بازدید 13559

جاده سبزوار - شاهرود مسدود شد

کد خبر: ۸۸۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱ 30 March 2019
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با توجه به جاری شدن سیلاب در محدوده عباس آباد استان سمنان واقع در مسیر شاهرود - سبزوار این جاده مسدود اعلام شد.
 
به گزارش «تابناک» ابراهیم نصری جمعه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: اعمال محدودیت برای خودرو‌های عبوری از سبزوار به شاهرود تا بازگشایی مسیر ادامه خواهد داشت و رانندگان می‌توانند در سبزوار اقامت نمایند.

وی اظهار داشت: بارش باران در شهرستان‌های نیشابور، صالح آباد، بینالود، بخش سرولایت نیشابور، چناران، جغتای، سبزوار و گناباد گزارش شده و جاده‌های این مناطق لغزنده می‌باشد.

وی گفت: علاوه بر انسداد جاده اصلی شاهرود - سبزوار به طول ۲۴۵ کیلومتر، جاده‌های فرعی فیلخانه - اسحاق آباد، دیزباد بالا، بوژان و هلالی در شهرستان نیشابور و شاندیز - زشک، طرقبه - جاغرق و طرقبه - نغندر و کنگ در شهرستان طرقبه شاندیز، حصار - دو آبی در شهرستان درگز، چناران - اخلمد در شهرستان چناران، خین عرب - گیزی، کیلومتر ۲۵ جاده قدیم مشهد - چناران و مشهد - میامی در شهرستان مشهد، روستای گوری - گورپان در شهرستان جغتای به دلیل جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها کماکان مسدود می‌باشد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز گفت: جاده‌های شاهرود - سبزوار و مشهد - میامی به دلیل سیلاب مسدود شده است.

سرهنگ هادی امیدوار افزود: جاده شاهرود به سبزوار در مرز استان‌های سمنان و خراسان رضوی به دلیل سیلاب و جاده مشهد به میامی در محدوده روستای قازقان به دلیل طغیان رودخانه کشف رود مسدود است.

وی اظهار داشت: تا فروکش نمودن سیلاب و رفع گل و لای این مسیر‌ها مسدود خواهد بود.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

این استان علاوه بر ۵۱ گردنه به طول ۵۴۵ کیلومتر در جاده‌های بین شهری، ۱۷۲ گردنه به طول ۵۷۴ کیلومتر در جاده‌های روستایی و ۱۳۶ منطقه کولاک خیز و مه گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار