بازدید 17705
۹

ورود فاضلاب به معابر شهری اهواز به روایت تصویر

کد خبر: ۸۹۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ 10 April 2019

پس از سیلاب اخیر که دبی رودخانه کارون به شدت بالا رفته است یکی از مشکلاتی که مردم اهواز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مسئله بالازدگی فاضلای است.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، پس از سیلاب اخیر که دبی رودخانه کارون به شدت بالا رفته است یکی از مشکلاتی که مردم اهواز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مسئله بالازدگی فاضلاب است.

هفته گذشته مدیرعامل شرکت آبفا اهواز به دلیل همین شرایط برکنار شد اما این تغییر تاکنون تاثیری در شرایط اهواز نداشته است.

تصاویر زیر از معابر شهری اهواز است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
تقریباً تمام تصاویر مربوط به یک محله اهوازه.
اونوقت شما میگی دنیا روتهدید کنیم
سياه نمايي نكن تابناك ! رييس جمهور فرمودند ما در مقابله با سيل از امريكا بهتريم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
بله ؛ فرمودند قبل از تابستان خوزستان و لرستان به حالت قبل از سیل برمیگردند !!!!!
بزرگترین اشتباه وزارت نیرو همین است که فاضلاب شهری را به رودخانه ها میریزد ، اگر که یک سپتینگ چند صد هزار متر مکعبی با چندین دستگاه پمپاژ قوی که آب فاضلاب را به کانال سی ،چهل کیلومتری خارج شهر در پایین مسیر آب هدایت کند وجود داشت یقینا پس زدن فاضلاب بوجود نمی آمد ؟ شهرکهای اطرف کرمانشاه نیز اینگونه میباشد ؟ گسترش شهرها در پس از انقلاب و پس از پایان جنگ غیر اصولی ‌و غیر کارشناسی بوده ، تجاوز مردم نیز به حریمها مشکل را چند برابر کرده ؟ رودخانه ها ،و مسیلها ،و جاده ها و کنارهٔ ساحل دریا هر کدام حریم مشخصی دارد که در این سی ،چهل سالهٔ اخیر در همه جای ایران رعایت نشده است ؟،،
این مشکلی هست که سالهاست اهواز داره و در روزهای معمولی هم گاهش فاضلاب بالا میزنه. ایکاش کل مدیران مملکت برکنار بشن و افراد لایق بیان
چشم استاندار روشن
بنظر می رسد با گرم شدن هوا فاجعه بوی تعفن شهر را بگیرد.
چرا میذارین گردن سیل. این نتیجه بی کفایتی مسولینی است که سمتهای حکومتی را بین خودشان گردانده و از ورود افراد کاردان و لایق به سطوح مدیریتی جلوگیری کرده اند. متاسفانه اکنون دیگر این انحصار گرایی به استخدام دولتی نیز کشیده شده است و تنها بستگان و وابستگان افراد بالا دستی قادر به استخدام در دولت هستند. نتیجه همین است که میبینیم. اهواز وضعیت کل مملکت را به صورت عریان نشان می دهد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار