بازدید 2273

هشدار پزشکی قانونی در مورد حوادث چهارشنبه سوری

کد خبر: ۸۸۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 16 March 2019

جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور در مورد صدمات و آسیب‌های ناشی از حوادث چهارشنبه سوری اسفند ۹۷ هشدار داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی بخشی جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال هشدار داد و گفت: در تماس با مواد محترقه و منفجره افراد به مکانیسم‌های متعددی دچار آسیب می‌شوند؛ آسیب‌ها می‌تواند ناشی از برخورد ترکش ماده انفجاری تا سوختگی حرارتی و یا شیمیایی و یا قرار گرفتن در معرض موج انفجار و .. باشد که متأسفانه باعث عوارض متعددی مانند نابینایی، قطع عضو، جوشگاه‌های دائمی روی صورت و بدن، ناشنوایی و ... می‌شود.

وی با بیان اینکه آسیب‌های روانی ناشی از استرس وارده به افراد یکی دیگر از این نوع صدمات است اعلام کرد که متأسفانه در سال گذشته حسب آمار ۳ نفر در حوادث منتسب به چهارشنبه آخر سال کشته شدند والبته با توجه به مراقبت‌های به عمل آمده از سوی دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول و مردم نسبت به سال ۹۵ با کاهش قابل توجهی همراه بوده که جای امیدواری است و امیدواریم امسال با رعایت حقوق یکدیگر و اجتناب از رفتار‌های پرمخاطره، شاهد پایان سالی آرام، ایمن و بسیار کم خطرتر نسبت به سال‌های گذشته باشیم.

جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور از جوانان خواست جان و سلامت خود و دیگران را جهت شادی لحظه‌ای به مخاطره نیندازند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر