بازدید 3283
ستار همدانی:

مصدومیت وریا و دانشگر، استقلال را بهم ریخت

کد خبر: ۸۸۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 31 March 2019

ستار همدانی، پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که مصدومیت وریا غفوری و محمد دانشگر به آبی‌پوشان شوک وارد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، ستار همدانی درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: استقلال بازی بدی ارائه نکرد، اما کادر فنی می‌توانست تغییراتی در چیدمان تیم ایجاد کند. دو بازیکن تأثیرگذار استقلال یعنی وریا غفوری و دانشگر مصدوم شدند و می‌توانستند در این مسابقه تأثیر زیادی داشته باشند. وریا در حمله و دفاع خیلی موثر است و غیبت دانشگر در صحنه گل پرسپولیس محرز بود. آمار هم نشان می‌داد که توپ و میدان متعلق به استقلال بود، اما هیچوقت زمانی که شرایط یک تیم خوب بوده، نتوانسته در دربی به پیروزی برسد. این قانون نانوشته فوتبال سبب شکست استقلال در دربی تهران شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آبی‌پوشان همچنان شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند یا خیر، تصریح کرد: تراکتورسازی هم هفته گذشته در صدر جدول بود، اما به رده چهارم رسید و حالا به رتبه سوم رسیده است. امتیازات تیم‌ها اینقدر به هم نزدیک است که تیم‌ها تا آخر لیگ در جدول جابجا می‌شوند.

« مصدومیت وریا غفوری و دانشگر به استقلال شوک وارد کرد.»، همدانی ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: استقلال فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند و مقابل تیمی چون پرسپولیس که ثبات مدیریتی و بازیکنی دارد، عملکرد بسیار خوبی ارائه کرد. فقط نمی‌تواند به گل برسد. دربی بیشتر از اینکه یک مسابقه فنی باشد، یک بازی روحی و روانی است و تیمی که از لحاظ روانی آماده‌تر باشد، موفق‌تر است. استقلال در بازی‌های آینده می‌تواند این شکست را جبران کند.

وی درباره پنالتی چیپ فرشید اسماعیلی خاطرنشان کرد: دادن پنالتی به اسماعیلی یک اشتباه محض بود. شنیدم که شفر بازیکن دیگری را برای پنالتی در نظر گرفته بود. اسماعیلی پنج دقیقه قبل از صحنه پنالتی با بازیکن پرسپولیس درگیر شد و نزدیک بود اخراج شود. او تمرکز لازم را نداشت و نباید پنالتی را می‌زد. اینکه چه اتفاقی افتاده که اسماعیلی پنالتی را زد،‌ باید بررسی شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شعارهای تماشاگران این تیم در پایان بازی علیه مهدی رحمتی اظهار داشت: هواداران با همه مشکلاتی که دارند، به ورزشگاه می‌آیند و از تیم خود حمایت می‌کنند. آنها در هر شرایطی دوست دارند استقلال برنده باشد و هیچوقت شکست تیم‌شان را دوست ندارند. با این حال فکر می‌کنم همه هواداران اعتقاد دارند که استقلال از لحاظ فنی خیلی باکیفیت‌تر از پرسپولیس بود، اما به تیمی که خوب بازی کند، امتیاز نمی‌دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل