بازدید 3380
واکنش

اعترافات جالب وزیر ورزش درباره دخالت درانتخابات فدراسیون ها

هیات‌ها زرنگ شده‌اند. هرکس به آن‌ها مراجعه می‌کند می‌گویند به ما چیزی برسد رای می‌دهیم. به همه قول می‌دهند. گاهی اوقات از چند جا به من زنگ می‌زنند که ۱۰ دقیقه نامزد‌ها را ببینم بعد هم آن‌ها می‌گویند که با وزیر بسته‌ایم. در هر رشته‌ای به من می‌گویند می‌خواهم نامزد شوم می‌گویم هر جور خودت می‌دانی
کد خبر: ۸۸۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 17 March 2019

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش در جمع برخی رسانه‌های ورزشی گزینش شده و اغلب همسوی خود، درباره انتخابات فدراسیون های ورزشی و شائبه دخالت وزارت در پیروزی برخی گزینه های خاص موضع گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، وزیر ورزش دولت روحانی در این جلسه پایان سال درباره برگزاری صحیح انتخابات فدراسیون‌ها در موعد مقرر به ویژه ۱۱-۱۰ فدراسیونی که شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان می‌شدند، گفت: موظف بودیم به خوبی و به سرعت انتخابات را انجام دهیم ما واقعا به آن معنایی که دوستان اشاره کردند به آن معنا که شما می‌گویید کاندیدایی نداشتیم. شرایط انتخابات به گونه‌ای است که طبق قانون هر کسی که صلاحیتش مورد تایید قرار گرفت در انتخابات ثبت‌نام می‌کند.

سلطانی‌فر افزود: ما اگر بخواهیم دخالت کنیم نه اینکه ابزار دخالت را صددرصد داریم، اما می‌توانیم تاثیرگذار باشیم که این کار را نمی‌کنیم. اگر قرار باشد من در یک انتخاباتی از مدیرکل استانم تمام قد حمایت کنم که اگر حمایت می‌کردم پیروز می‌شد این کار را نمی‌کنم تا این ذهنیت برطرف شود که من حتی از مدیرکلم حمایت نمی‌کنم تا انتخابات عادلانه برگزار شود.

اعترافات جالب وزیر ورزش درباره دخالت درانتخابات فدراسیون ها

وی گفت: گاهی اوقات از چند جا به من زنگ می‌زنند که ۱۰ دقیقه نامزد‌ها را ببینم بعد هم آن‌ها می‌گویند که با وزیر بسته‌ایم. در هر رشته‌ای به من می‌گویند می‌خواهم نامزد شوم می‌گویم هر جور خودت می‌دانی، به کسی نمی‌گویم نامزد نشو. دو هفته قبل یکی از نامزد‌ها نزد من آمد و گفت ۲۲ استان رفتم ما دخالت نمی‌کنیم، اما اخبار را رصد می‌کنیم که ببینیم نامزد‌ها چند رای دارند. این فرد گفت که ۲۲ استان رفته به او گفتم فکر می‌کنی چند رای داری گفت حدود ۱۵-۱۴ رای. به او گفتم بعید است ۴-۳ رای بیشتر بیاوری!! گفت چرا؟ گفتم هیات‌ها زرنگ شده‌اند. هرکس به آن‌ها مراجعه می‌کند می‌گویند به ما چیزی برسد رای می‌دهیم. به همه قول می‌دهند به او رای می‌دهند اما در آخر به هر کسی که دوست دارند رای می‌دهند در نهایت این نامزد یک رای هم نیاورد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه انتخابات فدراسیون‌ها آزاد و قانونی است تصریح کرد: این روند را ادامه خواهیم داد. تغییر نسل مدیران جوان بسیار مهم است که این خیلی خوب انجام شده است. مدیران استان‌های ما زیر ۴۰ سال سن دارند برای اولین بار یک خانم مدیرکل شده است. در انتخابات فدراسیون‌ها افرادی که ۳۰-۲۰ سال مانده بودند رفتند و جای خود را به جوانان دادند اکنون روسایی که انتخاب شده‌اند نسل جدید مدیران ورزش هستند که تحصیلات عالیه درسطوح تربیت بدنی بشمار رفته و از قهرمانان ملی محسوب می‌شوند.

سلطانی‌فر در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه با محدودیت‌ها توانستیم نیاز‌های فدراسیون‌ها را تامین کنیم، عنوان کرد: باید به سرعت دنبال منابع غیردولتی برویم. فعال کردن اقتصاد ورزش از دیگر برنامه‌های ما بود که مرکز مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری در ورزش تشکیل شده و فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل