بازدید 25153
هزار و ششصد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

حضور بازنشستگان در نهاد ریاست جمهوری با چه مجوزی است؟/فائزه هاشمی: اگر بابا بود FATF در مجلس تصویب می‌شد/اولین جابجایی در قوه‌ قضاییه

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: آغاز طرح حصارکشی مرز‌های پاکستان با ایران/ادعای ایندیپندنت: ایران تلفن همراه همسر و پسر نتانیاهو را هک کرد/اداره کل زندان‌های تهران هم ادعای هدایتی را رد کرد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 19 March 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

علی صوفی: اصولگرایان هیچ جذابیتی برای مردم ندارند!

علی صوفی در این باره به خبرآنلاین گفت: ریزش رأی اصلاح طلبان به طور قطع رویشی در سبد رأی اصولگرایان نخواهد داشت، اما با توجه به حداقل رأیی که اصولگرایان دارند می‌توانند شانس پیروزی بیشتری در انتخابات داشته باشند، زیرا همیشه عدم مشارکت مردم در انتخابات فرصتی برای اصولگرایان و تهدیدی برای اصلاح‌طلبان بوده، از این نظر ریزش رأی اصلاح طلبان برای اصولگرایان فرصت است. وی در پاسخ به اینکه ریزش رأی اصلاح‌طلبان سر از کجا در خواهد آورد، ادامه داد: رای‌های ریزشی اصلاح طلبان سر از هیچ کجا درنخواهد آورد؛ به این معنی که مردم پای صندوق‌های رأی حاضر نمی‌شوند و مشارکت کم خواهد شد. صوفی درباره نگرانی‌ها مبنی بر اینکه ریزش‌ها به حمایت از جریان‌های پوپولیست کشیده شود، تصریح کرد: خیر اینطور نیست، همیشه این طور بوده که آرا خاکستری به سبد اصلاح طلبان اضافه می‌شده، اما زمانی که آرا خاکستری حذف شود به سبد کسی ریخته نمی‌شود، بلکه از مجموع آرا حذف می‌شود به عبارتی جمعیت خاکستری منفعل شده و در انتخابات شرکت نمی‌کند.

وی با تأیید این که رأی اصلاح طلبان و روحانی ریزش داشته است، تأکید کرد: با این حال تأکید می‌کنم با توجه به اینکه اصولگریان به هیچ وجه جذابیتی برای مردم ندارند، امکان جذب آرای ریزشی اصلاح طلبان را نیز نخواهند داشت.

حضور بازنشستگان در نهاد ریاست جمهوری با چه مجوزی است؟

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از حسن روحانی رئیس‌جمهور خواست دلیل به کارگیری یا ادامه کار بازنشستگان در نهاد ریاست جمهوری با آنکه قانون منع به کارگیری بازنشستگان تصویب و ابلاغ شده است چیست و با چه مجوزی است؟ حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور تعدادی بازنشسته در نهاد ریاست جمهوری گفت: باید آقای روحانی در مورد به کارگیری یا ادامه کار بازنشستگان در نهاد ریاست جمهوری علیرغم تصویب و ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان توضیح دهد و بگوید این کار با چه مجوزی بوده است؟ وی گفت: طبق گزارش های واصله ده‌ها بازنشسته علیرغم مغایرت با قانون منع به کارگیری بازنشستگان در نهاد ریاست جمهوری مشغول به کار هستند به همین جهت باید نهاد ریاست جمهوری ضمن بررسی این موضوع اقدامات قانونی را در این خصوص انجام دهند. نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: در صورت عدم ورود نهاد ریاست جمهوری به این موضوع اقدامات قانونی کرده و از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهم کرد.

فائزه هاشمی: اگر بابا بود FATF در مجلس تصویب می‌شد

هشت سال آقای هاشمی و تا حدودی هم دوران اصلاحات، کشور تا حدودی مسیر خود را پیدا کرد و اگر می‌گذاشتند افکار آقای هاشمی ادامه پیدا کند، به یک ثبات نسبی دست پیدا می‌کردیم فائزه هاشمی در جدیدترین گفت وگوی مطبوعاتی اش با یکی از روزنامه‌های اصلاح طلب گفته است: «درست است که بابا قدرت اجرایی نداشت، اما نفوذ، تأثیر و اقتداری داشت که برخی کار‌ها انجام می‌شد. اگر بابا بود احتمالا FATF در مجلس تصویب می‌شد و شاید به مجمع هم نمی‌کشید و پیش از آن تصویب می‌شد؛ نمونه‌اش «برجام» که در دوران حیات او تصویب شد.

آغاز طرح حصارکشی مرز‌های پاکستان با ایران

فرمانده گردان ارتش پاکستان در ایالت بلوچستان گفت: این کشور طرح حصارکشی نوار مرزی مشترک خود با جمهوری اسلامی ایران را از هفته آینده اجرایی می‌کند. ژنرال «عاصم سلیم باجوا» طی سخنرانی در همایش توسعه معادن بلوچستان در شهر «کویته» افزود: تامین امنیت مرز‌ها اجتناب ناپذیر است، چون این روند با توسعه و ثبات ارتباط مستقیم دارد. وی اظهار داشت: تاکنون ۳۷۰ کیلومتر از نوار مرزی ایالت بلوچستان حصارکشی شده و قرار است مناطق مرزی پاکستان با ایران در منطقه نیز به زودی حصارکشی شود. سخنگوی ارتش پاکستان اوایل اسفندماه امسال اعلام کرد: این کشور برای تقویت امنیت مرز‌های مشترک، همکاری‌های بسیار عالی در تمام سطوح با جمهوری اسلامی ایران دارد. سرلشکر 'آصف غفور' سوم اسفندماه طی نشست خبری در شهر راولپندی در پاسخ به خبرنگار ایرنا گفت: ما خواستار طرح موضوع حصارکشی با طرف ایرانی هم هستیم و اگر توافقی انجام شود حاضریم این کار را در مرز‌های مشترک دو کشور نیز انجام دهیم. خط مرزی ایران - پاکستان به فاصلهٔ ۹۵۹ کیلومتر (۵۹۶ مایل) است که این دو کشور را از یکدیگر جدا می‌کند. این مرز از نقطه تقاطع مشترک ایران، پاکستان و افغانستان آغاز می‌شود و خطی نسبتاً مستقیم به سمت جنوب شرقی را دنبال می‌کند تا به چشمه‌های آب گرمی برسد. در انتها، مرز به خلیج گواتر در دریای عمان ختم می‌شود.

ادعای ایندیپندنت: ایران تلفن همراه همسر و پسر نتانیاهو را هک کرد

یک روزنامه سعودی مدعی شد، ایران تلفن همراه همسر و پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را هک کرده و هک تلفن بنی‌گانتز که اخیرا فاش شده، مربوط به چند سال پیش است. پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر هک تلفن همراه «بنی گانتز» رئیس ائتلاف «کاحول لاوان» (آبی سفید) و نیز «ایهود باراک» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی توسط ایران، حالا روزنامه‌ای سعودی خبری جدیدی در این باره منتشرکرد. «ایندیپندنت عربی» مدعی شد، ایران تلفن همراه «ساره» و «یائیر» همسر و پسر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را هک کرد تا مکالمات نتانیاهو را در منزلش شنود کند.


در ادامه این گزارش آمده، هک تلفن‌های ساره و یائیر چند ماه پیش انجام شده و این موضوع «رسوایی بزرگ برای امنیت سایبری اسرائیل» به شمار می‌رود. مشخص نیست اطلاعاتی که ایرانی‌ها به آن دست پیدا کرده‌اند، چه چیزی است. «تامیر پاردو» رئیس پیشین «موساد» در این باره اعلام کرد، مسأله افشای هک تلفن گانتز توسط ایران مانند «عملیاتی تخریبی» در زمان انتخابات است و در صورت کشف هک تلفن مقامی عالی‌رتبه، مصالح امنیتی در آن است که این موضوع مخفی بماند، زیرا به «امنیت اسرائیل» ضربه وارد می‌کند. وی افزود، در این موارد بسیار سخت است که هویت هکر‌های تلفن همراه یا رایانه شناخته شود. گانتز هفته جاری اعلام کرد، ماجرای هک تلفنش توسط ایران صحت ندارد و نتانیاهو این قصه را در آستانه انتخابات به رسانه‌ها داده است.

اولین جابجایی در قوه‌قضاییه؛ طبری از معاونت اجرایی حوزه ریاست رفت

با حکم حجت‌الاسلام رئیسی، باقری به عنوان سرپرست معاونت اجرایی حوزه ریاست قوه‌قضاییه منصوب شد. حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی با صدور حکمی، یوسف باقری را به جای اکبر طبری، به عنوان سرپرست معاونت اجرایی حوزه ریاست قوه‌قضاییه منصوب کرد. باقری معاون اداری‌مالی دادگستری استان تهران است که به گفته غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران، فعلا با حفظ سمت، در معاونت اجرایی حوزه ریاست قوه‌قضاییه نیز مشغول به کار شده است.

اداره کل زندان‌های تهران هم ادعای هدایتی را رد کرد

داره کل زندان‌های استان تهران در اطلاعیه‌ای ادعای حسین هدایتی مبنی بر آزادی ۱۳ هزار زندانی توسط او را نادرست دانست. متن این اطلاعیه به شرح زیر است: در پی اظهارات اخیر متهم حسین هدایتی دولابی فرزند علی اکبر در دادگاه رسیدگی به اتهامات وی مبنی بر کمک به آزادی تعداد ۱۳۰۰۰ نفر از زندانیان کشور به اطلاع عموم مردم شریف می‌رساند؛ نامبرده فوق در سال ۱۳۹۲ با واریز مبلغ سیصد میلیون تومان به منظور آزادی زندانیان نیازمند به حساب هدایای اداره کل زندان‌های استان تهران موجبات آزادی ۶۶ نفر زندانی را فراهم نموده که اسناد آن موجود است و ادعای نامبرده تکذیب می‌گردد.

بازدید رئیس ستاد مشترک از خطرناک‌ترین نقطه در سوریه

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشورمان با ورود به عمق مناطق عملیاتی سوریه در دیر الزور، المیادین و البوکمال از نزدیک با مدافعان حرم، رزمندگان سوری و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۱۴
وای بابا وای بابا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
اونم برجام بی فرجام با تضمین امضای کری!!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
سال جدید را من سال اختلاس مقاومتی نامگذاری میکنم
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
سال جدید سال حمایت از پراید100 میلیونی
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
سال جدید، سال ننگ بر ملت همیشه در صف
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
امسال را سال سال فقر بیشتر و بدبختی مضاعف نامگذاری میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
ای خاندان هاشمی این روحانی بابای ما را در آورد...!؟
ناشناس
| Singapore |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
سال جدید را سال لنگ ونون خشکه اعلام می کنم.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
سال جدید را من سال عمل به شعارها میگدترم که هر کسی شعار اشکنه داد باید پاش هزینه هم‌بده .عمل کنه
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
وزارت نفت واقعا یکی از عجیب ترین و مافیایی ترین وزارت خانه های ایران هست. استخدام موروثی که از والدین به فرزندان به ارث میرسد، عدم استخدام افراد ی که فاقد رابطه فامیلی با یکی از کارکنان شرکت نفت هستند، حقوق های های نجومی حتی برای یک منشی حقوق بالای 30 میلیون تومن و برای افرادی که در پروژه ها هستند حقوق بالای 50 میلیون تومن در ماه برای 15 روز کار و 15 روز استراحت و هزاران مزیت لاکشری دیگر که بسیاری از مردم عادی حتی در خواب هم آنها رو ندیدن مثل پرداخت هزینه تفریحات، اوقات فراقت، رفتن به رستوران و هتل و خرید پوشاک و غذا
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
این سال جدید راسال حمایت از اختلاس می نامم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
والا پدر من بازنشسته شرکت نفت است و دایی من هم حسابدار شرکت نفت بوده و شوهر خاله من مدیر بوده در شرکت پالایش و پخش نفت در خوزستان، هر 3 اینها الان بازنشست شدن ولی حقوق نجومی که شما گفتی دریافت نمیکنند، البته خیلی بهتر از بازنشستگان سایر وزارت خانه هاست اما نه در این حدی که شما فرمودی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
انقلاب کردیم‌که پا برهنه گان‌ و مستصعفین بر ما حکومت کنند اما اما هیچ وقت نپرسیدیم که این فقرا اگر سی سال بر اریکه قدرت و ثروت بمانند و پولدار شوند بعد چی میشه . ایا حاصر هستند قدرت و ثروت را جا خالی کنند
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
خوانندگان محترم
اولا محمود با ارز مبادله ای هوشمند بجای رانت سازی باعث کنترل قیمت و حتی کاهش از ۴۰۰۰ به ۳۰۰۰ شد
دوم اینکه جهانگیری ۲۰میلیارددلار ارز۴۲۰۰ تومانی را به بدون صلاحیتها داد که خوردند و رفتند.
سوم اینکه FATF بزرگترین محدودیتها و بدنبالش بزرگترین گرانی تاریخ ایران را رقم میزند
این اتفاق کاملا طبیعی و ذات این معاهده است این سیاست هیات حکام FATF است برای بالابردن ارزش دلار و نابودی اقتصاد رقبای آمریکا.
بخاطر همین فقط ۳۵کشور همسوی آمریکا عضوش هستند.
پس از ترس واهی مرگ ، خودکشی نکنیم.
متشکرم از حوصله شما
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
سال جدید را سال حمایت از آغا زاده ها مینامم
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
سال جدید را سال نه به سربازی اجباری مینامم
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
امسال اولین سالیه که مرجان شخ اسلام آل آغا و قاشقچی کنارمون نیست و من واقعا ناراحتم
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
سال جدید را سال مطلبه مردمی میدانم که طی سه انتخابات با زبان و رای گفتند که چه میخواهیم
ناشناس
| Canada |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
دولت روحانی فقط یک برنامه داشت آنهم برجام بود . در آن هم ناموفق بود و آنقدر قرارداد الکی بستند که ترامپ مثل آب خوردن پاره کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
مجلس که تصویب کرد حالا بایدمجمع تصویب کنه که دوسوم اعضایش مخالفندوتصویب نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
سه شنبه ۲۸ اسفند
دلار ۱۳۵۰۰
سکه ۳۸۰۰۰۰۰
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
فائزه هاشمی: اگر بابا بود FATF در مجلس تصویب می‌شد
اگر بابا بود : مهدی معاون وزیر نفت-یاسر رییس دانشگاه آزاد-محسن رییس جمهور -فایزه نماینده مجلس-فاطمه هم رییس علوم پزشکی می شد.خدت رحمتش کنه.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
سال جدید را سال دریغ از پارسال ناگذاری میکنم .
محل زندگی و نوع والدین در سرنوشت و مسیر زندگی نقش مهمی رو ایفا میکنه جبر جغرافیا همون بندی هست که تا آخر عمرت محکوم به آویختنش هستی
این سعادت رو نداشتم همه کشورهای اروپا رو برم ولی چندتا که رفتم صد می ارزه به تمام کشورهای مسلمان

کشور پیشرفته اسلامی و مسلمان امارات و مالزی هستن فقط رفاه دارن اما همچنان از لحاظ فرهنگی جهان سوم
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
در خیابانهای مالزی و امارات ندیدم یک ماشین مزاحم دختر مردم شود. ولی در خیابانهای مملکت عزیز خودمان در ایستگاه اتوبوس دختر ایستاده منتظر اتوبوس اما ماشین میاد بوق میزنه که بیا سوار شو
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
خصلت ذانی برخی مردها چنین هست که هر چه محدود تر کنند طمع دیدن و شنیدن بیشتر میشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
به خاطر همین محدودیت ها است که مردها درغرب حریص تر هستند
برای کارهای غیر اخلاقی
اره پرچم امریکا؟
!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
طمع از ذات می اید ،یعنی اگر ده تا قفل هم نزنی باز هم خواهان ان چیز ان کس است ولی وقتی یک ادم نرمالی باشی و محدودیت را برای او ایجاد کنی خودش را نمی کشد برای ان و فقط دسترسی ان را کمتر کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
کشورهای غربی از چاپیدن کشور های اسلامی به اینجا رسیدن ، این هنر نیست بجای خودباختگی کمی اگاهی کسب کنید
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
در غرب که سیاستمدارشان و مردمشان روز و شب تو بوق و کرنا نمیکنند که ما اخلاقی هستیم . ما خیلی خوبیم و ...
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
متاسفانه ما همیشه به زنها امر و نهی کردیم که خواهرم حجابت را بپوشان
ولی اگر نیمی از این وقت و انرژی و سرمایه را صرف تربیت و آموزش پسران و مردان خود کرده بودیم تا چشم خود را درویش کنند و حرمت خصوصی زنان را محترم بدارند
قطعا نتیجه بهتر و سالمتر و اساسی تری را شاهد بودیم
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
سال ۵۳ وقتی کلاس چهارم‌بودم دختر و پسر سر کلاس دانش با هم در ردیف جداگانه درس میخواندند چیزی که اهمیت نداشت صورت و دست و پا و موی سر بود . البته شما گناه ندهرید که چنین فکر میکنی بهت یاد دهدن که حساسیت ها را از رانت دور کنند و به مسایلی بپردازی که اصلا جرم نیست اصلا گنا۶ نیست
تا زمانی که مشتری هست کالا هم موجود است
بعله بابا خیلی کارهای دیگری هم کردند که ریشه مشکلات اقتصادی که یک نمونه ان برداشتن قانون کار کارگران است که امنیت شغلی انها به صفر رسیده به ایشون بر می گردد
اگر بابا نان نداااارد
ایران سالهای قبل داشته دیوار کشی می کرده در مرز با شما
اصلاح طلب چه جذابیتی دارد ان وقت؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
جذابیت مهر رو پیشانی خیلی زیاد شده .
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
فروغی ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
اصلاح طلب میگه کشور تو صلح نگه داریم اما اصولگرا کشور یه جوری به طرف جنگ سوق زدیم
نیمی از دانش آموزان دختر مدارس سوئد مورد آزارجنسی قرار گرفتند. فقط یک سوم آنها در مدارس احساس امنیت می کنند نوجوانان وجوانان سوئد برای گرفتن وقت روانشناس و روانپزشک باید ماه ها درانتظار باشند جوامع غربی که دراین لجن زار دست وپا میزنند در تلاشند سند۲۰۳۰ را به کشورهای اسلامی تحمیل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
انگاری در ایران بدون سند ۲۰۳۰ تو خیابان و کوچه ده شب زنان در امنیت هستند . خیالت برداشته . چادر و روسری فقط تا روز هست زنان را محافطت میکنه . ردم باید از نطر فکری واکسینه کرد . اگر سوید زنان با چنین پوششی در ایران باشند چی میشود . چقدر سخت هست بین تار مو حرکت کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
کارشان رسیده به تجاوزی توافقی ولی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
آزار جنسی یعنی چه؟ تعریف کن، آماری که در سوئد هست بر اساس تعریف گسترده از آزار جنسی هست، یعنی اگر به دختر بگی آهای خوشگله! این از نظر آنها آزار جنسی است و می رود در آمار قرار میگیرد، چیزی که در ایران اصلا آزار تلقی نمیشه
ناشناس
| Sweden |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
اگه میدونستی تعریف آزار جنسی تو سوئد چیه این اظهارات مششانه رو بروز نمی دادی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
ادعاهای واهی امثال کیهان و ازغدی و کریمی قدوسی و غیره
که بدون سند و مدرک و آمار و ریفرنس خیلی راحت نادرست میگویند
هیـچ_وقـت نگـو احمـق بـود گـولش زدم

چـون شـاید وانمـود میکـرده کـه بـاور کرده

و تـو احمق باشـی
اینقدر برجام خوب بوده که ورشکسته ها دارند هنوز روی ان مانور می دهند!!!!؛
مسخره ترین سوالی که میشه از یکی پرسید: میتونم بهت اعتماد کنم ؟! در تاریخ حتی یک مورد هم نوشته نشده که کسی در پاسخ گفته باشد :نه من صلاحیت ندارم و آدم امانت داری نیستم! این را باید بفهمید نه اینکه بپرسید!!!
همیشه مردم بالای ۷۰ درصد به انتخابات می امدند چه به اصول گرا رای بدهند و چه به حزب شما و از گفته هاتون معلوم است که چه وضعی دچار شدین و فرار رو به جلو دارید می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
فرار رو به جلو نیست مهم نیست اصولگرایی یا اصلاح طلبی وضع مملکت خرابه هیچا صف گوشت نیست ولی گوشت هم نیست! جالبه نه مطبوعات و رسانه جمعی چیزی میگن نه من و تو ( اخه اونام شدن رسانه جمعی ما)!!!) من موندم چطور هماهنگ هستند اینبار 50 هزار گوسفند دم عید رسیده بندر ما که چیزی ندیدیم صدای امریکا گفته از این طرف وارد شده نیومده صادر شده من نمیدونم صدای امریکا میدونه دولت و صدا و سیمای ایران نمیدونه؟
خانم فائزه هاشمی

اولا آفریدگار هستی ، روح تمام بزرگان و زحمتکشان را در قرین رحمت خودش قرار بده
دوما دو تا سوال دارم !

۱ . آیا حقیقتا برجام برای مردم عادی دارای خیرات و برکات لازم و نه حتی کافی بوده ؟ اگه بوده لطفا فقط سه نمونه عملی اونو بفرمائید !
۲ . چرا برای یکبار هم که شده با شهامت و صداقت کامل تمام جوانب روشن و تاریک این پالرمو و FATF و . . . را با زبان ساده و البته مستند و درست به ما جماعت نمیگین ؟!

لطفا هم صادق باشیم و هم لااقل فعلا از قهرمان پروری و . . . پرهیز کنیم و سعی در پاک یا حتی عوض کردن صورت مسئله را نداشته باشیم .

سپاس !!
استفاده از بازنشستگان و استخدام آنان خیانتی بزرگ به جوانان و نیروهای بیکار جامعه است.
اگرشما فکرمی کنی نظرو کامنت شما مهم است این مشکل شماست.
همانطورکه شب گذشته اعلام کردیم.برای ما هیچ یک ازکامنت ها نظرات .پیشنهادات.انتقادات.حمایت ها و محکومیت ها ذره ای ارزش واهمیت ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
تو مشکل داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
آقای مصباح یزدی هم همین نظر رو داره
فائزه خانم! این وضع و گرانی و... محصول تکرار پدر شماست پس قطعا fatf هم نتیجه ای بهتر از آن تکرار نخواهد داشت
جای تعجب است کسی که قانون را اجرا میکند به قانون و مجلس که امام راحل فرمودند مجلس مرکز همه قدرتهاست توهین میکند تاریخ ایران تا به حال چنین دولت بی فکر و ناتوان به خود نه دیده است
اینکه پاکستان همچین نیتی دارد که مرز مشترک با ایران را حصار کشی کند بسیار جالب است و نشان دهنده این است که سعودها در انجا دخالتی ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
چه اشکالی داره پاکستان مرزش را دیوار کنه . حداقل هزینه ایران کمتر میشه هم مواد مخدر قطع میشه هم امنیت مرزبانان خوب میشه ولی یک سوال وجود داره مسیر اب روها بعد چی میشه رودخانه های فصلی شیب به کدام‌سمت هست یعنی مسیر رودخانه ها ره دیوار گشی عوض میکنه
بازنشستگان در کلیه وزارت خانه ها هنوز هستند.بخصوص درشرکت نفت
فکر وزارت نفت قائم بفرد است
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
سازمان سیا=شرکت نفت
اصولگرایان هیچ جذابیتی برای مردم ندارند پس برای چه چیزی دست و پا میزنند . دمکراسی را قبول ندارند برای چی سر و کله میشکنند . برای مردمی که دوستشان ندهرند میخواهند خدمت کنند یا نه ....
اگر بابا بود اف ای تی اف حل میشد . ..... آخر هم چه چپ برودند چه راست بروند به همان حرف بابا مشکلات حل خواهد شد .مثل جنگ ایران و عراق اینهمه خسارت مالی و انسانی اخرش به صلح ختم شد . خدا پدرتان را بیامرزه حداقل بودجه میخواست برای مردم خودش در بخش بهداشت و اموزش و حفط جنگل و محیط زیست و ابخیزداری خرج میکرد
بدتراز ایرانی در دنیا وجود نداره

کسی که به خاطر سود بردن بیشتر حاظره هموطنای خودش رو زجر بده

کسی که از نیازهای اسای هموطنای خودش مثل خوراک، مسکن، بهداشت و درمان و پوشاک سودهای چند صد درصدی میبره در حالی که در همه جای دنیا حداقل سود به این موارد اختصاص داره و حتی به این موارد از طرف دولت بسته حمایتی و تخفیف داده میشه

فکر کردید مشکل ما تحریم و آمریکا و استکبار جهانیه

نه

مشکل خود مردم هستن.

اگر همین فردا تحریم ها برداشته بشه باز هم مشکلاتمان سرجای خودش هست

تاریخ رو اگر بخونید خودتون متوجه میشید
میدونید زندگی خیلی قشنگه، فقط چون ما از قشنگیاش سهمی نبردیم، فکر میکنیم قشنگ نیست
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
متاسفانه زندگی چندان هم قشنگ نیست تو همین 2 رئز گذشته 50 نفر از هموطنان در تصادفات جاده ای کشته شدن و اگه دنیای جای قشنگی بود این چیزها درش نبود
درود بر هاشمی
اگررررررررررر. قدیمیها میگفتند اگر را کاشتند سبز نشد.
دولت رانتی بازنشسته هارا عمرا اخراج کنه
نمی دانیم چطور از مسؤولین تشکر کنیم.زبان الکن وقلم را توان نوشتن کلمات وواژه های که بتواند مراتب تشکر وقدردانی ما را از مسؤولین و دولتمردان برساند نیست.یقینا مردم کشورهای دیگر به این همه رفاه وشادمانی که ما در ایران از آن برخورداریم حسادت می کنند وآرزو می کنند آنها هم ایرانی باشند.
اگر استراتژی مالی و پولی کشور این باشد که با کاهش ارزش ریال نسبت به دیگر ارزها که صادرات کشور رونق بگیرد کار بسیار اشتباهی بوده . مثلا در امریکا برای اینکه بر صادرات کشورشان بدین صورت هست ارزش ریال را یک تا دو درصد پایین نگه میدارند تا وارد کنندگان دیگر کشورها اجناس امریکایی را خریداری میکنند ولی هیچوقت ارزش پول کشورشان را سیصد درصد پایین نمیاورند .دیگر اقتصاد ایران اگر نفت نبود تا حالا فرو پاشیده بود
خسته ام، ناراحتم و گرسنه
چ خوب ک سال تحویل نصفه شبه!
معلم به دانش آموزاش ميگه : بچه ها شما دلتون پاكه دعاكنيد بارون بياد . يكيشون پاميشه. ميگه : مااگه دلمون پاك بود تاحالا شما صد دفعه رفته بودي زير تریلی
مردم از اصلاح طلبان و اصولگرایان عبور کرده اند باید فیلم جدید بسازید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
شکل سوم وجود نداره . خواب دیدی خیر باشه شکل تک حزبی از اول انقلاب بوده و شعارش این بود حزب فقط حزب الاه
مردم در دولت بنفش سخت ترین شرایط اقتصادی در طول تاریخ معاصر ایران را بعد از قاجار دارن تجربه میکنن
راز این امیدواری و آرامشی که در وجودت داری چیست؟! گفت : ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻭ ﺗﺠﺮﺑﻪ، تصمیم گرفتم ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﭘﻨﺞ ﺍﺻﻞ ﺑﻨﺎ کنم : ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﺭﺯﻕ ﻣﺮﺍ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻧﻤﯽﺧﻮﺭﺩ، ﭘﺲ ﺁﺭﺍﻡ ﺷﺪﻡ! ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﻣﺮﺍ ﻣﯽﺑﯿﻨﺪ، ﭘﺲ ﺣﯿﺎ ﮐﺮﺩﻡ! ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﮐﺎﺭ ﻣﺮﺍ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﻤﯽﺩﻫﺪ، ﭘﺲ ﺗﻼﺵ ﮐﺮﺩﻡ! ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﮐﺎﺭﻡ ﻣﺮﮒ ﺍﺳﺖ، ﭘﺲ ﻣﻬﯿﺎ ﺷﺪﻡ! ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﻧﯿﮑﯽ ﻭ ﺑﺪﯼ ﮔﻢ ﻧﻤﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺳﺮﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﻣﻦ ﺑﺎﺯﻣﯽﮔﺮﺩﺩ، ﭘﺲ ﺑﺮ ﺧﻮﺑﯽ‌ها ﺍﻓﺰﻭﺩﻡ ﻭ ﺍﺯ ﺑﺪﯼ‌ها ﮐﻢ ﮐﺮﺩﻡ! ﻭ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺍﯾﻦ پنج ﺍﺻﻞ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﯾﺎﺩﺁﻭﺭﯼ ﻣﯽﮐﻨﻢ...
آدم وقتی جوان است، به پیری جور دیگری فکر می کند. فکر می کند پیری یک حالت عجیب و غریبی است که به اندازه ی صدها کیلومتر و صدها سال از آدم دور است. اما وقتی به آن می رسد، می بیند هنوز همان آدم پانزده ساله است که موهایش سفید شده، پاهایش ضعف می رود و دیگر نمی تواند پله ها را سه تا یکی کند. و از همه بدتر، بار خاطره هاست که روی دوش آدم، سنگینی می کند
پاسخ ها
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
اشکم درآومد. خدا کمکمون کنه. توصیف زیبایی بود
بازنشسته ها در دولت تدبیر وامید به دو گروه تقسیم می شوند.
1-خودی 2-غیر خودی
خودی ها چون محرم یار شدند(جاده صاف کن) مدیران کل مثل وزارت راه و شهر سازی شرکت ساخت وتوسعه زیر بناهای حمل ونقل کشور که طرف برای بار دوم 30سال را پر می کند . چون قانون شامل حال خودی ها نمی شود حالا مجلس محترم هرچقدر هم می خواهد قانون وضع و ابلاغ کند کی هست که اجرا کند.
اما غیر خودی ها همان های که به دلیل دلسوزی به کشور توسط مدیران دولت تدبیر و امید خارج از گود قرار گرفتند در واقع نامحرم شناخته شدند حتی زودتر از موعد اقدام به بازنشسته می کنند.
البته ناگفته نماند نمایندگان نهادهای نظارتی هم ضعف های فراوانی در این شرکت دارند که امیدوارم دلسوزان نظام و مسئولان مربوطه رسیدگی کنند .
بالاخره اقای رییسی ایت الله هستند یا حجت الاسلام................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
خیالت راحت رئیس جمهور نیست که دلار بشه 5000تومن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
وقتی درجات نظامی و دکترا و مهندسی را بی حساب به هر کسی که کارامدیش را ندارد میدهد
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
در اصظلاح حوزوی به هرکسی که
دارای قدرت اجتهاد باشد آیت اله گفته می شود و رئیس قوه قضاییه باید آیت الله باشد
نباید مثل برجام عجله کنیم و امتیاز مفت دهیم
خصوصا اینکه هیچ پشتوانه ای ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
باید دور تا دور کشور ما را دیوار بکشیم بهترین راه حل هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
چرا منفی میدی هنوز تجربه نشده این همه ضرر کردیم امرکیا مثل اب خوردن پاره کرد رفت در پاریس هم که ایران ضرر کرد چرا شماها حزبی فکر میکنید منافع کشور نابود میکنید
انسان های بزرگ از خودشان توقع دارند و انسان های کوچک از دیگران.... اگر کسی خوبی‌های تو را فراموش کرد ، تو خوب بودن را فراموش نکن
درایران میلیون ها پیرپسروپیردختر مجردباقی مانده اند. سن آنها بین 35 تا45 سال است.در حالیکه یک جوان عرب 25 ساله تا 4 وبلکه بیشتر زن اختیار کرده وراحت ترین کار برای آنها ازدواج است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
نعمتی بالاتر از مجرد بودن نیست برای آقایان و زمانی متوجه میشن که ازدواج کردن و صاحب فرزند شدن

دوستان هرگز ازدواج نکنید
سال جدید را من سال بدون دولت موازی و خروج نهادها از قدرت و ثروت کشور میدانم . چند نریلیون تومان بودجه موازی با کار دولت یعنی هدر دادن سرمایه ملی . هر ارگانی بودجه ای را گرفته و ان میخواهد به محرمان خدمت کند نمیدونم چرا هر روز محروم و فقیر زیاد میشه
وایییییییییییی بابا کجایی ببینی چی شد!!!! چه انتظار داشتی!!! چی شد؟؟؟ خدایی اون بنده خدا الان دستش از این دنیا کوتاه هست اما خدا رحمتش کنه، حداقل فکر و تفکر بازی داشتن. راستش نمی دونم چه اتفاقی براشون افتاد اما هر چی بود، خدمات زیادی انجام دادند، البته بدون شک اشتباهاتی هم داشتن که هر انسانی می تونه اشتباه کنه. خدایش رحمت کند و روحش شاد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
ایشان که اسمش را نگفتی . از اول با همان رفتار انقلابی قرار بود کشور را اداره کنه ولی به دلایلی و شرایطی که بوجود امد سفرهای خارجی زیادی که داشت خصوصا اروپا دید که چقدر برای زیبای کشورها خرج میکنند بنابراین یادم هست وقتی به شهر ما امد اولین کاری که کرد دستور داد جنگل کاری بزرگی را شروع کردند که بتوانند از این طریق حفط مراتع و کمک به محیط زیست و چشمه های زیر زمینی و فرسایش خاک حاصلخیز کمک زیادی کرد . تاریخ قضاوت خواهد کرد
چرا قانون منع بکارگیری بازنشسته ها اجرایی نمیشه ؟
چرا همشون دارن در پستهای مشاور فعالیت میکنن ؟
هم حقوق بازنسشتگی بگیرن هم حقوق مشاوری ؟
چرا توی مملکت همش داره مسخره بازی طی میشه ؟
همه چی به مسخره گرفته شده
من سال جدید را سال جراحت ملی - پانسمان همگانی اعلام میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
عالی بود
من از خانواده شهید هستم کارمند شرکت نفت و رئیس یکی از ادارات آن بودم از فرزندانم هیچکدام در شرکت نفت استخدام نشدند و حقوق سی میلیونی هم دروغ محض است ضمن اینکه منشی ها هم حقوق دو سه میلیونی بیشتر نمی گرفتند
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
دروغ محض
بابایی که داشت رد صلاحیت میشد را میفرمائید
FATF بی FATF.

مگر پولهای دزدیده شده مردم توسط خاوری، شیخ الاسلامی آل آقا، و دزدهای دیگه که کانادا با آغوش باز پذیراشون شده بی کم و کاست به ایران برگردونده بشه و خود دزدها هم کت بسته به ایران تحویل داده بشه بعد در مورد FATF فکر میکنیم.

والسلام
انشالله بقیه مسولین مثل بابا نباشن ،تامامردم یک نفسی راحتی بکشیم
اقای ناشناس
من 25 سال هست با کارشناسی ارشد مهندسی در جنوب کار می کنم .اون حقوق هایی که شما می فرمایید شامل یکسری از ما بهتران هست .مجموعه ی بدنه ی پتروشیمی و نفت با توجه به نوع کار سختی,گرما,سایت,عملیات,سمیت,آتش و فشار گاز و انواع مواد سرطانزا خیلی کمتر از سازمانهایی مثل بانک ها و نیرو و ..می گیرند..یک کارمند نفت با 20 سال کار در جنوب میتونه یک خونه داشته باشه که یک کارمند شهرداری در تهران همون خونه رو در عرض کمتر از 10 سال با انواع مزایا و..خواهد داشت...الان هم که کارکنان نفت در شمول افراد متوسط رو به پایین قرار گرفتند با توجه به تدابیر و کلید گشایی دولت فعلی..در ضمن هر کی داره دم از مزایا و حقوق بالای بدنه ی عملیاتی جنوب -تاکید میکنم جنوب - میکنه بیاد ببینم چند ماه می تونه دوام بیاره؟ مت نه می تونیم به عروسی اقوام برسیم نه به دور از جون عزا..شب عید باید اینجا باشیم..من همین الان با لباس کار از توی سایت اومدم ..خانم من سرطان داره و تحت درمان است..دو هفته باید اینجا باشم و یک هفته شهر محل اسکان...اینها رو با چقدر پول معاوضه میکنی؟؟الات همه گازش رو گرفتند برن شمال یا مسافرت اما من کل دو هفته روباید سایت باشم...بله حقوق نجومی هست.همه جا هست..چه اموزش و پرورش چه نفت و چه بانک..شما رانت داشته باش توی همین بهشت زهرا می تونی درامد میلییاردی داشته باشی....سال نومبارک
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
دقیقا با شما موافقم. حتی اگه حقوق نجومی هم به کسانی که تو جنوب (مانند عسلویه) کار می کنند بدهند باز هم کم دادن. آخه دوست عزیز معنی دمای 68 درجه بالای صفر رو درک می کنی؟؟؟؟؟؟ بعد هم سر و کارت با لوله و تجهیزاتی هست که خود گرما تولید می کنند. هر کسی ادعا داره تشریف بیاره عسلویه تا ببینیم چند روز دوووم میاره. تا حالا شده بری داوطلبانه خون بدی یا پلاسما و ... بعدش بهت بگن چون محل کارت عسلویه هست، شرمنده و نمونه شما به درد ما نمی خورد. به قول این دوستمون همه حای این مملکت گل و بلبل حقوق های نجومی هست. من قصد ندارم ارزش کار دیگر عزیزان رو کم کنم اما خواهش می کنم واقع بین باشن و کورکورانه صحبت های ژن های خوب رو تقلید نکنن
همون بهتر که بابا نیست...
بنده به عنوان یک بازنشسته دلسوخته با حقوق ناچیز ماهیانه6 میلیون تومان که الان باید درحال استراحت و خواندن نماز غذاهایم باشم دوباره به کار کشیده اند من را و مدیریت گروهی را بر من پیرمرد واگذار نموده اند.
حال سوال بنده اینست که من در 30 سال خدمت مظلومانه ام که 27سالش در سختی مدیریتی گذشت که البته مجموعه تحت فرمان من ورشکست شد ولی بنده سخت کار کردم و چندماشین و ویلا خریدم حالا چرا مرا راحت نمیگذارند و دوباره در نهاد ریاست مرا بکار تحقرآمیز مدیریت گماشته اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
نعمت این بار ولی واقعیت رو نوشیتی
احساس ميكنم به گروگان گرفته شده ايم. يك سرى ميبرند و ميخورند و ما هم نه را پس داريم و نه راه پيش
هنوز اضافه کار معلمان را پرداخت نکرده اند
در موقیعت فعلی ازدواج چند همسری و ازدواج اسان با مدیر یت مخصوص قانونی میبایست رواج پیداکند اگر غیر این باشد مشکلات بیشتری از این دست پیش رو داریم و فساد اخلاقی به اوج میرسد .
فائزه خانوم اگه بابانیست عموروحانی که هست
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی