بازدید 4655
۱

انتصاب مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم

کد خبر: ۸۸۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 16 March 2019

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست را منصوب کرد.

به گزارش مهر، به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، در حکمی، محسن پالیزبان را به سمت «مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به پالیزبان آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به مدت چهار سال به سمت «مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می‌شوید.

امیدوارم با تلاش شما، بر اساس اهداف و سیاست‌های دولت و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی، همچنین بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، پژوهشگران و کارشناسان، جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان و هم‌فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام‌هایی مؤثر بردارید.

انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و توجه ویژه به رعایت کرامت و حرمت دانشگاهیان در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت انضباط و قانون‌مداری در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی با اتکال به خداوند متعال موفق باشید.

وزیر علوم در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های داریوش سلیمی رئیس سابق مرکز حراست وزارت علوم، در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
انگار يادتون رفته كه انتصاب بعنوان مديركل و مشاور وزير ممنوع شده!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر