بازدید 3849
سرمربی امید عراق تهدید به افشاگری کرد!

دعوای داخلی در اردوی عراق قبل ازمصاف با ایران

کد خبر: ۸۸۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ 25 March 2019

سرمربی تیم فوتبال امید عراق در آستانه نبرد با تیم المپیک ایران صحبت‌های تندی را علیه فدراسیون نشینان کشورش بیان کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی امید ایران بعد از برد پرگل مقابل ترکمنستان و یمن روز ششم فروردین در حساس‌ترین مسابقه خود به مصاف امید‌های فوتبال عراق می‌رود. تیمی که مربی اش خیلی از شرایط آن راضی نیست و در آستانه مسابقه فردا به بیان برخی حقیقت‌های تلخ پرداخته است. 

عبدالغنی شهد سرمربی تیم المپیک عراق درباره بازی حساس با تیم امید ایران گفت: در بازی با ایران نیاز داریم که تمرکز بالایی داشته باشیم. بازیکنان ایران دنبال پیروزی هستند و ما نیز دو گزینه برد و مساوی در این مسابقه پیش رویمان است تا کارمان به، اما و اگر‌ها کشیده نشود و بتوانیم به عنوان بهترین تیم دوم گروه‌های مختلف صعود کنیم. کار مان بعد از انصراف پاکستان از یکی از گروه‌ها سخت‌تر هم شده و به همین خاطر باید نتیجه خوبی مقابل ایران بگیریم.

وی در ادامه به برخی مشکلات در راه آماده سازی تیمش اشاره کرد و گفت: اتفاقات مختلفی در روند آماده سازی ما رخ داد. برخی بازیکنان به دلایل اداری نتوانستند همراهمان باشند. نفراتی که از سنی امکان حضور در ترکیب تیم را نداشتند، اما نتوانستند همراه ما باشند که باید در آینده روی دلایل عدم حضورشان بحث و گفتگو کنیم.

سرمربی المپیک عراق با بیان اینکه حدود ۳۰ بازیکن نتوانستند تیمش را همراهی کنند، عنوان کرد: تیم ما شرایط خاص و سختی را در ماه‌های گذشته داشت. من از فدراسیون فوتبال عراق خواستم که دیدار الزورا و الجبیره را عقب بیندازند تا بتوانیم از دو بازیکن خود که الزورا بازی می‌کنند، بهره بگیریم، اما درخواستم رد شد. برخی بازیکنان چند روز مانده به مسابقه به ما ملحق شدند و مصدومیت برخی نفرات هم دردسر ساز شد. از سوی دیگر حدود ۷ بازیکن به دلایل غیرفنی و اداری از لیست مان خط خوردند. بازیکنانی که در بازی دوستانه با سوریه حضور داشتند تا حدودا ۳۰ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشته باشیم.

عبدالغنی شهد ادامه داد: تیمی که ما در اختیار داریم، برای اولین بار است که در یک تورنمنت خارجی شرکت می‌کند. این تیم هیچ صغرسنی‌ای ندارد و بازیکنان ما حتی تجربه بازی در لیگ عراق را هم ندارند. در این شرایط آن‌ها باید نیروی بالایی بکار بگیرند تا موفق شوند. من حتی درخواست کردم که میزبان یکی از گروه‌ها باشیم، اما این موضوع نیز حاصل نشد.

سرمربی تیم امید عراق با گلایه از مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور خاطرنشان کرد: بعضی از اتفاقات مشخص نیست به چه دلیلی صورت می‌گیرد. بعضی از مسئولان فدراسیون فوتبال عراق برخورد بدی با تیم المپیک داشتند. روابط عمومی فدراسیون یکی از این کمیته‌ها داشت و واضح است که به تیم ما اهمیتی ندادند. این افراد می‌خواستند تیم المپیک هم مثل نونهالان و سایر رده‌ها از مرحله مقدماتی خارج شود و این برای من ودیگران واضح است. با این حال چنین اتفاقی نیفتاد و ما با درسی که از شرایط سخت گرفتیم می‌خواستیم که نتایج خوبی را رقم بزنیم، اما بعدا دراین خصوص خیلی مسائل را افشا می‌کنم.

عبدالغنی شهد همچنین گفت: فدراسیون فوتبال عراق به تیم ما مبلغ ۱۰۰ دلار اهدا کرد که من آن را رد کردم. آن‌ها خیلی بهتر بود به من و کاپیتان تیم زنگ می‌زدند و تبریک می‌گفتند، اما به مدیر تیم زنگ زدند و خودشان را خسته نکردند. چون شماره من و کاپیتان تیم را ندارند. با این حال از رییس کاروان المپیک تشکر می‌کنم که شرایط خوبی برای ما مهیا کرده است.تاکید می‌کنم حقوق بازیکنان تیم المپیک عراق ۱۵۰ هزار دینار عراق است و بعضی بازیکنان ما حتی کرایه بازگشت به خانه شان را هم ندارند!

گفتنی است؛ دیدار تیم‌های ایران و عراق ساعت ۱۸:۴۵ فردا (ششم فروردین) برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل