بازدید 4643

انتصاب سرپرست آزاد واحد نورآباد ممسنی

کد خبر: ۸۹۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ 10 April 2019

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی را منصوب کرد.

به گزارش آنا، از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی سیروس حدادنیا را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی منصوب کرد.

در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

سیروس حدادنیا با دارا بودن دکتری برنامه‌ریزی درسی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی است که معاونت پژوهشی واحد نورآباد ممسنی، مدیرگروه بخش علوم تربیتی و روانشناسی واحد نورآباد ممسنی، انتخاب به عنوان دبیر هم‌اندیشی اساتید در دانشگاه ازسوی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، پژوهشگر برتر در سالهای متمادی و... را می توان ازجمله سوابق علمی و اجرایی وی نام برد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های اسماعیل شمس‌الدینی در دوران سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی تشکر و قدردانی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی