بازدید 2610

پلمب دفاتر جهاد دانشگاهی

کد خبر: ۸۸۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵ 17 March 2019

معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران با اشاره به پلمب دو دفتر جهاد دانشگاهی از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مسؤولان دانشگاه درباره علت این کار صحبتی نکرده‌اند، شاید تنوع فعالیت فرهنگی در دانشگاه را نمی‌پذیرند.

به گزارش فارس، برخی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کردند که تمامی دفاتر فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران که از سال 59 در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران دایر بوده، از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران پلمب شده است.

از این رو خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، این موضوع را از پیگیری کرده است.

وفاپور معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران در این زمینه گفت: از طرف دانشگاه علوم پزشکی تهران به ما اعلام کردند که باید دفاتر جهاد دانشگاهی را تخلیه کنیم و ما هم گفتیم این دفاتر از 30 سال پیش در اختیار جهاد دانشگاهی است و فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه در این دفاتر انجام می‌شود و خواستار اعلام دلیل تخلیه دفاتر شدیم که جوابی ندادند و دیشب ۲ دفتر را پلمب کردند.

وی افزود: از همان ابتدای راه‌اندازی جهاد دانشگاهی توافق شده که دفاتری در هر دانشگاه به واحدهای جهاد دانشگاهی اختصاص داشته باشد که این دفاتر 30 سال در اختیار جهاد دانشگاهی بود، اما گفتند که باید تخلیه شود. ما اعلام کردیم که اگر قرار است جای ما را تغییر دهند ما این کار را انجام می‌دهیم. حتی دانشگاه تهران با توجه به اینکه فضای بسیاری در اختیار جهاد دانشگاهی است توافق کردند چند دفتر جابجا شود و ما هم برای جابجایی اعلام آمادگی کردیم اما متاسفانه پاسخی ندادند و دو دفتر را پلمب کردند.

وفاپور درباره علت پلمب این ۲ واحد از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: متاسفانه جوابی به ما ندادند و هیچ صحبت صریحی نداشتند اما شاید تنوع فعالیت فرهنگی در دانشگاه را نمی‌پذیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار