بازدید 4415

جلالی: پنالتی استقلال درست نبود

کد خبر: ۸۸۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵ 16 March 2019

سرمربی نساجی قائمشهر می گوید پنالتی منجر به گل استقلال در این دیدار اشتباه بود.

به گزارش تابناک ورزشی، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نساجی قائم‌شهر اظهار کرد: شرایط سختی برای این بازی داشتیم. چند بازیکن کلیدی‌مان را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم. سه بازیکن شرکت در بازی را نداشتند و مجبور به استفاده از آن‌ها شدیم. فرجی زانوی مصدوم و با درد به میدان رفت. شیری هم این شرایط را داشت اما آن چه بازیکنان ما انجام دادند، جای افتخار دارد و به آن‌ها افتخار می‌کنم. از آنها تشکر می‌کنم اما به مسئولان بدانند که حیف است قدر چنین تیم را نمی‌دانند و تیم را تنها می‌گذارند.

سرمربی نساجی قائم‌شهر افزود: در عمرم با تیم‌های مختلف کار کردم و در ۱۵-۱۶ باشگاه مربیگری کردم. هیچ وقت ندیدم یک باشگاه تا این اندازه آشفته باشد و امکاناتی نداشته باشد. مسائلی را در باشگاه می‌بینم که باورتان نمی‌شود. از بازیکنانم می‌خواهم اتحادشان را حفظ کنند. بعد از بازی باید شرایط بازیکنان ما را در رختکن می‌دیدید. به همه مسئولان باشگاه، تیم و استان می‌گویم اگر قدر نساجی را ندانید، ضرر می‌کنیم. تیم ما، با عزت و با افتخار است.

او درباره قضاوت اکبریان در این دیدار خاطرنشان کرد: داور در اعلام پنالتی به سود استقلال اشتباه کرد. با این حال در دیگر صحنه‌ها خوب بود اما همین پنالتی نتیجه را مشخص کرد. داور می‌گوید او بازیکن استقلال را از پشت گرفت اما تبریزی کار خود را انجام داد و سپس پنالتی اعلام شد.

مجید جلالی با بیان اینکه تیمش هواداران خوبی دارد، گفت: بعضی مواقع هواداران موجب اذیت شما می‌شوند اما هواداران نساجی بعد از شکست هم احساس خوبی به ما می‌دهند. با اطمینان به شما می‌گویم این تیم ظرفیت بزرگی در فوتبال را دارد اما قدر این تیم را نمی‌دانند. در هفته گذشته هر وقت به زمینی رفتیم، ما را راه ندادند. اگر بخواهم از مشکلات را بازگو کنم، سه ساعت زمان می‌برد. درون تیم شرایط بسیار خوب است و هواداران فوق‌العاده‌ای داریم اما تیم پشتیبانی ندارد. اگر موضوعی را می‌گویم به این دلیل است که هواداران شرایط تیم را بدانند و بدانند که به عشق آنها اینجا هستیم. اگر من می‌گویم بسیار بسیار، باید صدبار بگویم بسیار.

سرمربی نساجی همچنین در پاسخ به این سوال که مشکلات تیمش چیست، تاکید کرد: صحبت کردن درباره این مسائل خوب نیست. نمی‌خواهم جزئیات را بگویم. ما از اولین مسابقه مشکل داشتیم و اکنون اگر چیزی می‌گویم زیرا بازیکنان خواستند تا من بگویم. جزئیات را نمی‌گویم زیرا مسائل تیم را نباید بیرون برد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر