بازدید 10180
۸

مرغ ارزان شد

کد خبر: ۸۸۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 17 March 2019

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: تشدید نظارت بر قیمت مرغ از امروز در مراکز عرضه­ و فروشگاه‌های سطح شهر اعمال می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، مهدی یوسفخانی­ افزود: در پی عرضه گسترده مرغ منجمد تنظیم بازاری به قیمت هر کیلو 10 هزار و 500 تومان و عرضه مرغ گرم تنظیم بازاری به­ قیمت هر کیلو 11 هزار و 500 تومان که در سطح وسیع در همه واحد‌های صنفی و میادین میوه و تره بار­ انجام شده شاهد کاهش بسیار خوب قیمت مرغ گرم در بازار آزاد بودیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: از امروز نظارت بیشتری در مراکز فروش عمده در میدان بهمن و دیگر مراکز عرضه خواهد شد و هیچ واحد صنفی، مرغ گرم را نباید بیشتر از نرخ مصوب 11 هزار و 500 تومان عرضه کند.

وی گفت: قیمت مرغ از روز چهارشنبه تا الان حدود هزار تومان کاهش داشته و خبر خوب اینکه از امروز هم حدود 800 تا هزار تومان در هر کیلو کاهش قیمت را حتما شاهد خواهیم بود.

یوسفخانی افزود: دیروز قیمت مرغ به 15 هزار و 200 تومان رسید در صورتی که روز پنجشنبه قیمت 15 هزار و 900 تومان بود.

وی گفت: مرغ زنده‌ای که امشب خریداری شده هم کاهش قیمت داشته بنابراین فردا از امروز قیمت مرغ کاهش خواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۸
شنیدن کی بود مانند دیدن !!!!!!!!!!!
ای داد بیداد کارمند یک ریال افزایش حقوق نداشته است مرغ دو و نیم برابر شده !!؟؟گوشت دو برابر شده لبنیات دو برابر شده است کالا و اجناس و .... چند برابر شده حالا دل خوش از آنیم که مرغ کیلویی هزارتومان ارزان شده است !!!!!!!؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخ ديروز 2 كيلو ران از كوروش در كرج خريدم 55800 تومان
جدی!
...اول قیمت را بطور سرسام اور بالا میبرند سپس یکی دو تومن پایین میاورند میگویند ارزان شد...
هوووووررررااااااا مرغ ارزان شد !!!!
هوووووووووووووووووووووووووورا
مرغ گرم را نباید بیشتر از نرخ مصوب 11 هزار و 500 تومان عرضه کند.یوسفخانی افزود: دیروز قیمت مرغ به 15 هزار و 200 تومان رسید در صورتی که روز پنجشنبه قیمت 15 هزار و 900 تومان بود.من که از این عبارات سردرنیاوردم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر