بازدید 6131
مارکا:

رئال و چلسی در آستانه توافق بر سر انتقال هازارد

ویژگی‌ها و توانایی‌های هازارد دقیقا همان چیزی است که این تیم فقدانش را حس می‌کند. گفته می‌شود رقم این انتقال چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون یورو است و قرارداد هازارد با رئال مادرید ۶ ساله خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 06 April 2019

به نظر می‌رسد انتقال ادن هازارد به رئال مادرید در مراحل پایانی به سر می‌برد و این بازیکن می‌تواند از فصل آینده در ترکیب تیم زیدان به میدان برود.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق ادعای ژوزه فلیکس دیاز، خبرنگار مارکا؛ انتقال ادن هازارد به مادرید به زودی نهایی می‌شود. هر سه طرف یعنی رئال مادرید، چلسی و ایجنت این بازیکن در آستانه دستیابی به توافقات نهایی هستند. او به زودی راهی مادرید می‌شود و شاید خبر انتقالش به رئال مادرید پیش از پایان فصل به حالت رسمی درآید. زیدان اخیرا به تمجید از هازارد پرداخت و او را بازیکنی مناسب برای ترکیب تیمش عنوان کرد.

از نظر رئال مادرید، ویژگی‌ها و توانایی‌های هازارد دقیقا همان چیزی است که این تیم فقدانش را حس می‌کند. گفته می‌شود رقم این انتقال چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون یورو است و قرارداد هازارد با رئال مادرید ۶ ساله خواهد بود. رئال مادرید فصل گذشته نیز به دنبال این وینگر توانا بود، اما درخواست ۲۰۰ میلیون یورویی چلسی باعث شد باشگاه اسپانیایی در جذب او عقب نشینی کند.

رئال و چلسی در آستانه توافق بر سر انتقال هازارد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل