بازدید 6711
۱

برانکو:بردن استقلال بیش از۳امتیاز ارزش داشت

کد خبر: ۸۸۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ 30 March 2019

برانکو ایوانکوویچ پس از برتری یک بر صفر شاگردانش مقابل تیم فوتبال استقلال در دربی 89 اظهار داشت:  طبیعی است که بابت برد دربی خیلی خیلی خوشحال هستیم. این سه امتیاز بیش از سه امتیاز ارزش دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو گفت: این بازی برای ما و هواداران‌مان بسیار بسیار مهم بوده و هست. از طرفی به دلیل موقعیت تیم‌ها در جدول، اهمیت بیشتری داشت و تقریباً می‌توانیم بگوییم که ما و استقلال در یک سطح بودیم، اما با این برد اختلاف‌مان را به پنج امتیاز رساندیم.

هدف ما این است که تا پایان فصل تمام بازی‌ها را ببریم
وی افزود:‌ بابت خواست، تمرکز و برد به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از هواداران که در تمام مدت زمان بازی از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. اطمینان دارم آنها تا پایان فصل همین‌طور از ما حمایت خواهند کرد تا امتیازات را جمع کنیم. همان‌طور که پیش از این هم گفتم، هدف ما این است که تا پایان فصل همه‌ی بازی‌ها را ببریم. البته کار راحتی نداریم، چون بلافاصله باید به مصاف پیکان برویم که نتیجه نامعلوم خواهد بود، اما می‌خواهیم با کسب برد مقابل پیکان، مهر تأییدی روی سه امتیازی بزنیم که از استقلال گرفتیم. بار دیگر به بازیکنانم و هواداران پرسپولیس این برد را تبریک می‌گویم.

هنوز خیلی مانده است تا خودمان را قهرمان بدانیم
وی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه بسیاری دربی 89 را فینال لیگ می‌دانستند و آیا می‌توان پرسپولیس را با پیروزی مقابل استقلال قهرمان دانست یا لیگ همچنان ادامه دارد، گفت: بابت این سؤال تشکر می‌کنم. ما استقلال جدا شدیم، اما هنوز خیلی خیلی مانده است تا ما خودمان را قهرمان بدانیم. حتی یک ذره هم به پایان لیگ نزدیک نشده‌ایم. ما با تراکتورسازی و سپاهان بازی داریم و همین‌طور با پیکان و سایپا. واقعاً نمی‌توان گفت کدام بازی سخت‌تر از آن یکی است. در تمام این بازی‌ها جنگ خواهد بود تا پایان مسابقه و این را در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که برای اولین بار است که سه تیم مدعی بیش از 31 امتیاز در نیم‌فصل اول گرفته‌اند. شاید در فصل‌های قبل 60 امتیاز برای قهرمانی کافی بود، اما با توجه به امتیازاتی که تیم‌ها در این فصل گرفتند، باید بیش از 60 امتیاز گرفت.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دست پورفسور دردنکند واقعا این بردعا لی بود انشاالله به امید قهرمانی درپایان فصل
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل