بازدید 2127

قدردانی رئیس پیام نور از پاسداران و جانبازان

کد خبر: ۸۹۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ 09 April 2019

رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) از پاسداران و جانبازان ایران اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور، در پیامی فرا رسیدن سوم و چهارم شعبان سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس که از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان روز پاسدار و جانباز نامگذاری شده، فرصتی مغتنم برای پاسداشت و تکریم عزیزانی است که با تاسی از فرهنگ غنی و ارزشمند عاشورا و روحیه انقلابی خود نقشی تأثیرگذار در تاریخ ایران اسلامی بر جای گذاشته و در حفظ کیان و دفاع از ارزش‌های اسلامی جانانه ایستادگی کردند.

گرامیداشت روز پاسدار این حافظان مرزهای شرف و آزادگی و همچنین جانبازان عزیز کشور، الگوی ماندگار صبر و ایثار و ارزشمندترین ذخایر میهن عزیزمان مهم‌ترین وظیفه همه مردم به ویژه قشر دانشگاهی و فرهیخته کشور است زیرا آسایش، آرامش و اقتدار امروز کشور، مرهون جانفشانی این بزرگ مردان است که در هشت سال دفاع مقدس، با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

امروز نیز پاسداران و حافظان امنیت کشور، استوار و جان برکف با تاسی از سید و سالار شهیدان، در راه اهداف مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و خار چشم مستکبرین و دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران همچون آمریکا و ایادی آن خواهند بود. ولی وعده الهی پیروزی است.

اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان پیام نور سراسر کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس، اقدام مشمئز کننده، خصمانه و غیر قانونی دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران را محکوم کرده و روز بزرگ پاسدار و جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان کشور صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

امید که عزت و کرامت پاسداران و جانبازان عزیز کشورمان و همچنین خدمات شایسته و ارزشمند آنان به انقلاب اسلامی همچنان مستدام باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل