بازدید 9415
۷

وعده رئیس دانشگاه آزاد برای تغییر ساختار این دانشگاه در ۹۸

رئیس دانشگاه آزاد از تغییر ساختار این دانشگاه در سال ۹۸ خبر داد و محور‌های این تحول را مورد اشاره قرار داد.
کد خبر: ۸۸۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ 29 March 2019
رئیس دانشگاه آزاد از تغییر ساختار این دانشگاه در سال ۹۸ خبر داد و محور‌های این تحول را مورد اشاره قرار داد.

به گزارش «تابناک»، محمدمهدی طهرانچی با بیان اینکه دانشگاه آزاد یک جریان پویا است، گفت: در هر سال تحصیلی ما باید تحولات خود را درک و خودمان را با دوره قبل فعالیت آموزشی قیاس کرده تا ببینیم وضعیتمان چگونه است. البته باید بگویم دانشگاه زاد کار مانده زیاد دارد.

وی افزود: دانشگاه آزاد یک تحول ساختاری را شروع کرده است که پشت این ساختار یک تحول اندیشه‌ای وجود دارد؛ در واقع تحولی که علوم انسانی، علوم مهندسی و علوم پزشکی را به عنوان سه معاونت موضوعی در قالب یک معاونت فرایندی به جای آموزش و پژوهش پیاده سازی می‌کند.

طهرانچی گفت: ایجاد سه معاونت و تبدیل آن‌ها به معاونت فرایندی که به جای آموزش و پژوهش بخواهد پیاده سازی شود یکی از اهداف و همچنین تغییر و تحول مهم برای دانشگاه آزاد است. در این رابطه باید بگویم این کار برای آنکه به فرهنگ سازمانی تبدیل شود، زمانبر است.

وعده‌ای کلیدی که پیشتر «بهینه سازی»، «چابک سازی ساختار» و «مدیریت دانش» رئوس آن معرفی شده و تاکید شده که بر اساس آن، معاونت‌های دانشگاه به ۲ دسته موضوعی و بخشی تقسیم شوند.

رویکردی که طهرانچی آن را این گونه تشریح کرده بود: معاونت‌های موضوعی امور تحصیلی دانشجویان را در تمامی مقاطع عهده دار هستند و معاونت‌های بخشی امور تکمیلی دانشگاه که می‌تواند در تسهیل و انجام هر چه بهتر آن موثر واقع شود را عهده دار هستند.

وی افزوده بود: در ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت‌های «علوم انسانی و هنر»، «علوم مهندسی و کشاورزی»، «آموزش‌های عمومی و مهارتی» و «تحقیقات، فناوری و نوآوری» ایجاد شده و امور مربوط به دانشجویان هر یک از این حوزه‌ها در معاونت مربوط به آن بررسی می‌شود، البته این تغییر ساختار فقط مربوط به ستاد است و در واحد‌های دانشگاهی امور مربوط به دانشجویان در معاونت‌های آموزشی و پژوهشی به همان شکل سابق انجام می‌شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
با این تغییرات من دراوردی چیزی تا نابودی دانشگاه ازاد باقی نمونده
آقای طهرانچی کمی از اون بالا بیا پایین ببین دانشجویان حقوق خصوصی تهران مرکز از دست مدیر متخلف چند شغله اش چه میکشه ؟ رییس واحد هم از این مدیر متخلف میترسه
امیدوارم فارغ‌التحصیلان با سوادی تحویل جامعه شود!
حدود ده سال پیش یکی از دوستام واحد علوم و تحقیقات دکترای محیط زیست می خوند می‌گفت تز دکترای یکی از همدوره ای هام جنگلهای زاگرس بود که طی تحقیق متوجه میشه که درخت های این جنگلها دایم داره بریده میشه و به روسیه فرستاده میشه تا با اونها کارت پستال تولید کنند ، کار به اینجا که میرسه تهدیدش می کنند که تمومش کن والا با جونت بازی می کنی!
مرسی اما آیا برای نخبگان دانشگاه ازاد که بخاطر بی تدبیری مسئولین همین دانشگاه خانه نشین شده اند هم فکری می کنید؟ کدام دانشگاه با نخبگان خود اینچنین می کند؟؟؟
اصلاحات ساختاری!!!!! رو با آیین نامه پوشش دانشجویان شروع کردن. اگه بقیه اقداماتشون هم همین قدر زیربنایی و با همین مقدار درک از واقعیت های امروز باشه، نتیجه اش از حالا معلومه، مثل وضع کل مملکت.
این دانشگاه قرار نبود در هر کوره ده مثل قارچ شعبه باز کنه ومدارک قلابی وفرمایشی پولی صادر کند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل