بازدید 5885

سرلشکر باقری راهی دمشق شد

کد خبر: ۸۸۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 17 March 2019

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در حالی عازم دمشق شد که ارتقای همکاری‌های دفاعی و نظامی، مشورت و همفکری درباره مبارزه با تروریسم و ایجاد هماهنگی و هم افزایی سه کشور ایران، عراق و سوریه در تداوم مقابله با گروهک‌های تروریستی از اهداف سفر وی به این کشور عنوان شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در رأس یک هیأت عالی رتبه نظامی برای شرکت در اجلاسیه سه جانبه رؤسای ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور‌های ایران، عراق و سوریه که به منظور مبارزه با راهکار‌های تروریست برگزار می‌شود راهی دمشق پایتخت سوریه شد.

ارتقای همکاری‌های دفاعی و نظامی، مشورت و همفکری درباره مبارزه با تروریسم و ایجاد هماهنگی و هم افزایی سه کشور ایران، عراق و سوریه در تداوم مقابله با گروهک‌های تروریستی و همچنین بررسی و دستیابی به آخرین راهکار‌های ایجاد ثبات و تأمین امنیت منطقه از اهداف سفر سرلشکر باقری به سوریه است.

بازدید و سرکشی پایان سال از فداکار‌های رزمندگان مقاومت و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در این کشور نیز از دیگر برنامه‌های رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان