پای ی برنامه درصد زیادی از مردم با این برنامه خاطره دارند رو کج سلیقه گی یک نفر میشه ی کشور رو محروم کرد .. مسله گویا نفذشون از مدیر صدا وسیما هم بالاتره دیگه !! مهم تر باید صدا وسیما پاسخگو باشه چون مسابقه گذاشته و باید خسارت و اس ام اس های که مردم هر برنامه زدند رو به مردم پس بده !!! داریم قلدر پروری میکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
واقعا دلیلش رو نمیدونی؟چون رأی مردم برا مسؤلان اهمیت ویژه ای داره.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
مسئولان شبکه سه سواد رسانه ای ندارند و پاسخ قانع کننده ای برای افکار عمومی ندارند ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
جالبه که تابناک هم از نظر مردم میترسه و اونها رو منعکس نمیکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
جدی؟ شما که می گفتید تلویزیون را هیچکس نگاه نمی کنه حالا شد چهل میلیون بیننده؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
دمت گرم
ناشناس
| United States |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
90
نه تلویزیون
صادق
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
به قول شاعر اژدر کشی بچه اش پروری *** به دوران بماند کند داوری.
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
فروغی میثاقی احمدی اقای حاج رضایی نباید در کانال ۳ باشند دیگر
میثاقی از جام ملتها علیه کروش حرف میزد الان مشخص میشود از کجا خط میگرفته.
فروغی فقط باید برود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
مدیران شبکه سه باید محاکمه شوند
جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
ضعف شدید مسئولین صدا و سیما درعملی کردن یک تصمیم کاملا" خسارت بار ، آنهم برنامه ای با اینهمه طرفدار . !!! متاسفانه .
حسن
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
مشخص شد نظر مردم برای صد ا وسیما مهم نیست
عشقم ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
هیچ اتفاقی نمیفته
وقتی ما به راحتی هر چه تمامتر با پراید 50 میلیونی، رب 18 هزار تومنی و پیاز 13 هزار تومنی سازگار میشیم نود هم بودن یا رفتنش هیچ فرقی نداره...
خودتونو خسته نکنین
فقط به خودمون نگاه کنیم که کجاییم...
محمود
|
Canada
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
به این میگن تلویزیون مردمی ، چون به نظر مردم احترام میگذاره. یعنی این همه آدم نمی فهمند جز ..
اکبر بندرعباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
این آقای فروغی به مردم از بالا نگاه میکنه و حالت ارباب رعیتی داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
برای آدمای کوچکی مثل فروغی یا حتی مدیران بزرگترازاو در تلویزیون دیدن و تحمل کردن فردوسی پور سخته کسی که 20 سال تلاش کرد وقد کشید کسی که خود ساخته است ورانت آقازادگی نداشته ونداره این ماجرا برای تمام ستاره های تلویزیون تکرار شده مثلا مدیری و امثالهم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
وقتی جوانی مانند فروغی از پشت حمایت شود و دست به هر کاری بزند همه ساکت باشند همین می شود. این آقازاده بازی را تمام کنید تا همه کشور را خراب نکرده اند.
رضا
|
Spain
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
خدایا بر ما مدیرانی عطا فرما عاقل و فهمیده و ...آمین .
حسینی کلشتری
|
Germany
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
همین شما رسانه های زرد بودین که افراط بازی ها و لودگی های فردوسی پور رو ندید گرفتین و اون هرکاری دلش میخواست میکرد حتی مصاحبه با ظریف در یه برنامه فوتبالی .
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
برنامه نود پلاس بسازه تو یه شبکه دیگه، حتما که نباید اسمش نود باشه، مهم حضور فردوسی پوره برا ما
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
آقا یا خانم تابناک (هرکدوم که هستی)
شما خودت کم از صدا و سیما نداری و برای چند ماه نظرات مثبت و منفی یادداشت های مردم را برداشتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
تابناک جون واقعا خیلی مردمی هستی تا جایی که اگه مردم مثلاً خلاف شرع رو هم بخواهند تو تحلیل مردمی میزنی آفرین ادامه بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
خواهشا اینقدر نگویید مدیر شبکه سه. سمت رسمی آقای فروغی ، پسر باجناق است.
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
همچین می گه انگار عادل رو به عنوان اسیر گرفته!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
باسلام.مشت نمونه خرواراست.این نمونه بارز ضعف مدیران درکشوراست.
ساسانt
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
مراقب میثاقی های زندگیتون باشین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
الان اگه تو این وضعیت مثلا عادل از ایران بره و یه برنامه ماهواره ای برای خودش دست و پا کنه همین اقایون دم از عرق ملی، وطن پرستی میزنن ، ولقب مزدور و خائن را برای عادل خان لحاظ میکنن، اقای فروغی یکم به خودت بیا لطفا اقازاده . فردوسی پور عشقش و فکرش فوتباله چرا نمیزارید کارشا بکنه، واقعا اگه باهاش مشکلی دارید یه مناظره زنده تدارک ببینید و رودرو صحبت کنید و مردم هم قضاوت میکنن از شفافیت نترسید اقای فروغی همانند اقوام مسئولتان که شما را با این سن وسال در یک مسند مهم گماردند. رک و راست بگید مشکلتون با عادل سرچیه؟
نیکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
مردم مساوی با هیچ یهزینه عده‌ای شدن مسئول هرکاری دلشون میلاد میکنن
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
آدم یا کل کل امین حیایی و ژوله توی خندوانه میفته.
در حقیقت ۵۰ درصد مخاطبین برنامه ی ۹۰ رو نمی بینند و از روی لجبازی در نظرسنجی چنین رای دادند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
کاش دیگر فردوسی پور را رها کنیم دو روز دیگر سر از زندان در میاوردبابا ولش کنید
میثم
|
Algeria
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
عقل که نباشد جان در عذاب است
یه همراه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
در صدا وسیما میلی فقط نود بود که بود که دیگه نیست پس دیگه رسانه میلی هم نیست
سیدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
فردوسی پور باید تحت مدیریت مسولین مربوطه درچارچوب سیاست‌های صدا وسیما عمل میکرد
نه اینکه خودسرانه مدیران را دور بزند
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
امثال فروغي پشتشون گرمه!!
یک فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
تو را به خدا به فکر شکم مردم هم باشید. گرانی بیداد می کند ..................... آهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای آهااااااااااااااااااااااااای کسی نبود؟؟؟؟ وزیر کشاورزی هم یه چیزهایی میگن گفته ........................... خدا به دادمون برسه .......................... آهااااااااااااااااااااااااااااااااای
تاجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
عادل از مردم بود و اسطوره شد و در اوج خداحافظی کرد همیشه مثل تختی‌؛ شجریان؛ مارادونا؛ محمد علی کلی و عادل تک هستن و دومی ندارن و تاریخ هم که ثابت کرده که یک جوری اینها حذف شدن
امیر محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
این اقا نزدیک به 18 سال برنامه اجرا کرده و از طریق حواشی فوتبال فکر و وقت جامعه رو به این بخش از فوتبال جلب کرده. 3/5(ساعت طول مدت برنامه)*54 (هفته)*18(سال)*(xبیننده نفر)=عددی شگفت انگیز از عمر یک ملت(اغلب جوانان). گرچه کمی دیر شده اما این تحول را در رسانه ملی به فال نیک میگریم و از برنامه های چون عصر جدید و برنده باش حمایت می کنیم. البته ای کاش حواشی مالی این برنامه ها نیز مدیریت می شد. پاینده ایران
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
اقای رییس صبح که سرکار می رود اول به اتاق رییس شبکه ۳ میرود وبعد از سلام وگزارش به ایشان به اطاق خود می رود الان فرق اقای سرافراز مشخص می شود
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
شواهد وقراین نشان می دهد رئیس شبکه ۳ در تقلب نظر سنجی مشارکت داشته ولی چون بند پ او مافوق قوی ست رئیس سیما برای حفظ پستش نمی تواند به ایشان بگوئید بالای چشمت ابرو است اینجا جای مدیران بی غل و غش همچون سرافراز است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
شب پره گر وصل آفتاب نخواهد از رونق بازار آفتاب نکاهد.
رسانه میلی باید منت افرادی مثل فردوسی پور را بکشد که ساعتی چند مردم را از برنامه های ماهواره جدا میکرد. فردوسی پور به هر شبکه ماهواره ای که برود قدر میبیند و بر صدر مینشیند.
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
سلام تامديران عقده اي محروم ازشعور باپشتوانه استفاده ازعناويني كه يدك مي كشند تا سواربرجرياني شوند تا حاكميت فردي رامقدمتراز نظر مردم بدانند اينطوري مي شود كه نظر وراي چند ميليون مخاطب را ناديده مي گيرند وفقط عقده وكمبود اين اشخاط مقدم بر مردم است.تنها برنامه سيما همين نود بود كه ارزش ديدن راداشت مابقي حيف وميل بودجه مملكت است.كاش مدعي عمومي بود تا ازحق مردم دفاع مي كرد وشبكه رامحل جولان شخصي قزار نمي داد.گرچه صدا وسيما مردمي نيست ووابسته به تشكل راست تندرو است.
ناشناس
|
-
|
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
ازمنبع موثق شنیدم اپلیکیشن های ستاره مربع به مدیر شبکه سه پیشنهاد دادند.
جای فردوسی پور بیشتر از شبکه های حکومتی صدا وسیما است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
موضوع حق پخش فوتبال و مافیای فوتبال اقایون را به این نتیجه رسوند که نود تعطیل بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
فروغی آدم حسودی است حسادت بدترین صفت است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
این دقیقا مشخص می کند که اگ اصول گرایان کاملا و صد درصد حاکم شوند احتمالا همه باید از ایران مهاجرت کنند. سانسور نکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
در مقابله با ریاست گمنام و ارزشی شبکه سه پیشنهاد می شود چهره های ورزشی در همراهی با طرفداران برنامه نود و مجری نامدار آن به هیچ وجه در برنامه جایگزین نود در شبکه سه شرکت نکنند.
داریوش روشن ضمیر
|
Netherlands
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
من فوتبالی نیستم.اما این را می دانم برنامه و مجری توانمندی که اینقدر مورد اقبال مردمی قرار گرفته را حذف کنند توهین به شعور و خواست مردم است. صدا و سیمای ایران به راستی رسانه ای ملی که صدای همه ی مردم باشد نیست. صدا و سیما صدای یک جریان خاص و البته در این مورد حول محور یک کج سلیقگی و لجبازی قرار گرفته است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
رسانه میلی ازهرفرديابرنامه ای که مردمی شودهراس دارد.رسانه متاسفانه مردمی وبرای مردم نیست و متعلق به یک جریان سیاسی است
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
مملكت كلا به نظر مردم اهميت نميده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
جريان پشت سر فروغي كل صدا و سيما رو اداره ميكنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
جبران اشتباهات در گام دوم این بود؟
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
پشت این داستان حداد خان هست
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
آخرین سوال از علی دایی در نشست خبری امروز مربوط به برنامه نود بود؛ دایی در خصوص غیبت و خلا برنامه نود گفت: هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند جای برنامه ۹۰ را بگیرد، متأسفانه در این مدت با برنامه‌های دیگر خواسته‌اند جای ۹۰ را پر کنند، اما هزار سال دیگر هم این اتفاق نمی‌افتد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سایپا ادامه داد: ۹۰ در خانواده‌ها هم جا پیدا کرده و تنها برنامه‌ای بود که مردم برای تماشای آن بیدار می‌ماندند. به نظرم با این تصمیمات مردم را از صداوسیما دور می‌کنند. متأسفانه برنامه‌های دیگر شادابی برنامه ۹۰ را ندارد. شاید هجمه‌ای که این برنامه علیه من راه انداخت بیشتر از همه بود، اما من صلاح فوتبال کشور را می‌خواهم.

علی دایی افزود: شما نگاه کنید از وقتی برنامه ۹۰ تعطیل شده وضعیت داوری‌ها به چه شکلی شده است، ۹۰ برنامه‌ای بود که می‌توانست به فوتبال ما کمک کند. شاید با حذف برنامه ۹۰ تجربه دو دهه اخیر را زیر سوال بردیم و از آن چشم پوشی کردیم. در تمام دنیا سعی می‌کنند برند ایجاد کنند، اما در کشور ما یک برند را هم که با کمک مردم و مدیریت عادل فردوسی‌پور ایجاد شده بود از بین بردیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
صداوسیما محبوبیت و حمایت مردمی را قربانی بچه بازی و قدرت طلبی یک عده میکند
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
وقتی مدیران سیما بر اساس فامیل سالاری انتخاب شده اند نه تخصص و تعهد انتظار دارید بهتر از این باشد؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
حسوده طرف. عادل جون غمت نباشه این ها موقتی است ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
عادل باید برود شبکه جم اسپورت، مدیریت کل شبکه را به دست بگیرد، برود جایی که قدرش را می دانند و آزاد هست.
بابک
|
Australia
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
شله شله شله شله شله ... غاذل بمونه علی بره
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
.میگن قائم مقام از خودی داماد تشریف دارند حیس
Irinan
|
United Kingdom
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
چطور باید نظر یک شهروند ایرانی پخش بشه لطفا گزارش بگذارید
پوریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
واقعا برای صدا و سیما بسی جای تاسف هست عادل خان همه پشت سر شما هستیم برگرد ننگ بر چنین مسئولینی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
توجه کنید همچین مسئولینی داریم تو کشور. همونهایی که ربنای شجریان رو حذف کردند. و جالب اینه مردم این مسئولین رو نمیخوان ولی اینها همچنان به کارشون ادامه میدن و فقط از سازمانی به سازمان دیگه منتقل میشن.
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
سلام تاسف برای رسانه میلی
مجتبي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
عبدالملكي خودش رو پاسوز فروغي كرد و پاش رو از گليمش درازتر كرد.امروز عزل شد.الحمدلله
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
صدا و سيما ارث باباي فرد خاصي نيست ! لزومي ندارد يك برنامه تا قيامت بروي انتن برود با اين توجيح كه مخاطب دارد .
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
این نهایت بی احترامی به مردم ایران هست.............درود بر عادل باشرف...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
فروغی بایدبرکناربشه بااین کارنامه درخشانش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
▪ ‌‏بالاخره کار مدیر شبکه سه درست بود یا غلط!؟

مسعود فروغی، سردبیر روزنامه فرهیختگان نوشت:
دقایقی پیش (ساعت ۲۳ و هشت دقیقه) برنامه موفق #فوتبال۱۲۰به تهیه‌کنندگی #عادل_فردوسی_پور از شبکه ورزش شروع شد، برنامه‌ای که چند سال است به صورت تخصصی به فوتبال خارجی می‌پردازد و یک نوع نود دوم است!
نکته مهم اما تغییر مجری بسیار موفق برنامه است! فردوسی‌پور بعد از اینکه #محمد_حسین_میثاقی برنامه فوتبال برتر را اجرا کرد، میثاقی را کنار گذاشت و مجری ضعیفتری را جایگزینش کرد!

خب! عادل بعنوان تهیه کننده برنامه حق دارد با هر کسی بخواهد کار کند، حتی اگر مجری ضعیفتری باشد؛ اما چطور علی فروغی در مقام رییس شبکه سه حق ندارد تهیه کننده‌اش را توبیخ کند؟!
همان داستان رطب و...!

-
کانال #فارس_پلاس:
@Fars_plus
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر: