بازدید 3366

جذب دانشجویان برای فرصت مطالعاتی در تربیت بدنی

کد خبر: ۸۹۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ 10 April 2019

دوره فرصت مطالعاتی برای دانشجویان دوره دکتری تخصصی(phd) دانشگاه‌های دولتی سراسر کشور در پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی ایجاد شد.

به گزارش فارس، به نقل از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، با توجه به مصوبه سومین شورای تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه و پس از پیگیری‌های انجام‌شده، پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی مصمم است تا دانشجویان برتر دانشگاه‌های سراسر کشور را در قالب فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت جذب نموده و شرایط لازم برای ارتقای دانش و کسب مهارت‌های تخصصی در آنان را فراهم کند.

دوره فرصت مطالعاتی، یک دوره تحقیقی کوتاه‌مدت شش تا نه‌ماهه است که تمام دانشجویان دوره دکتری قبل از دفاع از رساله خود می‌توانند از آن استفاده نمایند. پایه اصلی فعالیت‌های علمی در این پژوهشگاه، کسب مهارت‌های لازم برای انجام فعالیت‌های پژوهشی در حوزه علوم ورزشی و موضوع تخصصی مرتبطبا رساله دکتری دانشجو می‌باشد.

هدف از برگزاری دوره فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت، تربیت افرادی است که با احاطه یافتن به آثار علمی در یک زمینه خاص و تخصصی مرتبط با موضوع رساله دکتری با آشنا شدن با روش‌های پیشرفته تحقیق و دستیابی به جدیدترین مبانی آموزش و پژوهش بتوانند با نوآوری در زمینه‌های علمی و تحقیقی در رفع نیازهای کشور و گسترش مرزهای دانش در رشته تخصصی خود، مؤثر باشند و به تازه‌هایی در جهان دانش دست یابند.

بر اساس این گزارش دانشجویان تمام‌وقت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های سراسر کشور که نهایتاً سه سال از دوره تحصیلی آن‌ها گذشته باشد و طرح پیشنهادی رساله دکتری خود در دانشگاه مربوطه را تصویب نموده باشند؛ در راستای موضوع رساله خود می‌توانند اقدام به پذیرش دوره فرصت مطالعاتی از پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی نمایند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به آدرس الکترونیکی http://ssrc.ac.ir/id/35467 مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار