بازدید 38169
هزار و پانصد و نود و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

شمخانی در جلسه محرمانه به نمایندگان چه گفت؟/زاکانی: بابک زنجانی شاگرد دوستان زنگنه است/پیشنهاد استعفا به روحانی توسط برخی اصلاح‌طلبان/فتح‌الله‌زاده: احمدی‌نژاد و مرحوم هاشمی استقلالی بودند

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نماینده مجلس: مردم نان شب خود را با حساب دفتری تهیه می‌کنند/ادعایی درباره دستگیری زوج ایرانی در آرژانتین/هشدار فرمانده سپاه به حامیان سازش/احمدی‌نژاد از خدا هم نمی‌ترسد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 17 March 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

شمخانی در جلسه محرمانه به نمایندگان چه گفت؟

علی لاریجانی در پاسخ به این پرسش که چرا با پالرمو موافقید، اظهار کرد: «از نظر من در مورد پالرمو در خود مجلس هم اختلاف‌نظر‌ها با این لایحه بود و افرادی هم که منتقد آن بودند به من می‌گفتند، ما با این شروطی که مجلس گذاشته است، قبول داریم. به نظر من آن شروط هم نافذ است. بعضی‌ها می‌گفتند که علت نگرانی‌شان این بود که این شروط نافذ نیست. ما بررسی کردیم و دیدیم که نافذ است؛ حالا بعضی‌ها نظر دیگری دارند، بحث دیگری است. می‌خواهم بگویم که ما مطالعه کردیم و در مرکز پژوهش‌ها و دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، آقای شمخانی، وزارت اطلاعات، وزارت خارجه، وزارت اقتصاد و اطلاعات سپاه و همه این‌ها را جمع‌وجور کردند و نامه‌ای را برای ما نوشتند که با این شروطی که مرکز پژوهش‌ها پیشنهاد داده است، مشکلی ندارد و خود آقای شمخانی در جلسه مجلس آمد و غیرعلنی گفت که من این را برای امنیت کشور لازم می‌دانم. خیلی از افرادی که بحث می‌کنند باید دید که چقدر این را دقیق خوانده‌اند، چون این یک چیز فنی است و چیز ساده‌ای نیست، چون ما کارمان، کار حقوقی و قانون‌گذاری است و اظهارنظر راجع به آن ساده نیست. کار فنی است و بعضی از مواد آن به مواد دیگری مربوط است. به نظر من با آن شروطی که مجلس در قبول‌کردن آن گذاشت، دغدغه‌ها رفع شده‌اند».

زاکانی: بابک زنجانی شاگرد دوستان زنگنه است

علیرضا زاکانی، نماینده پیشین مجلس در توئیتر خود نوشت: «وزیر نفت: گردن کلفت‌ها هنوز از بابک زنجانی حمایت می‌کنند. او یک کلاهبردار درجه یک و در تاریخ ایران بی نظیر است. مثال بابک شاگرد ابتدایی مکتب دوستان آقای زنگنه هستند. ریشه فساد اقتصادی بایدخشک شود چه مربوط به زنجانی باشد چه مرتبط به همراهان زنگنه.»

هشدار سپاه درباره صید ترال در خلیج‌فارس

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: نباید در خلیج‌فارس صید ترال انجام شود و کشتی‌های مربوط باید برای انجام این کار به دریا‌های دور بروند، ما با همه توان ورود خواهیم کرد، جلوی صید ترال را خواهیم گرفت و روی این موضوع پافشاری خواهیم کرد. سرهنگ عباس غلامشاهی در گفت وگو با ایسنا، درباره ورود نیروی دریایی سپاه به مسأله صید ترال در خلیج‌فارس اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت تکلیف و مأموریت انقلابی که در حفظ منافع مردم و نظام مقدس اسلامی دارد در همه عرصه‌ها خصوصاً در دریا ورود می‌کند. وی ادامه داد: اخیراً به جهت تغییراتی که در وضعیت معیشت مردم به وجود آمده و موجب گلایه‌مندی آنان از وضع صید و صیادی شده، نیروی دریایی سپاه به این امر یعنی صید ترال که صید مضری برای زیست دریایی و آبزیان و صیادان است ورود کرده است. فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما اعتقاد داریم نباید در خلیج‌فارس صید ترال انجام شود و کشتی‌های مربوط باید برای انجام این کار به دریا‌های دور بروند، افزود: ما با همه توان ورود خواهیم کرد، جلوی صید ترال را خواهیم گرفت و روی این موضوع پافشاری خواهیم کرد. سرهنگ غلامشاهی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم تا جایی که منافع ملت خصوصاً ساحل‌نشینان و صیادان بومی و محلی ساحلی را تأمین کنیم به این کار ادامه دهیم، تصریح کرد: از زمانی که نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی به این مسأله ورود کرده مقدار صید ترال بسیار کاهش یافته است مردم و حتی مسئولین پیام‌های تشکر خود را به نیروی دریایی سپاه و سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه می‌رسانند.

نماینده مجلس: مردم نان شب خود را با حساب دفتری تهیه می‌کنند

نماینده مردم شهرضا با انتقاد از عملکرد مسئولان به ویژه در حوزه معیشت گفت: مردم نان شب خود را با حساب دفتری تهیه می‌کنند. سمیه محمودی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۶ اسفند) مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک ایام ماه رجب خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: شما رکورددار تذکر از مجلس بودید به ویژه در بحث معیشت، متأسفانه بی تحرکی و بی تفاوتی در باب حل مشکلات دولت را شاهدیم و نتیجه این تذکرات را نیز نمی‌بینیم. نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاکنون ندیده بودیم حساب دفتری در نانوایی‌ها داشته باشیم، اما اخیرا مردم برای تهیه نان شب خود با حساب دفتری مایحتاج خود را تامین می‌کنند. وی خطاب به هیأت رئیسه مجلس گفت: چطور است بعضاً وزیری هر هفته برای پاسخگویی به نمایندگان مجلس در صحن حاضر می‌شود، اما وزیر دیگری با ۸۹ سوال هنوز به صحن نیامده که این ارتباطات باید شفاف سازی شود. وی خطاب به وزیر نیرو گفت: آب شرب مردم شهرضا دچار مشکل است و مردم نگرانی شدیدی از این بابت دارند. این حق مردم شهر شهید همت نیست.

ادعایی درباره دستگیری زوج ایرانی در آرژانتین

زن و شوهر ایرانی، با پاسپورت جعلی در آرژانتین دستگیر شدند. بر اساس هاآرتص، دو تن از شهروندان ایرانی در روز شنبه در بوینس آیرس دستگیر شدند، پلیس اینترپل تایید کرده که این زوج با هویتی دیگر وارد آرژانتین شدند، اما هویت‌های این افراد جعلی است. مرد ۲۷ ساله خود را به عنوان سجاد ناصرانی معرفی کرده و مدعی شد که یک عکاس است. زن ۳۱ ساله هم خود را مهسوره سبزعلی معرفی کرد و گفت که مهندس معمار است. اشکالات فاحش در پاسپورت‌های این زوج ایرانی شک ماموران را برانگیخت و موجب دستگیری این دو تن در بوینس آیرس آرژانتین شد. این زن و مرد ایرانی اکنون در زندان به سر می‌برند.

پیشنهاد استعفا به روحانی توسط برخی اصلاح‌طلبان

عضو شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان گفت: برخی از اصلاح‌طلبان به آقای روحانی پیشنهاد کرده‌اند که در صورت ناتوانی از ریاست دولت استعفا کند. سید محمود میرلوحی در گفتگو با فارس، اظهار داشت: برخی از اصلاح‌طلبان به آقای روحانی پیشنهاد کرده‌اند که در صورت ناتوانی از ریاست دولت استعفا کند.وی افزود: رئیس دولت اصلاحات در خصوص ادامه فعالیت حسن روحانی در دولت اظهار نظری نداشته است. به گزارش فارس، علی صوفی وزیر تعاون دولت اصلاحات و عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان امروز طی گفت‌و‌گویی تاکید کرده بود که من شنیده‌ام رئیس دولت اصلاحات به روحانی گفته است که اگر نمی‌تواند از ریاست‌جمهوری استعفا دهد و شرایط خود را مطرح کند و اگر امکان‌پذیر نیست، اجازه گرفته و کناره‌گیری کند. علی صوفی هم اکنون دبیرکلی حزب پیشرو اصلاحات که متشکل از وزرای کابینه دولت اصلاحات است را بر عهده دارد.وی رئیس ستاد انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی اصلاح‌طلبان در شهر تهران بود.

طرح امیدی‌ها برای سفره مردم

سخنگوی فراکسیون امید گفت که این فراکسیون طرحی برای بهبود وضعیت معیشت مردم ارائه خواهد کرد. فاطمه سعیدی در گفت وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز فراکسیون امید گفت: فراکسیون امید کمیته ویژه‌ای به نام «کمیته ویژه ساماندهی یارانه، سوخت، ارز و کالا‌های اساسی» ایجاد کرده است که قرار شد این کمیسیون طرحی برای بهبود وضعیت معیشت خود با مشورت کارشناسان و نمایندگان تدوین کرده و به اعضای فراکسیون ارائه کند تا پس از تصویب نهایی در قالب یک طرح در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد. وی ادامه داد: در این جلسه تأکید شد که طرح تدوین شده باید به گونه‌ای باشد که با ارائه راهکار‌های قانونی به دستگاه‌های دولتی این امکان را بدهد تا کالا‌های اساسی را به موقع با قیمت مناسب و حذف رانت به مصرف‌کنندگان برسانند. سخنگوی فراکسیون امید در پایان گفت: در تدوین این طرح از نظرات کارشناسان برجسته اقتصادی کشور و مدیران با تجربه و خوشنام استفاده خواهد شد تا در نهایت بتوانیم برای مردم شرایط سال آینده را با کمک دولت بهبود بخشیم.

هشدار فرمانده سپاه به حامیان سازش

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه هرگز وارد گروه‌بندی‌های سیاسی نشده است، گفت: اگر جریانی بخواهد ذهن مردم را از اصول انقلاب اسلامی و خاصیت‌های این حرکت و دست‌آورد‌های مثبت آن به سمت سازش هدایت کند و بگوید مردم به نفع شماست که سازش کنید، قطعا سپاه مقابل آن می‌ایستد. باید بدانند که اگر سازش کنند، ذلت و بدبختی به بار می‌آید. سپاه با جریانی که با نفاق و دو‌رویی، سازش را طور دیگری تبلیغ می‌کند، مبارزه همه‌جانبه کرده و آن را افشا می‌کند. سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگویی تفصیلی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نکات مختلفی پیرامون فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخته است که در ادامه گزیده‌ای از مهمترین بخش‌های این مصاحبه را می‌خوانید. سرلشکر جعفری درخصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: آن‌ها (صهیونیست ها) رویای گسترش از نیل تا فرات را در سر داشتند و در ۵۰ سال اخیر می‌خواستند این برنامه را اجرا کنند، اما امروز نه‌تن‌ها این رژیم جعلی نتوانسته ذره‌ای از خاک خود را گسترش دهد، بلکه در اطراف خود در محاصره کامل بوده و بخش عمده‌ای از خاک اشغال‌کرده را نیز از دست داده است. وی با بیان اینکه موشک‌های حزب‌الله لبنان تمام سرزمین‌های اشغالی را تحت پوشش دارند، به مقاومت مردم فلسطین بویژه غزه اشاره کرد و افزود: این وضعیت و توانمندی که امروز در منطقه از جبهه مقاومت انقلاب اسلامی ایجاد شده، همه از موفقیت‌های بی‌نظیر انقلاب اسلامی است که خیلی هم قابل بیان نیست. یعنی بیشتر حسی است و باید حس شود.

مرزبانان ربوده شده ایرانی با خانواده‌هایشان تماس گرفتند

گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل مدعی شد که مرزبانان ربوده شده در هنگ مرزی میرجاوه بعد از پنج ماه با خانواده خود تماس تلفنی گرفته‌اند. این گروهک تروریستی همچنین مدعی شد که از بعد از آزادی پنج تن از مرزبانان ربوده شده تاکنون هیچ اقدامی از سوی مقامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه مذاکره با آن‌ها انجام نشده است.

فتح‌الله‌زاده: احمدی‌نژاد و مرحوم هاشمی استقلالی بودند

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال اعلام کرد محمود احمدی‌نژاد استقلالی و محمد خاتمی پرسپولیسی بودند. اما هر دوی آن‌ها به هر دو تیم پایتخت کمک می‌کردند. وی گفت که دوستان آقای روحانی نگذاشتند که ما بفهمیم ایشان چه رنگی است [خنده]. اما مرحوم هاشمی رفسنجانی ته قلبش استقلالی بود، اما سرتیمش آقای جمعه‌ای پرسپولیسی دوآتیشه بود و خیلی دوست داشت که مرحوم هاشمی را پرسپولیسی کند، اما این اتفاق نیفتاد.

احمدی‌نژاد از خدا هم نمی‌ترسد

علی لاریجانی، رئیس مجلس، در گفت‌وگویی با مجله اصول‌گرای مثلث که پایگاه خبری خانه‌ملت، وابسته به مجلس، فیلم آن را منتشر کرده گفته: احمدی‌نژاد با خودش مشکل دارد. کسی که از خدا نترسد، کسی نمی‌تواند جلودارش شود. شب استعفای ظریف از این ماجرا خبر نداشتم؛ صبح‌که رفتم مجلس خبر شدم. تماس گرفتم، تلفن‌های ظریف قطع بود. شب که تلفن‌های‌اش باز شد، تماس گرفتم؛ برخی گلایه‌های ایشان به‌حق بود. ولی در کشور ما از این مسائل هست و خداوند، گذشت را برای همین موقع‌ها گذاشته. اگر چهار، پنج‌نفر از تمام پرونده هسته‌ای کشور، خبر داشته باشند، یکی‌شان، من‌ام. با برجام جمهوری‌اسلامی بُرد؛ آن‌هم دوره‌ای که به بن‌بست دیپلماتیک خوردیم و مصالح اقتصادی ما ایجاب می‌کرد. در مسائل منطقه‌ای؛ چه در سوریه، چه در عراق و...، رهبری فکرشده کار می‌کنند و افرادی هم که مشغول این کارند درست تدبیر می‌کنند.»

دو دستور روحانی در کنگان

رئیس جمهور در جمع مردم کنگان: دستور تشکیل کمیته ملی حل آلودگی عسلویه را از این تریبون صادر می‌کنم. بعد از تعطیلات نوروز، وزیران بهداشت، کشور، نفت، شهرسازی و روسای سازمان برنامه و بودجه و محیط زیست تشکیل جلسه دهند و تا ۳ ماه طرح پیشنهادی خود را به دولت بیاورند. در برابر منابع زیادی که از اینجا برداشت می‌شود، مردم حقوقی دارند. شرکت‌های نفتی باید برای نیرو‌های خود حدالامکان از بومیان استفاده کنند. ایرنا

کشور به مدیریت نیاز دارد نه خیریه

محمد بحرانی، بازیگر و صداپیشه، شامگاه شنبه ۲۵ اسفند، مهمان علی ضیا در برنامه نوروزی «فرمول یک» بود، او در بخشی از این برنامه با انتقاد از نبود مدیریت درست در کشور، گفت: تعداد زیادی بنیاد‌های خیریه در کشور در حال فعالیت هستند که به ظاهر نیز اتفاق خوبی است و بیانگر این است که ما مردم همدیگر را دوست داریم، اما به نظرم این اتفاق خوبی نیست. اگر در کشوری اوضاع درست باشد ما به این همه خیریه و خیر احتیاج نداریم بلکه به مدیریت درست نیاز داریم. / خبرآنلاین

اجرای FATF عامل گرانی و سخت شدن معیشت مردم است

۷۵ نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای نامه‌ای خطاب به رئیس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کردند، دولت طی سه سال گذشته تمامی الزامات مربوط به FATF را اجرایی کرده است و همین موضوع موجب قفل شدن اقتصاد کشور و گرانی‌های اخیر است./ فارس

با بگیرو ببند دختران جوان، نمی‌شود آن‌ها را تربیت کرد

آیت‌الله یزدی، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با اشاره به تحول ایجاد شده در زندگی بشر گفت: آیا می‌بایست این احکام اسلام را منطبق با تفکر و شرایط جدید قرارداد یا تفکر جدید را به ‌نوعی تنظیم کرد که با اصول و مقدسات اسلامی تطبیق پیدا کند؟ فقط با بگیر و ببند و زندانی کردن و بازداشت کردن دختران جوان، نمی‌شود آن‌ها را تربیت کرد؛ باید در درون خانواده کار فرهنگی انجام گیرد تا آسیب‌ها ریشه‌کن شود. /خبرگزاری حوزه

واکنش سرمربی مراکش به شایعه پیشنهاد ایران

در حالی که مدتی است از اروی رنار سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش به عنوان گزینه اصلی جانشینی کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی کشورمان نام برده می‌شود، این مربی ۵۰ ساله فرانسوی به این موضوع واکنش نشان داد. سایت فرانسوی ۳۶۰ اسپورت در این باره از قول رنار نوشت: یک شخص نزدیک به رسانه‌ها از زمان حضورم در مراکش، تلاش می‌کند تا با انتشار خبر‌های دروغ، وضعیت من را بی‌ثبات کند، اما من روی اهدافم تمرکز می‌کنم. دو دیدار دوستانه در ماه مارس مقابل مالاوی و آرژانتین داریم. پس از آن باید روی آماده‌سازی مراکش برای حضور در جام ملت‌های آفریقا متمرکز شویم. گفتنی ‌است؛ ایران تنها تیمی نیست که از آن به عنوان خواهان رنار نام برده می‌شود و امارات هم امیدوار است که بتواند این سرمربی را به خدمت بگیرد./ خبرورزشی

نتانیاهو ادعاکرد ایران از بنی گانتز و یائیر لاپید حمایت می‌کند!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که پیروزی وی در انتخابات آتی این رژیم در هاله‌ای از ابهام است، برای قطعی کردن موفقیت خود در این رقابت‌ها اتهام جدیدی را متوجه رقیبانش کرد. «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی بی‌سابقه مدعی شد: «حمایت حکومت ایران از بنی گانتز و یائیر لاپید، روشن است». / مهر

ماجرای اخاذی در دفتر وزیر نفت از زبان عضو کمیسیون انرژی مجلس

«خادمی» عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در دفتر وزیر نفت برای نیروی‌های خدماتی حسابی باز شده است. مسئولان دفتر زنگنه از مراجعه‌کنندگان، افراد دارای قرارداد با وزارت نفت، مؤسسان شرکت‌های نفتی و گازی و... درخواست واریز مبلغی به حساب نیرو‌های خدماتی جهت انجام کارشان را داشتند. در ادامه نیرو‌های خدماتی این مبالغ واریزی به حساب‌شان را تحویل مسئولان دفتر آقای زنگنه می‌دادند و حتی آنجا برای این کار دستگاه کارتخوان گذاشته بودند. ظاهرا مسئولان دفتر زنگنه با این توجیه که گروه‌های واسطه‌ای برای انجام کار شما تشکیل می‌شود و وجه دریافتی نیز برای انجام کار توسط آن گروه‌هاست، از مراجعان درخواست کشیدن کارت می‌کردند. احتمالا نیرو‌های خدماتی از اصل این جریان بی‌خبر بوده و یا مجبور و وادار به باز کردن حسابی برای واریز وجوه دریافتی از مراجعه‌کنندگان، افراد دارای قرارداد با وزارت نفت، مؤسسان شرکت‌های نفتی و گازی شده‌اند. یکی از مسئولان دفتر وزیر نفت که گویا ارتباط خوبی نیز با آقای وزیر دارد و از دفتر وزیر به شرکتی در ترکیه رفت و آمد داشته، پس از شنیدن خبر حضور نیرو‌های امنیتی در دفتر وزیر و بازجویی از کارکنان سکته کرده و راهی بیمارستان شده است. با توجه به اینکه نهاد‌های نظارتی وارد موضوع شده‌اند باید فرصت داد تا از جزئیات این ماجرا دقیق‌تر پرده‌برداری شود. / خانه ملت

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳۷
فلسطین حاکمیت مستقلی دارد .باید خودشان برای سرنوشتشان تصمیم بگیرند .اگر مایلند سازش کنند خوب سازش خواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
آیا میدانید ایران در تولید مهندس با سالی 233000 عدد اولین کشور جهان (به نسبت جمعیت) و از آنطرف در تولید پزشک یکی از ضعیفترین کشورهاست و تعداد پزشکان ایران حتی از سوریه و تاجیکستان هم کمتر است (به نسبت جمعیت)؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
اف ای تی اف فقط برای به دام انداختن ایران و اعلام راه های دور زدن تحریم ها توسط خود ماست و موجب بالا رفتن نرخ ارز و بستن آب باریکه ما میشود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
عجب استدلالی فرمودید آقای لاریجانی!؟ معلوم است شمعخانی برخلاف نظر روحانی حرفی نمیزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
چون پزشکا نمیذارن پزشک زیاد بشه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
ناشناس محترم 21و50واقعامطمنی حالت خوبه نمیخواهی اینهمه پزشک داریم بری یک روانشناس
ببینتت شب عیدی چون اگربدت نیاد خیلی پرت میفرمائی اخه ادم محترم کامنت را درست بخوان
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
نه عمو یکی از اهداف انقلاب ایران که بعدا توسط انقلابیون تعریف شد ولی از اول در کار انقلاب نبود این بود که اسراییل باید نابود بشه یعنی بعدا به اهداف انقلاب اضافه شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
در جواب 21:52 دوست عزیز اصلا بفرمایید برای چه باید کاری کنیم که تحریم شویم که بخواهیم انرا دور بزنیم تا اب باریکه ما قطع نشود؟چرا با این همه ثروت خداداد نباید رودخانه داشته باشیم؟چه کسانی از تحریم های کشور منتفع میشوند؟
سلام دوستان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
استعفا فرار به جلوست
اما حداقل باعث قطع امید رانت سازان و رانتخواران و دلالان و فروشنده شدن آنها میشود
و قطعا خودبخود با این استعفا قیمتها تا حدود زیادی کاهش می یابد
این واکنش کاملا طبیعی و قابل انتظار است
پس استخاره نکن آقای روحانی
ناشناس
| Australia |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
نخیر هم ما باید فلسطینو راهنمایی کنیم! امر به معروف و نهی از منکری گفتن!
جناب لاریجانی با شروطی که گذاشتین خودتان هم میدانید ان نهاد بین المللی قبول نمی کند نمونه ان چند کشور دیگر است که شروط گذاشتند ولی باز در همان رده باقی ماندن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
فقط ۳۵ کشور عضو فتف هستن چرا آقای لاریجانی؟ برجام با قطعنامه شورای امنیت به این روز افتاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
چرا یک دندانپزشک متولد دهه هفتاد در ایران به اندازه 5 استاد تمام فول پروفسور دانشگاه صنعتی شریف درآمد دارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
بابا برجام که همه موافق بودن شد این وای به حال اینکه اکثر مخالفن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
بای بای اف ای تی اف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
مذاکرات مجمع هم باید مثل مجلس از رادیو بصورت زنده پخش شود تا مردم قضاوت کنند
دو چیز انسان رانابودمیکند
مشغول بودن به گذشته
مشغول شدن به دیگران
هر کس درگذشته
بماند آینده را ازدست میدهد
وهرکس نگران رفتاردیگران باشد
آسایش و راحتی خود را از
دست میدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
وکالت ، پزشکی، سردفترداری
شغلهایی که انحصار شدید و کم نگه داشتن دست در بازار آنها به شدت مردم را دچار تنگنا کرده است.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
مکانیکها ازهمه پردرامدتروتعدادشان هم کمتراست هیچکس هم نه خبرداره ونه حرفی میزنه ونشستن بهمه ما میخندند
مردم نه به علت اینکه "بیمارند" غیر مسئولانه عمل می کنند بلکه چون غیر مسئولانه عمل می کنند بیمار هستند.
پیشنهاد استعفا به روحانی برای ایجاد وجهه برای انتخابات اینده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
مشکل اصلی از طرح تحول جیب پزشکان است. این طرح کل کشور را بده کار پزشکان و درآمد آنها را فضایی کرده است.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
حالا در قانون چه پیشبینی شده . قانون گفته عزل رییس جمهور با مجلس هست . وقتی همه راها را امتحان‌کردند ولی نتیجه نداد از راه اخر استفاده میکنند . یعنی با عدم قبول لوایح میخواهند فشار بر دولت زیاد شود و خود دولت مجبور به کناره گیری کند انوقت پرسش این هست با کدام‌دولت میخواهند سر کار بیاورند که با دنیا کار کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
ای کاش روحانی هرچه زودتر برود ومملکت را خلاص کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
چیزی که منو خیلی عصبی میکنی عدم پذیرش مسوولیت وضعیت اسفبارفعلی توسط روحانی هست که به خودش نمره ۱۹/۵ میده !!!
اقای نتانیاهو هم خوب یاد گرفته با متصل دانستن رقبای خودش به دشمنان کشورش کلاهی برای خودش بدوزه؟چرا دنیای سیاست اینقدر کثیفه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
۰ون آدم هایی به این کار میپردازند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
کلا اگر اینکار را نکنند نمیتوانند حکومت کنند . در عراق و امریکا و المان فرقی ندارد همیشه اینجوریاست
ناشناس
| Australia |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
پوووول دارن، حرف اول رو می زنه
نماينده اي که تخصص ندارد چي مي فهمد اف اي تي اف چيست؟؟؟واقعا براي ملت متاسفيم که نه سواد تحصيلي دارند و نه تخصصي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
پ ن

!!!ظریف و نمایندگان حامی برجم میفهمیدن مذاکره چیه

اخر عاقبت کار هم شد این
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
پیوستن کشور نیوزلند به اتحادیه اروپا را به نمایندگان همه چیز دان ان کشور تبریک و تهنیت عرض مینماییم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
همین هایی که برجام تصویب کردن حتی متنش نخونده بودن وگرنه باید جوری می بستن کهامریکا اصلا خارج نمیشد چرا انقد عجله دارید بزارید قشنگ بررسی کنند حداقل کلا سر ممکلت نره عجله نکنید عجله نکنید کشور با این عجله هوچی گری نابود کردید
اخاذی در دفتر وزیر نفت (دزدی سر گردنه ) ، هر دم از این باغ بری میرسد
آقای زاکانی با حمایت هایی که از احمدی نژاد کردید ، عملکرد شما روشن است . نیازی به رد گم کنی ندارید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
رد گم کنی چرا

مگه زاکانی و احمدی نژاد ...کرسنت.. استات اویل و توتال
رقم زدن
؟!!!
ناظر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
درود بر احمدی نژاد محبوب قلوب محرومان-محبوبیت احمدی نژاد در بین مردم قفط با یک انتخابات با حضور دکتر بر همگان روشن می شود.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
ایشان محبوب قلوب مردم نیست . ۱۵۰ نفر جوان مردم به دلیل اختلاف سیاسی اقایان از دست پدر و مادران گرفته شد ولی ایشون جلوی تربیون های عربی ویراژ سیاسی میرفت . عشق قدرت .
آقایان 75 نماینده مگر موضوع اف فی اف تی اجرا شده که باعث گرانی بشه بر عکس عدم تصویب و اجرای اونه که گرانی میاره در مورد پیشنهاد اصلاح طلبان به استعفای روحانی هم من میگم باید فورا استعفا بده اگر نمی تونه کاری بکنه باید استعفا بده پیاز شده 8000 سیب زمینی 5000 مردم در خرید مایحتاج اولیه هم مانده اند مانند ونزوئلا شعاری رفتار نکنید به سرنوشت اونا دچار میشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
کاملا رانت ساز است رانت هم مساوی گرانی بیشتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
بر برجام هم زیاد از این وعده های قشنگ شیرین میدادند

و در طرف دیگه هم کنار وعده شیرین مردم میترسوندن ک اگه نشه دوباره تحریم میاد!!

اخرش چی سد.
مهدی
| Germany |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
خوب
طوری صحنه سازی میشود که اگر روحانی استعفا دهد شخصی مانند احمدی نژاد به قدرت میرسد و باید جلو آن را گرفت.
این تصور اشتباه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
دولت دلار را رام کرده ولی بازار مصرفی را رها کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
بعد اجرای برجام اخرش دلار از ۳۸۰۰ تومن رسید به ۳۰۰۰تومن و کمی ارزون شد.بعد دوستان شما به ترامپ پیغام دادن اگه میخواید ما این دولت رو زمین بزنیم از برجام بیرون بیایید که ترانپ هم گوش کرد و نتیجه شد دلار ۱۴۰۰۰تومنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
با برجام که گوشت شده 100 هزار دوما هنوز به ما مهلت دادن چرا انقد بی اطلا هستی سوما چه تصویب بشه چه نشه ما از لیست خاکستری خارج نمیشیم برو مطالعه کن فقط به من بگو چطوری این قانون جلوی گرونی میگره وقتی امریکا تحریم کرد کسی جرئت نداره کار کنه بعد برجامش هم پول با چمدون میاوردن انقد به این قانون دل خوش نکن دوما سوما چهارم از خواب بیدار شو
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
۲۴ میلیون + ۱۶ میلیون رای نداده اصلا رای نخواهند داد . چون چهل میلیون شهروند ایرانی دنبال رفاه . اسایش . دوستی و هستند . و این سخنانی که میگوبند ما خط و خطوط داریم مشکل مردم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
اقایان با افتخارمیفرمودند ماباپذیرش برجام سایه جنگ راازروی کشوربرداشتیم !!!!!
چرا نمی خوایم بفهمیم فقط شکل استعمار فرق کرده؟اگر می خوایم در این دنیای بی قانون زنده بمونیم باید در همه چیز قوی بشیم.
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
با این سیاستمداران!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
میفهمیم و باید قوی بشیم اما قوی شدن هیچ جای دنیا با شعار نمیشه و باید عمل کرد.بقیه کار میکنن و قوی میشن و شعار بیخود نمیدن و حساسیتی روشون نیست.ما زیادم کاری نمیکنیم ولی همون رو تو بوق میکنیم و همه دنیا فکر میکنه چه خبره بنابراین علیه ما متحد میشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
قوی شدن هم قایده دارد
حالا گیرم 51 درصد مردم بخوان سازش کنند با دنیا اونوقت تکلیف چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
جنگ داخلی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
فعلا که ایران عمل کرد امرکیا خارج شد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
حالا ۹۰ درصد مردم میخواهند از گدشته هر چی بوده بگویند اشتباه شده تکلیف چیست . بهرحال تعریف زندگی کردن از نظر برخی یعنی ریاضت زندگی . داداش کی و کجا میخواهیم زندگی کنیم‌این چه زندگی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
شما که اونوری، نکنه از دست تظاهرات ضد ماکرون ناراحتی؟ لطفاً کاری به مردم ما نداشته باشین. درصد هم برامون درست نکنید. حواستون به کشور لیبرال و دوموکراتیکی باشه که توش زندگی میکنین.اونا که مثل تو فکر میکردن چند بار تاحالا پای میز مذاکره که نه همون سازشی که شما گفتین نشستن و هربار نتیجه را دیدند ازجمله برجام. منظور شما تسلیم هست که در دنیای دین خدا 72 نفر شهید میشن ولی تسلیم نمیشن. خوش باش شما.
سرباز آموزش ندیده رو بدون امکانات اولیه زندگی مثل آب، برق، گاز، تلفن و مواد غذایی و تجهیزات لازم برای حفاظت از خود میفرستین مرز با حقوق کمتر از 200 هزار تومن که بعد از شدت سرما و بی خوابی همشون با هم بگیرن بخوابن و تروریست ها بیان شبانه با وسایل همه رو ببرن

سوال اینه که چرا هیچ کدوم از فرزندان مسئولین سربازی نرفتن و با قانونی که مجلس برای آنها تصویب کرده به راحتی معافیت میخرن

چرا یک عده آدم که کارشون خیلی راحت هست باید بالای 50 میلیون تومن حقوق بگیرن اونوقت این بندگان خدا زیر 200 تومن

همین نماینده های مجلس که هر کدومشون در ماه بالای 300 میلیون تومن حقوق میگیره، یا اعضای هیات علمی دانشگاه ها و قضات که در ماه بیش از 50 میلیون تومن میگرن یا کارکنان شرکت نفت که ماهانه بیش از 60 میلیون تومن حقوق میگیرن

یکبار محض رضای خدا ندیدم کسی از عادلانه شدن حقوق سربازها دفاع کنه که 24 ساعته به مدت 2 سال در حال خدمت به کشور هستند یا همین کارگرهای بیچاره که حقوقشون کمتر از 2 میلیون تمونه

در حالی که تا دلتون بخواد همه از معلم ها و پرستارها صحبت میکنن، معلمی که 6 ماه در سال تعطیله و در ماه بیش از 7 میلیون تومن حقو ق میگیره و انواع بسته های حمایتی رو از دولت میگیره یا پرستارهایی که در هفته فقط 3 روز کار میکنن و ماهانه بیش از 30 میلیون تومن میگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
منطورت از مسولین کدام‌مسولین هستند . بی زحمت اسم ببر کدام‌مسول را شما اسم‌نمیبرید . چرا اینقدر در لوافه صحبت میکنید . کدام‌مسول به سربازی نرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
شما یادتون نمیاد ولی اون قدیما به سربازی میگفتند "اجباری"
احمدی نزاد یار محرومان خدا قوت تابناک من یه سوال دارم لطفا نشر بده خروجی وکار مثبت این اقایان برا این مملکت چی بوده واقعا مردم باید بدونن
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
میشه اول شما بفرمایید که کار مثبت احمدی نژاد چی بوده . کارهای احمدی نژاد قطعنامه های سازمان ملل را در پی داشت الان فقط امریکا با زور و تهدید و کاملا غیر قانونی می تونه جلو کشورها را بگیره الان ناتانیاهو میگه جلو کشتی های نفکش را می گیره نمی تونه چون غیر قانونی هستش امریکا میگه نفت نخرید از لحاظ بین المللی نفت فروشی ما غیر قانونی نیست اون موقع نفت در مقابل غذا می خواست اجرا بشه اون موقع می شد جلو کشتی ها را بگیرند الان نمی تونند یعنی اگه به کشتی حمله بشه و نیروی دریایی ما اونا رو بزنه مقصر اونا هستند چون از لحاظ بین المللی این اجازه را ندارند تحریم امریکا از طریق تهدید بین المللی شده وگرنه تحریم ما بین المللی نیست فقط از طریق امریکا است این موضوعی است که مسئولین به ان توجه نمی کنند نمی دانم چرا مسائل را از دیدگاه حقوقی تبین نمی کنند که طرف هم بفهمه که فقط زور نیست و ملت ایران به حقوق قانونی واقف هستش
در مراسم تجلیل از شهردار برازجان، پاکبانان را روی زمین و جلوی پای کت و شلواری ها نشاندند
جناب اقای فتح الاه زاده اقای روحانی رنگ بنفش هستن ویا صورتی اما توفیقی نمیکند ،اما این و میدونم که اقای روحانی هر چه در توان داشت در عقبه احزاب و دوستانی که در کنارش بودن خرج کرد و طرح تحول جیب پزشکان و حقوق های انچنانی برا مدیران و کمک به بندگان مخلص و اختلاس کننده پدیده شاندیز وشرکت خودرو سازی سنگ تمام گذاشت شما را خداوند صبر عنایت کند
جناب اقای زاکانی درگیر ماب احمدی نژادی ها و صدا و سیما . برادر سیاستو رها کن . چون شما رو انداختن جلو . به هیچ جایگاهی نمی رسی . اقلا پرت نگو
تا قبل از خواندن این صفحه از هواداران استقلال بودم اما از هم اکنون پرسپولیسی شدم.
پاسخ ها
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
بهتر
آقای زاکانی بابک زنجانی هر کاری کرده دوره رستمی وزیر نفت احمدی نژاد بود فکر کنم رستمی هم طیف شماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
تابی عزیز حال که لطف کردی و کامت را منتشر کردی تحریف نمی کردی و طرف قرارداد خانم مرجان شیخ الاسلامی را هم منتشر می کردید تا اقای زاکانی بدانند که مردم می دانند
شخصی برای اولین بار یک کلم دید.
اولین برگش را کند، زیرش به برگ دیگری رسید و زیر آن برگ یه برگ دیگر و...
با خودش گفت : حتما یک چیز مهمیه که اینجوری کادوپیچش کردن...!
اما وقتی به تهش رسید وبرگها تمام شد متوجه شد که چیزی توی اون برگها پنهان نشده، بلکه کلم مجموعه‌ای از این برگهاست...
داستان زندگی هم مثل همین کلم هست!
ما روزهای زندگی رو تند تند ورق می زنیم وفکر می کنیم چیزی اونور روزها پنهان شده، درحالیکه همین روزها آن چیزیست که باید دریابیم و درکش کنیم...
و چقدر دیر می فهمیم که بیشتر غصه‌هایی که خوردیم، نه خوردنی بود نه پوشیدنی، فقط دور ریختنی بود...!
زندگی، همین روزهاییست که منتظر گذشتنش هستیم.
مردی دو دختر داشت یکی را به یک کشاورز و دیگری را به یک کوزه گر شوهر داد. چندی بعد همسرش به او گفت : ای مرد سری به دخترانت بزن و احوال آنها را جویا شو.

مرد نیز اول به خانه کشاوز رفت و جویای احوال شد، دخترک گفت که زمین را شخم کرده و بذر پاشیده ایم اگر باران ببارد خیلی خوبست اما اگر نبارد بدبختیم.

مرد به خانه کوزه گر رفت، دخترک گفت کوزها را ساخته ایم و در آفتاب چیده ایم اگر باران ببارد بدبختیم و اگر نبارد خوبست.

مرد به خانه خود برگشت همسرش از اوضاع پرسید مرد گفت:
چه باران بیاید و چه باران نیاید ما بدبختیم
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
چه باران ببارد چه باران نبارد
بد است بخت مردی که خوب ژن ندارد
4 نفر از منفورترین شاهان تاریخ ایران را بشناسید...

☑️ ناصرالدین شاه:
بی لیاقت ترین شاه تاریخ ایران کسیکه با پنجاه سال سلطنتش در حالیکه جهان در اوج پیشرفت تمدن بود، ایران را پنجاه سال از تمدن عقب تر برد. بیشتر وقت او به اندازه گیری طول سبیلش و زن بارگی گذشت. در زمان او ترکمنستان و خیوه و پاکستان از ایران جدا شدند و هرات و افغانستان توسط انگلیس اشغال گشت و این شاه سرگرم با حرمسرای خود- بیش از 120 زن در حرمسرای او بودند- کوچکترین توجهی به این ناکامی ها ننمود. پادشاهی که در سن 68 سالگی عاشق دختری 12 ساله به نام ماه رخسار که خواهر زنش هم بود شد و در حالیکه این دختر بیچاره جای نبیره او بود او را عقد نمود. در کل پادشاهی ظالم، مغرور، شکمباره و در برابر بیگانگان سهل انگار بود.

☑️ فتحعلی شاه قاجار:
پادشاهی که تمام توجهش به آرایش ریش بلندش بود و خوشگذرانی. در زمان او و در دو نبرد با روسها؛ گرجستان، ارمنستان، تفلیس، باکو و بیشتر نواحی شمال غربی ایران از دست رفت و به تابعیت روسها در آمد.

☑️ شاه سلطان حسین صفوی:
او در مدت سی سال هزار زن گرفت. مخترع سرسره بازی زنانش بود. و سرانجام یک جوان به نام محمود افغان با لشکری نه چندان زیاد توانست پایتختش را محاصره و تاج از سر بی کفایتش درآورد. در زمانیکه محمود افغان از افغانستان به راه افتاد و در سر راه خود شهرهای بم و کرمان را فتح کرد و به سرعت به سوی اصفهان در حرکت بود. شاه سلطان حسین در همان زمان دستور داده بود تا هر سال یک روز هیچ دکان داری در بازار و خیابان ها حق ندارد در محل کسبش حضور داشته باشد. باید حتما زن و دخترانش به جای او در دکان وحجره باشند. تا شاه که طبق فتوایی محرم همه زنان بود وهیچ زنی نمی بایست از او رو بگیرد. یکایک آنان را ببیند و از میان آنان، تعدادی زن و دختر زیبا انتخاب کرده و به حرمسرای خود ببرد. صد افسوس برای مردم آن روزگار که عقیده داشتند ، آبی که شاه سلطان حسین در آن دست هایش را می شوید شفا دهنده است و اگر قطره ای به بیمار داده شود بهبود خواهد یافت. مردمی خرافه پرست ودر منجلاب نادانی . ای کاش چنان مردمی از مادر زاده نمی شدند.

☑️ سلطان محمد خوارزمشاه:
پادشاه ترسو و بی لیاقت خوارزمشاهی که در زمان او چنگیز خان به ایران حمله نمود و مغولان که خود را در برابر مردم ایران تنها دیدند مردم شجاع ایران را به خاک و خون کشیدند، و ایران را به ویرانه مبدل ساختند. سلطان محمد خوارزمشاه به جزیره آبسکون در دریاچه خزر گریخت و می گویند از ترس مغولان دق کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
این پادشاهان که اسم‌بردی تا ۵۰۰ زن داشتند و دختران ۹ سال به انها هدیه میدادند .وقتی واقعیت مسله را نمیکی وقتی چالش نمیکشی . بی فایده خواهد بود. آیا روحانیونی که در مناصب قدرت بودند آیا اعتراضی داشتند
اسماعیل زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
خوب این بی لیاقتی شاهان گذشته را نوشتی به چه منظور ؟ و برای کی؟ تاریخ ایران و اقوام بزگ ایرانی را چند نفر از مردم ایران خواندند؟ و کجا تفسیر شده است برای آگاهی مردم ؟ و کی درس عبرت گرفته است؟ این ملاک عمل است!ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
درموردترکمنچای برجام واف ای تی اف هم مینوشتی
اگر پول داشته باشی
آدم ها تو رو خواهند شناخت

و اگر پول نداشته باشی
تو آدم راخواهی شناخت
برای ما هیچ یک از کامنت ها ونظرات .انتقادات وپیشنهادات پشیزی ارزش ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
مهم نیست
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
بعد از مدتی کامنت گذاشتن ما هم به همین نتیجه رسیده ایم.
افر ین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
پس چرا کامنت گذاشتی اگه راست میگی ! پس چرا می خوانی اگه راست میگی ! پس چرا لایک می زنی اگه راست می گی ! پس چرا لاف می زنی تو که راست میگی !
درخواست خاتمی برای استعفا روحانی

بیشتر جنبه انتخاباتی برای سال اینده داره

اینها میخوان خودشون رو از دولت بنفش جدا کنن

و رنگ دیگه ب خودشون بگیرن و با شعار تازه برا مردم اماده بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
طاهرا جناح مخالف از اینچنین انگ هایی مصون است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
اصلاحح طلبا جز قدرت به هیچ چیز فکر نمیکنند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
منظور خاتمی این هست که طرف مقابل روحانی چقدر خوشحال میشه و چقدر در روزهای آینده فشار بر دولت را اصافه میکنه .‌بعدا واقعیت را دولت برای مردم توصییح بدهد . آقای روحانی اقتصاد را فشارش را بر ندادن بودجه خصوصا ۸ هزار میلیارد را حذف کن داداشان در میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
هر چند جناح که وجود داشته باشد ، من یکی که به هیچکدام اعتماد نخواهم داشت.
آقای لاریجانی در مورد برجام هم لاپوشانی کردید و نتیجه اش را داریم میبینیم
میشه دست از سر احمدی نجاد بر داشت روز نامه وتلوزیون وکامپیوتر همه شده احمدی نحادمیگفتن انگلیسیهابه مردم پول میدادن تا بشان {به انگلیسها}فحش بدن چون میخواستن مطرح باشند
درموردبرجام هم همین حرفهارامیزدید که ماهمه جزییات رادرنظرگرفنه ایم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
اخه سر هر کسی را که نمیشود کلاه گداشت
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
گاهی اوقات مهم نیست که یک قانونی چطور نوشته شده باشه مهم اینه که چطور اجرا بشه . در مورد این لوایح و کنوانسیونها هم همینطوره یک چیزهایی نوشتن مهم اینه که چطور اجراشون می کنند در مورد عربستان یک جور اجرا میشه در مورد ایران یک جور دیگه غربیها مثل گربه هرجور بیاندازیشون بالا چهارچنگولی میان زمین ! اینا رو قرنها است که تجربه کردند اموختند و پدران به پسران منتقل کرده اند
باگران شدن دلارتمام کالاهای اساسی یاصادرمیشه یاقاچاق ،خدابه دادماقشرکارگربرسه بااین مسولیین نخبه
اگر پولشوئی منع شود خودی ها چگونه هزینه میلیاردی فرزندان خود را در امریکا واروپا تامین خواهند کرد ستم مضاعفی است نسبت به خودیهای ضد امریکا
خوب شد آقای زاکانی بالاخره یادشون افتاد که آقای ب ز از رفقای وزیر نفت بوده اند و از روزه سکوت بیرون آمده و افشا کردند .
این یتیم خانه
این خاک یتیم مانده
این مردم یتیم
وای بر این همه یتیمی
ایا روحانی که سوار شده است سابقه پیاده شدن دارد؟بخدا بیکاری و بیکار تر شدن مردم بیدار میکند و همه ان هم مقصر بانک مرکزی است که کسب کار و تجارت و بازار کار را بثورت کلی تعطیل کرده و پاسخگوی دولت هم نیست فکر کرده عقل کل است و همه را بخاطر دخالت در بازار بیکار و هیچ ارزی و هیچ گردش کاری صورت نمی گیرد وای بر این مدیریت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
روحانی از همه چیز خبر داره منتها دو حالت داره . اولی این هست که از اول هدف رفاه و اقتصاد نبود دوم اینکه وقتی ۴۰۰ برابر پیشرفت کردی الان نباید مشکلی باشه . روحانی بهت رای دادم بعد از انتخابات با همان اصول اصولگرایی جلو برو . فردا در کابینه سخنرانی کن بگو باید فلان جا نابود بشه . بگو هر موقع نیاز جنسی ایجاب کرد باید ازدواج کرد ازدواج سن نمیشناسد .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
۲۳.۴۴
باهوش منظورش این روحانی نبود!!!
جناب جعفری هرکس نظر دیگه ای داشت میشه سازشکار! خ ب بفرمایین این خصومت جز ملت بیچاره ایران کی هزینه شو داده‌؟ اصلا هدف چیه! آیا اسراییل را به دریا بریزین دیگه موضوع حل میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
یه سوال دارم الان ونزوئلا سپاه داره موشک داره هسته ای داره با اسرائیل کاری داره اخه چه ربطی داره چرا از چیزی که سر در نیماری حرف میزنی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
آلان‌ملاک رای و نظر مردم مهم هست یا اقایان. آلان تو پارادوکس مردم گیر افتادند که اصلا برای چی رای میگیرند هر چهار سال رای برای چی بود .
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
سخنان ایشان برای مردم ارزانی کالا و مشکلات بیمارستان و درمان و اموزش و پرورش و غدا نمیشه بلکه مصرف سیاسی داره . از روسیه بخواهید که اسراییل را نابود کنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
من نظر آقاي جعفري رو به سخن امام جلب ميكنم كه گفتند هر چه ملت بخواهد همان بايد انجام شود حتي اگر اشتباه باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
جناب 22:49، ونزوئلا سیستم کمونیستی ورشکسته داره همانطور که شوروی داشت و از هم پاشید. حالا چرا کمونیست ها شدند کشور دوست و برادر خدا می‌داند.
با اجرایی شدن ftaf دکان کاسبان تحریم که نود درصد انها حتی ترجمه فارسی ان را هم نخوانده اند تخته میشود.دور زدن تحریم ها یعنی همه چیز را با چندین برابر قیمت وارد کشور کردن با دلار جهانگیری وفروختن آن با دلار آزاد به خلق الله.
پیشنهاد استعفا به روحانی توسط برخی اصلاح‌طلبان!
برخی اصلاح طلب ها شکر میخورن چنین پیشنهادی میدن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
روحانی باید بماند چون هنوز خیلی از شعارهای اصولگریان را نیمه تمام هست . هنوز باید پوزه استکبار را بخاک بمالد . هنوز باید خیلی کشورها حسینیه درست کند . اقای روحانی بمان تا ۱۴۰۰ بهرحال در ۱۴۰۰ جهت انجام انتخابات دولت بی طرف در انتخابات و اجرای انتخابات نیاز هست شما حافظ رای مردم در ۱۴۰۰ هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
اصلاح طلبان عزیز روحانی جنین شماست به همین راحتی نمی توانید از مسئولیت خودتون فرار کنید
چرا روحانی استعفا دهد مگر چند سالش است هنوز جوان و جویای نام نشان .لذا روحانی جان کلیدت و بانک مرکزیت هنوز برای بد بخت کردن مردم جا دارید.هنوز تکو توکی کار می کنند .
دقت کردین. مسولین. ما مخالفین را دنباله رو اسراییل ومسولین اسراییل مخالفانشان را دنباله رو ایران می دانند.
یه چیز دیگه ایا میدونستید دولت هفتاد درصد اف ای تی اف اجرا کرد یکیش این بود که امدن دلار فقط از طریق صرافی ها باشد ایا جز گرانی چیزی امد بابا دودتا چهارتا کنید چرا فکر می کنیدب ه نفع ماست به ضرر ماست صدرصد به ضرر ماست اونم در شرایط تحریم اگر میخواهید از گشنگی بمرید تصویب کنید ولی اومدی اینجا دیگه حرف نزنید
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
کلا سیاستهای دولت به نفع دلالها و صرافها و شرکا بوده نه مردم
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
چه اشکالی داره از طریق صرافی باشه ولی اگه دولت دولت واقعی باشه یک قانون می گذرونه که اگر یک صرافی تخلف کرد می بندنش و دیگه بهش مجوز نمی دهند میشه مجوز صرافی را به ادمهای درست و حسابی داد اصلا دولت خودش می تونه صرافی های مجاز بزنه و به افراد درست بده هر فنی یک بدل داره موضوع اینه که ما کشتی گیر نیستیم !
فعلا که اغلب اقتصاد دانان به مردم می گویند که هیچ ارزانی و ثبات اقتصادی را پیش بینی نمی کنند و همه منتظر ابرتورم ۹۸هستند.
شیخ حسن روحانی درطول 6سال باعملکرد نا کارآمد وبی کفایت واجرای سیاستهای اقتصادی ماقبل تاریخ وشنیک نهایی رابرپیشانی اقشارآسیب پذیر واردنمودند وبدترین دوران را برای ملت رقم زدند
باید بدانند که اگر سازش کنند، ذلت و بدبختی به بار می‌آید.شما ها که دریافتی تون عالیه .مردمم توخوشبختی غلط میزنن!!!!!!!!!!!
fatf عامل گراني نيست آقايان نماينده ، عوامل گراني را داخل كشور جستجو كنيد. فساد ،رانت خواري ، دزدي هاي كلان و ..... عوامل گراني هستند . اتفاقاً fatf عامل شفاف سازي اقتصادي و جلوگيري از دزدي ها و مفسده هاي اقتصادي است
در جواب شعارهای داغ سردار جعفری باید گفت . پدرتوسفره بی نان ندیده ای
رئیس یک حزب اصلاح طلب با فارس گفتگو کرده و همچین حرف مهمی رو از رئیس دولت اصلاحات نقل قول کرده؟ باید از همینجا فهمید یه کاسه ای زیر نیم کاسه هست. یا فارس خبر جعلی پخش کرده و یا این آقا اصلاح طلب نیست و باید از اون‌تشکیلات بندازنش بیرون.
آقای لاریجانی مطالعات شما در باره معاهدات بین المللی در حد همان برجام است که دیدیم همه چیز را دادید و هیچ نگرفتید!!
جناب زاکانی امثال زنجانی ها هستند که آب به آسیاب دشمنان داخلی ملت ایران می ریزند .
با سلام احترام به آقای روحانی رئیس جمهوری قانونی، همانطور که مستحضرید مردم با وعده های که در قبل از انتخابات دادید. انتخاب کردند. مردم شما را انتخاب کردند که زندگی کنند نه مشکلات آنها را صد چندان کنید؟ خوب رئیس جمهور شدید مبارکتان باد و اسم شما در تاریخ ماند. قبول ولی سعی کنید این تاریخ برای شما رحمت ابدی باشد چون مسلمان دوست دارد نام نیک از خود ببرد. اکنون که همه می دانند راه به بن بست رسیده چه اشکالی دارد شجاعانه استفا کنید و مردم نیز عمری دعاگو خواهند بود. مردم انقلاب کردن از مدیران ناشایست و ندانمکار و لاقد و بی مسئولیت خلاصی یابند. متاسفانه دوباره جو کشور طوری طراحی و مدیریت شد که مردم دوباره گریبان اختلاسگران دزدان غارتگران و بی عدالتی ها شد که رهبر عظیم شان نیز از بی عدالتی ها و گرانی ها عاصی شدن. کشور ما در تحریم اجانب نیست و منابع مالی و خدادادی زیای برای اداره مردم و کشور داریم. ولی پخش این منابع عادلانه نیست و عده ای می خواهند مردم بشکل پایین زندگی کننده و همیشه 7 شان گرو 8 شان شوند.
انداختن تمام تقصیرها به گردن دولت فعلی منصفانه نیست. به نظر من ایراد بزرگ دولت آقای روحانی عدم صداقت با مردم است. وقتی بسیاری از مشکلات کشور تقریبا حل ناشدنی است، وعده حل آنها (آن هم در زمان بسیار اندک) به مردم کار ناپسندی است. ضمن اینکه نباید بدشانسی دولت آقای روحانی را نیز از نظر دور داشت. شاید اگر خانم کلینتون به جای ترامپ به قدرت میرسید، گامهای مثبتی از سوی آمریکا برای حل مشکلات با ایران برداشته میشد و امروز در وضعیت بهتری بودیم و یا دست کم پس رفت نداشتیم. البته تمامی این حرفها نمیتواند عدم کفایت برخی مسئولین کشور را در بهبود وضعیت اقتصادی (که در بسیاری موارد ارتباط چندانی با سیاست خارجی ندارد) توجیه کند.
خدا خیر بده به سپاه که باید کم کاری شیلات و محیط زسیت رو هم جمع کنه
امیدها!!! مگر هستند؟؟؟ بیش از یک سال است که مردم در زحمت و مشکلات معیشت به سر می برند چه شده تازه فهمیده اند طرح بدهند انتخابات مجلس در راه است واقعا چه شده به فکر دادن طرح افتاده اند
با سلام. هشدار سپاه درباره صید ترال در خلیج‌فارس.
این یکی از کارهای کار بردی و اثر گذار هست گرچه کمی دیر اما قابل تقدیر هست و مطمئنن افکار عمومی نیز حمایت میکنند موفق و پاینده باشید
شما اگر توجه کنید آغاز تحریم ها را در آبان قرار داده بودند و چندین کشور طرف حساب با ایران هم معاف شدند پس چرا 3 و 4 ماه قبل از تحریم ها تورم شدیدی حاصل و دلار افزایش سرسام آوری پیدا کرد. اگر بگوییم به خاطر جو روانی که کاملا اشتباه است چون ایران در طول این 40 سال همواره در حال تحریم کشورهای غربی بوده است و شبیه یک بیمار مقاوم به دارو جو روانی تحریم ها بی اثر بوده است. پس حتماً یک فعالیت هایی غیر طبیعی در ایران انجام شده است که باعث تورم شده است یا اینکه در حال اجرای FATF بوده ایم و اثرات FATF است یا اینکه عمدا دستی درکار بوده است. و لذا این موضوع باید توسط نهادهای نظارتی پیگیری و برای مردم تشریح و جبران شود.
بعضی ها بخاطر میز شرف شان را می فروشند
اصلاح طلبان که روحانی را تبلیغ کردند و رای مردم را زدند باید پاسخگو باشند چون دوران بزن و در رو گذشته
اینطورکه پیداست اف ای تی اف تصویب نخواهدشد
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
صبر داشته باش
هنوز به دقیقه ۹۰ نرسیده ایم!
اگر جلسه محرمانه و/یا غیر علنی باشد یعنی نباید بقیه متوجه موضوع شوند.رئیس مجلس هم در خبر ها از جلسه مذکور روایت کرده است . مردم محرم نیستند و باید خبرها را از منابع دیگر اخذ کنند.
پالرمو اسیر جناح بندی های سیاسی شده و خسارت آن را مردم می دهند آقایان با حقوق های آنچنانی مشکلی ندارند چرا مذاکرات مجمع از رادیو پخش نمی شود مجمع که از مجلس مهمتر نیست پخش کنند تا مردم خود قضاوت کنند
-در زمان او ترکمنستان و خیوه و پاکستان از ایران جدا شدند و هرات و افغانستان توسط انگلیس اشغال گشت-

+ همو بهتر که جدا شدند 100 میلیون نون خور کمتر !
روحانی بابدعهدی وخلف وعده به 24میلیون رای دهند خیانت نکرد بلکه به خاتمی و به انقلاب 40ساله خیانت نمود دیگر امیدی به آینده نیست فشاراقتصادی اکثریت ملت را از دولت ناامید نموده
بلبل که نبودیم بخوانیم به گلزار

جغدی شده شبگیر به ویرانه بگرییم
سلام. احتمالاً نظرشان درست مثل نظر محترمشان در مورد یرجامه و در عرض 20 دقیقه. ما ملت که خیری از برجام ندیدیم حالا ببینیم پالرمو و FATF میخوان چه گلی به سرمون بزنند!
مردم هیچ امیدی به رفع مشکل خود توسط مسئولین ندارند چون هر روز بدتر میشود
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر